quote:Geen idee, niet zelf bedacht, kwam er eens achter dat het een netwerk van hier was
quote:Stoer man!Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
Ik heb kabelinternet via een kabel vanaf de CAI-aansluiting naar mijn Intel Core i7 met een modem ertussen. Geen draadloze shit aanwezig.
quote:De WPA key van die router is (met grote zekerheid) 475FA0B0CA. Groetjes, Panzermaus.
quote:DIe is natuurlijk ook niet te wijzigen.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
De WPA key van die router is (met grote zekerheid) 475FA0B0CA. Groetjes, Panzermaus.
http://www.nickkusters.com/SpeedTouch.aspx
quote:Bij SpeedTouch routers die op standaardconfiguratie staan, is de WPA key + serienummer te bepalen op basis van de SSID. Vaak zijn het kompjoetertokkies die niet eens de moeite nemen hun SSID te wijzigen, laat staan de WPA key.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
DIe is natuurlijk ook niet te wijzigen.
quote:Jij wilt natuurlijk altijd je data via een vast traject hebben lopen, zodat er geen vertragingen optreden.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
Ik heb kabelinternet via een kabel vanaf de CAI-aansluiting naar mijn Intel Core i7 met een modem ertussen. Geen draadloze shit aanwezig.
quote:net getest bij de buren, en het werktOp zaterdag 23 oktober 2010 22:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij SpeedTouch routers die op standaardconfiguratie staan, is de WPA key + serienummer te bepalen op basis van de SSID. Vaak zijn het kompjoetertokkies die niet eens de moeite nemen hun SSID te wijzigen, laat staan de WPA key.
quote:Mwa ... tegenwoordig heb ik toch liever een EngeniusOp zaterdag 23 oktober 2010 22:54 schreef chroestjov het volgende:
Echte bazen hebben een Fritzl box.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:57 schreef honkeytonk het volgende:
Die van mij heet Carl's Kinderparadijs!
quote:Erg handig voor wanneer je eigen internet eraf ligt, of wat dan ook. Geen nare dingen doen natuurlijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
net getest bij de buren, en het werkt
quote:Ding werkt niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De WPA key van die router is (met grote zekerheid) 475FA0B0CA. Groetjes, Panzermaus.
quote:werkt welOp zaterdag 23 oktober 2010 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ding werkt niet.![]()
Verder goed topic voor inspiratie.
quote:Er gebeurt niks als je op Get Info klikt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Het is een frame, vandaar dat je geen laadbalk ziet. Je moet even wachten want hij (de server) heeft aardig wat rekenwerk te doen. Dus gewoon 'Get Info' en dan wachten.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er gebeurt niks als je op Get Info klikt.
quote:Ja en dan komt er Serial WPA te staan met niks erbij.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is een frame, vandaar dat je geen laadbalk ziet. Je moet even wachten want hij (de server) heeft aardig wat rekenwerk te doen. Dus gewoon 'Get Info' en dan wachten.
quote:Werkt alleen voor SpeedTouch routers met standaard config + SSID. En in recentere modellen is het gefixt volgens mij. Geen idee, vriend kwam er ooit mee.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en dan komt er Serial WPA te staan met niks erbij.
quote:Oke.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Werkt alleen voor SpeedTouch routers met standaard config + SSID. En in recentere modellen is het gefixt volgens mij. Geen idee, vriend kwam er ooit mee.
quote:* joepie91fluistert...Op zaterdag 23 oktober 2010 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ding werkt niet.![]()
Verder goed topic voor inspiratie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:12 schreef joepie91 het volgende:
[..]
* joepie91fluistert...Zeg, ga eens terug naar de IRC.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Nou nou, dat hoeft toch ook niet iedereen te weten
quote:Ok sorry.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:14 schreef joepie91 het volgende:
[..]
Nou nou, dat hoeft toch ook niet iedereen te weten
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:15 schreef PP. het volgende:
Die van 2 van mn buren heten "afblijven van ons internet" en "kom dr nou maar eens op!" nadat ik hun wlan hernoemd had in "beveilig je verbinding eens" omdat ze allebei onbeveiligde verbindingen hadden. Nu heeft er een nog steeds wep. Heb eigenlijk wel zin om die ook 's te kraken en 'm weer te hernoemen.
quote:Ik zeg doen.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:15 schreef PP. het volgende:
Die van 2 van mn buren heten "afblijven van ons internet" en "kom dr nou maar eens op!" nadat ik hun wlan hernoemd had in "beveilig je verbinding eens" omdat ze allebei onbeveiligde verbindingen hadden. Nu heeft er een nog steeds wep. Heb eigenlijk wel zin om die ook 's te kraken en 'm weer te hernoemen.
[..]
* joepie91fluistert...Heeft ook geen resultaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:BaasOp zaterdag 23 oktober 2010 23:15 schreef PP. het volgende:
quote:HeldtOp zaterdag 23 oktober 2010 23:15 schreef PP. het volgende:
quote:Why? Onbeveiligde netwerken moet je koesteren voor als je internet uitvalt, of je politici moet bedreigen.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:15 schreef PP. het volgende:
quote:QFTOp zaterdag 23 oktober 2010 23:22 schreef speknek het volgende:
[..]
Why? Onbeveiligde netwerken moet je koesteren voor als je internet uitvalt, of je politici moet bedreigen.
quote:Dat ding weet die van mij.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:
quote:?Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef Mdrop het volgende:
Cals34-2 , iets te maken met de straatnaam en het nummer van de router gok ik.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:34 schreef VikingChild het volgende:
Eentje heet thomson nog iets en is nu uitAndere heet SX551 etc.'
mijne heet trouwens 'heerlijkheid'
quote:Ik heb SX551DDF4F6 in m'n lijst.
quote:Kan me niets schelen.Op zondag 24 oktober 2010 00:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb SX551DDF4F6 in m'n lijst.
quote:Kan me niets schelen.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
De geit is gemolken
Zo heet er één hier in de buurt
quote:
quote:Is de standaard netwerknaam van een Siemens Internet+Bellen modem van KPN.Op zondag 24 oktober 2010 00:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb SX551DDF4F6 in m'n lijst.
quote:Ik geef de voorkeur aan Alfa Network.Op zondag 24 oktober 2010 02:32 schreef mickeyD het volgende:
voor de hobbyisten misschien interesant: een 2 watt (2000mw) wifi dongle voor 16 euro (heb hem zelf ook besteld, hij's alleen nog niet binnen).
werkt ook op WIN7
wifi b,g en N-Draft band
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41934
quote:Realtek? Nu wordt het interessant...Op zondag 24 oktober 2010 02:56 schreef mickeyD het volgende:
vloeken mag ook niet, doet ook iedereen toch?
lees de reviews eens bij die 2 watt dongle, ze zijn er rete tevreden over en de chipset is goed!
realtek RTL8187L chip
quote:Nu nog de Baron en Vlugge Japie en het is zo goed als compleetOp zondag 24 oktober 2010 03:42 schreef Elusive het volgende:
de wlan van één van m'n buren heet "Adriaan" (zal z'n naam wel zijn) dus heb ik de mijne maar "Bassie" genoemd, mn andere buurman heeft de zijne vervolgens veranderd in "B100"
quote:Hahah geniaalOp zondag 24 oktober 2010 03:42 schreef Elusive het volgende:
de wlan van één van m'n buren heet "Adriaan" (zal z'n naam wel zijn) dus heb ik de mijne maar "Bassie" genoemd, mn andere buurman heeft de zijne vervolgens veranderd in "B100"
quote:Normale mensen geven hun auto ook geen naam.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:47 schreef Xcalibur het volgende:
...Mijn buren zijn een ongeinspireerd stelletje n00bs, het sterft hier van de standaard sitecoms enzo
quote:vloeken mag nietOp zondag 24 oktober 2010 02:56 schreef mickeyD het volgende:
vloeken mag ook niet, doet ook iedereen toch?
lees de reviews eens bij die 2 watt dongle, ze zijn er rete tevreden over en de chipset is goed!
realtek RTL8187L chip
quote:Socios heeft geen laptop....Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
quote:zo heet iehj jah
quote:Wat kun je hiermee dan? Netwerken die verderop zijn oppikken? Maar daar heb je toch verder geen reet aan als de accesspoints niet zo ver uit kunnen zenden?Op zondag 24 oktober 2010 02:32 schreef mickeyD het volgende:
voor de hobbyisten misschien interesant: een 2 watt (2000mw) wifi dongle voor 16 euro (heb hem zelf ook besteld, hij's alleen nog niet binnen).
werkt ook op WIN7
wifi b,g en N-Draft band
quote:OffspringbaasOp zondag 24 oktober 2010 22:15 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Uno dos tres cuatro cinco cinco seís.
quote:Het bereik ligt aan twee kanten... zowel de zender als de ontvanger zijn van belang. Als ik het me goed herinner gaan de WiFi-signalen veel verder dan je "bereik" maar zijn ze te zwak om met normale apparatuur op te pikken, en kunnen deze dingen veel beter zwakke signalen interpeteren.Op zondag 24 oktober 2010 22:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat kun je hiermee dan? Netwerken die verderop zijn oppikken? Maar daar heb je toch verder geen reet aan als de accesspoints niet zo ver uit kunnen zenden?
[..]
* joepie91fluistert...GeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan op 3 wifi's van mn buren
![]()
[..]
* joepie91fluistert...Deze werkt overigens ook met een aantal Thomsons. Gewoon de laatste paar cijfers/letters invullen geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
quote:Koel, ook even bij buurman Speedtouch5C3749 geprobeerd. BingoOp zaterdag 23 oktober 2010 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:15 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Uno dos tres cuatro cinco cinco seís.
quote:Geen aparte wifi-namen hier, alleen een paar Thomson, Belkin en Sitecom routers.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:57 schreef honkeytonk het volgende:
Die van mij heet Carl's Kinderparadijs!
quote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Gene zijde, weet je wel, als je zo verbinding maakt staat er zo: verbinden met de gene zijde![]()
![]()
![]()
HAHAAHAHAHEINZ!UNO!~HAHAHAHE11111E!!!11EINZ~
fuck ik moest lachenquote:Op maandag 1 november 2010 19:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Gene zijde, weet je wel, als je zo verbinding maakt staat er zo: verbinden met de gene zijde![]()
![]()
![]()
HAHAAHAHAHEINZ!UNO!~HAHAHAHE11111E!!!11EINZ~
Epische reactie.quote:Op maandag 1 november 2010 19:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
[ http://cuths.mctedoprogramming.com/msn_tongue.png&t=1]afbeelding ][ http://cuths.mctedoprogramming.com/msn_tongue.png&t=1]afbeelding ][ http://cuths.mctedoprogramming.com/msn_tongue.png&t=1]afbeelding ][ http://cuths.mctedoprogramming.com/msn_tongue.png&t=1]afbeelding ][ http://cuths.mctedoprogramming.com/msn_tongue.png&t=1]afbeelding ]
Alsof ze zich daar bij de Pliesie mee bezig houden. WiFi is vrij en dan moet ik zeker ook gaan klagen, dat mijn buren op hetzelfde kanaal zitten (of een interfererend) ?quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Alfa Network.
En het is verboden om die dingen aan te zetten in Nederland. Je mag hem wel in bezit hebben, maar niet aanzettenJe mag maar maximaal 100mw gebruiken.
Dat klopt, ze zijn echt niet actief aan het zoeken naar mensen die met te veel vermogen scannen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 02:01 schreef edcetera het volgende:
Alsof ze zich daar bij de Pliesie mee bezig houden. WiFi is vrij en dan moet ik zeker ook gaan klagen, dat mijn buren op hetzelfde kanaal zitten (of een interfererend) ?
windows.dll not found ofzo xDquote:Op dinsdag 2 november 2010 09:24 schreef delano.888 het volgende:
Heeft iemand nog een leuke virus error melding ofzo? Ik heb nu virus.exe maar zat te denken aan kernel32error ofzo iets, iemand nog een leuk technisch ideetje?
Ik heb er nu ook eentje, een 500mW.quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:45 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan Alfa Network.
En het is verboden om die dingen aan te zetten in Nederland. Je mag hem wel in bezit hebben, maar niet aanzettenJe mag maar maximaal 100mw gebruiken.
Dit ontvangt heel sterk alle wifi dus? Of zend dit heel sterk wifi uit. Wil namelijk dat laatste hebben, bestaat dat er ook?quote:Op zondag 24 oktober 2010 02:32 schreef mickeyD het volgende:
werkt ook op WIN7
wifi b,g en N-Draft band
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |