quote:http://mysugarfreelife.ning.com/ Helpt zoiets? Hele site van iemand die geen suiker eet.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:36 schreef .Bo het volgende:
[..]
"je moet bewegen, luie teef!" uit het bol inkijkexemplaar. Meeh, nee, ik ga me niet laten uitschelden door een boek. Maar wel dank voor de tip & het welkom!
quote:Jij moet een keer een dagje in een slagerij gaan kijkenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Frisdrank = cola, fanta, etc. dus met koolzuur. Dus geen limo, roosvicee, etc.
Een frikandel = heel veel kcal en hormoonvlees = iets anders dan een paar frietjes als mama het ook neemt
Een frikandel lijkt mij niet zo gezond, wat er allemaal in gaat..
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De ene helft van het topic denkt nu "had ik maar nooit frikandellen gegeten" en de andere helft "er is nog hoop, frikandelluuuhh
"
quote:Hij is niet dik, hij heeft echt borstgroeiOp zaterdag 23 oktober 2010 20:34 schreef Blurred86 het volgende:
ik denk eerder dat hij zo dik is dat hij borsten heeft nu, niet dat dat direct van de frikandellen komt
quote:Hahaha, waarom dat?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij moet een keer een dagje in een slagerij gaan kijkenwel 1 waar ze zelf nog slachten.
quote:Dan zie je wat ze met de restjes doenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hahaha, waarom dat?
quote:dattum, maar ik kijk echt heeeeel erg uit naar een kroket over anderhalve week!
quote:Positief of negatief? Heb er niet echt behoefte aan of zo..Op zaterdag 23 oktober 2010 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan zie je wat ze met de restjes doen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De ene helft van het topic denkt nu "had ik maar nooit frikandellen gegeten" en de andere helft "er is nog hoop, frikandelluuuhh
"
quote:Oeh ja! Vooral de hysterische opsomming! Ik ga het uitprinten (met een korreltje zout erbij). Thnx.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:37 schreef Chicolate het volgende:
[..]
http://mysugarfreelife.ning.com/ Helpt zoiets? Hele site van iemand die geen suiker eet.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Positief of negatief? Heb er niet echt behoefte aan of zo..
Volgens mij mag een slagerij niet meer zelf slachten?
quote:Ik heb trouwens niet naar de inhoud gekeken, dus ik weet niet of het waar is allemaal! Sites tegen suiker hebben nogal de neiging om dingen schromelijk te overdrijven en/of informatie te geven die compleet onwaar is. Je hersenen draaien op glucose, suikers zijn niet perse het witte kwaad.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:44 schreef .Bo het volgende:
[..]
Oeh ja! Vooral de hysterische opsomming! Ik ga het uitprinten (met een korreltje zout erbij). Thnx.
quote:Ik ben al weer thuis joh, Greys is nu onderweg naar haar huis
quote:Dat zie ik inderdaad ook al ja, tijdens mijn korte zoektocht. Zoals zoveel internet voedingsverhalen (denk aan het hele melkdebat). 't Is vooral het geschrans waar ik vanaf wil en ik denk dat het even makkelijker is om het even helemaal uit te bannen, dan is het gewoon even geen optie, ipv heel gedisciplineerd matig te zijn ermee. Gok dat ik daarmee snel weer de fout in zou gaan. Zie ik na deze periode wel hoe het er dan voor staat.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Sites tegen suiker hebben nogal de neiging om dingen schromelijk te overdrijven en/of informatie te geven die compleet onwaar is.
quote:Oooh echt! Wel verstandiger met dit weer ws.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ben al weer thuis joh, Greys is nu onderweg naar haar huis
quote:Nou, qua weer maakt het niet zoveel uit hoor. Maar we wilden allebei weer naar huis, was het plan van tevoren ookOp zaterdag 23 oktober 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oooh echt! Wel verstandiger met dit weer ws.
quote:dat kan ook gewoon hormonaal probleem zijn vanuit hemzelf. ik geloof niet zo in de hele hysterie rond hormonen in kippenvlees. maar goed, ik geloof ook niet in de aspartaam-is-evil, en de "van deo krijg je kanker" hype.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hij is niet dik, hij heeft echt borstgroei
quote:Heb het niet helemaal gevolgdOp zaterdag 23 oktober 2010 20:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Nou, qua weer maakt het niet zoveel uit hoor. Maar we wilden allebei weer naar huis, was het plan van tevoren ook
quote:Alleen iets bij Lush voor in bad. Het weer was gewoon klote en toen hadden we allebei niet meer zoveel zin om te shoppenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb het niet helemaal gevolgd![]()
Nog wel wat gekocht?
quote:Ja ik zou ook gaan winkelen, behalve een run naar de intratuin met de voetjes op de bank naar de kids van dinnetje gekeken.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Alleen iets bij Lush voor in bad. Het weer was gewoon klote en toen hadden we allebei niet meer zoveel zin om te shoppenHebben nog even een uurtje bij Greys thuis gezeten, heer G was er ook en de beestjes waren lawaai aan het maken tot ze eten kregen
![]()
quote:Ik heb precies hetzelfde, niet in huis halen werkt goed. En ik bak gewoon heel af en toeOp zaterdag 23 oktober 2010 21:31 schreef Syrena het volgende:
Mijn vader heeft ook borstvorming. Altijd al gehad en hij vindt het best erg (weet ik van mijn moeder). Is idd iets hormonaals, maar heeft niks te maken met frikandellen.
Bo, ik moet de suiker echt niet in huis halenMatig werkt heel even en dan is ineens weer het hek van de dam. Dus ik koop het gewoon niet meer. Ik bak ook niet meer
want ondanks dat ik nu weet dat ik het kan invriezen vind ik het zooooo lekker als het nog warm uit de oven komt...... *kaant 6 muffins achterelkaar weg*
quote:Ik las wat andersOp zaterdag 23 oktober 2010 21:33 schreef Ewelina het volgende:
Hoi!
Lijstje van vandaag is tamelijk dramatisch, die post ik maar nietIk heb wel gebowld!
quote:Patat met een kroket?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:33 schreef Ewelina het volgende:
Hoi!
Lijstje van vandaag is tamelijk dramatisch, die post ik maar nietIk heb wel gebowld!
quote:Nee, iets met koekjes als ontbijt, een hamburger en een mega pannenkoek
quote:Dat niet in huis halen is wel erg lastig met onverwachte visite zo zonder koekjes, ben ik achter.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, niet in huis halen werkt goed. En ik bak gewoon heel af en toeEn omdat ik prutsen in de keuken zo leuk vind in het weekend, maak ik morgen weer een stoofpot
quote:Mijn nieuwe huis heeft geen ovenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, niet in huis halen werkt goed. En ik bak gewoon heel af en toeEn omdat ik prutsen in de keuken zo leuk vind in het weekend, maak ik morgen weer een stoofpot
quote:Hehe, als ik dat zou doen zou ik buikspieroefeningen als S kunnen toevoegen. Ik krijg altijd een onwijze lachkick van dat spul.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:38 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik las wat anders(verplaats de L 2 plaatsen naar links) en vond dat wel een mooie oorzaak voor een dramatisch slecht lijstje
.
quote:Jammer dan, dan kondig je maar aan dat je langs komtOp zaterdag 23 oktober 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat niet in huis halen is wel erg lastig met onverwachte visite zo zonder koekjes, ben ik achter.
quote:Ik dacht meer aan een vreetkickOp zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hehe, als ik dat zou doen zou ik buikspieroefeningen als S kunnen toevoegen. Ik krijg altijd een onwijze lachkick van dat spul.
quote:Zo heb ik nooit drinken in huis (alleen water). En ik drink ook geen koffie dus dat heb ik niet in huis, dat kan ik mensen ook al niet aanbieden en dat komt soms heel stom overOp zaterdag 23 oktober 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat niet in huis halen is wel erg lastig met onverwachte visite zo zonder koekjes, ben ik achter.
quote:Waaaaat? Kan je dat niet aanpassen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Klinkt leuk!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef progje het volgende:
Goh het optreden van vanavond is nog gaver dan gister..
quote:Nee, daarvoor is die andere drug veel geschikter.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een vreetkick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Ik drink thuis ook geen koffie. Water, thee magere melk als je geluk hebt. Genant en er wordt over geklaagd, maar jaOp zaterdag 23 oktober 2010 21:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo heb ik nooit drinken in huis (alleen water). En ik drink ook geen koffie dus dat heb ik niet in huis, dat kan ik mensen ook al niet aanbieden en dat komt soms heel stom over
quote:Hahaha, dat was omdat ik bij iemand thuis was en die had échte pepernoten (geen kruidnoten, dus) en die wilde ik eens proeven!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:42 schreef .Bo het volgende:
Oh het erge is, ik heb het niet in huis. Doorgaans. Het is op m'n werk, een la vol met crap waar ik niet van weg kan blijven. Da's gratis en heeeele lekkere dingen. En Goodbye, grappig dat jij ook instemt, ik zit juist de hele tijd gehypnotiseerd naar jouw ene pepernoot te staren.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waaaaat? Kan je dat niet aanpassen?![]()
Stoofpotje is trouwens zonder oven hoor, ga dit morgen maken:Die is lekker, we hebben hem maandag opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Oeh, ik ben benieuwd!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die is lekker, we hebben hem maandag op
quote:Oh van die hondenbrokken? Dan zou het mij ook lukkenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, dat was omdat ik bij iemand thuis was en die had échte pepernoten (geen kruidnoten, dus) en die wilde ik eens proeven!Vandaar dat ik er ook een "
" achter had geplaatst!
quote:En je stoppen vervangenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef Merel het volgende:
Ik heb een combimagnetron, een grilloventje en straks in m'n nieuwe huis een inbouwoven. Dan kan ik 3 taarten tegelijk bakken!
quote:Dat gaat hier meestal niet, die winkels hebben zulke gekke tijden.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jammer dan, dan kondig je maar aan dat je langs komtIk houd echt niet van onverwachte visite. Als ze nou een half uurtje van tevoren bellen, dan haal ik nog gauw wat.
quote:Heb tegenwoordig siroop in huisOp zaterdag 23 oktober 2010 21:44 schreef .Bo het volgende:
[..]
Ik drink thuis ook geen koffie. Water, thee magere melk als je geluk hebt. Genant en er wordt over geklaagd, maar ja.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is die andere drug veel geschikter.Daar krijg ik alleen een 'slaapkick' vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Ik vond het wel lekker, leek een beetje op taai taaiOp zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef .Bo het volgende:
[..]
Oh van die hondenbrokken? Dan zou het mij ook lukken.
quote:Dat zou wel heel slecht zijn.
quote:Dat doe je dan tijdelijk?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:47 schreef Syrena het volgende:
Ja, er moet wel een oven komen, maar ik wil eigenlijk niet zo'n losse. Want ik heb ook al een losse magnetron. En een echt goeie combi-oven, dan moet je al een dure nemen. Ik neem mijn fornuis mee en dat zet ik dan maar even los in de keuken, de oven die daarin zit is elektrisch. De koelkast moet ook even los staan, goddank is het een gesloten keuken, dus je ziet de chaos niet vanuit de woonkamer.
Oh man, heb echt geen geduldIk heb vandaag al drie keer gezegd: Kunnen we niet gewoon inbreken? En dan al wat poetsen? Of wat dozen in het schuurtje zetten??
quote:Hoezo? Wij hebben ook een normale oven en een combimagnetron in de keuken, maar als ik twee ovens tegelijk aanzet, vliegen echt de stoppen eruit hoor
quote:Natuurlijk kan dat, maar het hóórt niet hoor!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo? Wij hebben ook een normale oven en een combimagnetron in de keuken, maar als ik twee ovens tegelijk aanzet, vliegen echt de stoppen eruit hoor.
quote:Dat is echt niet zoals het hoort maar het komt wel vaker voor.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo? Wij hebben ook een normale oven en een combimagnetron in de keuken, maar als ik twee ovens tegelijk aanzet, vliegen echt de stoppen eruit hoor.
quote:VervelendOp zaterdag 23 oktober 2010 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb in negen verschillende huizen gewoond en in geen van allen ging dat weet ik uit ervaring.
quote:Tegenwoordig moet alles gewoon kunnen draaien dus zeker van nieuwbouw mag je dat wel verwachten.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb in negen verschillende huizen gewoond en in geen van allen ging dat weet ik uit ervaring.
quote:Hm, dat zal dan het euvel zijn. Het 'jongste' huis waarin ik heb gewoond is uit '88 en daar ging het ook niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:55 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Tegenwoordig moet alles gewoon kunnen draaien dus zeker van nieuwbouw mag je dat wel verwachten.
quote:Zolang je gewoon alles kan doen wat je moet doen is er geen probleem toch?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Net nog even aan Duvel gevraagd en als wij hier de vaatwasser en twee ovens tegelijk aanzetten dan "gaat dat ongeveer 5 minuten goed". En dat is op één keukengroep. Huis uit 1978. Ben niet anders gewend, dus dacht dat dat overal zo was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |