Miss-sly fijn dat het beter gaat met Senna!
Huup balen dat B zo ver weg is, maar gelukkig vermaken jullie je wel en red je het goed met je kid(s).
Welkom sproetje en mini-sproetje en nog gefeliciteerd. Mijn zoontje was trouwens ook laat voor mijn gevoel met motorische ontwikkeling. Volgens cb was hij trouwens heel gemiddeld en die spraken mijn zorgen juist tegen: 11 maanden schuiven, 15 maanden kruipen en 17 maanden los lopen.
Sorbo wat vervelend. Die hema krabwantjes klinken als een goed begin om te proberen?
Vicky gaat het slapen weer wat beter bij Tess?
Hier gaat het slapen ook wat minder de laatste tijd. Vroeger legden wij hem in bed en hij ging slapen. Tegenwoordig gaat dat vooral met best een huilbui voorafgaand. Dit is trouwens ook s'nachts het geval als hij wakker wordt. Verder gaat het prima, het is best druk hier, dus vandaar mijn afwezigheid. Gisteren en vanochtend heb ik op 2 dreumesen gepast. Dat is best een vermoeiende bezigheid. En ze kunnen echt heel ruw met elkaar zijn. Op andere momenten zijn ze dan weer een plaatje en zo lief met elkaar aan het spelen, elkaar aan het voeren of een stenen konijn/plantenbak aan het aaien. Helaas heb ik geen foto''s van die momenten.