abonnement Unibet Coolblue
pi_87821190
Oh, dat had ik me niet gerealiseerd. :@
Maclaura en Thijs, sterkte vandaag! Hopelijk gaat alles voorspoedig en is Thijs het snel weer vergeten. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:21:01 #252
5428 crew  miss_sly
pi_87821331
De nacht ging hier goed. Gisteravond hadden we haar eerst in haar eigen bed gelegd, maar rond half 11 werd ze weer wakker met hoge koorts en helemaal ellendig. pcm gegeven en met ons naar bed. De hele nacht geslapen, om 5 uur gemeld voor bv, voelde ze weer goed aan. Uur later werd ik weer wakker van haar dat ze zo orustig was, bloedheet, 39,7. Luier verschoond, pcm erin en maar even een plaszakje geplaatst (ze vond het niet fijn maar liet het redelijk toe) en weer terug naar bed. En nu slaapt ze nog :o Ik hoop dat dit de genezende slaap na het ziek zijn is en dat het beter worden nu echt begonnen is.

En ik ben benieuwd wat ik dadelijk in het plaszakje aantref.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87822033
*O* *O* *O* Hoera voor Niels!! *O* *O* *O*
pi_87822215
Ik hoop het ook, Miss. Dat Senna vandaag maar snel beter wordt. :*
Wat een nare nacht moet dat geweest zijn voor jullie allemaal. :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:05:29 #255
5428 crew  miss_sly
pi_87822444
Er zat een heel mooi plasje in het plaszakje *O*
Het was alleen echt een ellende om eht eraf te halen, wat is dat zielig :'( ze moest zo hard huilen en wilde erna niet eens meteen een luier aan. Eerst moest ik haar troosten, dan wat bv geven en pas toen liet ze onder gesnik een schone luier aantrekken. Zometeen eerst maar even wegbrengen.

geppie, welkom! Dat doe je smooth :D
Twinkly en Niels ook welkom vandaag begrijp ik *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87822526
*O* *O* Niels!!
Van harte en welkom O+

Miss fijn dat de nacht beter ging.

Thijs succes vandaag!
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87822651
Dat is fijn zeg! Zo'n mooi plasje. O+
En wat naar dat losmaken. ;( kan me er wel iets bij voorstellen. Auw!

Net maar eens een mail gestuurd aan het kdv. We merken dat Ko echt behoefte heeft aan meer contact met kindjes. 1 dag in de week zou precies goed zijn voor ons.
De speelgroepen hier in de buurt lijken wel allemaal opgeheven. Er zijn er nog 2 geloof ik. En die zijn precies tijdens Ko zijn middagslaapje. :{

Als hij wakker is (ineens weer een ochtendslaapje?) gaan we naar zo'n indoor speelparadijs! ik ben benieuwd hoe hij het vindt!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:20:12 #258
5428 crew  miss_sly
pi_87822830
Spannend oeke, Ko naar het kdv. Weet je al wanneer?

Welk speelparadijs ga je heen?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87822918
Nee, dit was een brief waarom ons kind daar al 20 maanden ingeschreven staat we nog nooit iets gehoord hebben van ze. Behalve een verlengingsbrief dan. :{
En dat we maar 1 dag willen en dat het ons niks uitmaakt welke dag.
Dus hopelijk zet het zoden aan de dijk.

Ik denk naar TunFun. Maar ik wil ook eens uitzoeken of er nog meer van dat soort dingen zijn.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:26:13 #260
5428 crew  miss_sly
pi_87822994
Tunfun ben ik eens geweest met mijn neefjes, dat is best leuk :Y
en je hebt ballorig bij de Arena.
Verder weet ik het zo niet in Amsterdam.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87823076
ja, ik ben ook eens geweest met mijn neefjes. :D
Maar die waren wel ouder dan Ko. Dus ik ben benieuwd.
Goed dat je het zegt van Ballorig. Nooit geweest. Ik ga me eens even ingooglen. ;)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87823317
Ballorig heeft peuterspeelochtenden. Tot 12.00 en tot 4 jaar is het dan goedkoper spelen. Lijkt me helemaal leuk voor Ko. Helaas niet in vakantietijd en dat is het volgende week. :')
Maar Ballroig is sowieso goedkoper dan Tunfun, want je betaalt per kind en niet per volwassene. ;)

Dankjewel voor de tip, Miss! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87823995
Leuk Oeke! Wij gaan regelmatig met Seb. Nou zit er hier vlakbij een varkensboerderij waar ze een speelboerderij van gemaakt hebben. Met ballenbakken en klimtoestanden. Helemaal geweldig. En de ouders hoeven geen entree te betalen, alleen de kinderen. Heerlijk even een paar uurtjes uitleven en Seb vermaakt zich ook prima :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_87825649
Meld met bijna dreumes (21.51 uur pas O-) ) *O* O+ :') :D *O*

Dankjewel voor jullie lieve welkom!
Oeke "Neverending Story" is de lievelingsfilm van Niels' papa O+ En dat liedje maakt me nu helemaal emo :') O+ Vanmorgen had ik dat ook al met dat liedje van Niels Holgersson.

van






naar



O+


:D

jarige mama


en papa


Niels gaat morgen zijn eerste taart pletten :Y)

nog meer spam :P
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_87826125
Ja, daar is Twinkel met haar DREUMES! O+

Dat wist ik niet, dat het je mans lievelingsfilm was. Sterker nog ik twijfelde tussen een plaatsje van NIls Holgersson en de Never Endingsstory. Maar Nils was blond en dat zie ik niet voor me bij Niels.

Wat een heerlijke fotoreeks trouwens. En ik vind het zo leuk dat Niels danst! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  Moderator vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:42:59 #266
5428 crew  miss_sly
pi_87827612
De urine had te lang in het zakje gezeten -O- tweede zakje zit nu om, zodra er een plasje in zit moeten we meteen terug. Zeker ook omdat Senna zieker lijkt te worden. Ze mag pas over anderhalf uur een nieuwe pcm, maar ze is al weer meer dan een uur koortsig en ziek. Als ze een blaasontsteking heeft moet ze naar de kinderarts, had de huisarts het over. In ieder geval wilde ze haar zeker nog zien voor het weekend en moesten we maar even tussendoor komen, ondanks de drukte.

Niet fijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:43:28 #267
147316 crew  DJMO
#trut
pi_87827628
Welkom Twnkly en Niels *O*

Arme senna ;( hopelijk komt eruit dat je niks hebt, is het niet voor niets voor geweest :* -edit- Senna doe eens gauw beter worden .. Dit is niks voor je mama, om zo in de zenuwen te moeten zitten om haar schat :*

pff een kind wat al vier dagen loopt te jengelen, verhuisstress + een zwangerschap zijn niet goed voor m'n zenuwen :X godzijdank ligt Jan nu wél te slapen. ik zou het liefste in slaap vallen en wakker worden als we allang en breed in 't nieuwe huis wonen en Jan een voorbeeldige peuter is geworden *wishfull thinking* :') ik weet iig wel dat ik er qua geduld niet op vooruit ga :{
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:52:17 #268
80319 seilram
Mijn Sickje!
pi_87827951
Twinkly en Niels welkom *O* Geppie, tot over 6 maanden ongeveer!

McLaura, is het vandaag al? Heel veel sterkte voor jullie :*

Miss, wat een gedoe met die zakjes. Maar goed, het is voor een goed doel tuurlijk. Hopelijk komt er niets uit het onderzoek.

Oeke, zie je er niet meer zo tegenop? Ik heb Joep opgegeven voor de psz, daar gaat ie vanaf volgend jaar september dan heen. Tot die tijd vermaakt ie zich denk nog wel prima met af en toe een vriendje. Bij Joep merk ik helemaal nog niet zo dat ie echt contact zoekt met andere kinderen. Het is meer een keer naar ze gillen, zwaaien, aan de neus zitten of de hand pakken en dan lijkt ie ze alweer vergeten.. draait om en gaat weer wat anders doen.

[ Bericht 27% gewijzigd door seilram op 22-10-2010 12:58:45 ]
Niet mieten! Door gieten!
pi_87828307
Goh Sly, ik vind het helemaal niet leuk klinken. Arme Senna. -O-
Als ik iets voor je kan doen? :*
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87829843
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:49 schreef Twinkly het volgende:

Oeke "Neverending Story" is de lievelingsfilm van Niels' papa O+ En dat liedje maakt me nu helemaal emo :') O+ Vanmorgen had ik dat ook al met dat liedje van Niels Holgersson.
Ik heb het met allebei de liedjes! Daarom vroeg ik er ook naar. The Neverending Story was een van de eerste films die ik in de bioscoop zag. Zo magisch. O+

En wat is die bakfiets toch gaaf!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87829918
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:42 schreef miss_sly het volgende:
De urine had te lang in het zakje gezeten -O- tweede zakje zit nu om, zodra er een plasje in zit moeten we meteen terug. Zeker ook omdat Senna zieker lijkt te worden. Ze mag pas over anderhalf uur een nieuwe pcm, maar ze is al weer meer dan een uur koortsig en ziek. Als ze een blaasontsteking heeft moet ze naar de kinderarts, had de huisarts het over. In ieder geval wilde ze haar zeker nog zien voor het weekend en moesten we maar even tussendoor komen, ondanks de drukte.

Niet fijn.
Ach nee, hè! Dus nu moeten jullie weer klooien met zo'n zakje en maar in onzekerheid afwachten. Wat naar ook dat ze steeds zieker lijkt te worden. Beterschap gewenst. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87830146
Niels welkom! Gefeliciteerd! *O*

Arme Senna :* Beterschap!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:01:04 #273
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_87830216
miss_sly, hebben ze daar bij de huisarts(enpost) niet ook een weegschaal die je even kan gebruiken. Als ze zo ziek is zou ik liever toch ook over gaan op 240pcm vlgs mij...
***
pi_87830217
Senna en mama :*

Niels, welkom *O*
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_87830358
De operatie van Thijs is goed gegaan :)

(had een sms van McLaura)

Miss, kusje voor jou en Senna. wat naar zeg!
pi_87830372
*O* Welkom Niels en Twinkly *O*

Beterschap voor Senna :*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87830699
Och Sly :* Voor jou en je mupke, ik hoop dat ze heel gauw weer wat beter in dr velletje zit, wat naar dat het hele plaszakjesgebeuren nog weer eens overnieuw moet... for the better, maar gewoon bluhhh -O- Beterschap hoor!!

*O* *O* Voor Thijs' operatie, fijn dat alles goed gegaan is!! Hoeveel jaar ben je ouder McLaura?

en natuurlijk Niels en Twinkly, ontzettend gefeliciteerd!!! *O* Een dreumes!! Een échte!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_87830813
Och sneu zeg voor Senna, moet ze nog een keer een plaszakje...... }:|
En heel veel beterschap, tjonge wat naar toch.

En Thijs heeft het achter de rug, gelukkig maar. Nu lekker knuffelen met papa en mama..... :*

Geppie, dagdag! :W

Twinkly en Niels zijn er! hoera hoera! *O* en wat een gaaf fietsje heeft hij zeg!

Lars is nog steeds niet fijn te pas, huilt/jengelt veel, en ik moet hem continu vermaken, en anders hangt ie wel aan mijn broekspijp. En hij viel zomaar in slaap om 11.15uur, niks voor mijn kleine vriendje.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87831015
Oh nog heel even opscheppen. Isabeau stond vandaag zomaar drie keer los in haar handjes te klappen. Ik wist niet wat ik zag. En ze loopt aan één vinger! O+
pi_87831037
*O* Goedzo Isabeau! *O*
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87831118
*O* Whoeeeeeee!! Geau Isabeau!!! *O*

wat heerlijk toch he...al die ontwikkelingen! En helemaal als het een week later alweer ondenkbaar is dat ze iets ooit niet konden!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_87831204
wij waren vanmorgen bij mijn ouders. Tess ziet mijn vader, roept hard OPAAA, rent op 'm af en geeft 'm een dikke kus O+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_87831258
Poppedein, kom jij ook eens even opscheppen over je dametje!

Lief ja, Vicky!!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87832103
Ohhh Vicky O+, was het leven maar gewoon een aaneenschakeling van dát soort momenten! Heerlijk toch O+
Hahahaha Karin :* Ik heb geen tijd om op te scheppen, ik moet je nodig terugPMen ;)

Lena's eerste keer losstaan 3 weken terug is geëindigd in 4 boventanden door dr lip toen ze op een hoge drempel viel met haar snoeteke. Nu doet ze t alleen op ons bed, al klappend en wild wavend, in bad, en bovenop een gammel stoeltje, maar losstaan zomaar op de grond, nee dat heeft ze voorlopig voor altijd afgezworen ;)
En verder is ze vooral heel eerg verkouden en krijgt ze 4 kiezen en een tand tegelijk door, dus echt heel lekker in dr velletje zit ze niet, maar vannacht lag ik samen met haar op een matras in haar kamer en moest ik gewoon om dr huilen. Ze jammerde half in dr slaap dus ik aaide haar ook half slapend steeds maar heen en weer over dr wangetje, tot ik ook in slaap viel blijkbaar. Toen voelde ik haar handje op de mijne en wreef ze door om het vervolgens bij mij te doen... O+ Arm meisje met pijn...tandjes zijn echt overrated!

Ohh en ik was stomweg gewoon trots toen ik haar vandaag op de creche naar de oudere groep moest brengen, omdat er op de baby'tjes (flex)groep voor vandaag maar 1 aanmelding was en ze daar de groep niet voor open mochten gooien. Lena zu zich prima redden tussen de 2 jarigen volgens haar juffies, dus vanochtend was ze daar ineens weer echt de kleinste en nam de leidster haar mee om in t keukentje te gaan spelen, waar ze al gelijk geen tijd meer had om me uit te zwaaien..tis zo'n heerlijk sociaal diertje!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  Moderator vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:04:38 #285
5428 crew  miss_sly
pi_87832278
Fijn dat het goed gegaan is met Thijs!!

Dank voor het medeleven, jullie zijn lief :*

Voorlopige conclusie: inderdaad blaasontsteking. AB-kuur wordt gehaald as we speak, urine is voor een kweek naar het lab. Afhankelijk van wat daar uit komt, moet ze nog naar d ekinderarts, want een blaasontsteking bij kleine kindjes wordt altijd extra onderzocht om te kijken of er geen belangrijke oorzaken voor zijn.
Uitslag kan ik woensdag voor bellen.

De pcm zei de huisarts het bij 120 mg te houden, met zo nu en dan een 240 tussendoor om even een boost te geven. Zal ik vanavond eens doen, zodat ze een goede nacht maakt!a

En nu weer terug naar mijn arme moppie.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87832457
Och Slyke, wat naar dat t inderdaad een blaasontsteking is, maar ook fijn dat er dus een oorzaak is waarom ze zich zo rot voelt. Hopelijk knapt ze gauw op op de AB!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_87832575
Sterkte en beterschap met Senna miss Sly.

Dat je voor een blaasontsteking met een kindje al naar de kinderarts moet zeg... Meisjes hebben sowieso sneller een blaasontsteking, zal bij die kleintjes niet anders zijn, toch? :)
  Moderator vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:36:01 #288
5428 crew  miss_sly
pi_87833360
http://www.allesoverurologie.nl/kinderen/urineweginfecties


Hier staat er wat meer over. Het heeft dus vooral te maken met het opsporen van de oorzaak van de blaas/urinewegontsteking en te kijken of er al schade is aan de nieren.
Wat ik begrijp is blaasontsteking zeker bij zulke jonge kinderen al Senna niet iets wat heel veel voorkomt? En daarom zijn ze dan misschien eerder erop bedacht dat het een lichamelijke oorzaak heeft die opgespoord kan worden.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87833412
De operatie is geslaagd! Het balletje kon mooi op zijn plek gezet worden, de zaadstreng was mooi lang en nog belangrijker : het zag eruit als een goed balletje!

Thijs wilde in het ziekenhuis niet meer slapen, en die ligt nu compleet knock-out in zijn eigen bedje!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  Moderator vrijdag 22 oktober 2010 @ 15:38:19 #290
5428 crew  miss_sly
pi_87833462
Wat fijn Lau dat hij alweer thuis is!! En fijn dat het zo goed gegaan is allemaal met goed resultaat!
dikke :* voor jullie! En nu maar lekker opknappen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87833486
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:14 schreef Poppedein het volgende:

*O* *O* Voor Thijs' operatie, fijn dat alles goed gegaan is!! Hoeveel jaar ben je ouder McLaura?

0... ik was redelijk relaxed en het is gewoon allemaal goed gegaan. Thijs was wat pieperig na de narcose maar niet helemaal overstuur ofzo. Natuurlijk, het was berespannend, helemaal omdat het een half uur zou duren maar we na een uur pas opgehaald werden, maar ik ben niet ouder geworden ofzo :)
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_87833552
Wat ik erover heb gehoord komt blaasontsteking bij jonge kinderen inderdaad niet veel voor. Ik weet nog dat een kindje op mijn kdv er toen ook voor naar de kinderarts moest. Bleek verder niks aan de hand.
Sterkte ermee Miss!

Poppedein, dan wordt ze wel ineens groot he, tussen de grote kindjes! Maar ze vindt het vast super!
Ik wacht op je pm. maar no worries no hurries ik weet dat je het mega druk hebt! :*
Ach en dat ze zo'n last van de tandjes heeft ;( het is ook wel veel in 1 keer zeg! Barbaars!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_87836809
Arme Senna een blaasontsteking, snel weer opknappen hoor meisje! :*

*O* voor Isabeau

McLaura wat fijn dat de operatie goed gegaan is!

Hier is de koorts redelijk gezakt, maar hij voelt zich nogsteeds niet lekker. Heel erg huilerig en de nachten daar zullen we het maar niet over hebben :X
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:58:52 #294
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_87840790
Miss_Sly, wij moeten ieder half jaar de urine van Jorja opvangen omdat ze in een onderzoek zit en daar krijg ik altijd twee (tampon)watten die ik vooraan in de luier moet doen en bij het verschonen moeten we ze uitspuiten (door een spuit zonder naald duwen zeg maar). Ik weet niet of dit ook mag, maar het scheelt wel een heleboel ellende t.o.v. die zakjes volgens mij....
En wat een zieke kindjes allemaal, hopelijk zijn jullie snel weer wat opgeknapt!
Jorja is gelukkig nog niet ziek, dus ik denk dat ik stiekem weer weg kruip hier
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:21:23 #295
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_87841520
Fijn dat de operatie van Thijs goed verlopen is!
En hopelijk doet de antibioticakuur Senna goed. Thomas knapte er altijd snel van op als hij oorontsteking had, hopelijk werkt het bij blaasontsteking net zo goed.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_87841870
Yay thijs! *O* *O* fijn dat het goed gegaan is!

En arme Senna, hopelijk is ze er snel weer bovenop :*

Lena :* t is ook niks zoveel kiezen en tanden en gedoe tegelijk. Bleh. En als t nou ook nog es een beetje op zou schieten maar t is zo'n eindeloos verhaal altijd gelijk }:|

Lars arm jungske, hopelijk snel beter in je velletje.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_87842461
Senna toch, hopelijk knapt ze met de AB gauw op!

Lena, alles tegelijk pfff :* succes met het krijgen van je tanden en kiezen!

Lars, beterschap mannetje

Thijs, goedzo, ik zag je in het fototopic alweer druk rondkruipen, bikkel!
Mama van 2 lieve meiden :)
pi_87843163
The Never Ending Story! O+

Atreyuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

Geweldig! Ik moest huilen toen het paard verdronk in het moeras, en wilde altijd op dat prinsesje van het bijna verloren rijk lijken. En vliegen op Falkor natuurlijk. O+

Niels! Gefeliciteerd, grote, mooie knul! En nog heel veel gezonde en gelukkige jaren gewenst! *O*

Ach, arme Lena. Kan dat nou niet een voor een? Sterkte, meisje. O+

Voor jou ook beterschap, Lars! :*

Laura, fijn dat alles goed is gegaan! Was je er zelf relaxed onder, of is het toch wel eng, je frummel onder het mes?

Aaah, arme Senna. Ik hoop dat de AB aanslaat, Miss. Beterschap voor je arme meisje. O+
pi_87843837
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 13:49 schreef Claudia_x het volgende:
Ik heb het met allebei de liedjes! Daarom vroeg ik er ook naar. The Neverending Story was een van de eerste films die ik in de bioscoop zag. Zo magisch. O+
Ik vond het een leuke film, maar het Boek! Met 2 kleuren inkt! O+
quote:
1.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 12:52 schreef seilram het volgende:
Oeke, zie je er niet meer zo tegenop? Ik heb Joep opgegeven voor de psz, daar gaat ie vanaf volgend jaar september dan heen. Tot die tijd vermaakt ie zich denk nog wel prima met af en toe een vriendje. Bij Joep merk ik helemaal nog niet zo dat ie echt contact zoekt met andere kinderen. Het is meer een keer naar ze gillen, zwaaien, aan de neus zitten of de hand pakken en dan lijkt ie ze alweer vergeten.. draait om en gaat weer wat anders doen.
Nee, ik zie er niet zo tegen op. Nooit echt gedaan, maar meer dat ik de noodzaak er niet van in zag.
Nu ik merk dat hij het heel leuk vind bij andere kinderen en ongelukkig wordt van thuiszitten.
Vandaar weer een milde poging.
Lukt het niet dan wachten we weer af. Ofzo. :P

Kleine Senna, een blaasontsteking. Beterschap meisje! :*

Thijs, wat ben je stoer! Wat fijn dat het zo goed is verlopen en dat alles er verder goed uitzag! :*

Poppedein, wat lief dat Lena je zo over je wang aaide. Hopelijk heb je gauw even tandenrust. :*

Beterschap Lars, hopelijk heeft het slapen je goed gedaan! :*

Ko en ik zijn vandaag in de ballentent geweest. Wat hebben we lekker gespeeld. Ik ben door al die tunnels gekropen achter mijn ondernemende manneke aan. O+
Stom trouwens dat ze echt totaal geen suikervrije snacks hadden. Ko en ik hebben lekker stiekem onze meegebrachte rozijntjes opgesnoept. :Y)
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_87844060
Miss, tjemig, dus toch. Ik hoop dat de ab snel aanslaat.
Lars, Lena en Thijs, beterschap!

Ik heb niet veel te melden, mijn manneke doet het gewoon goed. Hij staat heeeel af en toe los, maar als ie het in de gaten krijgt gaat ie snel zitten. Kruipen kan ie wel op volle snelheid, het liefst om ons kookeiland heen of achter een konijn aan. Maar het allerbelangrijkste, ik geniet gewoon enorm. Heeerlijk!
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')