quote:ZomerhitOp zondag 24 oktober 2010 14:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zelfs dit heeft in de top 40 gestaan.!
quote:Dat was misschien wel de slechtste nummer 1 hit aller tijden. Ik daag je uit een slechtere te vinden.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat was misschien wel de slechtste nummer 1 hit aller tijden. Ik daag je uit een slechtere te vinden.
quote:Niet mee eens.
quote:Haha dat is niet eens een uitdaging. Maar ik zal wel eens iets zoeken.Op zondag 24 oktober 2010 14:50 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat was misschien wel de slechtste nummer 1 hit aller tijden. Ik daag je uit een slechtere te vinden.
quote:Volgens mij is er geen slechtere.
quote:Dat laatste maakt het extra zuur. Ik heb het gevoel dat deze man éigenlijk wel iets kan, maar je merkt er alleen steeds minder van.Op zondag 24 oktober 2010 14:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Verschrikkelijk nummer. Zelfs iemand op dirty dutch draait nog niet zo popi jopi.
Wil i am kan trouwens wel echt vette nummers produceren maar hier slaat hij de plank toch goed mis.
quote:Gelukkig kom ik dankzij m'n internetradio zo nu en dan wat fatsoenlijks tegen. Zenders als FIP, Laidback Radio en Nova Radio leveren regelmatig wat op wat voor mij 'echte muziek' is. Maar ja, da's alleen binnenshuis. Zodra je de deur uit stapt is de pret over.Op zondag 24 oktober 2010 12:05 schreef Marie30 het volgende:
Nu je The Black Eyed Peas achter je kan laten is het tijd voor echte muziek:
quote:Binnenkort geheid in de top 10. De kwaliteit van het nummer ten spijt.Op zondag 24 oktober 2010 14:43 schreef FeestBoek het volgende:
Hahaha wat een belachelijk slechte track dat "The Time".. Dat komt nog niet eens in de top40..
quote:Net zoals met "puff daddy". vraag ik me al heel lang af of hij zelf die vette muziek heeft gemaakt voor mary-j-blige enzo. Want zodra die puff kut solo ging kwam ie met een zooi bagger incl een emotionele rap op een popnummer van the police. wat erg verdacht is.Op zondag 24 oktober 2010 14:40 schreef DuvelDuvel het volgende:
Verschrikkelijk nummer. Zelfs iemand op dirty dutch draait nog niet zo popi jopi.
Wil i am kan trouwens wel echt vette nummers produceren maar hier slaat hij de plank toch goed mis.
quote:In de jaren 80 riepen mijn oma en opa al dat ze vroeger tenminste nog echt muziek maakten, dat deed mijn moeder weer fijn over in de jaren 90.
quote:Inderdaad
quote:Klopt. Maar nog zou ik haar raken.Op zondag 24 oktober 2010 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft al de nodige verbouwingen en renovaties gehad.
quote:Boeiend, haar borsten zijn nog steeds goede eyecandy.Op zondag 24 oktober 2010 17:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heeft al de nodige verbouwingen en renovaties gehad.
quote:Denk 't niet dus. Misschien in USA, maar hier lijkt t me sterk.Op zondag 24 oktober 2010 15:14 schreef female81 het volgende:
Binnenkort geheid in de top 10. De kwaliteit van het nummer ten spijt.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 12:07 schreef Tovenaar. het volgende:
Ik vond Hey Mama altijd wel een lekker nummer
quote:Black Eyed Peas + underground = PARADOXOp zondag 24 oktober 2010 09:44 schreef female81 het volgende:
Nee, ik ga hier niet beweren dat Black Eyed Peas in het verleden gigantische meesterwerken gemaakt heeft. Maar vaak had het toch wel 'iets' in al z'n pretentieloosheid, en zo nu en dan klonk het nog vrij creatief ook (zelfs als er samples gebruikt waren). En aangezien ik niet de meest underground smaak heb, kon ik er best van genieten.
Verleden jaar ging het al enigszins achteruit, toen er steeds meer electronica in de producties sloop; daar bleken ze minder goed in dan in de iets organischer sound van daarvoor. Boom boom pow was al een WTF-momentje. Maar wat ze nu toch uitgebracht hebben...
Pak een kalmeringsmiddeltje, en waag je aan het lied hieronder. Waarmee je binnenkort vast overal doodgegooid gaat worden, gezien hun populariteit (tenzij je in een grot leeft).![]()
(Ik vind het origineel trouwens best een leuk liedje, al mag je dat zogenaamd niet vinden als je een beetje van muziek houdt.)
quote:Ik vind die Fergie wel lekker anders hoor.Op zondag 24 oktober 2010 09:50 schreef Copycat het volgende:
Fergie. Dat is er gebeurd en dat heeft BEP tot een bubblegum hippopgroepje gemaakt.
quote:Dat is artistiek jong, jeweettogOp zondag 24 oktober 2010 21:00 schreef Kriegel het volgende:
Die werkelijk constante autotune in die nieuwe nummers ook om de boel te vervormen. Zo sneu.En alles tienduizend keer gelayered zodat het live met geen mogelijkheid na te spelen is.
Grafband. Waarom loopt iedereen de hele tijd weg met die kneuzen?
quote:Papa RoachOp zondag 24 oktober 2010 21:04 schreef Brawler het volgende:
Het enige toffe nummer van Black Eyed Peas is tevens een samenwerking met Papa Roach.
quote:Gebrek aan smaak.Op zondag 24 oktober 2010 23:19 schreef classpc het volgende:
[..]
Ik vind die Fergie wel lekker anders hoor.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 21:04 schreef Brawler het volgende:
Het enige toffe nummer van Black Eyed Peas is tevens een samenwerking met Papa Roach.
quote:Misschien moet je die zin nog eens een keer lezen.Op zondag 24 oktober 2010 23:13 schreef antidood1 het volgende:
[..]
Black Eyed Peas + underground = PARADOX![]()
quote:de zin over de PARADOXOp maandag 25 oktober 2010 00:13 schreef arucard het volgende:
[..]
Misschien moet je die zin nog eens een keer lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen garantie.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:39 schreef antidood1 het volgende:
[..]
de zin over de PARADOXof de zin in de OP?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De zin die je vet hebt gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O)))
quote:Wat een slecht nummerOp zondag 24 oktober 2010 09:44 schreef female81 het volgende:
Nee, ik ga hier niet beweren dat Black Eyed Peas in het verleden gigantische meesterwerken gemaakt heeft. Maar vaak had het toch wel 'iets' in al z'n pretentieloosheid, en zo nu en dan klonk het nog vrij creatief ook (zelfs als er samples gebruikt waren). En aangezien ik niet de meest underground smaak heb, kon ik er best van genieten.
Verleden jaar ging het al enigszins achteruit, toen er steeds meer electronica in de producties sloop; daar bleken ze minder goed in dan in de iets organischer sound van daarvoor. Boom boom pow was al een WTF-momentje. Maar wat ze nu toch uitgebracht hebben...
Pak een kalmeringsmiddeltje, en waag je aan het lied hieronder. Waarmee je binnenkort vast overal doodgegooid gaat worden, gezien hun populariteit (tenzij je in een grot leeft).![]()
(Ik vind het origineel trouwens best een leuk liedje, al mag je dat zogenaamd niet vinden als je een beetje van muziek houdt.)
quote:Ben ik de enige die de clip van Kraftwerk enger vind als de gemiddelde horrorfilm?Op zondag 24 oktober 2010 14:21 schreef Lone_Gunman het volgende:
[..]
De inspiratie hebben ze waarschijnlijk van van Boing Boom Tschak/ Musique
Non-Stop van Kraftwerk (1986) gehaald, zeker als je naar de clips kijkt:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |