abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87878354
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Hehe, als ik dat zou doen zou ik buikspieroefeningen als S kunnen toevoegen. Ik krijg altijd een onwijze lachkick van dat spul. :+
Ik dacht meer aan een vreetkick :P. Maar lachen is goed voor je! Al is bowlen ook best lachwekkend (als ik het doe).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87878363
Oh het erge is, ik heb het niet in huis. Doorgaans. Het is op m'n werk, een la vol met crap waar ik niet van weg kan blijven. Da's gratis en heeeele lekkere dingen. En Goodbye, grappig dat jij ook instemt, ik zit juist de hele tijd gehypnotiseerd naar jouw ene pepernoot te staren _O_ .
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:42:15 #178
331 Merel
Be here now.
pi_87878370
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat niet in huis halen is wel erg lastig met onverwachte visite zo zonder koekjes, ben ik achter.
Zo heb ik nooit drinken in huis (alleen water). En ik drink ook geen koffie dus dat heb ik niet in huis, dat kan ik mensen ook al niet aanbieden en dat komt soms heel stom over :o
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87878373
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mijn nieuwe huis heeft geen oven :o :o :o :'(
Waaaaat? Kan je dat niet aanpassen? :o

Stoofpotje is trouwens zonder oven hoor, ga dit morgen maken:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:42:40 #180
331 Merel
Be here now.
pi_87878375
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef progje het volgende:
Goh het optreden van vanavond is nog gaver dan gister.. O+
Klinkt leuk!
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_87878385
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:41 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan een vreetkick :P.
Nee, daarvoor is die andere drug veel geschikter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87878412
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef Syrena het volgende:

[..]

Mijn nieuwe huis heeft geen oven :o :o :o :'(
Dan koop je er toch 1 :P
pi_87878421
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:42 schreef Merel het volgende:

[..]

Zo heb ik nooit drinken in huis (alleen water). En ik drink ook geen koffie dus dat heb ik niet in huis, dat kan ik mensen ook al niet aanbieden en dat komt soms heel stom over :o
Ik drink thuis ook geen koffie. Water, thee magere melk als je geluk hebt. Genant en er wordt over geklaagd, maar ja :7 .
pi_87878456
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:42 schreef .Bo het volgende:
Oh het erge is, ik heb het niet in huis. Doorgaans. Het is op m'n werk, een la vol met crap waar ik niet van weg kan blijven. Da's gratis en heeeele lekkere dingen. En Goodbye, grappig dat jij ook instemt, ik zit juist de hele tijd gehypnotiseerd naar jouw ene pepernoot te staren _O_ .
Hahaha, dat was omdat ik bij iemand thuis was en die had échte pepernoten (geen kruidnoten, dus) en die wilde ik eens proeven! :D Vandaar dat ik er ook een " :P " achter had geplaatst!
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87878457
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:42 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Waaaaat? Kan je dat niet aanpassen? :o

Stoofpotje is trouwens zonder oven hoor, ga dit morgen maken:

SPOILER
Die is lekker, we hebben hem maandag op :9
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87878476
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Die is lekker, we hebben hem maandag op :9
Oeh, ik ben benieuwd! ^O^
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:46:10 #187
331 Merel
Be here now.
pi_87878479
Ik heb een combimagnetron, een grilloventje en straks in m'n nieuwe huis een inbouwoven. Dan kan ik 3 taarten tegelijk bakken!
pi_87878503
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:45 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Hahaha, dat was omdat ik bij iemand thuis was en die had échte pepernoten (geen kruidnoten, dus) en die wilde ik eens proeven! :D Vandaar dat ik er ook een " :P " achter had geplaatst!
Oh van die hondenbrokken? Dan zou het mij ook lukken ;) .
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:46:49 #189
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87878504
Ik zou heel erg chagrijnig worden als ik alleen maar water te drinken zou hebben en ik zou uitdrogen, want ik drink het gewoon niet, weet ik uit ervaring. Net als in een restaurant.. fles tafelwater, ja neem maar weer mee, want eind van de avond staat 'ie er nog. Ik drink alleen water tijdens de RPM en zelfs dan vul ik m'n bidon vaak thuis met een heel klein beetje light aanlenglimonade om niet alleen die watersmaak te hebben :').
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:47:15 #190
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87878515
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef Merel het volgende:
Ik heb een combimagnetron, een grilloventje en straks in m'n nieuwe huis een inbouwoven. Dan kan ik 3 taarten tegelijk bakken!
En je stoppen vervangen :').
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_87878519
Ja, er moet wel een oven komen, maar ik wil eigenlijk niet zo'n losse. Want ik heb ook al een losse magnetron. En een echt goeie combi-oven, dan moet je al een dure nemen. Ik neem mijn fornuis mee en dat zet ik dan maar even los in de keuken, de oven die daarin zit is elektrisch. De koelkast moet ook even los staan :') , goddank is het een gesloten keuken, dus je ziet de chaos niet vanuit de woonkamer.

Oh man, heb echt geen geduld :X Ik heb vandaag al drie keer gezegd: Kunnen we niet gewoon inbreken? En dan al wat poetsen? Of wat dozen in het schuurtje zetten?? :7
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87878522
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:40 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jammer dan, dan kondig je maar aan dat je langs komt _O- Ik houd echt niet van onverwachte visite. Als ze nou een half uurtje van tevoren bellen, dan haal ik nog gauw wat.
Dat gaat hier meestal niet, die winkels hebben zulke gekke tijden.
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:44 schreef .Bo het volgende:

[..]

Ik drink thuis ook geen koffie. Water, thee magere melk als je geluk hebt. Genant en er wordt over geklaagd, maar ja :7 .
Heb tegenwoordig siroop in huis :+ alles waar een andere dp op zit gebruik ik anders keurig op.
pi_87878527
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:43 schreef Ewelina het volgende:

[..]

Nee, daarvoor is die andere drug veel geschikter.
SPOILER
Daar krijg ik alleen een 'slaapkick' van :').
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87878530
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:46 schreef .Bo het volgende:

[..]

Oh van die hondenbrokken? Dan zou het mij ook lukken ;) .
Ik vond het wel lekker, leek een beetje op taai taai :Y
pi_87878588
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:47 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En je stoppen vervangen :').
Dat zou wel heel slecht zijn.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:47 schreef Syrena het volgende:
Ja, er moet wel een oven komen, maar ik wil eigenlijk niet zo'n losse. Want ik heb ook al een losse magnetron. En een echt goeie combi-oven, dan moet je al een dure nemen. Ik neem mijn fornuis mee en dat zet ik dan maar even los in de keuken, de oven die daarin zit is elektrisch. De koelkast moet ook even los staan :') , goddank is het een gesloten keuken, dus je ziet de chaos niet vanuit de woonkamer.

Oh man, heb echt geen geduld :X Ik heb vandaag al drie keer gezegd: Kunnen we niet gewoon inbreken? En dan al wat poetsen? Of wat dozen in het schuurtje zetten?? :7
Dat doe je dan tijdelijk?
Staat het leeg?
pi_87878609
Ik drink zelf ook niet heel veel op een dag moet ik zeggen, moet mezelf er vaak echt aan herinneren. Maar ben wel gewend aan water, al is de smaak idd niet opwindend. En limonade is lekkerrr in de zomer :9 . Vind alleen de lightvarianten niks, zo'n gaar nasmaakje.
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:50:40 #197
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_87878619
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:49 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat zou wel heel slecht zijn.
Hoezo? Wij hebben ook een normale oven en een combimagnetron in de keuken, maar als ik twee ovens tegelijk aanzet, vliegen echt de stoppen eruit hoor :Y.
pi_87878653
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Hoezo? Wij hebben ook een normale oven en een combimagnetron in de keuken, maar als ik twee ovens tegelijk aanzet, vliegen echt de stoppen eruit hoor :Y.
Natuurlijk kan dat, maar het hóórt niet hoor! :D
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 21:52:57 #199
331 Merel
Be here now.
pi_87878696
Ik heb regelmatig de vaatwasser, wasmachine en oven tegelijk aan staan, die zitten op 1 stop, kan gewoon!
pi_87878721
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:50 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Dat is echt niet zoals het hoort maar het komt wel vaker voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')