Nice!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 21:02 schreef Tim86 het volgende:
The Office S07 Special Threat Level Midnight The Movie 720p WEB-DL DD5.1 H264-HoodBag
De hele film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Nee, na de aftiteling zit nog een stukje met Michael en Dwight.quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:05 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
De aftiteling zelf, bedoel je?
quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:08 schreef Felixa het volgende:
[..]
Nee, na de aftiteling zit nog een stukje met Michael en Dwight.
Je hebt de film gedownload of alleen de aflevering? Het gaat dus om de film..quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:07 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
![]()
Niet in mijn gedownloade versie.
Can you describe it?
Oeps. Ik ben een mongool.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je hebt de film gedownload of alleen de aflevering? Het gaat dus om de film..
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:57 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Oeps. Ik ben een mongool.
Doing it as we speak.quote:Op donderdag 24 februari 2011 19:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Even de film downloaden dan maar..worth it
Haha inderdaad. Pam was leuk deze aflevering.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:02 schreef RacerDKB het volgende:
Pam
Wat blijft ze toch leuk, en dat geek-grapjeHad ik niet verwacht.
''I don't want to say the other one was old...but..its IP number was one....riight?''
Die heb ik teruggespoeld en nog eens gekeken.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 13:02 schreef RacerDKB het volgende:
Pam
Wat blijft ze toch leuk, en dat geek-grapjeHad ik niet verwacht.
''I don't want to say the other one was old...but..its IP number was one....riight?''
Hahaha, zo goed dit..quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:18 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
DWIGHT: Who is Justice Beaver?
JIM: Really? - It's a crime fighting beaver.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 19:40 schreef SaintOfKillers het volgende:
Beetje een echo van de Britse reeks waar David Brent "volwassen" wordt en beseft dat zijn maatje maar een lul is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |