Kevin was zelf misschien niet zo grappig, maar ik vond de reactie van Michael wel heel erg sterk. De combinatie van huilen en lachen (en boosheid vanwege squirrel face) werkte althans voor mij erg goed.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:35 schreef DUK het volgende:
Mooie aflevering. Eindelijk ook weer eens iets leuks met Pam en Jim. Die werden me wel erg suf.
Ik vond deze weer eens ouderwets leuk. Had zo uit een eerder seizoen kunnen komen.
Enige scene die ze echt eruit hadden moeten laten was die met Kevin (die ik normaal gesproken heel grappig vind) die Michael probeert te doen lachen met zijn gekke bekken... Kwam niet geheel goed door naar mijn idee..
De reactie van Michael was inderdaad erg sterk, maar het gaf ook goed weer dat hij eigenlijk nog steeds een klein kindje is die je met een stel gekke bekken op kunt vrolijken.quote:Op zaterdag 12 februari 2011 10:49 schreef Orbis het volgende:
[..]
Kevin was zelf misschien niet zo grappig, maar ik vond de reactie van Michael wel heel erg sterk. De combinatie van huilen en lachen (en boosheid vanwege squirrel face) werkte althans voor mij erg goed.
geweldige b-filmquote:
quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:02 schreef Tim86 het volgende:
The Office S07 Special Threat Level Midnight The Movie 720p WEB-DL DD5.1 H264-HoodBag
De hele film
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |