quote:Ooh wacht, een Henk en Ingrid topic. Dit kon wel een column uit de Metro zijn, zo slecht.
quote:Welke stad is dat in je FoBo?
quote:Sarajevo.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Welke stad is dat in je FoBo?
quote:Dat blijkt wel uit je username. Ga maar lekker wat metselen voor je met de volwassen mensen wil gaan discussiëren.
quote:Het heet tegenwoordig "Leisure Management". Nog erger.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:12 schreef Snakey het volgende:
Wie heeft dat hele 'concept' vrijetijdskunde verzonnen eigenlijk?
quote:Banja Luka is mooier
quote:Ik ben nooit in Bad Haven geweest.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Banja Luka is mooier![]()
Banja Luka najbolje
quote:Verwar mij niet met een Cetnik omdat ik uit de Servische Republiek kwam.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:16 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Bad Haven geweest.
Ik kom ook half uit Pale btw.
quote:Leer je dan hoe je je vrije tijd moet gaan plannen?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Het heet tegenwoordig "Leisure Management". Nog erger.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:17 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Verwar mij niet met een Cetnik omdat ik uit de Servische Republiek kwam.
Serviërs![]()
quote:Halfbloedjes
quote:Gefeliciteerd. Je hebt een zeven.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Leer je dan hoe je je vrije tijd moet gaan plannen?
Zoals in:
Vrijdagavond: 22.00 douchen
22.20 omkleden
22.30 biertje drinken
23.00 naar de club
Zaterdag 06.30 thuis, slapen
quote:Bosniër die hun land hebben verraden voor de TurkenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Halfbloedjes
Hoe durf je jezelf een Bosniër te noemen
quote:Geen idee verder.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:18 schreef nattermann het volgende:
Leer je dan hoe je je vrije tijd moet gaan plannen?
Zoals in:
Vrijdagavond: 22.00 douchen
22.20 omkleden
22.30 biertje drinken
23.00 naar de club
Zaterdag 06.30 thuis, slapen
quote:Dat zal ik morgen wel zien als ik er kom.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
We zijn ook alweer lekker bezig de Servische invloed weg te halen in ons prachtige Bosnië.
Even dat Cyrillisch weghalen enzo
quote:Kijk maar rond in Banja Luka, al het moois daar is puur Bosnisch, en niet van die halfbloedjesOp vrijdag 22 oktober 2010 23:22 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dat zal ik morgen wel zien als ik er kom.
quote:Vrije tijd betekent gewoon FOK!ken.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:22 schreef nattermann het volgende:
Ik ook niet, en ik denk dat ik dat ook zo laat.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:22 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Bosniër die hun land hebben verraden voor de Turken![]()
quote:Ja man zeker in de hoofdstad van Republika Srpska natuurlijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:23 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Kijk maar rond in Banja Luka, al het moois daar is puur Bosnisch, en niet van die halfbloedjes
quote:Denken dat Banja Luka nog steeds loyaal is aan Republika Srpska en die Servische debielen in BelgradoOp vrijdag 22 oktober 2010 23:24 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ja man zeker in de hoofdstad van Republika Srpska natuurlijk.
quote:Je doet geen bèta studie?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:23 schreef Radioheader het volgende:
Bwehehe, echt man. De keuzes gaan over: vanavond niet totaal naar de klote, omdat ik morgen een tentamen heb of later de herkansing meepakken. Ik moet nu ff bikkelen, want dan kan ik op vakantie tijdens de herkansingen. Alsof studeren zo ontzettend moeilijk is. In 4 jaar is het op de uni prima te halen als je je een beetje inzet. En niet de hele tijd bezig bent met zuipen/blowen/hertjes jagen.
quote:In Pale is dit niet zo.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:25 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Denken dat Banja Luka nog steeds loyaal is aan Republika Srpska en die Servische debielen in Belgrado
quote:Beide.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is dit een Balkan-topic of zesjescultuur-topic? Maar goed, Nederland is sowieso een snertland qua kennisvergaring. Universitair docenten/professoren/hoogleraren e.d. halen al hun stof gewoon van 't internet en dan wel zelf zeuren als studenten plagiaat inleveren.
quote:Nee, maar ken mensen die die wel volgen en het ook gewoon in 3/4 jaar halen. Daarnaast ken ik ook mensen die een beta studie deden, maar alles faalden door gebrek aan inzet...
quote:Socios, ooit in de Balkan met de trein gereden?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:29 schreef Socios het volgende:
Internet is gewoon een poel van verderf. Net als de televisie in de jaren ´60 opkwam als de pest van de maatschappij. Kwaliteit holt achteruit. Kleuters die nu denken dat ze het op `hun waveboardje´ wel gaan redden.
quote:Hehe, bij mij is het vaak een samenvatting van het boekOp vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is dit een Balkan-topic of zesjescultuur-topic? Maar goed, Nederland is sowieso een snertland qua kennisvergaring. Universitair docenten/professoren/hoogleraren e.d. halen al hun stof gewoon van 't internet en dan wel zelf zeuren als studenten plagiaat inleveren.
quote:En we doen alsof de studenten verwende kinderen zijn 'van wie ook wel eens een investering gevraagd mag worden'.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
quote:Nouja misschien ben ik dan niet zo slim. Deed eerst een alfa studie, en daar gold: Inzet=Tentamen halen.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:28 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Nee, maar ken mensen die die wel volgen en het ook gewoon in 3/4 jaar halen. Daarnaast ken ik ook mensen die een beta studie deden, maar alles faalden door gebrek aan inzet...
quote:Dat ook. Maar ik heb hier gewoon tijdens een master nota bene dat een docent de assignment van 't internet plukt en er dan zijn eigen naam boven zet.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:30 schreef Radioheader het volgende:
[..]
Hehe, bij mij is het vaak een samenvatting van het boekDan lees je het voor het hoorcollege en dan wordt het gewoon samengevat tijdens het HC.
quote:
quote:Niet hier. Dit topic gaat niet over treinen.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:29 schreef ecktebaas het volgende:
Socios, ooit in de Balkan met de trein gereden?
quote:omgOp vrijdag 22 oktober 2010 23:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Het heet tegenwoordig "Leisure Management". Nog erger.
quote:Hahahaha, steigers bouwen.Op zaterdag 23 oktober 2010 01:15 schreef TSI het volgende:
Kut topic. Althans, al die balkan gezeik, doe dat even lekker als je steigers aan het bouwen bent ofzo.
Ben het wel eens met de klacht, maar vaak word je als student wel de 6-jes in geduwd. Veel te strakke roosters en deadlines, wat met een kamertekort (lange reistijd) soms gewoon onhaalbaar is. En dan heb je ook van die vakken die bakken met tijd kosten maar werkelijk nergens op slaan.
Maar de mentaliteit is de afgelopen jaren ook sterk veranderd, dat moet ik toegeven.
quote:Nee.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:37 schreef LesStroud het volgende:
Zero 17 is een New Kid wier intellectuele interesses niet verder reiken dan neuken, pintjes drinken, en z'n maatjes van de Opel-Manta-fanclub jonghuh!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 11:46 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Nee. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Wie zegt dat het je moeilijk wordt gemaakt?Op zaterdag 23 oktober 2010 11:47 schreef LesStroud het volgende:
Ik zeg ook niet dat iedereen zich de ballen uit de broek moet studeren, maar als je die interesse wel hebt wordt het je erg moeilijk gemaakt.
En als het je zelfs op de uni moeilijk wordt gemaakt om je intellectuele interesses te volgen..
quote:Je wordt financieel gestraft voor uitlopen met je studie dus zullen veel mensen de veilige weg kiezen. Niet meer moeite aan een vak besteden dan absoluut nodig is, makkelijke vakken kiezen, geen dingen doen waar je geen studiepunten voor krijgt, zoals een studiereis organiseren, of uit interesse een vak van een andere studie doen..Op zaterdag 23 oktober 2010 11:48 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Wie zegt dat het je moeilijk wordt gemaakt?
Ik zit ook op de Uni en interesseer mij zeer voor het vak dat ik doe. Hoe precies wordt het mij lastig gemaakt dan?
quote:Daar ben ik het roerend mee eens. Op deze manier word je inderdaad bang gemaakt met het dubbele aantal collegegeld als je een jaar langer nodig hebt inderdaad. Dat is ook iets waar ik mee zit. En je gaat er automatisch maar in mee, want je wilt niet moeten dokken.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:52 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Je wordt financieel gestraft voor uitlopen met je studie dus zullen veel mensen de veilige weg kiezen. Niet meer moeite aan een vak besteden dan absoluut nodig is, makkelijke vakken kiezen, geen dingen doen waar je geen studiepunten voor krijgt, zoals een studiereis organiseren, of uit interesse een vak van een andere studie doen..
quote:
quote:Zeer Hooggeleerd Prfessor in de Vrijetijdskunde.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:36 schreef ooge het volgende:
Alsof je met vrijetijdskunde ooit een fatsoenlijke baan vindniemand zit daar op te wachten.
Kun je beter thuis blijven zitten met een WW'tje, dan heb je vrijetijd zat om de 'kunde' aan te leren.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 17:30 schreef Mr_Mojo het volgende:
Aan jou OP te zien kan jij wel een extra blok 'Nederlandse taal vaardigheden + schrijfvaardigheden' gebruiken.
quote:
quote:Ik denk dat dit aan je universiteit en faculteit kan liggen. Wij moesten in de bachelor een minor van 30 studiepunten en bovendien voor nog eens 30 studiepunten vrije vakken kiezen (behalve als je minor groter was, dan was het minder), verplicht dus.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:52 schreef LesStroud het volgende:
[..]
Je wordt financieel gestraft voor uitlopen met je studie dus zullen veel mensen de veilige weg kiezen. Niet meer moeite aan een vak besteden dan absoluut nodig is, makkelijke vakken kiezen, geen dingen doen waar je geen studiepunten voor krijgt, zoals een studiereis organiseren, of uit interesse een vak van een andere studie doen..
quote:Wel als je ambitie hebt om een research master te doen en daadwerkelijk wetenschappelijke carrière te maken.Op zondag 24 oktober 2010 18:59 schreef Guynio het volgende:
Mensen die denken dat hoger dan een 6 op het HBO/Unief nuttig is
quote:Vinger, zere plek.. etc.Op zondag 24 oktober 2010 18:11 schreef Rubber_Johnny het volgende:
Er zijn massa's mensen die dat extra jaar gebruiken voor een bestuur.. Of dat nou zo'n intelletuele verheffing is, is een tweede.
Maar bedrijven zien het graag. En de papa van Roderick werkt bij Shell en wil dat dure extra jaartje voor Roderick wel betalen zodat hij een bestuurtje kan doen en een mooier CV krijgt.
De papa van Ruud en de papa van Fatima hebben dat geld helaas niet...
quote:En later gaan die weer doen alsof het allemaal aan hun inzet lagOp zondag 24 oktober 2010 19:10 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
Vinger, zere plek.. etc.
Onderwijs word weer voor de rijken.
quote:Klopt, maar dat is dan ook vrijwel de enige reden om structureel relatief hoge cijfers te halen.Op zondag 24 oktober 2010 19:00 schreef netflanders het volgende:
[..]
Wel als je ambitie hebt om een research master te doen en daadwerkelijk wetenschappelijke carrière te maken.
quote:Aargh die facking harde knipOp zondag 24 oktober 2010 19:58 schreef luckass het volgende:
Kan ik hier trouwens ook mijn beklag doen over de harde knip?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dan ook vrijwel de enige reden om structureel relatief hoge cijfers te halen.
Als je die ambitie niet hebt is een 5,5 net zo goed als een 8,5.
quote:Bij ons kun je niet voor tentamens uit je master inschrijven zonder je bachelordiplomaOp zondag 24 oktober 2010 20:25 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Aargh die facking harde knip![]()
En bij ons op de opleiding kijken ze je tentamen gewoon niet na als je stiekem aanschuift. Gelukkig zijn ze bij mijn master niet zo kinderachtig.
quote:Wat een geneuzel. Moet je dan echt je papiertje laten zien?Op zondag 24 oktober 2010 20:40 schreef luckass het volgende:
[..]
Bij ons kun je niet voor tentamens uit je master inschrijven zonder je bachelordiploma.
quote:Harde KnipOp zondag 24 oktober 2010 21:59 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Wat een geneuzel. Moet je dan echt je papiertje laten zien?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 19:57 schreef luckass het volgende:
Het gaat uiteindelijk toch om het papiertje dat je binnenhaalt.
En die strebertjes hier met een 8,7 gemiddeld doen vast HBO Media & Entertainment oid.
quote:Oh, dat gaat ook met de snelheid van het lichtOp zondag 24 oktober 2010 22:06 schreef luckass het volgende:
[..]
Harde Knip
alle vereiste bachelorresultaten in OSIRIS zijn verwerkt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |