quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:40 schreef DuvelDuvel het volgende:Verschrikkelijk nummer. Zelfs iemand op dirty dutch draait nog niet zo popi jopi.
Wil i am kan trouwens wel echt vette nummers produceren maar hier slaat hij de plank toch goed mis.
Dat laatste maakt het extra zuur. Ik heb het gevoel dat deze man éigenlijk wel iets kan, maar je merkt er alleen steeds minder van.
Heb ik bij Bob Sinclar trouwens ook: ook zoëen die lang, lang geleden een aantal prima nummers gemaakt heeft. Over zíjn nieuwe single zou je eigenlijk óók een eigen topic kunnen openen (bijna onvergeeflijk wat 'ie met m'n ultieme jeugdsentiment-plaat - no limit - uitgespookt heeft):
Wat betreft de nieuwe Black Eyed Peas-single: Die 'dirty house' associatie had ik trouwens ook al gemaakt, al was bij mij 'Sneakerz' het woord dat in me op kwam. Maar goed, dat zit daar dicht in de buurt. Ben ik sowieso al niet heel wild van, dat genre.
quote:
Gelukkig kom ik dankzij m'n internetradio zo nu en dan wat fatsoenlijks tegen. Zenders als FIP, Laidback Radio en Nova Radio leveren regelmatig wat op wat voor mij 'echte muziek' is. Maar ja, da's alleen binnenshuis. Zodra je de deur uit stapt is de pret over.
Klinkt trouwens niet heel gek, dat nummer dat je postte, ondanks dat het meer typische 'bandjes-muziek' is dan het meeste wat ik draai. Maar dit heeft wel weer een sound die ik goed trek.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 14:43 schreef FeestBoek het volgende:Hahaha wat een belachelijk slechte track dat "The Time".. Dat komt nog niet eens in de top40..
Binnenkort geheid in de top 10. De kwaliteit van het nummer ten spijt.
[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2010 19:12:05 ]