quote:*boks!Op zaterdag 23 oktober 2010 19:29 schreef Chicolate het volgende:
Frisdrank en chips waren voor het weekend, en koekje bij de thee was meestal een bescuitje en bij uitzondering wat bijzonderders. Heeft uiteindelijk niet geholpen tegen mijn voorliefde voor snoep, maar zelfs nu vind ik chips iets voor vrijdagavond en het weekend.
quote:ik lustte geen prik tot ik 20 wasOp zaterdag 23 oktober 2010 20:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Frisdrank = cola, fanta, etc. dus met koolzuur. Dus geen limo, roosvicee, etc.
Een frikandel = heel veel kcal en hormoonvlees = iets anders dan een paar frietjes als mama het ook neemt
Een frikandel lijkt mij niet zo gezond, wat er allemaal in gaat..
quote:Okee, nee primaOp zaterdag 23 oktober 2010 20:26 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
[..]
dat nam ik letterlijk, sorry.
en ja een hele frikandel is groot voor een peuter, zeker als het een tussendoortje is.
quote:Ik ken een jongen die alleen maar frikandellen lustte toen hij klein was en hij heeft nu echt borsten. Misschien toeval, maar ook goedkoop kippenvlees lijkt mij niet zo top.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:29 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
ik lustte geen prik tot ik 20 was
maar over die frikandel: dat is jóuw vooringenomenheid over frikandellen. ja, er zit separatorvlees in en dat vinden veel mensen een vies idee. maar dat zit ook in knakworstjes en kipnuggets etc. het is restvlees. en kruiden. en wat collageen. net als andere massaproductie-worst: redelijk veel verzadigd vet. maar een frikandel bestaat niet vooral uit "hormoonvlees" enzo. t is niet anders dan een andere worst in die zin, dus ik vind er niks extra "engs"aan.
quote:Borsten krijgen van frikandellen?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:31 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Ik ken een jongen die alleen maar frikandellen lustte toen hij klein was en hij heeft nu echt borsten. Misschien toeval, maar ook goedkoop kippenvlees lijkt mij niet zo top.
quote:De ene helft van het topic denkt nu "had ik maar nooit frikandellen gegetenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Borsten krijgen van frikandellen?. Omg.
quote:haha zo had ik het nog niet bekeken, het is dus allemaal de schuld van het stomme feit dat ik geen frikandellen lustOp zaterdag 23 oktober 2010 20:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De ene helft van het topic denkt nu "had ik maar nooit frikandellen gegeten" en de andere helft "er is nog hoop, frikandelluuuhh
"
quote:Welcome back
quote:"je moet bewegen, luie teef!" uit het bol inkijkexemplaar. Meeh, nee, ik ga me niet laten uitschelden door een boek. Maar wel dank voor de tip & het welkom!Op zaterdag 23 oktober 2010 20:24 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Welkom terug
Als je voor de harde, vegetarische methode gaat moet je absoluut Skinny Bitch lezen. Heel onvriendelijk boek is dat. En heel suiker- en vleesloos.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 20:34 schreef Chicolate het volgende:
[..]
De ene helft van het topic denkt nu "had ik maar nooit frikandellen gegeten" en de andere helft "er is nog hoop, frikandelluuuhh
"
quote:http://mysugarfreelife.ning.com/ Helpt zoiets? Hele site van iemand die geen suiker eet.Op zaterdag 23 oktober 2010 20:36 schreef .Bo het volgende:
[..]
"je moet bewegen, luie teef!" uit het bol inkijkexemplaar. Meeh, nee, ik ga me niet laten uitschelden door een boek. Maar wel dank voor de tip & het welkom!
quote:Jij moet een keer een dagje in een slagerij gaan kijkenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:26 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Frisdrank = cola, fanta, etc. dus met koolzuur. Dus geen limo, roosvicee, etc.
Een frikandel = heel veel kcal en hormoonvlees = iets anders dan een paar frietjes als mama het ook neemt
Een frikandel lijkt mij niet zo gezond, wat er allemaal in gaat..
[..]
"
quote:Hij is niet dik, hij heeft echt borstgroeiOp zaterdag 23 oktober 2010 20:34 schreef Blurred86 het volgende:
ik denk eerder dat hij zo dik is dat hij borsten heeft nu, niet dat dat direct van de frikandellen komt
quote:Hahaha, waarom dat?Op zaterdag 23 oktober 2010 20:37 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij moet een keer een dagje in een slagerij gaan kijkenwel 1 waar ze zelf nog slachten.
quote:Dan zie je wat ze met de restjes doenOp zaterdag 23 oktober 2010 20:39 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Hahaha, waarom dat?
quote:dattum, maar ik kijk echt heeeeel erg uit naar een kroket over anderhalve week!
quote:Positief of negatief? Heb er niet echt behoefte aan of zo..Op zaterdag 23 oktober 2010 20:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dan zie je wat ze met de restjes doen
[..]
"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |