abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87865597
Lastig hè Oeke, het liefst doe je ze gewoon naar bed als ze moe zijn maar soms is het toch handiger om het een kleine beetje te sturen zodat je niet tot 1 uur 's nachts bezig bent met entertainen enzo :P

Sproetje O+ O+ wat een leukerd!!!! die knotjes geweldig! <3 <3
welkom hier!

Miss fijn dat Senna opknapt.

Karin t gaat wel hoor. We doen het lekker rustig aan, het scheelt enorm dat ik niet naar een baan hoef ofzo. Ik heb mn dagen aangenaam volgepland, voornamelijk met ditjes en datjes die ik nog had liggen die nog gedaan moesten worden, en ook met bezoekjes enzo. We vermaken ons wel.
En lang leve skype ;) dat scheelt zoveel, dat je elkaar toch gewoon kunt zien en letterlijk kunt spreken enzo.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87865682
sproetje en mini-sproetje welkom *O* Wat een moppie O+

huup, ik had gemist dat B weg is. Al lang en nog lang?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87865713
quote:
Op zaterdag 23 oktober 2010 14:21 schreef miss_sly het volgende:
sproetje en mini-sproetje welkom *O* Wat een moppie O+

huup, ik had gemist dat B weg is. Al lang en nog lang?
Ja, zakenreis naar China (hij wel ;( :P )
10 dagen in totaal, volgende week zondag is ie weer terug.
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87866604
China, wow! Dat is wel heel oneerlijk he :P
10 dagen is wel lang. En lijkt me wel zwaarder ook nu je zwanger bent? Afleiding, bezoekjes enzo dan is de tijd zo voorbij.
pi_87868603
Sproetje en mini-sproetje welkom!

Vanaf wanneer kunnen die hoektanden ongeveer doorkomen? Iris loopt steeds te mopperen en dan met haar vingers in haar mond te poeren. Maar verder is alles al wel door volgens mij... Behalve dan die 2e serie kiezen, maar ik dacht dat dat pas rond de 2e verjaardag was ofzo?
Fake it till you make it...
pi_87868889
Geen idee, Nijna, maar het klinkt best alsof het iets met tandjes is.

Senna slaapt *O* Voor het eerst sinds dinsdag zonder tegen mij aangeplakt te zitten. Ze ligt weliswaar in ons bed en ik heb haar even in slaap gevoed voor de gelegenheid, maar dat mag de pret niet drukken. Want behalve medicijnen heeft een ziek meisje natuurlijk ook slaap en eten nodig. Eten begint ze ook mondjesmaat te doen, dus het komt vast helemaal goed!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:22:52 #57
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87869033
Oh wat heerlijk miss_sly! :) Lekker slapen zal haar vast (nog meer) goed doen!

Niels en Twinkly welkom!
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:24:54 #58
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87869101
Oh sproetje!!! Die knotjes! Wat lief!!!!! (en geniet van je luie dreumes, Jorja is 16 maanden (bijna), kroop bij 13 maanden loopt nu pas een beetje los, maar heerlijk dat ik haar gewoon overal op haar kont neer kon zetten en dan wist ik zeker dat ze daar ook wel ongeveer in de buurt bleef!) Ze is wel een eigenwijsje volgens mij he?

Senna, gelukkig ben je alweer een beetje op aan het knappen zeg!
En Huup, nog een weekje en dan is B. alweer terug! :*
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 16:28:06 #59
283712 Basboussa
Tuo neito noita on
pi_87869211
En sproetje ook welkom natuurlijk, zoveel nieuwe baby's dreumesen de laatste dagen... Kennot kiep up
Ne ne placha az,veche niamam glas
niamam nishto az na tozi sviat.
Amali dayman kan ya baladi Enni argaelek ya baladi
Wafdal dayman gambek alatoul
pi_87869974
Sproetje en mini.. welkom!

Bij Isabeau maakte ik ook altijd van die leuke knotjes, maar ze trekt ze nu meteen uit. :( Ze heeft sowieso een érg fijne gewoonte ontwikkeld. Schijnt vaker voor te komen bij kinderen die én niet duimen én geen speen willen. Ze plukt als ze moe wordt en wanneer je haar in bed legt constant aan d'r haar. Gevolg is dat ze aan de rechterkant al kompleet gekortwiekt is, er hangt nog een dun gordijntje haar overheen. Zo zonde van haar prachtige dikke lokken! Nu las ik ergens de tip om sokjes aan haar pyjamamouwen te naaien. Zou ze dat pikken?
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:06:39 #61
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_87870435
:W Sproetje en mini sproetje!! Welkom bij 'de groten' ;)

Iemand een idee waar ik online leuke, stoere, zwembroekjes koop? Ik kan niks vinden, ben al bij hema, v en d, h en m geweest, maar niks noppes nada.....
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 17:07:56 #62
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_87870480
Sorbo, dat lijkt me een kwesite van proberen. Puckababy heeft ook eenwinterslaapzakje waar wantjes aan vast zitten evt. Maar goed, die's wel duuuuur............. Hema heeft ook wantjes voor kleine kindjes trouwens, geen buitenwantjes, maar echt voor kindjes die bijv krabben oid.
pi_87871938
Dank voor jullie welkom!

Pfff, Sorboo dat is wel erg vervelend. Zou je niet de ouderwetse manier proberen tegen duimen. Washandjes (ik zou hydrofiele washandjes gebruiken) en dan met tape om de polsjes binden. Klinkt erg barbaars maar is het niet..
Ik ben wel opeens blij met mijn spenenkind.....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_87871984
Welkom, Minisproet! *O*

Wat zonde, Sorbo. -O- Wantjes vallen te proberen natuurlijk...
pi_87872273
Sorboo, mijn broertje had vroeger een wollen dekentje, zo'n pluizige en daar draaide hij bolletjes van. Die vond mijn moeder dan 's ochtends door de hele kamer. :')
Misschien is een ander pluisdingetje dan haar haar aanbieden ook wel een oplossing.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87874154
Jeetjejom, ik wilde nog even zeggen, fijn om te horen dat Jorja ook een 'late' is. Ik had het idee dat echt alle fok kindjes snel/normaal waren en F de enige was die langzaam is met kruipen/lopen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_87874650
Bedankt voor de tips! Ik zal een en ander uitproberen!

Maar.................... Isabeau deed net een paar stapjes...LOS! *O* *O* *O*

De ene dag ga je staan....de andere dag ga je pasjes zetten! Tuttebel
pi_87874828
Whoei! *O*
pi_87874870
Isabeau *O*
Fake it till you make it...
pi_87875931
jeeh Isabeau *O* go girl!
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:09:13 #71
38223 Takkembah
Beetje gek en raar
pi_87875961
Sproetje en minisproet welkom *O*

Gelukkig zijn sommige kindjes al wat beter aan het worden ^O^

Isabeau *O* WOOHOO, tja en vwb het haren trekken heb ik geen tips.... Hier duimt Alexa wel, maar zoals je weet heeft ze niet zoveel haar om uit te trekken :')
Alexa en Seth zijn lief
See everything; overlook a great deal; correct a little
  zaterdag 23 oktober 2010 @ 20:16:23 #72
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87876176
Sproet-je, dat idee krijg je hier inderdaad en ik hoorde van een vriendin dat zij zelfs commentaar kreeg bij het CB dat haar dochter bij 14 maanden pas was gaan lopen.
Nu moet ik zeggen dat ons CB weer heel anders reageerde, want Jorja liep toen wel al langs de bank (ze liep heel snel aan de hand, maar kruipen deed ze echt niet) en die vonden dat iets wat ze pas met 18 maanden behoorde te doen. Nergens zorgen over maken hoor!!!!
En mini-sproet wordt gewoon kampioen mooizitten! En zij laat wel haar knotjes zitten, want dat doen de meeste kindjes niet hoor!
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_87876873
Miss-sly fijn dat het beter gaat met Senna!

Huup balen dat B zo ver weg is, maar gelukkig vermaken jullie je wel en red je het goed met je kid(s).

Welkom sproetje en mini-sproetje en nog gefeliciteerd. Mijn zoontje was trouwens ook laat voor mijn gevoel met motorische ontwikkeling. Volgens cb was hij trouwens heel gemiddeld en die spraken mijn zorgen juist tegen: 11 maanden schuiven, 15 maanden kruipen en 17 maanden los lopen.

Sorbo wat vervelend. Die hema krabwantjes klinken als een goed begin om te proberen?

Vicky gaat het slapen weer wat beter bij Tess?

Hier gaat het slapen ook wat minder de laatste tijd. Vroeger legden wij hem in bed en hij ging slapen. Tegenwoordig gaat dat vooral met best een huilbui voorafgaand. Dit is trouwens ook s'nachts het geval als hij wakker wordt. Verder gaat het prima, het is best druk hier, dus vandaar mijn afwezigheid. Gisteren en vanochtend heb ik op 2 dreumesen gepast. Dat is best een vermoeiende bezigheid. En ze kunnen echt heel ruw met elkaar zijn. Op andere momenten zijn ze dan weer een plaatje en zo lief met elkaar aan het spelen, elkaar aan het voeren of een stenen konijn/plantenbak aan het aaien. Helaas heb ik geen foto''s van die momenten. :N
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_87880246
Ik kwam even kijken hoe het met de zieken was, goede berichten lees ik, fijn! Was de hele dag met vriendinnen shoppen in Antwerpen en zij hadden besloten dat ik even geen 'mama' mocht zijn en dus alleen naar kleren voor mezelf mocht kijken. Uiteindelijk hebben ze maar twee keer van een kinderafdeling hoeven plukken, dus dat viel mee. Was ook wel heel fijn om even zonder buggy door een winkel te kunnen. En Driekus was vanochtend heel lief en knuffelig. Hoort dat ook bij eenkennig zijn? Dan vind ik dat de leuke kant er aan!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 24 oktober 2010 @ 09:52:01 #75
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87888424
goed zo Isabeua *O*

Fijn dat het beter lijkt te gaan met Senna, hoe gaat het nu?

heeft iemand tips tegen een aanval van heuse peuterpuberteit? echt niks is goed, hij gooit en smijt met _alles_ (ook met z'n tuitbeker etc), slaan (naar ons en de kat) kopstoten uidelen, krijsen als we 'm tegenhouden en zeggen dat het niet mag etc.. ik ben nog geen kwartier wakker en heb er nu al hoofdpijn van :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')