quote:Geen idee, niet zelf bedacht, kwam er eens achter dat het een netwerk van hier was
quote:Stoer man!Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
Ik heb kabelinternet via een kabel vanaf de CAI-aansluiting naar mijn Intel Core i7 met een modem ertussen. Geen draadloze shit aanwezig.
quote:De WPA key van die router is (met grote zekerheid) 475FA0B0CA. Groetjes, Panzermaus.
quote:DIe is natuurlijk ook niet te wijzigen.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
De WPA key van die router is (met grote zekerheid) 475FA0B0CA. Groetjes, Panzermaus.
http://www.nickkusters.com/SpeedTouch.aspx
quote:Bij SpeedTouch routers die op standaardconfiguratie staan, is de WPA key + serienummer te bepalen op basis van de SSID. Vaak zijn het kompjoetertokkies die niet eens de moeite nemen hun SSID te wijzigen, laat staan de WPA key.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:52 schreef Mdrop het volgende:
[..]
DIe is natuurlijk ook niet te wijzigen.
quote:Jij wilt natuurlijk altijd je data via een vast traject hebben lopen, zodat er geen vertragingen optreden.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:40 schreef Socios het volgende:
Ik heb kabelinternet via een kabel vanaf de CAI-aansluiting naar mijn Intel Core i7 met een modem ertussen. Geen draadloze shit aanwezig.
quote:net getest bij de buren, en het werktOp zaterdag 23 oktober 2010 22:53 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bij SpeedTouch routers die op standaardconfiguratie staan, is de WPA key + serienummer te bepalen op basis van de SSID. Vaak zijn het kompjoetertokkies die niet eens de moeite nemen hun SSID te wijzigen, laat staan de WPA key.
quote:Mwa ... tegenwoordig heb ik toch liever een EngeniusOp zaterdag 23 oktober 2010 22:54 schreef chroestjov het volgende:
Echte bazen hebben een Fritzl box.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:57 schreef honkeytonk het volgende:
Die van mij heet Carl's Kinderparadijs!
quote:Erg handig voor wanneer je eigen internet eraf ligt, of wat dan ook. Geen nare dingen doen natuurlijk.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
net getest bij de buren, en het werkt
quote:Ding werkt niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
De WPA key van die router is (met grote zekerheid) 475FA0B0CA. Groetjes, Panzermaus.
quote:werkt welOp zaterdag 23 oktober 2010 23:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ding werkt niet.![]()
Verder goed topic voor inspiratie.
quote:Er gebeurt niks als je op Get Info klikt.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
quote:Het is een frame, vandaar dat je geen laadbalk ziet. Je moet even wachten want hij (de server) heeft aardig wat rekenwerk te doen. Dus gewoon 'Get Info' en dan wachten.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:02 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Er gebeurt niks als je op Get Info klikt.
quote:Ja en dan komt er Serial WPA te staan met niks erbij.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Het is een frame, vandaar dat je geen laadbalk ziet. Je moet even wachten want hij (de server) heeft aardig wat rekenwerk te doen. Dus gewoon 'Get Info' en dan wachten.
quote:Werkt alleen voor SpeedTouch routers met standaard config + SSID. En in recentere modellen is het gefixt volgens mij. Geen idee, vriend kwam er ooit mee.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ja en dan komt er Serial WPA te staan met niks erbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |