Natuurlijk valt iemand omlaag, maar zou het dan ook niet zo zijn dat die balken van de gevel ook breder hadden moeten worden? Ze zijn immers dichter bij de persoon met de camera dan de balken hoger in het gebouwquote:Op donderdag 4 november 2010 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Lijkt me idd dat hij dichter bij de camera komt die LAAG staat. Vreemd genoeg ga je als je valt OMLAAG!
De facade van het gebouw lijkt op diverse afbeeldingen niet overeen te komen met de werkelijke facade van de torens. In dat geval zou je dus kunnen concluderen dat je met fake afbeeldingen te maken hebt.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:23 schreef Bastard het volgende:
Buiten de conspiracy om.. hoe erg moet het zijn eer je uit een hoge flat springt, de dood als zekerheid tegemoet?
En in de conspiracy.. ook een acteur?
Meer interessante info:quote:I don't know if the facade was altered prior to 9/11. I lived in NYC and never observed any work on the facade. once the towers were completed. Of course I did not spend every day of my life observing the twin towers. I had a business on Leonard Street about 10 or 15 blocks north and would see them from the north every day for several years. I have no recollection in that period - mid 80s of any facade work.
It's hard for me to wrap my mind around the idea that the above photos are the facade as I knew it.
gedeeltelijk heb je gelijkquote:Op zondag 7 november 2010 12:44 schreef Elusive het volgende:
als ik dit topic moet geloven dan...
-hebben ze dus 1000+ acteurs met zwijgplicht ingehuurd
-1000+ video's bewerkt en daar vliegtuigen + een "normale" instorting in gevideoshopped
-1000+ foto's bewerkt en daar vliegtuigen + een "normale" instorting in gefotoshopped
-de vloeren + buiten kant van het WTC aangepast omdat eh... ja ik weet het ook niet
-vliegtuig motoren + onderdelen van vliegtuigen van daken op de straten (EN PERSONEN!) laten vallen (zo lijkt het net echt)
-tientallen straten volledig bedekt met puin en lichaamsstukken (PRECIES op het zelfde moment als de explosieven in het gebouw etc)
-2 jumbo jets inclusief passagiers gekaapt en deze op een *secret* militaire basis oid laten laten en daar vernietigd
-"shape cutting" explosieven geplaatst op meerdere verdiepingen in kantoor gebouwen die gewoon in gebruik waren
-de beide torens doen instorten met explosieven op dezelfde vloeren
-rook installaties in het WTC aangebracht ()
-mini atoombommen om ehr een stofwolk te simuleren
en dat is alleen maar uit deze reeks
hadden ze beter een groepje alqaida strijders hun werk laten doen en een paar vliegtuigen laten kapen en deze in gebouwen laten vlie.... oh wacht?
draven jullie niet iets door? laat het toch rusten jongens, verdoe je tijd aan iets nuttigs
Ik heb een tip voor jou:quote:Op zondag 7 november 2010 12:44 schreef Elusive het volgende:
-hebben ze dus 1000+ acteurs met zwijgplicht ingehuurd
-1000+ video's bewerkt en daar vliegtuigen + een "normale" instorting in gevideoshopped
-1000+ foto's bewerkt en daar vliegtuigen + een "normale" instorting in gefotoshopped
-de vloeren + buiten kant van het WTC aangepast omdat eh... ja ik weet het ook niet
-vliegtuig motoren + onderdelen van vliegtuigen van daken op de straten (EN PERSONEN!) laten vallen (zo lijkt het net echt)
-tientallen straten volledig bedekt met puin en lichaamsstukken (PRECIES op het zelfde moment als de explosieven in het gebouw etc)
-2 jumbo jets inclusief passagiers gekaapt en deze op een *secret* militaire basis oid laten laten en daar vernietigd
-"shape cutting" explosieven geplaatst op meerdere verdiepingen in kantoor gebouwen die gewoon in gebruik waren
-de beide torens doen instorten met explosieven op dezelfde vloeren
-rook installaties in het WTC aangebracht ()
-mini atoombommen om ehr een stofwolk te simuleren
en dat is alleen maar uit deze reeks
hadden ze beter een groepje alqaida strijders hun werk laten doen en een paar vliegtuigen laten kapen en deze in gebouwen laten vlie.... oh wacht?
draven jullie niet iets door? laat het toch rusten jongens, verdoe je tijd aan iets nuttigs
--Verdoe jij net zoveel tijd als een ander, met deze "nuttige" post op dit topic!quote:Op zondag 7 november 2010 12:44 schreef Elusive het volgende:
-- Vertel mij eens ......hoe kom jij aan 1000+quote:-hebben ze dus 1000+ acteurs met zwijgplicht ingehuurd
-- Vertel mij eens ....waarom is de Naudet tape bij de FBI geweestquote:-1000+ video's bewerkt en daar vliegtuigen + een "normale" instorting in gevideoshopped
-- De torens zijn ingestort zoals jij en net als de rest van de wereld 'ze' heeft zien instorten....quote:-1000+ foto's bewerkt en daar vliegtuigen + een "normale" instorting in gefotoshopped
-- "Nee....ik weet het ook niet"quote:-de vloeren + buiten kant van het WTC aangepast omdat eh... ja ik weet het ook niet
-- Is ook echt gebeurdquote:-vliegtuig motoren + onderdelen van vliegtuigen van daken op de straten (EN PERSONEN!) laten vallen (zo lijkt het net echt)
-- Anyway, heb jij onderdelen van flight 11 gezien?quote:-tientallen straten volledig bedekt met puin en lichaamsstukken (PRECIES op het zelfde moment als de explosieven in het gebouw etc)
-- Er zijn er in ieder geval MEER die 'die' theorie staven en dat zijn er veééééél meer als 1000+.quote:-2 jumbo jets inclusief passagiers gekaapt en deze op een *secret* militaire basis oid laten laten en daar vernietigd
-- Wat versta jij onder gewoon.....als in 100% gebruik??quote:-"shape cutting" explosieven geplaatst op meerdere verdiepingen in kantoor gebouwen die gewoon in gebruik waren
-- Ahum?!.....dezelfde vloeren???quote:-de beide torens doen instorten met explosieven op dezelfde vloeren
-- Zeg dan niksquote:-rook installaties in het WTC aangebracht ()
-mini atoombommen om er een stofwolk te simuleren en dat is alleen maar uit deze reeks
-hadden ze beter een groepje alqaida strijders hun werk laten doen en een paar vliegtuigen laten kapen en deze in gebouwen laten vlie.... oh wacht?
1=quote:1=draven jullie niet iets door? 2=laat het toch rusten jongens, 3=verdoe je tijd aan iets nuttigs
Dat zeg jij?quote:Op zondag 7 november 2010 13:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
Je hebt echt een gave om zaken te overdrijven en de boel daarmee belachelijk te doen overkomen.
Moest lachenquote:Op zondag 7 november 2010 14:42 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Ik heb een tip voor jou:
In de komende weken moet je vaak je schoen bij de schoorsteen zetten;
jij bent heel braaf en daarom heeft de goede Sint veel cadeautjes voor jou uit Spanje meegebracht.![]()
Vooral zo doorgaan over 09/11;
Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is krijgt een chip in z'n kop of een griepprik.
Moet je niet even lekker op me schelden?quote:
Dus wij denken dat de liften in de WTC gebouwen niet met dergelijke standaard veiligheidssystemen waren uitgerust en dat het mogelijk was dat liften naar beneden konden vallen?quote:Elevators also have electromagnetic brakes that engage when the car comes to a stop. The electromagnets actually keep the brakes in the open position, instead of closing them. With this design, the brakes will automatically clamp shut if the elevator loses power. Elevators also have automatic braking systems near the top and the bottom of the elevator shaft. If the elevator car moves too far in either direction, the brake brings it to a stop.
If all else fails, and the elevator does fall down the shaft, there is one final safety measure that will probably save the passengers. The bottom of the shaft has a heavy-duty shock absorber system -- typically a piston mounted in an oil-filled cylinder. The shock absorber works like a giant cushion to soften the elevator car's landing.
Dat absurde verhaal, daar kan dus een grote streep door.quote:Passengers took non-stop express elevators from the ground floor to elevator lobbies on the 44th and 78th floors. There, they walked across a hall to smaller local elevators that went to higher floors. It could take five minutes to get from the ground floor lobby to the 105th floor.
Each tower had only two passenger elevators that went non-stop from bottom to top to the Windows on the World restaurant in the north tower and the observation deck in the south tower.
Bron: http://www.usatoday.com/n(...)-elevator-usat_x.htm
Het is geen keuze het wordt met straffe op gedrongen.quote:Op zondag 7 november 2010 18:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Moest lachen![]()
Onmogelijke keuze natuurlijk
Nee hoor, de griepprik is niet verplicht maar wordt aangeboden.quote:Op zondag 7 november 2010 21:45 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is geen keuze het wordt met straffe op gedrongen.
INKLUSIEF het vaccin tegen die Mexicaanse griep.quote:Op zondag 7 november 2010 22:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, de griepprik is niet verplicht maar wordt aangeboden.
Ja, inclusief het vaccin tegen Mexicaanse griep, dat klopt. Maar dan nóg hoef je het niet te nemen.quote:Op zondag 7 november 2010 23:05 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
INKLUSIEF het vaccin tegen die Mexicaanse griep.
2 halen , niks betalen.
Mexico Mexico .. Meeexxiiiiiiiccoooooooo !!!
SORRY: off-topic; 09/11 dus.... tja. Die Bin Laden toch, wat een stoute boef.
Hij moet wel een erg slim boefje zijn. Nog steeds vogelvrij.quote:Op zondag 7 november 2010 23:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja, 9/11, idd wat een boefje die Bin Laden
Ain't that the truequote:Op zondag 7 november 2010 23:29 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Hij moet wel een erg slim boefje zijn. Nog steeds vogelvrij.
Hij is in ieder geval slimmer dan hij er uit ziet.
Kijk eerst het BBC filmpje eens. Wellicht dat je dan beter begrijpt wat ik bedoel. Kost je 10 minuutjesquote:Op maandag 8 november 2010 00:33 schreef ToT het volgende:
Okee, het wordt steeds mooier! Eerst is Al Quaeda een organisatie van Amerika zelf, en nu bestaat het niet eens?
Meh, geen zin om er 10 minuten van mijn leven in te investeren als ik het bij voorbaat al bullshit vind.quote:Op maandag 8 november 2010 00:40 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kijk eerst het BBC filmpje eens. Wellicht dat je dan beter begrijpt wat ik bedoel. Kost je 10 minuutjes
Er moest een terroristische organisatie bestaan om juridisch meer voet aan de grond te hebben om verdachten van (het voorbereiden van) terrorisme goed te kunnen berechten.quote:Op maandag 8 november 2010 00:57 schreef ToT het volgende:
Meh, geen zin om er 10 minuten van mijn leven in te investeren als ik het bij voorbaat al bullshit vind.
Als je er een samenvatting van wil geven waarom het niet zou bestaan, zou ik er misschien toch nog wel een keer met een half oog naar gaan kijken.
maar wel een uurtje naar oh oh cherso.quote:Op maandag 8 november 2010 00:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, geen zin om er 10 minuten van mijn leven in te investeren als ik het bij voorbaat al bullshit vind.
Als je er een samenvatting van wil geven waarom het niet zou bestaan, zou ik er misschien toch nog wel een keer met een half oog naar gaan kijken.
A-tuinhek zonder blikken en blozenquote:
Vind ik nogal een zwakke redenering. Misschien dat die keer de link naar Bin Laden niet ijzersterk was, maar om dan te denken dat alles zomaar meteen onder het kopje "Al Quaeda" gegooid wordt, vind IK weer een passieve houding; verdiep je eens in de verschillende rechtszaken en verklaringen e.d.quote:Op maandag 8 november 2010 01:08 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Er moest een terroristische organisatie bestaan om juridisch meer voet aan de grond te hebben om verdachten van (het voorbereiden van) terrorisme goed te kunnen berechten.
In januari 2001 begon een rechtszaak tegen 4 mannen die verdacht werden van de bomaanslagen op ambassade gebouwen in Oost Afrika (Kenia, Tanzania, Nairobi). Men besloot toen ook om Bin Laden te vervolgen voor deze aanslagen. Om dat te kunnen realiseren moest er bewijs komen van een criminele organisatie. Op die manier kunnen ze dus het hoofd van zo'n organisatie berechten, ook al kan hij niet direct aan een misdaad of daad van terreur worden gelinkt.
U snapt?
EDIT: Sindsdien is alles en iedereen die ook maar enigszins verdacht wordt betrokken te zijn bij (het voorbereiden van) terroristische activiteiten een lid van Al Qaeda. Natuurlijk gewoon pure onzin, want er is niemand op de aardbol die zichzelf een Al Qaeda lid noemt. Slapende cellen zijn ook pure bullshit. Het verkoopt iig lekker.![]()
Ik vraag me eigenlijk wel af wat je in dit topic doet. Je houding getuigt niet echt van de wil om op een juiste manier aan de discussie deel te nemen. Bij voorbaat zaken bullshit noemen en misschien wel bereid zijn om met een half oog naar een filmpje te kijken vind ik persoonlijk een beetje passief gedrag. Je wilt deelnemen of niet. No offence btw
Jezus, wat is DIT nou weer voor een lamlulopmerking zeg?quote:Op maandag 8 november 2010 07:35 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar wel een uurtje naar oh oh cherso.
Als er iets gebeurd dan is het Al-Qaeda. 10 jaar geleden wist niemand 'echt' van het bestaan. En nu wordt elke actie daar aan opgehangen.quote:Op maandag 8 november 2010 07:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Vind ik nogal een zwakke redenering. Misschien dat die keer de link naar Bin Laden niet ijzersterk was, maar om dan te denken dat alles zomaar meteen onder het kopje "Al Quaeda" gegooid wordt, vind IK weer een passieve houding; verdiep je eens in de verschillende rechtszaken en verklaringen e.d.
Het zijn niet per se de Amerikanen. Het zijn de geïnfiltreerde Israëlisch Joden in samenwerk met de onberechte WO2-topstukken en de Neocons die NATO, CIA, NASA, WHO, WTO e.d. hebben opgezet.quote:Verder is mijn passieve houding juist ontstaan door de in mijn ogen zwaar overdreven houding van een aantal personen die alles meteen aangrijpen als keihard bewijs voor zeer extreme zaken, en die bij het zien van een youtube-filmpje met een nóg extremer idee dat hun vorige keiharde overtuigingen al dan niet deels tegenspreekt, 100% achter de inhoud van dat filmpje gaan staan.
Ik wil echt wel geloven dat er ZEER veel dingen spelen waar wij niets van af weten, maar je moet niet meteen alles wat anti-Amerikaanse regering is geloven, net zo min als dat je alles zou moeten geloven wat zij op hun beurt weer zeggen.
Nee, het is om aan te geven dat men, de fokker wel uren tijd spendeert aan echt volstrekte bullshit. Maar niet willen informeren over hun leefomgeving. Voedselvervuiling, luchtvervuiling. Gevangenisstraffen als je niet meedoet met het milieufascisme.quote:[..]
Jezus, wat is DIT nou weer voor een lamlulopmerking zeg?
En dat kun jij beoordelen? dat 'de fokker' daar aan zijn tijd 'verdoet' ? Ik vraag me nog steeds af wat jij er aan doet, anders dan anoniem op een forum zitten te blaten? Jij houdt je ook netjes aan de regels die hier in Nederland gelden, maar op internet roep je vanalles.quote:Op maandag 8 november 2010 08:06 schreef Lambiekje het volgende:
Nee, het is om aan te geven dat men, de fokker wel uren tijd spendeert aan echt volstrekte bullshit. Maar niet willen informeren over hun leefomgeving. Voedselvervuiling, luchtvervuiling. Gevangenisstraffen als je niet meedoet met het milieufascisme.
Ik kan en wil niet begrijpen waarom gros van de mensen War=peace accepteren. Hoe stom is de mens?! We financieren ons eigen vernietiging en moeten ons daarvoor ook nog eens diep in de schulden werken.
Ja... en die trucage dan op alle mogelijke video's overnemen he (incluis amateurvideo) Als je er dan ook maar eentje vergeet.. ben je de sigaar.quote:
Je vergeet een ding. Er was geen beeld van amateurs. Al het beeld dat we van 911 hebben gezien is van computerexperts, grafici en noem maar op. Met door FBI op gelegde spreekverbod.quote:Op maandag 8 november 2010 08:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja... en die trucage dan op alle mogelijke video's overnemen he (incluis amateurvideo) Als je er dan ook maar eentje vergeet.. ben je de sigaar.
Zwakke redenering? Het is in de Amerikaanse (en ja, ook Nederlandse) rechtspraak gewoon een feit dat wanneer je mensen wilt aanpakken die niet direct iets op hun kerfstok hebben, het een stuk makkelijker wordt als je ze beschuldigt van het lid zijn van een criminele organisatie.quote:Op maandag 8 november 2010 07:43 schreef ToT het volgende:
Vind ik nogal een zwakke redenering. Misschien dat die keer de link naar Bin Laden niet ijzersterk was, maar om dan te denken dat alles zomaar meteen onder het kopje "Al Quaeda" gegooid wordt, vind IK weer een passieve houding; verdiep je eens in de verschillende rechtszaken en verklaringen e.d.
Tja dat is aan de ene kant te begrijpen, maar niet alles wat er geroepen wordt is onzin als het om extreme zaken gaat.quote:Verder is mijn passieve houding juist ontstaan door de in mijn ogen zwaar overdreven houding van een aantal personen die alles meteen aangrijpen als keihard bewijs voor zeer extreme zaken, en die bij het zien van een youtube-filmpje met een nóg extremer idee dat hun vorige keiharde overtuigingen al dan niet deels tegenspreekt, 100% achter de inhoud van dat filmpje gaan staan.
Niet alles geloven is sowieso gezond, maar ik ben er altijd al van overtuigd geweest dat het gevaar van Al Qaeda zwaar opgeblazen is (hehe..quote:Ik wil echt wel geloven dat er ZEER veel dingen spelen waar wij niets van af weten, maar je moet niet meteen alles wat anti-Amerikaanse regering is geloven, net zo min als dat je alles zou moeten geloven wat zij op hun beurt weer zeggen.
En wie bepaald dan wat waar is en wat niet, wat de onzin is en wat niet? Want als je dat gaat doen wordt het gewoon jouw waarheid die je net zo goed ergens op een blog kunt gooien. Als je geen filtering gaat doen krijg je gewoon just another internetsite over dit onderwerp.quote:Op maandag 8 november 2010 10:45 schreef kadeya het volgende:
Ik vind dit een heel interessant onderwerp en bespreek het ook met veel mensen in mijn omgeving. Dit zijn mensen die me twee jaar geleden voor gek hadden uitgemaakt, maar nu steeds meer beginnen te twijfelen aan het originele verhaal. En ook zij verspreiden deze informatie weer onder hun vrienden. Vaak vragen ze om bronnen en die laat ik dan ook zien, maar het is allemaal zeer uitgebreid en er staat ook ongelooflijk veel onzin tussen. Als mensen die onzin zien haken ze al snel af en dat is zonde want er staat ook veel goeds tussen. Wat mij al tegenstaat is de kinderachtige insteek en layout van veel 'conspiracy' websites. Ook mag het allemaal wat meer to the point, ik snap dat dat vaak lastig is, maar om meer mensen te bereiken moet het makkelijker. Net zoals de politiek, de 'simpele' nederlander is niet geinteresseerd in de politiek, omdat hij het niet begrijpt.
Ik denk dat er veel meer mensen de waarheid willen weten en zelfs bereid zijn om actie te ondernemen, maar daarvoor moeten ze er wel mee in aanraking komen.
Ik maak als een soort hobby websites en speel al een tijdje met het idee om eentje te maken over 9/11. Een website waar de onzin gefilterd wordt en het allemaal duidelijk en interessant blijft. Met het doel meer mensen te bereiken en de waarheid te verspreiden. Ik heb een kennis die ontzettend goed kan schrijven en die is bereid alle informatie om te zetten naar duidelijke tekst. Ik wil de website bouwen zonder reclame. Dan ben ik nog op zoek naar de mensen die de informatie aanleveren en filteren. Ik heb helaas niet de tijd om alle websites zelf af te zoeken. Wie is/zijn er geinteresseerd?
Check dit filmpje eens en kijk goed naar het vliegtuig:quote:TIME-WARNER TBS - AOL (donated 1.6 million to G W. Bush's 2000 campaign)
America Online (AOL) acquired Time Warnerthe largest merger in corporate history.
Television Holdings:
* CNN, HBO, Cinemax, TBS Superstation, Turner Network Television, Turner Classic Movies, Warner Brothers Television, Cartoon Network, Sega Channel, TNT, Comedy Central (50%), E! (49%), Court TV (50%).
* Largest owner of cable systems in the US with an estimated 13 million subscribers.
Media Holdings:
* HBO Independent Productions, Warner Home Video, New Line Cinema, Castle Rock, Looney Tunes, Hanna-Barbera.
* Music: Atlantic, Elektra, Rhino, Sire, Warner Bros. Records, EMI, WEA, Sub Pop (distribution) = the worlds largest music company.
* 33 magazines including Time, Sports Illustrated, People, In Style, Fortune, Book of the Month Club, Entertainment Weekly, Life, DC Comics (50%), and MAD Magazine.
Other Holdings:
* Sports: The Atlanta Braves, The Atlanta Hawks, World Championship Wrestling.
Raar is het niet?quote:Luc Courchesne took part in the emergence of media arts thirty years ago when, as a video artist inspired by a generation of experimental filmmakers such as Michael Snow and Hollis Frampton, he adopted computer technologies. First delving into interactive portraiture, a great artistic tradition re-articulated in a new mould, his work has recently turned to another important genre, that of landscape. With his installations, "panoscopic" images, and a device of his own making used to create a sense of visual immersion, he transforms spectators into a visitors, actors and inhabitants of his experiential crafts. Born 1952 in Québec, Courchesne received a Bachelor's degree from the Nova Scotia College of Art and Design, Halifax (1974), and a Master of Science in Visual Studies from the Massachusetts Institute of Technology, Cambridge (1984).
Zoals Lambiekje al zei, zijn de amateur video's geen amateur video's. Daarnaast... hoe stom moet je zijn om een video uit te laten lekken waarop geen vliegtuig te zien is? Dat zou wel heel dom zijn.quote:Op maandag 8 november 2010 08:46 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja... en die trucage dan op alle mogelijke video's overnemen he (incluis amateurvideo) Als je er dan ook maar eentje vergeet.. ben je de sigaar.
Ik ga dat niet doen, daar heb ik de kennis niet voor. Daarom ben ik op zoek naar mensen die dat wel kunnen en willen. Het is juist de bedoeling dat er filtering wordt gedaan.quote:Op maandag 8 november 2010 10:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
En wie bepaald dan wat waar is en wat niet, wat de onzin is en wat niet? Want als je dat gaat doen wordt het gewoon jouw waarheid die je net zo goed ergens op een blog kunt gooien. Als je geen filtering gaat doen krijg je gewoon just another internetsite over dit onderwerp.
Denk dat dit toch echt ligt aan crap op je eigen bak.quote:Op maandag 8 november 2010 13:08 schreef Salvad0R het volgende:
Bij het laden van dit topic, en dit topic alleen, krijg ik de volgende popup:
[ afbeelding ]
Gaarne verhelpen.
Volgens mij ben jij echt ver heen.quote:Op maandag 8 november 2010 13:14 schreef Salvad0R het volgende:
Trouwens, jongens en meisjes, mijn advies is om niet in te gaan op government-troll j0kkebrok.
Hij probeert zich te associëren met de mensen die weten dat 9/11 is gepleegd door de CIA & Mossad, om er vervolgens een ridicuul verhaaltje van te maken.
Deze tactiek staat volop beschreven in het COINTELPRO (Counter-Intelligence Program) van de FBI.
Dus negeer dat figuur gewoon, laat hem lekker blaten met zijn government-troll-plaatjes.
Dat zou ik ook zeggen als ik een government-troll was.quote:Op maandag 8 november 2010 13:22 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt ver heen.
Ja gut daar is dan weer wat voor te zeggen.. maar toch.. krijg het mijn kop niet in, niet alles in ieder geval.quote:Op maandag 8 november 2010 12:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zoals Lambiekje al zei, zijn de amateur video's geen amateur video's. Daarnaast... hoe stom moet je zijn om een video uit te laten lekken waarop geen vliegtuig te zien is? Dat zou wel heel dom zijn.
Heb jij je nooit afgevraagd waarom er een aantal weken geleden ineens een hele berg nieuwe filmpjes is uitgekomen? Die filmpjes, daar is niet zo veel bijzonders aan te zien. Ik zie zeker geen reden om dat 9 jaar achter te houden voor het publiek. In mijn optiek hebben ze de tijd benut om een shitload aan "overtuigende" beelden en verklaringen van ooggetuigen te creëren. Zie het als een offensief tegen de no-planers die toch echt in de juiste richting zitten.
Sowieso is het al dubieus dat NIST haar WTC 7rapport gebaseerd heeft op wazig foto's die gewoon op het internet te vinden waren. Ze hadden toch die Cumulus database met vele beelden van een brandend WTC 7. Vreemd dat die beelden dus niet in het onderzoek worden besproken, vind je niet?
Chomsky is Illuminati; poppetje van Rothschilds.quote:Op maandag 8 november 2010 13:22 schreef Salvad0R het volgende:
Even andere bron:
Renowned Jewish-American scholar Noam Chomsky says US invasion of Afghanistan was illegal since to date there is no evidence that al-Qaeda has carried out the 9/11 attacks.
http://www.presstv.ir/detail/149520.html
psst, doe eens kalm.quote:Op maandag 8 november 2010 13:14 schreef Salvad0R het volgende:
Dus negeer dat figuur gewoon, laat hem lekker blaten met zijn government-troll-plaatjes.
Ik heb een andere mening dan dat jij hebt. Maakt dat mij dan een government troll?quote:Op maandag 8 november 2010 13:26 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik een government-troll was.
Begrijpelijk. Het is moeilijk te bevatten allemaal.quote:Op maandag 8 november 2010 13:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja gut daar is dan weer wat voor te zeggen.. maar toch.. krijg het mijn kop niet in, niet alles in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |