quote:Nee hoor.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:13 schreef PierreBetfair het volgende:
Wordt het niet erg krap ik jouw top-3?
quote:Ze is in 10 jaar tijd praktisch niet veranderd. Doordat ze het erover had dat ze 10 jaar niet op de bühne had gestaan dacht ik dat ze ergens in de dertig is, maar ze is blijkbaar dus pas 26. Een beetje jonger stylen dus. Verder wel een heerlijk stem geluid, en goede aanwezigheid op het podium.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:48 schreef Arth_NL het volgende:
Shemsi in de Duitse Songfestivalvoorronde:
quote:Dat soeiwso, ik vond ze beiden tegenvallen, maar ik hou toch meer van het warme stemgeluid van Myrthe dan dat ongedoseerde rauwe van Shemzi
quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 12:36 schreef shiNinG_staR het volgende:
Goeie stem hoor! Lijkt me ook een leuk mens. Ze doet me denken aan iemand, maar aan wie, daar ben ik nog niet uit..
Oneens.quote:
Ach, ja, dat was misschien wel een 'vrouwending' met alle respect.quote:Op zaterdag 30 oktober 2010 15:05 schreef ZaZoe het volgende:
Van mij had die Tingeling wel mogen winnen.
Ze kwam ook wat onsympathiek over bij het verdelen van de teksten, daar gaat ze later in de VOH wel de gevolgen van ondervinden.
You're kidding right??quote:Op zondag 31 oktober 2010 11:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed/uitstekend gezongen, maar echt opvallen doet ze niet met haar stem. Ik vind niet echt dat ze een opvallende eigen sound heeft.
Soms?quote:
Dat jaquote:Op zaterdag 13 november 2010 09:40 schreef Michellee het volgende:
Goede stem maar zoals meer mensen zeggen, het is niet uniek. Ik heb ook niet echt een gevoel bij haar.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:19 schreef Toky het volgende:
ik denk dat ze vocaal gezien toch wel een van de sterkere is, alleen werd iedereen in mijn ogen een beetje overdonderd door het geluid(echt vermoeiend, bij x-factor is dat ook altijd)...toch denk ik niet dat ze ver gaat komen, schijnbaar vind heel NL haar raar(nouja die duffe 16 jarige soppende meisjes die stemmen). Ik wordt ook een beetje moe van dat hele gedoe van: "die heeft tenminste kleur en een eigen stem en die niet dat stom grijs muisje". ik bedoel, ja mensen als Saunders of Franka kunnen wel opvallender zijn, dat maakt ze per definitie niet langer houdbaar. denk aan Boris bv. die zou ook kleur en eigenheid hebben en Raffaella ook...en hoor je nu iets van haar.
Ik denk dat dit programma haar eigen de das om heeft gedaan door al in de battles meer op karakter en populariteit in te spelen dan op de stem....er zijn heel veel echte goede stemmen namelijk verloren gegaan en als ik dan zie hoe sommige nu in de liveshows staan..tsjaa dan heb ik toch mijn twijfels over het o zo grote talent....
Daar zeg je idd datquote:Op zaterdag 13 november 2010 11:45 schreef ranja het volgende:
Toch vind ik het nog moeilijk haar echt leuk te vinden vanwege accent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |