quote:Nee hoor.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:13 schreef PierreBetfair het volgende:
Wordt het niet erg krap ik jouw top-3?
quote:Ze is in 10 jaar tijd praktisch niet veranderd. Doordat ze het erover had dat ze 10 jaar niet op de bühne had gestaan dacht ik dat ze ergens in de dertig is, maar ze is blijkbaar dus pas 26. Een beetje jonger stylen dus. Verder wel een heerlijk stem geluid, en goede aanwezigheid op het podium.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:48 schreef Arth_NL het volgende:
Shemsi in de Duitse Songfestivalvoorronde:
quote:Dat soeiwso, ik vond ze beiden tegenvallen, maar ik hou toch meer van het warme stemgeluid van Myrthe dan dat ongedoseerde rauwe van Shemzi
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Goeie stem hoor! Lijkt me ook een leuk mens. Ze doet me denken aan iemand, maar aan wie, daar ben ik nog niet uit..
Oneens.quote:
Ach, ja, dat was misschien wel een 'vrouwending' met alle respect.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:05 schreef ZaZoe het volgende:
Van mij had die Tingeling wel mogen winnen.
Ze kwam ook wat onsympathiek over bij het verdelen van de teksten, daar gaat ze later in de VOH wel de gevolgen van ondervinden.
You're kidding right??quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed/uitstekend gezongen, maar echt opvallen doet ze niet met haar stem. Ik vind niet echt dat ze een opvallende eigen sound heeft.
Soms?quote:
Dat jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:40 schreef Michellee het volgende:
Goede stem maar zoals meer mensen zeggen, het is niet uniek. Ik heb ook niet echt een gevoel bij haar.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:19 schreef Toky het volgende:
ik denk dat ze vocaal gezien toch wel een van de sterkere is, alleen werd iedereen in mijn ogen een beetje overdonderd door het geluid(echt vermoeiend, bij x-factor is dat ook altijd)...toch denk ik niet dat ze ver gaat komen, schijnbaar vind heel NL haar raar(nouja die duffe 16 jarige soppende meisjes die stemmen). Ik wordt ook een beetje moe van dat hele gedoe van: "die heeft tenminste kleur en een eigen stem en die niet dat stom grijs muisje". ik bedoel, ja mensen als Saunders of Franka kunnen wel opvallender zijn, dat maakt ze per definitie niet langer houdbaar. denk aan Boris bv. die zou ook kleur en eigenheid hebben en Raffaella ook...en hoor je nu iets van haar.
Ik denk dat dit programma haar eigen de das om heeft gedaan door al in de battles meer op karakter en populariteit in te spelen dan op de stem....er zijn heel veel echte goede stemmen namelijk verloren gegaan en als ik dan zie hoe sommige nu in de liveshows staan..tsjaa dan heb ik toch mijn twijfels over het o zo grote talent....
Daar zeg je idd datquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:45 schreef ranja het volgende:
Toch vind ik het nog moeilijk haar echt leuk te vinden vanwege accent
Ja je kunt wel les geven in taal maar dat is weer iets anders iddquote:Op zondag 14 november 2010 01:28 schreef Symphonic het volgende:
Ze heeft een mooie stem, maar slechts heel weinig tekstbegrip...
Jammer wel...
Wellicht dat ze Duitse teksten wel vol inlevingsvermogen kan zingen. Misschien een mooi probeersel voor een volgende keer, dat ze Verdammt, Ich Lieb Dich gaat zingen.quote:Op zondag 14 november 2010 10:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja je kunt wel les geven in taal maar dat is weer iets anders idd
quote:Op zondag 14 november 2010 12:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Wellicht dat ze Duitse teksten wel vol inlevingsvermogen kan zingen. Misschien een mooi probeersel voor een volgende keer, dat ze Verdammt, Ich Lieb Dich gaat zingen.
Volgens mij wel, dertiger jaquote:
quote:TVOH-Shemsi in tranen door zus
AMSTERDAM - The Voice-kandidaat Shemsi schoot tijdens haar optreden vrijdag vol en vergat spontaan haar tekst. Volgens de zangeres kwam dat door haar zusje.
Shemsi kreeg als tiener een platencontract en bracht drie cd's uit. Maar ze besloot te gaan studeren en probeerde haar zangcarrière te vergeten. Dat ze nu, tien jaar later, toch weer volle zalen trekt emotioneert haar enorm. Als ze dan ook nog haar familie in de zaal ziet is ze haar emoties niet meer de baas, bleek ook afgelopen vrijdag. De aanleiding was het zien van haar steun en toeverlaat: zus Uli, vertelt ze op de site van The Voice.
"Ik raak uit mijn concentratie als ik mijn familie zie. Vandaar dat ik ook met mijn lied niet goed begon. Nick en Simon hebben me gelukkig wel geholpen om me beter te focussen als ik moet optreden."
Angela Groothuizen was wel gecharmeerd van haar emotionele reactie, maar coach Nick Schilder vond het toch een minpuntje: "De tekst van je nummer vergeten kan echt niet. Laten we afspreken dat dit de laatste keer was. Maar ik zat wel met een brok in mijn keel. Muziek is emotie, en daarmee heb je me echt omver geblazen."
Het zal, als het haar betreft, niet meer gebeuren.
Beetje ingekakte boel hèquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:10 schreef Zandorro het volgende:
Keine Ahnung...
Ik vond het gisteren wel teleurstellend hoor... Met name haar houding. Het kwam helaas weer helemaal niet over..
Trouwens, ik vind dat het hele team van Nick en Simon nou niet bepaald sterk overkomt.... Misschien ook een zaak van hun coaching?
Ik had ook best wel verwachtingen van haar, heel jammer, ze leek me zo leuk en ook professioneel...quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:09 schreef -Miauw- het volgende:
Mwah, ik vond haar in het begin van de show beter, leuker, aparter, één van mijn favorieten. Gisteren kon het me niet meer boeien, dat lied niet, haar zingen niet, haar hele optreden niet.
Dus 2 keer op een nummer niet genoeg gerepeteerd?quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:27 schreef EilandjeOnline het volgende:
ik geloof niet dat het aan de druk/spanning lag maar dat ze in het begin van het liedje zoekende was, net of er gewoon te weinig is gerepeteerd op het begin stuk.
Geen idee, ik kon het wel hebben 2 weken terug, toen het fout ging met die eerste noot. Het had wel iets. Maar gisteren weer zo'n moment, een lied dat niet bij haar past en een matig optreden, tja...Wat je zegt, ze heeft de verwachtingen niet waargemaakt.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik had ook best wel verwachtingen van haar, heel jammer, ze leek me zo leuk en ook professioneel...
Zei ze 2 weken terug nou dat ze moest huilen of stil werd toen het nummer begon omdat ze haar familie zag zitten?
Heeft ze niet gewoon ergens verdriet van ofzo?
Dat kan ik me haast niet voorstellenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus 2 keer op een nummer niet genoeg gerepeteerd?
Ja ik vond het ook niet heel erg 2 weken terugquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Geen idee, ik kon het wel hebben 2 weken terug, toen het fout ging met die eerste noot. Het had wel iets. Maar gisteren weer zo'n moment, een lied dat niet bij haar past en een matig optreden, tja...Wat je zegt, ze heeft de verwachtingen niet waargemaakt.
nee 1 keer, dat nummer van 2 weken terug had vast met druk te maken maar dat van gisteren niet, 1 keer in de sing-off wil je denk ik geen 2de keer meemakenquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus 2 keer op een nummer niet genoeg gerepeteerd?
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Dat kan ik me haast niet voorstellen
Ja, geen idee. Maar inderdaad zo energiek als ze bij die auditie was heb ik haar in de liveshows niet meer gezien. Misschien toch angst? We'll never know...quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook niet.Ik begin bijna te denken of ze niet gewoon ergens veel verdriet van heeft, dat ze niet lekker in haar vel zit, anders snap ik het niet. Ze kan toch zingen, ze ziet er leuk uit daar op een podium, what's up?
Ik denk dat ik m'n tutskrien erop los laat en even ga twitteren, ff sosiejal miediejjah doen enzulksquote:
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik m'n tutskrien erop los laat en even ga twitteren, ff sosiejal miediejjah doen enzulks
Oh ja die is ook helemaal 2.0. Die zit thuis met Renate en de kindjes alleen maar op z'n Samsung tablet. Te twitteren, facebooken of te hyven en af en toe neemt hij een slokje van z'n Sourcy vitamin water.quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:37 schreef Pisces29 het volgende:
Misschien kan ik ook ff met Winnieh connecten
En een familypack HARIBOquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:40 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh ja die is ook helemaal 2.0. Die zit thuis met Renate en de kindjes alleen maar op z'n Samsung tablet. Te twitteren, facebooken of te hyven en af en toe neemt hij een slokje van z'n Sourcy vitamin water.
Oh nee dat is waarquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gespotOok in de Vodafone Red Room?
quote:Op zaterdag 27 november 2010 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
Als Shemsi nog op Fok komt kijken, Hoi Shemsi
ja als ze hard repeteren moeten ze wel iets hebben wat goed voor de keel is. Namelijk Hariboquote:Op zaterdag 27 november 2010 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nee dat is waar, volgens mij is dat dan voor de repetitie, beksteetssjjjjjjj
Wie of wat is Jam Amaranta?quote:Op zaterdag 27 november 2010 12:42 schreef amaranta het volgende:
Ik heb dat ook, als ik jam zie.
Das nou echt mijn soort humor.
Wat je smorgens op je brood smeert. Martijn maakte dat grapje, maar niemand snapte hem. Ik heb een kwartier na geschuddebuikt.quote:
Oh die heb ik gemist dan jaquote:Op zaterdag 27 november 2010 12:50 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat je smorgens op je brood smeert. Martijn maakte dat grapje, maar niemand snapte hem. Ik heb een kwartier na geschuddebuikt.
ja maar ik vond het irritant dat ze de schuld ging geven aan de techniek, als excuus voor haar optreden van vrijdagquote:
De techniek was vrijdag dan ook wel echt kut hoorquote:Op maandag 29 november 2010 10:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
ja maar ik vond het irritant dat ze de schuld ging geven aan de techniek, als excuus voor haar optreden van vrijdag
jammer, let it go!
i know,quote:Op maandag 29 november 2010 10:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
De techniek was vrijdag dan ook wel echt kut hoor
Thanksquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op maandag 29 november 2010 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Thanks, ik zocht op voor- en achternaam.
hmm, de kruidvat is mn favoriete winkelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien kom ik je een keertje tegen daarquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:28 schreef Redux het volgende:
[..]
hmm, de kruidvat is mn favoriete winkel [ afbeelding ]
Misschien kunnen we een Duitse sessie met Shemsi aanvragenquote:Op vrijdag 3 december 2010 20:59 schreef Redux het volgende:
Je herkent me aan mn bloemetjessnowboots
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |