quote:Ooh wacht, een Henk en Ingrid topic. Dit kon wel een column uit de Metro zijn, zo slecht.
quote:Welke stad is dat in je FoBo?
quote:Sarajevo.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:13 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Welke stad is dat in je FoBo?
quote:Dat blijkt wel uit je username. Ga maar lekker wat metselen voor je met de volwassen mensen wil gaan discussiëren.
quote:Het heet tegenwoordig "Leisure Management". Nog erger.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:12 schreef Snakey het volgende:
Wie heeft dat hele 'concept' vrijetijdskunde verzonnen eigenlijk?
quote:Banja Luka is mooier
quote:Ik ben nooit in Bad Haven geweest.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:16 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Banja Luka is mooier![]()
Banja Luka najbolje
quote:Verwar mij niet met een Cetnik omdat ik uit de Servische Republiek kwam.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:16 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ik ben nooit in Bad Haven geweest.
Ik kom ook half uit Pale btw.
quote:Leer je dan hoe je je vrije tijd moet gaan plannen?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:16 schreef Socios het volgende:
[..]
Het heet tegenwoordig "Leisure Management". Nog erger.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:17 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Verwar mij niet met een Cetnik omdat ik uit de Servische Republiek kwam.
Serviërs![]()
quote:Halfbloedjes
quote:Gefeliciteerd. Je hebt een zeven.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Leer je dan hoe je je vrije tijd moet gaan plannen?
Zoals in:
Vrijdagavond: 22.00 douchen
22.20 omkleden
22.30 biertje drinken
23.00 naar de club
Zaterdag 06.30 thuis, slapen
quote:Bosniër die hun land hebben verraden voor de TurkenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:19 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Halfbloedjes
Hoe durf je jezelf een Bosniër te noemen
quote:Geen idee verder.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:18 schreef nattermann het volgende:
Leer je dan hoe je je vrije tijd moet gaan plannen?
Zoals in:
Vrijdagavond: 22.00 douchen
22.20 omkleden
22.30 biertje drinken
23.00 naar de club
Zaterdag 06.30 thuis, slapen
quote:Dat zal ik morgen wel zien als ik er kom.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:21 schreef Your_mother_in_law het volgende:
We zijn ook alweer lekker bezig de Servische invloed weg te halen in ons prachtige Bosnië.
Even dat Cyrillisch weghalen enzo
quote:Kijk maar rond in Banja Luka, al het moois daar is puur Bosnisch, en niet van die halfbloedjesOp vrijdag 22 oktober 2010 23:22 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Dat zal ik morgen wel zien als ik er kom.
quote:Vrije tijd betekent gewoon FOK!ken.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:22 schreef nattermann het volgende:
Ik ook niet, en ik denk dat ik dat ook zo laat.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:22 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Bosniër die hun land hebben verraden voor de Turken![]()
quote:Ja man zeker in de hoofdstad van Republika Srpska natuurlijk.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:23 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Kijk maar rond in Banja Luka, al het moois daar is puur Bosnisch, en niet van die halfbloedjes
quote:Denken dat Banja Luka nog steeds loyaal is aan Republika Srpska en die Servische debielen in BelgradoOp vrijdag 22 oktober 2010 23:24 schreef ecktebaas het volgende:
[..]
Ja man zeker in de hoofdstad van Republika Srpska natuurlijk.
quote:Je doet geen bèta studie?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:23 schreef Radioheader het volgende:
Bwehehe, echt man. De keuzes gaan over: vanavond niet totaal naar de klote, omdat ik morgen een tentamen heb of later de herkansing meepakken. Ik moet nu ff bikkelen, want dan kan ik op vakantie tijdens de herkansingen. Alsof studeren zo ontzettend moeilijk is. In 4 jaar is het op de uni prima te halen als je je een beetje inzet. En niet de hele tijd bezig bent met zuipen/blowen/hertjes jagen.
quote:In Pale is dit niet zo.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:25 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Denken dat Banja Luka nog steeds loyaal is aan Republika Srpska en die Servische debielen in Belgrado
quote:Beide.Op vrijdag 22 oktober 2010 23:27 schreef SuperHarregarre het volgende:
Is dit een Balkan-topic of zesjescultuur-topic? Maar goed, Nederland is sowieso een snertland qua kennisvergaring. Universitair docenten/professoren/hoogleraren e.d. halen al hun stof gewoon van 't internet en dan wel zelf zeuren als studenten plagiaat inleveren.
quote:Nee, maar ken mensen die die wel volgen en het ook gewoon in 3/4 jaar halen. Daarnaast ken ik ook mensen die een beta studie deden, maar alles faalden door gebrek aan inzet...
quote:Socios, ooit in de Balkan met de trein gereden?Op vrijdag 22 oktober 2010 23:29 schreef Socios het volgende:
Internet is gewoon een poel van verderf. Net als de televisie in de jaren ´60 opkwam als de pest van de maatschappij. Kwaliteit holt achteruit. Kleuters die nu denken dat ze het op `hun waveboardje´ wel gaan redden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |