quote:Niels zoon van Twinkly 22-10-2009Op vrijdag 22 oktober 2010 20:54 schreef mikoxx het volgende:
Heeft iemand een volledige aanvulling zodat ik Niels kan aanvullen in de OP lijst?
quote:Ik ga ze maar even mailen.. Ik vind het alleen een beetje gek omdat ik niet weet of ze uberhaupt wel bezig zijn met proberen en straks hebben ze een vruchtbaarheidsprobleem ofzo *draaft te ver door...*Op vrijdag 22 oktober 2010 21:12 schreef Ssserpente het volgende:
Oeh, dat risico zou ik zelf eerlijk gezegd niet durven nemen, Twink.
De doek is binnen! Wat ben je crea geweest met de postzegel. Haha, arme stempelaar, ze zijn een voor een gestempeld. En wat een lief kaartje!![]()
quote:Oja, klinkt bekend.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:50 schreef Twinkly het volgende:
![]()
![]()
en daar was Niels! Om 21.51 uur
Oftewel, ja, OekeEn mannen, of iig de mijne, hebben dat veel minder heb ik gemerkt
![]()
quote:ahhhhh mooie lieve Lena;Op vrijdag 22 oktober 2010 14:59 schreef Poppedein het volgende:
Ohh en ik was stomweg gewoon trots toen ik haar vandaag op de creche naar de oudere groep moest brengen, omdat er op de baby'tjes (flex)groep voor vandaag maar 1 aanmelding was en ze daar de groep niet voor open mochten gooien. Lena zu zich prima redden tussen de 2 jarigen volgens haar juffies, dus vanochtend was ze daar ineens weer echt de kleinste en nam de leidster haar mee om in t keukentje te gaan spelen, waar ze al gelijk geen tijd meer had om me uit te zwaaien..tis zo'n heerlijk sociaal diertje!
quote:En in de folder die wij meekregen toen onze oudste een koortsstuip had gehad, stond weer dat het niet bewezen was dat paracetamol hielp om te voorkomen dat er een stuip zou ontstaan.Op zaterdag 23 oktober 2010 12:11 schreef Baby_Girl het volgende:
Bij ons is juist verteld dat je bij hoge koorts iedere 3 uur een pcm moest geven om juist die hoge pieken te vermijden. En dat vermijden was dan weer om te zorgen dat er geen koortsstuipen zouden komen.
quote:Hij sliep 1 keer in de middag. en heeft dat in 3 dagen veranderd naar slapen in de morgen. Inclusief vroeg opstaan.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ko slaapt nu weer(?) 2 keer op een dag, en voorheen 1 keer?
En vroeg opstaan....![]()
quote:Ja, zakenreis naar China (hij welOp zaterdag 23 oktober 2010 14:21 schreef miss_sly het volgende:
sproetje en mini-sproetje welkomWat een moppie
huup, ik had gemist dat B weg is. Al lang en nog lang?
quote:Oh, was ik toch niet duidelijk. Het ging heel goed juist.Op zondag 24 oktober 2010 10:53 schreef Ca.ra het volgende:
Klinkt goed Oeke. Het ontroostbare iets minder maar het lekkere dansen....![]()
quote:Ik merk dat het me enorm helpt om me in te leven in Ko.DJMO, ik vrees ook het ergste voor de peuterpuberteit bij ons thuis, meneer kan nu al dramatisch op de grond gaan liggen huilen als iets hem niet zint. Ik denk zie wel een punt in wat Sly zegt hoor, Jan maakt zelf veel veranderingen door en de wereld rond om hem is ineens ook aan het veranderen. Dat is alles bij elkaar misschien wel erg eng als je nog zo klein bent.
(ik moet me dat bij Thomas altijd goed bedenken, dat hij nog echt heel erg klein is. Omdat het zo'n grote bonkie is lijkt het heel wat als hij over de rug van de bank heen kiekeboe aan het spelen is met ons...)
quote:ik ben net wezen kijken of mijn schoonvader thuis was .. maar die was er nietOp zondag 24 oktober 2010 14:35 schreef Stiemie het volgende:
Oh en het gaat beter met Senna! Wat fijn zeg!
DJMO is er niemand die het even van je kan overnemen? Soms zit je elkaar alleen maar verder op te naaien en dan kan een uurtje er even alleen tussenuit zoveel veranderen
quote:Eigenlijk is het hier wat jij zegt.Op zondag 24 oktober 2010 20:00 schreef huuphuup het volgende:
Goeie post basboussa![]()
zet het eea voor mezelf ook wat in perspectief met de 2e op komst zo. Niet dat ik er tot nu toe moeite mee heb, maar het moeilijke gedeelte moet nog komen hier, t is iets om in het achterhoofd te houden.
quote:klopt, vooral die eerste foto op het momentOp zondag 24 oktober 2010 21:54 schreef miss_sly het volgende:
DJMO, ik denk dat die foto's vooral voor jou belangrijk zijn om te zien en regelmatig te bekijken. Ik twijfel er nameiljk geen moment aan dat Jan heel leuk, lief, schattig en geweldig kan zijn
quote:M'n vriend heeft het voor elkaar gekregen Julian eens in pyama naar het kdv te brengen. Hij had die schoon uit de kast gepakt en dacht echt dat het gewoon een broekje en truitje waren.Op zondag 24 oktober 2010 22:07 schreef Ticootje het volgende:
Ach ze gaan niet dood van een slechte creatie die uit de kast is getrokken. Ik moet af en toe ook ff lachen als ik zie wat m. nou weer heeft gevonden en gcombineerd. Hij doet z'n best.
quote:Nou ja, dat kan ik mij nog wel eens voorstellen eigenlijk.Op maandag 25 oktober 2010 10:32 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
M'n vriend heeft het voor elkaar gekregen Julian eens in pyama naar het kdv te brengen. Hij had die schoon uit de kast gepakt en dacht echt dat het gewoon een broekje en truitje waren.
quote:Van wanneer is Jorja en hoe groot en zwaar is zij dan?Op maandag 25 oktober 2010 11:26 schreef Jeetjejom het volgende:
BE, weer goedgekeurde dreumes!!!! (en tjezus wat groot tov Jorja!)
En hier drinken we nog gewoon uit een tuitbeker en rietjesbeker hoor. Gewone beker gaat wel steeds beter, maar ze vindt het ook veel te leuk om gewoon het uit haar mond te laten lopen!
quote:Ik las dit en dacht eerst, goh Sasha is wel klein... En toen besefte ik me dat het over Oscar ging.. Wat een flinke vent zeg!Op maandag 25 oktober 2010 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Zo, stickertje en prikjes weer binnen hier.
83,5cm lang en 12.155gr zwaar. Groot, maar keurig in verhouding.
Alles was in orde. We kregen alleen het advies mee om de fles af te gaan bouwen en over te stappen op een beker of rietjesbeker om zijn mond wat meer te oefenen omdat hij 'open mond gedrag' vertoont.
Dat is niet echt gek, met een moeder die dat ook al 35 jaar lang doet.![]()
Nu dus maar over op een rietjes beker, want de gewone beker bewaren we voorlopig nog maar even voor in bad.
quote:Jorja zal nu rond de 80 cm zijn en net aan de 10 kg zitten bij 16 maanden (maar met een geboortegewicht van 1880 gram doet ze het nog heel goed hoor)Op maandag 25 oktober 2010 11:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Van wanneer is Jorja en hoe groot en zwaar is zij dan?
Maar idd, Oscar is wel een beer hoor.Onze jerommeke!
In vergelijking, Sasha woog 12,8 kilo toen hij 2jr en 4mnd was.![]()
Die woog met 14 mnd nog net geen 10 kilo.
Even zijn boekje erbij gepakt.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:12 schreef Jeetjejom het volgende:
Ze valt nu ondertussen in de curves, wel bij het onderste lijnen, maar ze is niet meer te klein. En qua gewicht kloppen de verhoudingen. Maar als ik dan zie dat ik de kleren van Huup over kan kopen, terwijl Amelié toch wel een paar maandjes jonger is. Ach ja, ik ben ook klein, 1m57 enis ook maar 1m68 ofzo, dus het zou raar zijn als zij heel groot zou zijn.
Jorja is gelukkig dol op fruit, maar voor onderweg vind ik het knijpfruit toch wel een echte uitvinding hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |