quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:14 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik snap het niet .. Deze serie is altijd zo monotoon .. Fucking slaapverwekkend .. Snap niet dat mensen hier naar kunnen kijken
Smaak (voorkeur), een geheel van subjectieve voorkeuren, waarover volgens het gezegde niet valt te twistenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik heb vd week echt een poging gedaan.. Die Aflevering met die printers ...
Ik snap het niet .. Tis gwn niet grappig ..
Tis gewoon wel grappigquote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:48 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ik heb vd week echt een poging gedaan.. Die Aflevering met die printers ...
Ik snap het niet .. Tis gwn niet grappig ..
Doe niet zo triest en ga lekker iets met een lachband kijken joh, koekwaus.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:34 schreef mitchelll0181 het volgende:
Jij bent zeker ook wel een fan van de skihut en carnaval enzo ??
Kijk The Injury (seizoen 2)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 13:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Oehhh gevoelige snaar, Sorry i'm out
Ben jij een fan van The Big Bang Theory of The IT Crowd?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:34 schreef mitchelll0181 het volgende:
alles van the office is episch!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Kijk The Injury (seizoen 2)
Als je het dan nog niet leuk vind dan kan ik er niks meer aandoen.
Is het verboden om The Office en The Big Bang Theory allebei leuk te vinden?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:29 schreef MacorgaZ het volgende:
Ben jij een fan van The Big Bang Theory of The IT Crowd?
Want dan vind je The Office inderdaad niet leuk omdat je geen smaak hebt.
Nee toch? Tegenwoordig iedere vrijdag een nieuwe ep van The Office en TBBTquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het verboden om The Office en The Big Bang Theory allebei leuk te vinden?
Alleen de opening (aan de telefoon) is al voldoende. De firedrill (Safety Training, seizoen 5 geloof ik) opening met Dwight is ook briljant. Of de reanimatieoefening erna. Waarin Michael op briljante wijze het verschil tussen 'I Will Survive' en 'Stayin Alive' niet weet. Of Kevin die hartmassage té zwaar vindt en besluit met een subtiel "Call it'. En natuurlijk Dwight's uitvoering van Hannibal Lector.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 15:24 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Kijk The Injury (seizoen 2)
Als je het dan nog niet leuk vind dan kan ik er niks meer aandoen.
Nee, maar TBBT is zo'n typische lachband-serie met een stelletje sociaal incapabele nerds wat zogenaamd grappig moet zijn. Misschien had ik beter Frasier kunnen zeggen, dát is pas een kankerserie.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is het verboden om The Office en The Big Bang Theory allebei leuk te vinden?
lol, dat was geweldig.quote:Alleen de opening (aan de telefoon) is al voldoende. De firedrill (Safety Training, seizoen 5 geloof ik) opening met Dwight is ook briljant. Of de reanimatieoefening erna. Waarin Michael op briljante wijze het verschil tussen 'I Will Survive' en 'Stayin Alive' niet weet. Of Kevin die hartmassage té zwaar vindt en besluit met een subtiel "Call it'. En natuurlijk Dwight's uitvoering van Hannibal Lector.
En nog zoveel dingetjes die deze serie zo geweldig maken.
Nou ja, als sociaal incapabele nerd kan ik zeggen dat TBBT wel zeer waarheidsgetrouw isquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Nee, maar TBBT is zo'n typische lachband-serie met een stelletje sociaal incapabele nerds wat zogenaamd grappig moet zijn. Misschien had ik beter Frasier kunnen zeggen, dát is pas een kankerserie.
Niets mis met TBBT. Of Frasier. Of The IT-Crowd. Of The Office.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:32 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Nee, maar TBBT is zo'n typische lachband-serie met een stelletje sociaal incapabele nerds wat zogenaamd grappig moet zijn. Misschien had ik beter Frasier kunnen zeggen, dát is pas een kankerserie.
ja man. jij bent echt slimquote:Op vrijdag 11 februari 2011 03:34 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ah, jij bent er zo een.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 19:21 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Niets mis met TBBT. Of Frasier. Of The IT-Crowd. Of The Office.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |