abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87876745
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:36 schreef .Bo het volgende:

[..]

"je moet bewegen, luie teef!" uit het bol inkijkexemplaar. Meeh, nee, ik ga me niet laten uitschelden door een boek. Maar wel dank voor de tip & het welkom!
http://mysugarfreelife.ning.com/ Helpt zoiets? Hele site van iemand die geen suiker eet.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87876751
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Frisdrank = cola, fanta, etc. dus met koolzuur. Dus geen limo, roosvicee, etc.
Een frikandel = heel veel kcal en hormoonvlees = iets anders dan een paar frietjes als mama het ook neemt

Een frikandel lijkt mij niet zo gezond, wat er allemaal in gaat..
Jij moet een keer een dagje in een slagerij gaan kijken :) wel 1 waar ze zelf nog slachten.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87876771
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De ene helft van het topic denkt nu "had ik maar nooit frikandellen gegeten ;(" en de andere helft "er is nog hoop, frikandelluuuhh :9~"
:D
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
pi_87876776
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:34 schreef Blurred86 het volgende:
ik denk eerder dat hij zo dik is dat hij borsten heeft nu, niet dat dat direct van de frikandellen komt ;)
Hij is niet dik, hij heeft echt borstgroei
pi_87876808
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Jij moet een keer een dagje in een slagerij gaan kijken :) wel 1 waar ze zelf nog slachten.
Hahaha, waarom dat?
pi_87876825
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hahaha, waarom dat?
Dan zie je wat ze met de restjes doen ;)
pi_87876828
Ik verveel me echt enorm. }:|
"Wat is liefde? De behoefte aan zichzelf te ontsnappen."
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:41:49 #148
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_87876870
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:31 schreef Swietje het volgende:
Frikandellen zijn viessssssssss. :@
dattum, maar ik kijk echt heeeeel erg uit naar een kroket over anderhalve week!

Ha, morgen over een week zie ik de Duutser weer!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_87876880
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dan zie je wat ze met de restjes doen ;)
Positief of negatief? Heb er niet echt behoefte aan of zo..
Volgens mij mag een slagerij niet meer zelf slachten?
pi_87876910
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:34 schreef Chicolate het volgende:

[..]

De ene helft van het topic denkt nu "had ik maar nooit frikandellen gegeten ;(" en de andere helft "er is nog hoop, frikandelluuuhh :9~"
_O- !
Borsten door frikandellen weet ik niet, maar het schijnt dat in Zuid-Amerika kleine meisjes en jongetjes wel erg snel borstjes krijgen! (Er worden veel plofkipjes gegeten). Die link geloof ik dan weer wel.
Kroketten zijn O+
pi_87876949
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

http://mysugarfreelife.ning.com/ Helpt zoiets? Hele site van iemand die geen suiker eet.
Oeh ja! Vooral de hysterische opsomming! Ik ga het uitprinten (met een korreltje zout erbij). Thnx.
pi_87876972
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Positief of negatief? Heb er niet echt behoefte aan of zo..
Volgens mij mag een slagerij niet meer zelf slachten?
:) geen idee dat zou wel vreemd zijn iig.
Denk negatief aangezien gewoon alles gebruikt wordt wat bruikbaar is.
pi_87876994
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:44 schreef .Bo het volgende:

[..]

Oeh ja! Vooral de hysterische opsomming! Ik ga het uitprinten (met een korreltje zout erbij). Thnx.
Ik heb trouwens niet naar de inhoud gekeken, dus ik weet niet of het waar is allemaal! Sites tegen suiker hebben nogal de neiging om dingen schromelijk te overdrijven en/of informatie te geven die compleet onwaar is. Je hersenen draaien op glucose, suikers zijn niet perse het witte kwaad.
pi_87876996
:W Abenddd!

O: 2 crackers jam, 2 mandarijntjes, yakult
T: mandarijntje
L: groot glas banaan-sinaasappelsap, broodje tonijnsalade gedeeld met Greys
T: glaasje sap, 1 pepernoot :P
D: uit eten in een japans restaurant, sushi en gegrild vlees, zeewiersalade enzovoorts. En een bolletje ijs toe

Ik ben tevreden en het was héérlijk :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87877012
:W Goodbye, ist gezellig?
pi_87877045
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
:W Goodbye, ist gezellig?
Ik ben al weer thuis joh, Greys is nu onderweg naar haar huis :)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87877182
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]
Sites tegen suiker hebben nogal de neiging om dingen schromelijk te overdrijven en/of informatie te geven die compleet onwaar is.
Dat zie ik inderdaad ook al ja, tijdens mijn korte zoektocht. Zoals zoveel internet voedingsverhalen (denk aan het hele melkdebat). 't Is vooral het geschrans waar ik vanaf wil en ik denk dat het even makkelijker is om het even helemaal uit te bannen, dan is het gewoon even geen optie, ipv heel gedisciplineerd matig te zijn ermee. Gok dat ik daarmee snel weer de fout in zou gaan. Zie ik na deze periode wel hoe het er dan voor staat.
pi_87877240
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben al weer thuis joh, Greys is nu onderweg naar haar huis :)
Oooh echt! Wel verstandiger met dit weer ws.
pi_87877298
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oooh echt! Wel verstandiger met dit weer ws.
Nou, qua weer maakt het niet zoveel uit hoor. Maar we wilden allebei weer naar huis, was het plan van tevoren ook :P
pi_87877301
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hij is niet dik, hij heeft echt borstgroei
dat kan ook gewoon hormonaal probleem zijn vanuit hemzelf. ik geloof niet zo in de hele hysterie rond hormonen in kippenvlees. maar goed, ik geloof ook niet in de aspartaam-is-evil, en de "van deo krijg je kanker" hype.
Kwak
pi_87877437
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, qua weer maakt het niet zoveel uit hoor. Maar we wilden allebei weer naar huis, was het plan van tevoren ook :P
Heb het niet helemaal gevolgd ;)
Nog wel wat gekocht?
pi_87877514
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb het niet helemaal gevolgd ;)
Nog wel wat gekocht?
Alleen iets bij Lush voor in bad. Het weer was gewoon klote en toen hadden we allebei niet meer zoveel zin om te shoppen _O- Hebben nog even een uurtje bij Greys thuis gezeten, heer G was er ook en de beestjes waren lawaai aan het maken tot ze eten kregen :') _O-
pi_87877608
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Alleen iets bij Lush voor in bad. Het weer was gewoon klote en toen hadden we allebei niet meer zoveel zin om te shoppen _O- Hebben nog even een uurtje bij Greys thuis gezeten, heer G was er ook en de beestjes waren lawaai aan het maken tot ze eten kregen :') _O-
Ja ik zou ook gaan winkelen, behalve een run naar de intratuin met de voetjes op de bank naar de kids van dinnetje gekeken.
Als het maar gezellig was :Y
pi_87878114
Mijn vader heeft ook borstvorming. Altijd al gehad en hij vindt het best erg (weet ik van mijn moeder). Is idd iets hormonaals, maar heeft niks te maken met frikandellen.

Bo, ik moet de suiker echt niet in huis halen ;( Matig werkt heel even en dan is ineens weer het hek van de dam. Dus ik koop het gewoon niet meer. Ik bak ook niet meer ;( want ondanks dat ik nu weet dat ik het kan invriezen vind ik het zooooo lekker als het nog warm uit de oven komt...... *kaant 6 muffins achterelkaar weg*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87878157
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:31 schreef Syrena het volgende:
Mijn vader heeft ook borstvorming. Altijd al gehad en hij vindt het best erg (weet ik van mijn moeder). Is idd iets hormonaals, maar heeft niks te maken met frikandellen.

Bo, ik moet de suiker echt niet in huis halen ;( Matig werkt heel even en dan is ineens weer het hek van de dam. Dus ik koop het gewoon niet meer. Ik bak ook niet meer ;( want ondanks dat ik nu weet dat ik het kan invriezen vind ik het zooooo lekker als het nog warm uit de oven komt...... *kaant 6 muffins achterelkaar weg*
Ik heb precies hetzelfde, niet in huis halen werkt goed. En ik bak gewoon heel af en toe :9 En omdat ik prutsen in de keuken zo leuk vind in het weekend, maak ik morgen weer een stoofpot :P
pi_87878173
Hoi! :W

Lijstje van vandaag is tamelijk dramatisch, die post ik maar niet :') Ik heb wel gebowld!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87878301
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:33 schreef Ewelina het volgende:

Lijstje van vandaag is tamelijk dramatisch, die post ik maar niet :') Ik heb wel gebowld!
Ik las wat anders :') (verplaats de L 2 plaatsen naar links) en vond dat wel een mooie oorzaak voor een dramatisch slecht lijstje :+.
pi_87878302
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:33 schreef Ewelina het volgende:

Patat met een kroket? :P
pi_87878311
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Patat met een kroket? :P
Nee, iets met koekjes als ontbijt, een hamburger en een mega pannenkoek :X
pi_87878318
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde, niet in huis halen werkt goed. En ik bak gewoon heel af en toe :9 En omdat ik prutsen in de keuken zo leuk vind in het weekend, maak ik morgen weer een stoofpot :P
Dat niet in huis halen is wel erg lastig met onverwachte visite zo zonder koekjes, ben ik achter.
pi_87878322
Goh het optreden van vanavond is nog gaver dan gister.. O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87878329
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijn nieuwe huis heeft geen oven :o :o :o :'(
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87878337
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik las wat anders :') (verplaats de L 2 plaatsen naar links) en vond dat wel een mooie oorzaak voor een dramatisch slecht lijstje :+.
Hehe, als ik dat zou doen zou ik buikspieroefeningen als S kunnen toevoegen. Ik krijg altijd een onwijze lachkick van dat spul. :+
pi_87878344
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat niet in huis halen is wel erg lastig met onverwachte visite zo zonder koekjes, ben ik achter.
Jammer dan, dan kondig je maar aan dat je langs komt _O- Ik houd echt niet van onverwachte visite. Als ze nou een half uurtje van tevoren bellen, dan haal ik nog gauw wat.
pi_87878353
Bowlen :D old skool!!

Definitief lijstje van vandaag:

O: biogarde met muesli en zaden
T: punt appeltaart (op bezoek bij opa O+ )
L: kop erwtensoep
T: appel, 3 chocotoffs
D: restjes van de indonesier: witte rijst, pittige tofu, wat rundvlees, gebakken uien, gewoon 1 bord. Ernaast een halve komkommer in soyamarinade :9

Niet zo erg slecht! Morgen iets meer groente en geen appeltaart ;)
pi_87878354
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hehe, als ik dat zou doen zou ik buikspieroefeningen als S kunnen toevoegen. Ik krijg altijd een onwijze lachkick van dat spul. :+
Ik dacht meer aan een vreetkick :P. Maar lachen is goed voor je! Al is bowlen ook best lachwekkend (als ik het doe).
pi_87878363
Oh het erge is, ik heb het niet in huis. Doorgaans. Het is op m'n werk, een la vol met crap waar ik niet van weg kan blijven. Da's gratis en heeeele lekkere dingen. En Goodbye, grappig dat jij ook instemt, ik zit juist de hele tijd gehypnotiseerd naar jouw ene pepernoot te staren _O_ .
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:42:15 #178
331 Merel
Be here now.
pi_87878370
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Zo heb ik nooit drinken in huis (alleen water). En ik drink ook geen koffie dus dat heb ik niet in huis, dat kan ik mensen ook al niet aanbieden en dat komt soms heel stom over :o
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87878373
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Waaaaat? Kan je dat niet aanpassen? :o

Stoofpotje is trouwens zonder oven hoor, ga dit morgen maken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:42:40 #180
331 Merel
Be here now.
pi_87878375
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef progje het volgende:
Goh het optreden van vanavond is nog gaver dan gister.. O+
Klinkt leuk!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87878385
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan een vreetkick :P.
Nee, daarvoor is die andere drug veel geschikter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87878412
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dan koop je er toch 1 :P
pi_87878421
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:42 schreef Merel het volgende:

[..]

Zo heb ik nooit drinken in huis (alleen water). En ik drink ook geen koffie dus dat heb ik niet in huis, dat kan ik mensen ook al niet aanbieden en dat komt soms heel stom over :o
Ik drink thuis ook geen koffie. Water, thee magere melk als je geluk hebt. Genant en er wordt over geklaagd, maar ja :7 .
pi_87878456
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:42 schreef .Bo het volgende:
Oh het erge is, ik heb het niet in huis. Doorgaans. Het is op m'n werk, een la vol met crap waar ik niet van weg kan blijven. Da's gratis en heeeele lekkere dingen. En Goodbye, grappig dat jij ook instemt, ik zit juist de hele tijd gehypnotiseerd naar jouw ene pepernoot te staren _O_ .
Hahaha, dat was omdat ik bij iemand thuis was en die had échte pepernoten (geen kruidnoten, dus) en die wilde ik eens proeven! :D Vandaar dat ik er ook een " :P " achter had geplaatst!
pi_87878457
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waaaaat? Kan je dat niet aanpassen? :o

Stoofpotje is trouwens zonder oven hoor, ga dit morgen maken:

SPOILER
Die is lekker, we hebben hem maandag op :9
pi_87878476
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Die is lekker, we hebben hem maandag op :9
Oeh, ik ben benieuwd! ^O^
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:46:10 #187
331 Merel
Be here now.
pi_87878479
Ik heb een combimagnetron, een grilloventje en straks in m'n nieuwe huis een inbouwoven. Dan kan ik 3 taarten tegelijk bakken!
pi_87878503
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hahaha, dat was omdat ik bij iemand thuis was en die had échte pepernoten (geen kruidnoten, dus) en die wilde ik eens proeven! :D Vandaar dat ik er ook een " :P " achter had geplaatst!
Oh van die hondenbrokken? Dan zou het mij ook lukken ;) .
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:46:49 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87878504
Ik zou heel erg chagrijnig worden als ik alleen maar water te drinken zou hebben en ik zou uitdrogen, want ik drink het gewoon niet, weet ik uit ervaring. Net als in een restaurant.. fles tafelwater, ja neem maar weer mee, want eind van de avond staat 'ie er nog. Ik drink alleen water tijdens de RPM en zelfs dan vul ik m'n bidon vaak thuis met een heel klein beetje light aanlenglimonade om niet alleen die watersmaak te hebben :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:47:15 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87878515
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef Merel het volgende:
Ik heb een combimagnetron, een grilloventje en straks in m'n nieuwe huis een inbouwoven. Dan kan ik 3 taarten tegelijk bakken!
En je stoppen vervangen :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87878519
Ja, er moet wel een oven komen, maar ik wil eigenlijk niet zo'n losse. Want ik heb ook al een losse magnetron. En een echt goeie combi-oven, dan moet je al een dure nemen. Ik neem mijn fornuis mee en dat zet ik dan maar even los in de keuken, de oven die daarin zit is elektrisch. De koelkast moet ook even los staan :') , goddank is het een gesloten keuken, dus je ziet de chaos niet vanuit de woonkamer.

Oh man, heb echt geen geduld :X Ik heb vandaag al drie keer gezegd: Kunnen we niet gewoon inbreken? En dan al wat poetsen? Of wat dozen in het schuurtje zetten?? :7
pi_87878522
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jammer dan, dan kondig je maar aan dat je langs komt _O- Ik houd echt niet van onverwachte visite. Als ze nou een half uurtje van tevoren bellen, dan haal ik nog gauw wat.
Dat gaat hier meestal niet, die winkels hebben zulke gekke tijden.
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:44 schreef .Bo het volgende:

[..]

Ik drink thuis ook geen koffie. Water, thee magere melk als je geluk hebt. Genant en er wordt over geklaagd, maar ja :7 .
Heb tegenwoordig siroop in huis :+ alles waar een andere dp op zit gebruik ik anders keurig op.
pi_87878527
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, daarvoor is die andere drug veel geschikter.
SPOILER
Daar krijg ik alleen een 'slaapkick' van :').
pi_87878530
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef .Bo het volgende:

[..]

Oh van die hondenbrokken? Dan zou het mij ook lukken ;) .
Ik vond het wel lekker, leek een beetje op taai taai :Y
pi_87878588
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En je stoppen vervangen :').
Dat zou wel heel slecht zijn.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:47 schreef Syrena het volgende:
Ja, er moet wel een oven komen, maar ik wil eigenlijk niet zo'n losse. Want ik heb ook al een losse magnetron. En een echt goeie combi-oven, dan moet je al een dure nemen. Ik neem mijn fornuis mee en dat zet ik dan maar even los in de keuken, de oven die daarin zit is elektrisch. De koelkast moet ook even los staan :') , goddank is het een gesloten keuken, dus je ziet de chaos niet vanuit de woonkamer.

Oh man, heb echt geen geduld :X Ik heb vandaag al drie keer gezegd: Kunnen we niet gewoon inbreken? En dan al wat poetsen? Of wat dozen in het schuurtje zetten?? :7
Dat doe je dan tijdelijk?
Staat het leeg?
pi_87878609
Ik drink zelf ook niet heel veel op een dag moet ik zeggen, moet mezelf er vaak echt aan herinneren. Maar ben wel gewend aan water, al is de smaak idd niet opwindend. En limonade is lekkerrr in de zomer :9 . Vind alleen de lightvarianten niks, zo'n gaar nasmaakje.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:50:40 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87878619
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat zou wel heel slecht zijn.
Hoezo? Wij hebben ook een normale oven en een combimagnetron in de keuken, maar als ik twee ovens tegelijk aanzet, vliegen echt de stoppen eruit hoor :Y.
pi_87878653
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoezo? Wij hebben ook een normale oven en een combimagnetron in de keuken, maar als ik twee ovens tegelijk aanzet, vliegen echt de stoppen eruit hoor :Y.
Natuurlijk kan dat, maar het hóórt niet hoor! :D
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:52:57 #199
331 Merel
Be here now.
pi_87878696
Ik heb regelmatig de vaatwasser, wasmachine en oven tegelijk aan staan, die zitten op 1 stop, kan gewoon!
pi_87878721
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat is echt niet zoals het hoort maar het komt wel vaker voor.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:53:44 #201
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87878723
Ik heb in negen verschillende huizen gewoond en in geen van allen ging dat weet ik uit ervaring :').
pi_87878762
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb in negen verschillende huizen gewoond en in geen van allen ging dat weet ik uit ervaring :').
Vervelend :P Bij mijn schoonmoeder sloegen op een gegeven moment de stoppen door als ze teveel lampen aan deed :') Maar dat heeft m'n vriend gefixt, die is heel handig met dat soort dingen.
pi_87878793
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Tegenwoordig moet alles gewoon kunnen draaien dus zeker van nieuwbouw mag je dat wel verwachten.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:56:23 #204
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87878829
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Tegenwoordig moet alles gewoon kunnen draaien dus zeker van nieuwbouw mag je dat wel verwachten.
Hm, dat zal dan het euvel zijn. Het 'jongste' huis waarin ik heb gewoond is uit '88 en daar ging het ook niet.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:58:06 #205
331 Merel
Be here now.
pi_87878880
1 groep bedoel ik trouwens.
pi_87878893
Het valt in veel gevallen wel op te lossen, maar dan moet je maar net iemand kennen die dat kan. Of iemand er voor betalen, maar ik snap ook wel dat je dat niet doet. Ik woon in een huis dat gebouwd is rond 1900 en daar kan ik gewoon de oven, de afwasmachine en andere keukenapparatuur gelijktijdig gebruiken :Y
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:58:55 #207
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_87878909
Huh waarom een dure combi magnetron?
Heb er 1 van de Aldi voor 89 Euro en daar bak ik liever het brood, cake en ovenschotels mee dan in de dure Pelgrim inbouwoven.

Duur is niet beter
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_87878911
MI> het staat leeg ja. Maar ik heb de koopovereenkomst nog niet eens getekend :') Overdracht staat op 15 december (Hypotheker: Ow. Dat is wel krapjes! En ik: :'( want ik hoopte stiekem op 1 december, wat volgens de makelaar ook wel zou moeten kunnen. Hmpf).
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:59:50 #209
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87878944
Net nog even aan Duvel gevraagd en als wij hier de vaatwasser en twee ovens tegelijk aanzetten dan "gaat dat ongeveer 5 minuten goed". En dat is op één keukengroep. Huis uit 1978. Ben niet anders gewend, dus dacht dat dat overal zo was :@.
pi_87878964
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net nog even aan Duvel gevraagd en als wij hier de vaatwasser en twee ovens tegelijk aanzetten dan "gaat dat ongeveer 5 minuten goed". En dat is op één keukengroep. Huis uit 1978. Ben niet anders gewend, dus dacht dat dat overal zo was :@.
Zolang je gewoon alles kan doen wat je moet doen is er geen probleem toch? ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')