quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:vorige deeltjesOp vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Waarom hebben veel van die Duitsers van die achterlijk kleine wieltjes onder hun wrakken geprakt?
quote:German style; laag, breed, dikke wielen, geen poespasOp zaterdag 23 oktober 2010 11:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Waarom hebben veel van die Duitsers van die achterlijk kleine wieltjes onder hun wrakken geprakt?
quote:Vind dit veel mooier dan die plastic meuk die ze hier op hun auto's zetten.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
German style; laag, breed, dikke wielen, geen poespas
quote:Ik vind het echt geen porem, van die kutcorsatjes met van die kleutervelgen.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vind dit veel mooier dan die plastic meuk die ze hier op hun auto's zetten.
Dit is gewoon standaard met wat aanpassingen aan de rijhoogte en velgen.
quote:Nee; 17 inch onder een Corsa is wat; dan is het net zo'n kinderwagenOp zaterdag 23 oktober 2010 11:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik vind het echt geen porem, van die kutcorsatjes met van die kleutervelgen.
quote:FixedOp zaterdag 23 oktober 2010 11:50 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee; 17 inch ondereen Corsa is wat; dat ishetnet zo'n kinderwagen
quote:ik blijf liever hangen in de bmw topic.. :p
quote:Whehehe, ik had zeker JOE als kenteken willen hebben.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:46 schreef Sounddragon het volgende:
[ afbeelding ]
Die BBSen van die E30 zijn eigenlijk al te groot voor G-style
quote:Leg eens uit waarom je mij op de voorbumper van je auto wilt schroeven ?Op zaterdag 23 oktober 2010 12:53 schreef Anne het volgende:
[..]
Whehehe, ik had zeker JOE als kenteken willen hebben.
quote:Sind wanneer ben jij GI JOE?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Leg eens uit waarom je mij op de voorbumper van je auto wilt schroeven ?
quote:Mij wel eens in een camobroek en een tanktop gezien ??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |