quote:Ik dacht meer aan een vreetkickOp zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hehe, als ik dat zou doen zou ik buikspieroefeningen als S kunnen toevoegen. Ik krijg altijd een onwijze lachkick van dat spul.
quote:Zo heb ik nooit drinken in huis (alleen water). En ik drink ook geen koffie dus dat heb ik niet in huis, dat kan ik mensen ook al niet aanbieden en dat komt soms heel stom overOp zaterdag 23 oktober 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat niet in huis halen is wel erg lastig met onverwachte visite zo zonder koekjes, ben ik achter.
quote:Waaaaat? Kan je dat niet aanpassen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Klinkt leuk!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef progje het volgende:
Goh het optreden van vanavond is nog gaver dan gister..
quote:Nee, daarvoor is die andere drug veel geschikter.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:41 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan een vreetkick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Ik drink thuis ook geen koffie. Water, thee magere melk als je geluk hebt. Genant en er wordt over geklaagd, maar jaOp zaterdag 23 oktober 2010 21:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Zo heb ik nooit drinken in huis (alleen water). En ik drink ook geen koffie dus dat heb ik niet in huis, dat kan ik mensen ook al niet aanbieden en dat komt soms heel stom over
quote:Hahaha, dat was omdat ik bij iemand thuis was en die had échte pepernoten (geen kruidnoten, dus) en die wilde ik eens proeven!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:42 schreef .Bo het volgende:
Oh het erge is, ik heb het niet in huis. Doorgaans. Het is op m'n werk, een la vol met crap waar ik niet van weg kan blijven. Da's gratis en heeeele lekkere dingen. En Goodbye, grappig dat jij ook instemt, ik zit juist de hele tijd gehypnotiseerd naar jouw ene pepernoot te staren.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:42 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Waaaaat? Kan je dat niet aanpassen?![]()
Stoofpotje is trouwens zonder oven hoor, ga dit morgen maken:Die is lekker, we hebben hem maandag opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Oeh, ik ben benieuwd!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Die is lekker, we hebben hem maandag op
quote:Oh van die hondenbrokken? Dan zou het mij ook lukkenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Hahaha, dat was omdat ik bij iemand thuis was en die had échte pepernoten (geen kruidnoten, dus) en die wilde ik eens proeven!Vandaar dat ik er ook een "
" achter had geplaatst!
quote:En je stoppen vervangenOp zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef Merel het volgende:
Ik heb een combimagnetron, een grilloventje en straks in m'n nieuwe huis een inbouwoven. Dan kan ik 3 taarten tegelijk bakken!
quote:Dat gaat hier meestal niet, die winkels hebben zulke gekke tijden.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jammer dan, dan kondig je maar aan dat je langs komtIk houd echt niet van onverwachte visite. Als ze nou een half uurtje van tevoren bellen, dan haal ik nog gauw wat.
quote:Heb tegenwoordig siroop in huisOp zaterdag 23 oktober 2010 21:44 schreef .Bo het volgende:
[..]
Ik drink thuis ook geen koffie. Water, thee magere melk als je geluk hebt. Genant en er wordt over geklaagd, maar ja.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is die andere drug veel geschikter.Daar krijg ik alleen een 'slaapkick' vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
quote:Ik vond het wel lekker, leek een beetje op taai taaiOp zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef .Bo het volgende:
[..]
Oh van die hondenbrokken? Dan zou het mij ook lukken.
quote:Dat zou wel heel slecht zijn.
quote:Dat doe je dan tijdelijk?Op zaterdag 23 oktober 2010 21:47 schreef Syrena het volgende:
Ja, er moet wel een oven komen, maar ik wil eigenlijk niet zo'n losse. Want ik heb ook al een losse magnetron. En een echt goeie combi-oven, dan moet je al een dure nemen. Ik neem mijn fornuis mee en dat zet ik dan maar even los in de keuken, de oven die daarin zit is elektrisch. De koelkast moet ook even los staan, goddank is het een gesloten keuken, dus je ziet de chaos niet vanuit de woonkamer.
Oh man, heb echt geen geduldIk heb vandaag al drie keer gezegd: Kunnen we niet gewoon inbreken? En dan al wat poetsen? Of wat dozen in het schuurtje zetten??
quote:Hoezo? Wij hebben ook een normale oven en een combimagnetron in de keuken, maar als ik twee ovens tegelijk aanzet, vliegen echt de stoppen eruit hoor
quote:Natuurlijk kan dat, maar het hóórt niet hoor!Op zaterdag 23 oktober 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo? Wij hebben ook een normale oven en een combimagnetron in de keuken, maar als ik twee ovens tegelijk aanzet, vliegen echt de stoppen eruit hoor.
quote:Dat is echt niet zoals het hoort maar het komt wel vaker voor.Op zaterdag 23 oktober 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo? Wij hebben ook een normale oven en een combimagnetron in de keuken, maar als ik twee ovens tegelijk aanzet, vliegen echt de stoppen eruit hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |