http://nymag.com/daily/en(...)_not_getting_en.htmlquote:Earlier this year, when we spoke with Mindy Kaling about her future on The Office, she said, “This isn’t some big scoop or anything, but I can see this season being my last. Right now, I’m hankering for new adventures.” Last night Kaling stopped by Lopez Tonight and talked about her future some more. Lopez pulled out the interviewer trick where you frame an annoying question you know the person you're talking to has heard a million times by asking if the person is annoyed at how many times they've heard the question. Says Lopez, "Do people keep asking you about Steve Carell leaving The Office? Is it a pain in the ass?" He then asked Kaling if she was leaving. "That's the thing," Kaling said. "Everyone is focused on Steve leaving, but also my contract is up at the end of this year, too. But I guess because Steve's a movie star people care more about that than me leaving." While we're pretty sure people care more about Steve leaving because he's the star of the show, Kaling is correct that his departure should not overshadow the very bad, no good possibility of hers.
Zit iets in..maar Kelly en Ryan ga ik echt niet missen. Ze voegen echt bar weinig toe..quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:30 schreef Arn0 het volgende:
Mwah. Als ze meteen meerdere characters er gaan uitschrijven, heeft The Office voor mij al helemaal geen zin meer.
jaaa! het was geweldig hoe die 2 bijna gelijk denken. ik vind het zo romantischquote:Op vrijdag 4 februari 2011 16:17 schreef Versjarrelt het volgende:
Vond het best een vermakelijke aflevering. Met Gabe als lulletje aan het hoofd van Scranton zie je de rest eigenlijk een beetje in kleine Michael's veranderen die liever willen kloten dan werken, omdat ze onderhand niet anders weten.
Michael en Holly eindelijk weer samen.. dat zat er natuurlijk aan te komen, vond het stiekem wel mooi uitgewerkt.
die had hij in de auto bij Jim laten liggenquote:Alleen: waarom heeft hij geen geld op zak?
De opvolger van "It's on like a prawn who yawns at dawn!"quote:Op maandag 7 februari 2011 15:01 schreef DUK het volgende:
Waar ik ook ERG om moest lachen: 'Oh it is on, like Genghis Khan, wearing Sean John in Bhutan!'
![]()
je bent zelf saai en monotoon jaquote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik snap het niet .. Deze serie is altijd zo monotoon .. Fucking slaapverwekkend .. Snap niet dat mensen hier naar kunnen kijken
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik snap het niet .. Deze serie is altijd zo monotoon .. Fucking slaapverwekkend .. Snap niet dat mensen hier naar kunnen kijken
Smaak (voorkeur), een geheel van subjectieve voorkeuren, waarover volgens het gezegde niet valt te twistenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik heb vd week echt een poging gedaan.. Die Aflevering met die printers ...
Ik snap het niet .. Tis gwn niet grappig ..
Tis gewoon wel grappigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik heb vd week echt een poging gedaan.. Die Aflevering met die printers ...
Ik snap het niet .. Tis gwn niet grappig ..
Doe niet zo triest en ga lekker iets met een lachband kijken joh, koekwaus.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:34 schreef mitchelll0181 het volgende:
Jij bent zeker ook wel een fan van de skihut en carnaval enzo ??
Kijk The Injury (seizoen 2)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Oehhh gevoelige snaar, Sorry i'm out
Ben jij een fan van The Big Bang Theory of The IT Crowd?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:34 schreef mitchelll0181 het volgende:
alles van the office is episch!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Kijk The Injury (seizoen 2)
Als je het dan nog niet leuk vind dan kan ik er niks meer aandoen.
Is het verboden om The Office en The Big Bang Theory allebei leuk te vinden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Ben jij een fan van The Big Bang Theory of The IT Crowd?
Want dan vind je The Office inderdaad niet leuk omdat je geen smaak hebt.
Nee toch? Tegenwoordig iedere vrijdag een nieuwe ep van The Office en TBBTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het verboden om The Office en The Big Bang Theory allebei leuk te vinden?
Alleen de opening (aan de telefoon) is al voldoende. De firedrill (Safety Training, seizoen 5 geloof ik) opening met Dwight is ook briljant. Of de reanimatieoefening erna. Waarin Michael op briljante wijze het verschil tussen 'I Will Survive' en 'Stayin Alive' niet weet. Of Kevin die hartmassage té zwaar vindt en besluit met een subtiel "Call it'. En natuurlijk Dwight's uitvoering van Hannibal Lector.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Kijk The Injury (seizoen 2)
Als je het dan nog niet leuk vind dan kan ik er niks meer aandoen.
Nee, maar TBBT is zo'n typische lachband-serie met een stelletje sociaal incapabele nerds wat zogenaamd grappig moet zijn. Misschien had ik beter Frasier kunnen zeggen, dát is pas een kankerserie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het verboden om The Office en The Big Bang Theory allebei leuk te vinden?
lol, dat was geweldig.quote:Alleen de opening (aan de telefoon) is al voldoende. De firedrill (Safety Training, seizoen 5 geloof ik) opening met Dwight is ook briljant. Of de reanimatieoefening erna. Waarin Michael op briljante wijze het verschil tussen 'I Will Survive' en 'Stayin Alive' niet weet. Of Kevin die hartmassage té zwaar vindt en besluit met een subtiel "Call it'. En natuurlijk Dwight's uitvoering van Hannibal Lector.
En nog zoveel dingetjes die deze serie zo geweldig maken.
Nou ja, als sociaal incapabele nerd kan ik zeggen dat TBBT wel zeer waarheidsgetrouw isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Nee, maar TBBT is zo'n typische lachband-serie met een stelletje sociaal incapabele nerds wat zogenaamd grappig moet zijn. Misschien had ik beter Frasier kunnen zeggen, dát is pas een kankerserie.
Niets mis met TBBT. Of Frasier. Of The IT-Crowd. Of The Office.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Nee, maar TBBT is zo'n typische lachband-serie met een stelletje sociaal incapabele nerds wat zogenaamd grappig moet zijn. Misschien had ik beter Frasier kunnen zeggen, dát is pas een kankerserie.
ja man. jij bent echt slimquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:34 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ah, jij bent er zo een.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niets mis met TBBT. Of Frasier. Of The IT-Crowd. Of The Office.
Kevin was zelf misschien niet zo grappig, maar ik vond de reactie van Michael wel heel erg sterk. De combinatie van huilen en lachen (en boosheid vanwege squirrel face) werkte althans voor mij erg goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:35 schreef DUK het volgende:
Mooie aflevering. Eindelijk ook weer eens iets leuks met Pam en Jim. Die werden me wel erg suf.
Ik vond deze weer eens ouderwets leuk. Had zo uit een eerder seizoen kunnen komen.
Enige scene die ze echt eruit hadden moeten laten was die met Kevin (die ik normaal gesproken heel grappig vind) die Michael probeert te doen lachen met zijn gekke bekken... Kwam niet geheel goed door naar mijn idee..
De reactie van Michael was inderdaad erg sterk, maar het gaf ook goed weer dat hij eigenlijk nog steeds een klein kindje is die je met een stel gekke bekken op kunt vrolijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef Orbis het volgende:
[..]
Kevin was zelf misschien niet zo grappig, maar ik vond de reactie van Michael wel heel erg sterk. De combinatie van huilen en lachen (en boosheid vanwege squirrel face) werkte althans voor mij erg goed.
geweldige b-filmquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:02 schreef Tim86 het volgende:
The Office S07 Special Threat Level Midnight The Movie 720p WEB-DL DD5.1 H264-HoodBag
De hele film
Nice!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:02 schreef Tim86 het volgende:
The Office S07 Special Threat Level Midnight The Movie 720p WEB-DL DD5.1 H264-HoodBag
De hele film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Nee, na de aftiteling zit nog een stukje met Michael en Dwight.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
De aftiteling zelf, bedoel je?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, na de aftiteling zit nog een stukje met Michael en Dwight.
Je hebt de film gedownload of alleen de aflevering? Het gaat dus om de film..quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
![]()
Niet in mijn gedownloade versie.
Can you describe it?
Oeps. Ik ben een mongool.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt de film gedownload of alleen de aflevering? Het gaat dus om de film..
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:57 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Oeps. Ik ben een mongool.
Doing it as we speak.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even de film downloaden dan maar..worth it
Haha inderdaad. Pam was leuk deze aflevering.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:02 schreef RacerDKB het volgende:
Pam
Wat blijft ze toch leuk, en dat geek-grapjeHad ik niet verwacht.
''I don't want to say the other one was old...but..its IP number was one....riight?''
Die heb ik teruggespoeld en nog eens gekeken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:02 schreef RacerDKB het volgende:
Pam
Wat blijft ze toch leuk, en dat geek-grapjeHad ik niet verwacht.
''I don't want to say the other one was old...but..its IP number was one....riight?''
Hahaha, zo goed dit..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
DWIGHT: Who is Justice Beaver?
JIM: Really? - It's a crime fighting beaver.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beetje een echo van de Britse reeks waar David Brent "volwassen" wordt en beseft dat zijn maatje maar een lul is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |