abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87876949
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:37 schreef Chicolate het volgende:

[..]

http://mysugarfreelife.ning.com/ Helpt zoiets? Hele site van iemand die geen suiker eet.
Oeh ja! Vooral de hysterische opsomming! Ik ga het uitprinten (met een korreltje zout erbij). Thnx.
pi_87876972
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:42 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Positief of negatief? Heb er niet echt behoefte aan of zo..
Volgens mij mag een slagerij niet meer zelf slachten?
:) geen idee dat zou wel vreemd zijn iig.
Denk negatief aangezien gewoon alles gebruikt wordt wat bruikbaar is.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_87876994
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:44 schreef .Bo het volgende:

[..]

Oeh ja! Vooral de hysterische opsomming! Ik ga het uitprinten (met een korreltje zout erbij). Thnx.
Ik heb trouwens niet naar de inhoud gekeken, dus ik weet niet of het waar is allemaal! Sites tegen suiker hebben nogal de neiging om dingen schromelijk te overdrijven en/of informatie te geven die compleet onwaar is. Je hersenen draaien op glucose, suikers zijn niet perse het witte kwaad.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87876996
:W Abenddd!

O: 2 crackers jam, 2 mandarijntjes, yakult
T: mandarijntje
L: groot glas banaan-sinaasappelsap, broodje tonijnsalade gedeeld met Greys
T: glaasje sap, 1 pepernoot :P
D: uit eten in een japans restaurant, sushi en gegrild vlees, zeewiersalade enzovoorts. En een bolletje ijs toe

Ik ben tevreden en het was héérlijk :9~
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87877012
:W Goodbye, ist gezellig?
pi_87877045
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:46 schreef Ml-etje het volgende:
:W Goodbye, ist gezellig?
Ik ben al weer thuis joh, Greys is nu onderweg naar haar huis :)
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_87877182
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:45 schreef Chicolate het volgende:

[..]
Sites tegen suiker hebben nogal de neiging om dingen schromelijk te overdrijven en/of informatie te geven die compleet onwaar is.
Dat zie ik inderdaad ook al ja, tijdens mijn korte zoektocht. Zoals zoveel internet voedingsverhalen (denk aan het hele melkdebat). 't Is vooral het geschrans waar ik vanaf wil en ik denk dat het even makkelijker is om het even helemaal uit te bannen, dan is het gewoon even geen optie, ipv heel gedisciplineerd matig te zijn ermee. Gok dat ik daarmee snel weer de fout in zou gaan. Zie ik na deze periode wel hoe het er dan voor staat.
pi_87877240
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:47 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik ben al weer thuis joh, Greys is nu onderweg naar haar huis :)
Oooh echt! Wel verstandiger met dit weer ws.
pi_87877298
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:55 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Oooh echt! Wel verstandiger met dit weer ws.
Nou, qua weer maakt het niet zoveel uit hoor. Maar we wilden allebei weer naar huis, was het plan van tevoren ook :P
pi_87877301
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 20:38 schreef Principessa.Farfallus het volgende:

[..]

Hij is niet dik, hij heeft echt borstgroei
dat kan ook gewoon hormonaal probleem zijn vanuit hemzelf. ik geloof niet zo in de hele hysterie rond hormonen in kippenvlees. maar goed, ik geloof ook niet in de aspartaam-is-evil, en de "van deo krijg je kanker" hype.
Kwak
pi_87877437
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 20:57 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Nou, qua weer maakt het niet zoveel uit hoor. Maar we wilden allebei weer naar huis, was het plan van tevoren ook :P
Heb het niet helemaal gevolgd ;)
Nog wel wat gekocht?
pi_87877514
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:04 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Heb het niet helemaal gevolgd ;)
Nog wel wat gekocht?
Alleen iets bij Lush voor in bad. Het weer was gewoon klote en toen hadden we allebei niet meer zoveel zin om te shoppen _O- Hebben nog even een uurtje bij Greys thuis gezeten, heer G was er ook en de beestjes waren lawaai aan het maken tot ze eten kregen :') _O-
pi_87877608
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:07 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Alleen iets bij Lush voor in bad. Het weer was gewoon klote en toen hadden we allebei niet meer zoveel zin om te shoppen _O- Hebben nog even een uurtje bij Greys thuis gezeten, heer G was er ook en de beestjes waren lawaai aan het maken tot ze eten kregen :') _O-
Ja ik zou ook gaan winkelen, behalve een run naar de intratuin met de voetjes op de bank naar de kids van dinnetje gekeken.
Als het maar gezellig was :Y
pi_87878114
Mijn vader heeft ook borstvorming. Altijd al gehad en hij vindt het best erg (weet ik van mijn moeder). Is idd iets hormonaals, maar heeft niks te maken met frikandellen.

Bo, ik moet de suiker echt niet in huis halen ;( Matig werkt heel even en dan is ineens weer het hek van de dam. Dus ik koop het gewoon niet meer. Ik bak ook niet meer ;( want ondanks dat ik nu weet dat ik het kan invriezen vind ik het zooooo lekker als het nog warm uit de oven komt...... *kaant 6 muffins achterelkaar weg*
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87878157
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:31 schreef Syrena het volgende:
Mijn vader heeft ook borstvorming. Altijd al gehad en hij vindt het best erg (weet ik van mijn moeder). Is idd iets hormonaals, maar heeft niks te maken met frikandellen.

Bo, ik moet de suiker echt niet in huis halen ;( Matig werkt heel even en dan is ineens weer het hek van de dam. Dus ik koop het gewoon niet meer. Ik bak ook niet meer ;( want ondanks dat ik nu weet dat ik het kan invriezen vind ik het zooooo lekker als het nog warm uit de oven komt...... *kaant 6 muffins achterelkaar weg*
Ik heb precies hetzelfde, niet in huis halen werkt goed. En ik bak gewoon heel af en toe :9 En omdat ik prutsen in de keuken zo leuk vind in het weekend, maak ik morgen weer een stoofpot :P
pi_87878173
Hoi! :W

Lijstje van vandaag is tamelijk dramatisch, die post ik maar niet :') Ik heb wel gebowld!
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_87878301
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:33 schreef Ewelina het volgende:

Lijstje van vandaag is tamelijk dramatisch, die post ik maar niet :') Ik heb wel gebowld!
Ik las wat anders :') (verplaats de L 2 plaatsen naar links) en vond dat wel een mooie oorzaak voor een dramatisch slecht lijstje :+.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_87878302
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:33 schreef Ewelina het volgende:

Patat met een kroket? :P
pi_87878311
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:39 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Patat met een kroket? :P
Nee, iets met koekjes als ontbijt, een hamburger en een mega pannenkoek :X
pi_87878318
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde, niet in huis halen werkt goed. En ik bak gewoon heel af en toe :9 En omdat ik prutsen in de keuken zo leuk vind in het weekend, maak ik morgen weer een stoofpot :P
Dat niet in huis halen is wel erg lastig met onverwachte visite zo zonder koekjes, ben ik achter.
pi_87878322
Goh het optreden van vanavond is nog gaver dan gister.. O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_87878329
quote:
1.gif Op zaterdag 23 oktober 2010 21:33 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Mijn nieuwe huis heeft geen oven :o :o :o :'(
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_87878337
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:38 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ik las wat anders :') (verplaats de L 2 plaatsen naar links) en vond dat wel een mooie oorzaak voor een dramatisch slecht lijstje :+.
Hehe, als ik dat zou doen zou ik buikspieroefeningen als S kunnen toevoegen. Ik krijg altijd een onwijze lachkick van dat spul. :+
pi_87878344
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 21:39 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

Dat niet in huis halen is wel erg lastig met onverwachte visite zo zonder koekjes, ben ik achter.
Jammer dan, dan kondig je maar aan dat je langs komt _O- Ik houd echt niet van onverwachte visite. Als ze nou een half uurtje van tevoren bellen, dan haal ik nog gauw wat.
pi_87878353
Bowlen :D old skool!!

Definitief lijstje van vandaag:

O: biogarde met muesli en zaden
T: punt appeltaart (op bezoek bij opa O+ )
L: kop erwtensoep
T: appel, 3 chocotoffs
D: restjes van de indonesier: witte rijst, pittige tofu, wat rundvlees, gebakken uien, gewoon 1 bord. Ernaast een halve komkommer in soyamarinade :9

Niet zo erg slecht! Morgen iets meer groente en geen appeltaart ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')