quote:zo heet iehj jah
quote:Wat kun je hiermee dan? Netwerken die verderop zijn oppikken? Maar daar heb je toch verder geen reet aan als de accesspoints niet zo ver uit kunnen zenden?Op zondag 24 oktober 2010 02:32 schreef mickeyD het volgende:
voor de hobbyisten misschien interesant: een 2 watt (2000mw) wifi dongle voor 16 euro (heb hem zelf ook besteld, hij's alleen nog niet binnen).
werkt ook op WIN7
wifi b,g en N-Draft band
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.41934
quote:OffspringbaasOp zondag 24 oktober 2010 22:15 schreef MASD het volgende:
[ afbeelding ]
Uno dos tres cuatro cinco cinco seís.
quote:Het bereik ligt aan twee kanten... zowel de zender als de ontvanger zijn van belang. Als ik het me goed herinner gaan de WiFi-signalen veel verder dan je "bereik" maar zijn ze te zwak om met normale apparatuur op te pikken, en kunnen deze dingen veel beter zwakke signalen interpeteren.Op zondag 24 oktober 2010 22:42 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Wat kun je hiermee dan? Netwerken die verderop zijn oppikken? Maar daar heb je toch verder geen reet aan als de accesspoints niet zo ver uit kunnen zenden?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:12 schreef joepie91 het volgende:
[..]
* joepie91fluistert...GeniaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan op 3 wifi's van mn buren
![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 23:12 schreef joepie91 het volgende:
[..]
* joepie91fluistert...Deze werkt overigens ook met een aantal Thomsons. Gewoon de laatste paar cijfers/letters invullen geloof ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |