abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87820157
Het vorige deel: Het grote babietjestopic (6-12 maanden) deel 57

*O* 22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly *O*
27 oktober 2009: Mette, dochter van wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
16 november 2009: Thomas, zoon van Aoraki
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van Ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
20 december 2009: Fabian, zoon van amaranta
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 December 2009: Isa, dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva Gabrielle, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi
22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
02 februari 2010: Emma, dochter van Keshet
05 februari 2010: Tessa, dochter van Marlinde
12 februari 2010: Laura, dochter van Sindell
15 februari 2010: 'Harry', zoon van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
16 februari 2010: Dyr, dochter van Klaploper en Twizu
18 februari 2010: Robin Janey Kathleen, dochter van Co_OL
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
02 maart 2010: Mart, zoon van ymme
05 maart 2010: Thomas, zoon van Leonieke
07 maart 2010: Morris, zoon van Webkim
10 april 2010: Lisa, dochter van _NIKKI_

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok!)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_87820160
Niels wordt vandaag één! Gefeliciteerd, Twinkly!

pi_87820169
Oh Twinkly, van harte gefeliciteerd met je mooie grote knappe Niels. *O* Maak er een leuke dag van en tot snel bij de dreumessen... we gaan jullie missen hier!
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:19:58 #4
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_87820396
Niels (en Twinkly & man), van harte gefeliciteerd met je verjaardag! *O* O+ Een hele fijne dag!
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_87820504
Niels (en papa en mama) heel heel hartelijk gefeliciteerd :* En een hele fijne dag met maar veel cadeautjes! :)
pi_87820515
Niels van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Papa en mama natuurlijk ook van harte! *O*

pi_87820537
Kijk eens:
Nog meer verdrietig zijn dan we al waren. (vanaf hyves)

Zo even een blogje met het verhaal van onze kant. Voordat het domme gelul weer losbarst (zal toch wel want andere weten het toch altijd beter).

We hebben gisteren afstand van Bailey gedaan.
Met heel heel veel pijn in ons hart. Bailey is een fanatieke jonge boxer, met heel veel energie en die heel heel veel bewegining nodig heeft. Nu is het natuurlijk zo dat we wisten dat het na de komst van Mart een stukje minder zou worden, maar dat Bailey zich hierop wel zou aanpassen.
In het begin leek dit ook goed te gaan. Maar sinds een paar weken begon Bailey te veranderen. En als baas merk je dat meteen. Als hij in de woonkamer was, liep hij Mart niet meer voorbij. Nee er tegenop springen of met de voorpoten 'slaan' van hé ga jij eens met mijn spelen.

Mart wordt natuurlijk steeds bewegelijker en dit vond Bailey LEUK!!! En niets in hem was dan ook van kwade bedoelingen. Maar hij begreep gewoon niet dat Mart geen 'speeltje' is voor hem. Dus hierdoor hadden we Bailey veel in de garage. Want een ongeluk met je kind en hond wil je voorkomen. Voor beide partijen. Maar hierdoor werd Bailey ongelukkiger en ongelukkiger.

Nu is hij naar een gezin waar de kinderen groot zijn (13-15 jaar) die met hem kunnen gaan wandelen, stoeien en spelen. En wij worden elke dag op de hoogte gehouden door kids en mama. Ook lopen daar al 4! boxers rond, dus lekker hele dagen spelen spelen. Dat is wat Bailey wilt. Met al zijn energie. Ook elke dag lekkere verre wandelingen! Alles wat die lieve hond verdient! En hier niet meer kon krijgen.

Puk mist hem wel dat is te merken. Maar het gaat wel goed. Mart en puk zijn dikke maatjes. Puk komt naast hem liggen. Af en toe een aai en likje over Mart zijn handje. Geen wilde spelletjes en dergelijke. Dat is toch wel een fijn gevoel.

Nou, zo zit het dus in elkaar!!!

En kom maar op met alle vooroordelen en zie dan wel. Er komt een kind, hond weg dadelijk Mart ook weg??? Ik zit te wachten op deze opmerkingen. Maar wij hebben een goede beslissing genomen. Het beste voor ons allemaal. Soms moet je even niet egoistisch zijn.

En nu zit Mart op de grond te spelen met puk (onze jack russel) naast zich. Mart en hij zijn echt dikke vrienden. Af en toe een kusje en een aai. Mart begon vanochtend al te lachen toen hij puk zag lopen. Dit verzacht het allemaal wel een beetje.
pi_87820553

*O* Niels Gefeliciteerd!!!! *O*

Twinkly en Twinkly-man, heel veel plezier vandaag. We zullen jullie hier missen, tot over een klein weekje!
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_87820594
Ik begrijp je toon niet zo goed, ymme. Wij hebben ook afstand gedaan van onze hond en ik heb hier niets dan begripvolle reacties gehad. Het is heel jammer dat het niet ging, maar je hebt toch een fijn onderkomen gevonden? Dat is voor hem beter dan telkens maar in de garage gezet worden. Bovendien heb je je aan niemand te verantwoorden: jouw gezin, jouw keuzes.
pi_87820635
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 08:38 schreef Claudia_x het volgende:
Ik begrijp je toon niet zo goed, ymme. Wij hebben ook afstand gedaan van onze hond en ik heb hier niets dan begripvolle reacties gehad. Het is heel jammer dat het niet ging, maar je hebt toch een fijn onderkomen gevonden? Dat is voor hem beter dan telkens maar in de garage gezet worden. Bovendien heb je je aan niemand te verantwoorden: jouw gezin, jouw keuzes.
Ja maar ik weet gewoon hoe het bij ons in het dorp eraan toe gaat. Ben ze dus gewoon een 'stapje voor' zeg maar. Gaat vooral om een punt te maken tegen bepaalde personen in onze vriendenkring. Die hadden toen steeds van die opmerkingen over Bailey. Maar goed off-topic. Heb er heel veel verdriet van dat we afstand van onze lieve hond hebben gedaan. Gelukkig loopt er hier nog een kleine jackrussel rond :) Wat echt super gaat met Mart.
pi_87820741
Wat een moeilijke keuze hebben jullie moeten maken. En wat fijn dat jullie een gezin hebben gevonden die bij hem past. Ik snap heel goed waarom jullie tot deze beslissing zijn gekomen.
Het is een moeilijke periode voor jullie zo :*
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:53:51 #12
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_87820804
Simmu,wat goed dat Ravi rolt, en 700 euro aan een auto kwijt zijn is niet fijn. Helemaal niet als je dan daar je vakantie voor moet opgeven.

Jeej Stef loopt!

Nikki, je meisje een tand! Zo eentje beneden in d’r kaak? Lijkt me zo grappig. Maar balen he, dat ze daar zo van slag kan zijn.

Niels, je bent geen baby meer! Gefeliciteerd! En jou papa en mama natuurlijk ook.

Keshet, wil nog even terug komen op jouw vraag. We zijn uiteindelijk niet meer bij een kinderpsycholoog terecht gekomen, wel op de huilpoli bij een kinderarts. Die heeft ons toen geadviseerd een compleet melkvrij dieet te houden en Noortje in te bakeren. Dat hebben we gedaan en we hadden binnen een dag een ander kind. Vervolgafspraken met kinderpsycholoog en kinderfysio waren niet meer nodig.

Ymme, balen zeg, van je hond, het is het beste maar niet leuk.

Het huishouden, wij werken alletwee vier/vijf dagen, vriend vaak gedeeltelijk overdag en gedeeltelijk ’s avonds en altijd op zaterdagochtend. Het was voor mij altijd strijd om het schoonmaken, ik deed alles en vriend alleen stofzuigen. Sinds kort hebben we eens per 2 weken een schoonmaakster. En dat bevalt wel. Zij doet vooral de eerste en tweede verdieping helemaal, beneden houden we het wel bij maar boven was een ramp.

Verjaardagen, ik vind ze leuk maar ik hou ook wel van een feestje. Dit jaar hebben we onze verjaardagen niet gevierd maar aankomende januari gaan we weer een feestje geven.
En als Noortje 1 wordt is het natuurlijk ook groot feest.
pi_87820823
Ik heb een hekel aan jack russels, die bijten me altijd in mijn broekspijpen :+ (serieus áltijd!)

Balen Ymme, maar als het niet anders kan, dan kan het nou eenmaal niet anders...

Ik legde net Florian in bed en was even weer verwonderd over hoe makkelijk dat gaat. Florian is moe, ik houd hem nog even blij. Dan is het echt over. Leg hem in bed met speentje en doekje (en vertel hem dat), aai over zijn wang, welterusten vent! gordijnen dicht en weglopen....

En dan hoor je hem een uur later pas weer :+

Het is een superkort ritueeltje, want overdag loopt er beneden een sloopkogel peuter rond en daar wil ik snel terug kunnen zijn én van meer ritueel wordt hij wakkerder. Maar het werkt zó goed!
pi_87820830
gefeliciteerd niels en familie *O*

ymme, jammer dat het echt niet ging met de hond. trek je toch niks aan van anderen. jullie hebben de moeite genomen om dingen netjes te regelen voor jullie allemaal (hond incluus) en daar zijn jullie allemaal tevreden mee. da's goed geregeld en een ander heeft dan maar zn toet te houden :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87821167
Hoera Niels is 1 *O* *O* *O*

Ik ga je missen met je mama hier! :Y

Ymme, als het niet anders kan is dat toch jouw keuze en bij voorbaat al je gaan lopen verdedigen is ook wel weer wat he.. :{

Rienk is niet meer achter zn walker weg te krijgen en als hij dan niet verder kan gaat hij huilen omdat hij weer verder lopen wil :P Goed voor mijn conditie ;)
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_87821291
Gefeliciteerd Niels *O*

Ymme, let je wel op met jullie jackrussel? Vanuit het niets wou mijn ma haar jackrussel geen kinderen meer om zich heen, terwijl hij er jaren wel rond hem heeft gehad (wat dus ook onmiddellijk de reden is waarom het zo lastig is om bij mijn ma langs te gaan want dan moet de hond de hele dag in de garage en zit hij constant te blaffen. Fijn voor de buren...)
pi_87821326
Niels, gefeliciteerd kleine grote man! Tot in het volgende topic Twinkly.

Ymme, wat een moeilijk besluit hebben jullie genomen. Je hebt het in ieder geval geprobeerd en dat zegt heel wat. Toen Mart net geboren was leek het me ook niet zo'n goed idee om je honden weg te doen, maar nu heb je er goed over nagedacht. Het is ook fijn dat je al geschikte baasjes hebt gevonden voor hem.

Hier gaat het wel ok. Hannah heeft wel ontstoken oogjes en haar slaap patroon is veranderd. Misschien ook wel vanwege het willen kruipen, maar nog niet kunnen. We geven haar nu geen fles voor het slapen gaan, maar maken haar wakker wanneer we zelf naar bed gaan als ze dan niet al wakker geworden is.
Ik heb gisteren de Bellphoto foto's opgehaald. Ze zijn zo mooi geworden! Voorlopig mogen de opa's en oma's niet meer klagen dat ze geen foto's hebben om op te hangen.
Oh en mijn bestelde autostoeltje is binnen *O*
Het is de maxi cosi Opal geworden. Die kan je zowel achteruit als vooruit gebruiken, maar ze gaan hem niet op de Nederlandse markt brengen. Vanavond kijken hoe hannah er in zit.
pi_87821359
Klinkt goed Octo *O*

Voor die ontstoken oogjes: ik ben er even mee naar de HA geweest: oogcrème! Twee dagen en het was weg! :)
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:30:16 #19
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87821565
Niels, kereltje, van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardag! Twinkly en man, van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van jullie zoon! Maak er een superdag om nooit meer te vergeten van! *O* *O* *O*

Ymme, het lijkt me een moeilijk besluit om te nemen; het 'wegdoen' van je hond. Hopelijk heb je snel vrede met je keuze. :*

Trixie, veel plezier met het koken, de wijn en je vrije tijd! *O*

Fijn dat de huilpoli zo'n uitkomst voor jullie was Becky! ^O^

Hier alles ok! Emma komt nog steeds geen milimeter vooruit maar fladdert lekker in het rond. :')
Knisberboekjes zijn de bom. Ze heeft een knispersinterklaas (ja, je kan niet vroeg genoeg zijn he!) en als ze die ziet gaat ze helemaal los.
Woensdag zijn we op controle geweest bij de neonatoloog. Specs: 5180 gram & 60 centimeter. Helemaal goed! Qua ontwikkeling loopt ze netjes op schema, wel gecorrigeerd natuurlijk! O+

Freecell, lekker toch, dat het zo'n kort ritueel is? Als dat hetgene is wat werkt voor jullie allewee/drie/vrier dan moet je dan lekker zo doen! *O*

Octo, hopelijk zijn Hannahs oogjes snel weer ok! Lastig lijkt me dat, als ze wil kruipen maar het nog niet wil lukken. Weet je ook waarom die autostoel niet op de markt gebracht wordt hier? Enne, wanneer krijgen we weer eens foto's van je muppetje te zien? O+
Hoe gaat het eigenlijk met jou? Jij hebt ook heel wat voor je kiezen gekregen!

Rienk wandelt het hele huis door. Wat stoer! :D
A grand adventure has begun.
pi_87821655
Niels! Kleine grote jongen! Gefeliciteerd! *O* *O*

Ymme, ik kan me voorstellen dat je bang bent voor reacties, ik heb het een tijdje terug allemaal gadegeslagen in fauna. Maar toen kwam het er een beetje ongelukkig uit aan jouw kant, waardoor iedereen dacht daar even zijn mening over te geven.
Maar wat Claudia zegt: jouw gezin, jouw keuzes. Het lijkt me verschrikkelijk moeilijk, maar je hebt toch een goed thuis voor hem gevonden?
pi_87822175
de mijnes loopt achter een loopwagen!! :o *O* *O*
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:09:24 #22
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87822539
Niels, gefeliciteerd met je verjaardag! *O*

De mijnes heeft 4 tanden, komt vooruit en is gewoon HEEL schattig. Kijk maar O+

Oke, en nu hou ik op met spammen :@
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_87822571
Oh ik sloot de vorige :@ gooi ik gewoon nog een keer felicitaties hier

Twinkly en R. gefeliciteerd met de 1e verjaardag van Niels!!! *O* *O* *O*
alweer/pas 1 jaar geleden werden jullie mama en papa!
Fijne dag gewenst en tot vanmiddag. En tot gauw in het dreumestopic

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:15:40 #24
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_87822693
Aviva! O+ O+ O+ O+ O+ Wat een prachtige foto Davinia! Ik vond die van Aviva laatst in de box al geweldig, maar deze! Wow!
Die ogen! Die blik! Dat gezicht! Die oortjes! Dat haar! Die mond! Die neus! O+ O+ O+
Echt, ik wil een Aviva. O+

PS: Ik zie geen tanden. }:| Pics or it didn't happen. :+
A grand adventure has begun.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:18:49 #25
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87822786
Allereerst: Niels van harte gefeliciteerd met je verjaardag! w/
was het eerste waar ik aan moest denken vanmorgen toen ik wakker werd

Claudia, is je mooie hond weg? Ik dacht dat hij en Ivan zo goed met elkaar konden opschieten?
Jammer ymme dat je deze beslissing moest nemen. Fijn dat je een mooi plekkie voor hem gevonden hebt.
Zonder oordeel/kritiek te leveren: wij hebben het opgelost door deurhekken te plaatsen. Honden in de keuken als Harry rondkruipt in de kamer 'zonder toezicht' of honden in de kamer met strikt toezicht van ons. En ik verbaas me nog elke dag hoe lief onze herder voor Harry is, terwijl we dus overwogen hebben om haar in te laten slapen toen ik zwanger was omdat ze echt totaal niet kan met (vreemde) kinderen. Ik ben nog eerder bang dat onze ooit zo grote kindervriend (Jack Russell) Harry iets doet, dan de herder.

freecell, onze JRT doet dat niet hoor! Die komt alleen naast je liggen op de bank om geaaid te worden zolang als je er bent :D. En fijn dat je zo'n heerlijk ritueeltje hebt!
HIer ook: moe, naar boven, slaapzak aan (hij begint al te miemelen als hij de slaapzak aan moet), in bed, deken erover, muziekje aan en weg. Ik zeg niet eens zoveel.

fladderende Emma met haar Sinterklaas :D
Waar is de bijbehorende foto/film?

octo, dat klinkt goed joh! ^O^

Goed zo Thomas! *O*

Aviva O+

Even een vraag nog van mijn kant: ik wil pap gaan geven 's morgens van bv. Kan ik dan gewone bambix gebruiken of moet ik dan ook weer de biobim variant?
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:22:32 #26
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_87822893
Keshet dit is de derde tand
Vierde tand is vanochtend doorgekomen, nog geen foto's van dus :)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_87823167
Oh Aviva, wat ben je toch een heerlijk popje O+

Keshet, wat lief dat je naar me vraagt. Het gaat met mij op een paar kleine dingetjes na heel goed. Ik ben nu weer aan het wennen om 4 dagen te werken en de boel een beetje op de rit te krijgen. Is best pittig, want we hebben nu dus nog wel gebroken nachten en het inpassen van het huishouden gaat ook nog niet helemaal soepel :') Maar dit ritme zullen we aan moeten gaan wennen. Ik ben zelfs al stiekem aan het rammelen voor een tweede kindje :@ Eerst maar eens wachten tot Hannah 1 is.

Foto's komen snel :)
pi_87824078
Dankjewel allemaal!!
Asyniur dankjewel voor de mooie en lieve kaart O+

Ok, zitten jullie allemaal? Zet je schrap voor De Spam! :P

Tot heel gauw in het dreumesjestopic lieve kindjes en mama's!! O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:12:27 #29
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87824349
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:04 schreef Twinkly het volgende:
Dankjewel allemaal!!
Asyniur dankjewel voor de mooie en lieve kaart O+

Ok, zitten jullie allemaal? Zet je schrap voor De Spam! :P
Tot heel gauw in het dreumesjestopic lieve kindjes en mama's!! O+
Mooie spam hoor! O+
Graag gedaan hoor! en er is nog een kleinigheidje onderweg :@
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:14:36 #30
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_87824416
*O* Hieperdepiep hoeraaaa, Niels 1 jaar!! *O*
Twinkly en Twinklyman ook van harte gefeliciteerd!!
Maak er een gezellige dag van en veel plezier als/met dreumes!!

Aviva!! O+ Cutie!!

Oh, ik wilde op van alles reageren, maar ben het weer vergeten! 8)7
Dan maar ff zo: een *O* voor alle lopers/staanders/tandjes enz!
En een: :* voor iedereen die er een kan gebruiken!

Dan nog ff een ego *O* want Tirza is vandaag 9 maanden!!

[ Bericht 75% gewijzigd door Elmo76 op 22-10-2010 11:29:31 ]
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:23:27 #31
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_87824707
jaaaaaah we hebben vandaag een jarige!!! gefeliciteerd NIels en Twinkly!! een hele fijne dag gewenst!
en wat een ontzettend leuke spam!
O+ *O* *O* *O*

en aaaaaaaaaaaah Aviva O+ O+ O+ *smelt*
geloof dat ik ook maar eens met Evie naar de fotograaf moet....

en tatatataaaa; na het tandenleed van een week of 2-3 geleden heeft Evie niet 1, maar 2 (!!) tanden!!
juejjjjjj! het komt toch nog goed, gebitje hoeft nog niet besteld :+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_87824994
Wauww wat een leuke fotoserie zo Twinkly!! O+

Ymme wat jammer dat jullie die keus hebben moeten maken. Lijkt me erg moeilijk, maar als het niet gaat dan houdt het toch op, daar hebben vast al lang over nagedacht.

Aviva wat ben je cute O+

Rienk die zo actief is met zn loopkar hihi. Ik gha hm zo ook maar even van zolder halen, denk dat Dyon het ook wel geweldig gaat vinden. Het is alleen niet zo'n stevige (zo'n houten van de Ikea), dus hoop dat hij er wel achter kan lopen al. Voor zn verjaardag krijgt hij een andere, maar die hij dan ook kan gebruiken als loopfietsje.

Dyon die kruipt nu ook echt stukjes¤ op zn knietjes! Hij heeft heel lang getijgert, dus is wel erg snel daarmee geworden en gaat na een stukje kruipen dus al snel weer over in tijgeren.
pi_87825047
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:23 schreef Beessie-Jen het volgende:

en tatatataaaa; na het tandenleed van een week of 2-3 geleden heeft Evie niet 1, maar 2 (!!) tanden!!
juejjjjjj! het komt toch nog goed, gebitje hoeft nog niet besteld :+
Joepieeee :D
Hier nu 8 tandjes.
pi_87825205
oh, tandjes erbij! wat leuk :)

geen tand te bekennen hier. wel rode wangetjes (doorgaans aan een kant) en zure luiers ;)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_87825295
NIELS! Gave fotoserie!

Hier geen tanden en geen tekenen van bijna tanden :+ Behalve dan dat je ze op de voorkant van zijn tandvlees kan zien zitten. En zo te zien duurt het nog even ;)
pi_87825327
Ik ga jullie wel missen hoor, ik blijf gewoon net als Ssserpente lekker hier rondhangen :Y) Wat nou dreumes, hij is gewoon een heule grote baby :P
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_87825397
DREUMES!

Zo :P
pi_87825601
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:42 schreef freecell het volgende:
DREUMES!

Zo :P
LIES!!!

pas om 21.51 uur hoorrrrrrrrr :P
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:52:26 #39
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_87825774
Niels is jarig, hoera! gefeliciteerd Twinkly! wat een leuke foto-reeks! O+ en dat dansje van 'm op de film! O+ O+
in de haak.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:14:09 #40
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87826584
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 11:47 schreef Twinkly het volgende:

[..]

LIES!!!

pas om 21.51 uur hoorrrrrrrrr :P
Ik vind het gezellig als je hier blijft rondhangen, evenals Ssserpente. Laat freecell maar uit d'r nek kletsen :6

Hellup, mijn baby slaapt al 2 uur en een kwartier! :o
pi_87827354
ah dat dansje op Never ending Story O+ Die bakfiets is echt zo gaaf!
Wolf net in zn outfit gehezen, zo op weg naar Twinkly *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_87827555
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:35 schreef Poppejans het volgende:
ah dat dansje op Never ending Story O+ Die bakfiets is echt zo gaaf!
Wolf net in zn outfit gehezen, zo op weg naar Twinkly *O*
Wah! We vieren het morgen :o :D
pi_87828393
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 12:41 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Wah! We vieren het morgen :o :D
Dan is ze in ieder geval op tijd :D
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:14:02 #44
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87828653
Twinkly, gefeliciteerd met je lieve leuke Niels *O* O+ :* .

Heerlijke fotoreeks en wat een lekker knus filmpje, zo'n fijn keuvelsfeertje O+ .

[ Bericht 0% gewijzigd door Groofsken3 op 22-10-2010 13:44:53 ]
pi_87829646
Wauw, wat een mooie foto van Aviva!

Asyniur, Ivan en de hond konden ook prima met elkaar opschieten! De hond was echt een schatje. Tuurlijk, hij was wel ondeugend, maar hij was ook nog erg jong. De reden dat we hem weg hebben gedaan is dat het mijn lief te veel werd, zijn werk, de zorg voor Ivan en de hond en het idee van een kleine op komst. Hij zag niet voor zich hoe dat allemaal moest. Via de fokker hebben we meteen een nieuwe baas voor hem gevonden met oudere kinderen en een reeds aanwezige hond. Hij heeft er de tijd van zijn leven (we volgen hem via hun weblog). Het heeft vooral mij veel verdriet gedaan om de hond weg te doen, maar ik ben heel blij dat mijn lief tijdig aan de bel heeft getrokken. Vooral nu mijn zwangerschap moeizaam verloopt en ik gestopt ben met werken zou ik niet weten hoe we het allemaal hadden moeten rooien. Dat was lastig om toe te geven aan onszelf.

Wat een geweldig overzicht van Niels! O+ Hij ziet er op die laatste foto ineens zo lang uit. Dat vind ik nu van Ivan ook. Ik heb helemaal niet meer het gevoel een baby te verschonen als ik hem op de commode leg. Wij volgen jullie snel! :*

Wat fijn dat de tanden van Evie door zijn! Hoeveel heeft ze er nu? We vermoeden dat er bij Ivan weer iets op doorkomen staat; hij is een beetje hangerig. Ik weet ook niet wat me bezielde om erwtensoep te maken terwijl ik me toch al niet zo goed voelde. Net toen er vanalles moest gebeuren vond Ivan het helemaal niet leuk in de box en moest ik hem laten wachten. Hij was erg klagerig en ik voelde me maar rotter en rotter. Gelukkug ligt hij nu lekker te slapen.
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:16:49 #46
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_87830758
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Poppejans nu bij twinkly zit :o .
pi_87831165
Als ik Twinkly was geweest dan was ik nu waarschijnlijk als een gek onder de douche gesprongen en had nog snel een stofzuiger door het huis gehaald.
pi_87831569
quote:
10.gif Op vrijdag 22 oktober 2010 14:29 schreef Claudia_x het volgende:
Als ik Twinkly was geweest dan was ik nu waarschijnlijk als een gek onder de douche gesprongen en had nog snel een stofzuiger door het huis gehaald.
Ja, echt wel :D
pi_87832275
Hihi ach onverwachte visite, altijd gezellig toch...zeker als het Wolf is! ;)
pi_87839589
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 14:16 schreef Groofsken3 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Poppejans nu bij twinkly zit :o .
Het is maar goed dat we hier allebei zoveel lezen en posten want Twinkly belde me meteen op nadat ik had gepost dat ik er zo aankwam.Ik heb me echt een dag vergist! :@ en morgen moet ik helaas werken dus ik ga volgende week alsnog met Wolf kadootjes brengen bij Niels.
Kwam daarna vanmiddag Twinkly nog tegen in het centrum, lekker toevallig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')