quote:Dat zou je verwachten ja, maar Feyenoord gaat ons verrassen.Op vrijdag 22 oktober 2010 19:28 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
Ik teken ervoor. Een 2-0 zit echter meer in de lijn der verwachtingen..
quote:UhuOp vrijdag 22 oktober 2010 20:07 schreef ValHallen het volgende:
Feyenoord overklast Psv in de eerste helft
quote:Als je naar de ranglijst kijkt is Twente-ADO zelfs interessanter.Op zaterdag 23 oktober 2010 13:31 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Wedstrijd van de week is Arsenal - Manchester City.
Niet PSV - Feyenoord.
quote:Ik schat Feyenoord momenteel echt wel wat hoger in dan Man. City hoor, en Arsenal is niks vergeleken met PSV..Op zaterdag 23 oktober 2010 13:31 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Niet PSV - Feyenoord.
quote:Dat is inderdaad een mooi eredivisie duel, arsenal - manchesterOp zaterdag 23 oktober 2010 13:31 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Niet PSV - Feyenoord.
quote:inderdaad, toch vallen me de resultaten mee de laatste 10 jaar.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:12 schreef LudoSanders het volgende:
PSV loopt altijd te falen tegen Feyenoord. Met een minimale overwinning voor PSV ben ik al tevreden.
quote:Datum Thuis Uit Uitslag
11/04/2010 PSV Feyenoord 0-0
21/12/2008 PSV Feyenoord 1-0
23/09/2007 PSV Feyenoord 4-0
17/09/2006 PSV Feyenoord 2-1
12/04/2006 PSV Feyenoord 1-1
15/05/2005 PSV Feyenoord 4-2
14/03/2004 PSV Feyenoord 0-1
17/11/2002 PSV Feyenoord 1-2
14/04/2002 PSV Feyenoord 2-0
12/11/2000 PSV Feyenoord 1-0
quote:HUUHUUUU?!1111!!!!111!11Op zaterdag 23 oktober 2010 16:11 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een mooi eredivisie duel, arsenal - manchester
quote:Ook nog met 3-0 gewonnen in de beker vorig jaar.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, toch vallen me de resultaten mee de laatste 10 jaar.
[..]
quote:Jij hebt het concept duidelijk niet gevolgdOp zaterdag 23 oktober 2010 13:31 schreef BonusLevelEindBaas het volgende:
Niet PSV - Feyenoord.
quote:Klopt.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:32 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Jij hebt het concept duidelijk niet gevolgd
Deze hele serie gaat namelijk over de Eredivisie, niet over de Premier League
quote:Ja, voor Psv. De punten komen wel tegen VVV en Az maar van Psv moeten we niet winnen
quote:Kalm maar, Ajax zal geen kampioen worden dit seizoen.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:06 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, voor Psv. De punten komen wel tegen VVV en Az maar van Psv moeten we niet winnen
quote:Verpest het seizoen nou niet met je waarzeggerijOp zaterdag 23 oktober 2010 22:08 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Kalm maar, Ajax zal geen kampioen worden dit seizoen.
quote:Jij bent een ware Feijenoordsupporter. Zeker alleen, zodat Ajax niet bovenaan komt. Triest...Op zaterdag 23 oktober 2010 22:06 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, voor Psv. De punten komen wel tegen VVV en Az maar van Psv moeten we niet winnen
quote:Of we nou 15/14/13/12/11/10/9/8/7/6e worden Happel het maakt geen flikker uit.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:31 schreef Happel het volgende:
[..]
Jij bent een ware Feijenoordsupporter. Zeker alleen, zodat Ajax niet bovenaan komt. Triest...
quote:Fijne supporter ben je dus. Het interesseert je allemaal niks.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Of we nou 15/14/13/12/11/10/9/8/7/6e worden Happel het maakt geen flikker uit.
quote:Totdat je talenten kwijt raakt omdat ze bij betere clubs willen spelen.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:37 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Of we nou 15/14/13/12/11/10/9/8/7/6e worden Happel het maakt geen flikker uit.
quote:Nee, alle bovengenoemde plaatsen zijn Feyenoord-onwaardigOp zaterdag 23 oktober 2010 22:38 schreef Happel het volgende:
[..]
Fijne supporter ben je dus. Het interesseert je allemaal niks.
quote:Ja, dus moeten we maar verliezen. Je bent echt een raar ventje.Op zaterdag 23 oktober 2010 22:51 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Nee, alle bovengenoemde plaatsen zijn Feyenoord-onwaardig
quote:Feyenoord moet ook verliezen, elke club dat tegen PSV speelt. MOET verliezen..Op zondag 24 oktober 2010 00:12 schreef Happel het volgende:
[..]
Ja, dus moeten we maar verliezen. Je bent echt een raar ventje.
quote:Ik help het je hopen
quote:Ik ben een Utrechter, dus het zal me m'n kont roesten
quote:Doet er toch niet toe voor wie je bent? Maar voor een 4-1 zou ik ook tekenen. Mits het ene doelpunt van de voet van Castaignos komt. Maar aangezien het je toch niets scheelt dan heeft Castaignos dus gescoordOp zondag 24 oktober 2010 01:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben een Utrechter, dus het zal me m'n kont roesten
quote:Als ik dan toch m'n sympathie voor een club moet uitspreken, dan ga ik voor Feyenoord. Maar die gaan dit helaas no wai winnen. Feyenoord komt er wel, alleen nu niet.Op zondag 24 oktober 2010 01:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Doet er toch niet toe voor wie je bent? Maar voor een 4-1 zou ik ook tekenen. Mits het ene doelpunt van de voet van Castaignos komt. Maar aangezien het je toch niets scheelt dan heeft Castaignos dus gescoord
quote:Hoe weet u dat zo zeker? Als Feyenoord besluit al haar schulden af te betalen dan komen we er nooit meer in ieder geval. We kunnen niet verwachten dat de sponsors en investerdeers ons nog als een topclub zien na 10 jaar rechterrijtje.Op zondag 24 oktober 2010 01:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ik dan toch m'n sympathie voor een club moet uitspreken, dan ga ik voor Feyenoord. Maar die gaan dit helaas no wai winnen. Feyenoord komt er wel, alleen nu niet.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:06 schreef Sinnie het volgende:
[..]
quote:Kneus.Op zondag 24 oktober 2010 01:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Doet er toch niet toe voor wie je bent? Maar voor een 4-1 zou ik ook tekenen. Mits het ene doelpunt van de voet van Castaignos komt. Maar aangezien het je toch niets scheelt dan heeft Castaignos dus gescoord
quote:* Hier had een geniaal antwoord kunnen staan. Wil jij deze alsnog zien? SMS dan ja naar 444.
quote:Serieus, wat is dit voor een logica?Op zondag 24 oktober 2010 02:01 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Hoe weet u dat zo zeker? Als Feyenoord besluit al haar schulden af te betalen dan komen we er nooit meer in ieder geval. We kunnen niet verwachten dat de sponsors en investerdeers ons nog als een topclub zien na 10 jaar rechterrijtje.
Vorig jaar zouden we ook no way kunnen winnen bij Psv en we deden het toch. Maar ik hoop met jou mee aangezien ik liever de punten heb tegen VVV en Az
quote:Daar had het wel de schijn van. Die kwam echt niet lekker neer.Op zondag 24 oktober 2010 14:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Sneu dit, Fer ook een paar weken kwijt denk ik zo
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:07 schreef ValHallen het volgende:
Feyenoord overklast Psv in de eerste helft
quote:Martins Indi zat er nog met zn voet aan, toch?
quote:richting verandert ja, maar dat is en vind ik geen eigen goalOp zondag 24 oktober 2010 15:13 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Martins Indi zat er nog met zn voet aan, toch?
quote:Dit lijkt me wel een eigen goal. Als Indi hem niet had aangeraakt had die bal er niet eens ingegaan.Op zondag 24 oktober 2010 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
richting verandert ja, maar dat is en vind ik geen eigen goal
quote:Dan moet Feyenoord zijn contract afkopen en geld is er volgens mij nietOp zondag 24 oktober 2010 15:49 schreef Halcon het volgende:
Het zou wel grappig zijn als het 10 -0 wordt. Zou Been er dan uitvliegen?
quote:Als je met 10 -0 verliest, dan verdwijn je toch zelf wel met de staart tussen de benen? Kan me niet indenken dat Mario Feyenoord nog dieper de put in gaat duwen door een afkoopsom te vragen...Op zondag 24 oktober 2010 15:51 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord zijn contract afkopen en geld is er volgens mij niet
quote:Ik kan er als Ajacied niet zo blij mee zijn als de grootste concurent voor de titel zo gemakkelijk wint van een ploeg die hun toch minimaal een puntje had moeten afsnoepen, correctie 2 punten
quote:Hoogste uitslag was 7-2, dus nog drie erbij en er is een nieuw recordOp zondag 24 oktober 2010 15:54 schreef Lo-Fi het volgende:
10 10 10 10
De grootste afslachting ooit voor Feyenoord is in de maak.
quote:Ik ben PSV'er, en ik vind het ook gewoon sneu worden.Op zondag 24 oktober 2010 15:58 schreef Burakius het volgende:
Dit is gewoon niet meer leuk man. Hoe erg feyenoord is afgezakt. En ik ben echt niet voor Feyenoord, ben Ajaxied, maar ik vind het jammer dat de traditionele drie niet meer bestaat.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 16:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat zegt De Cler nu? Dat hij er geen woorden voor heeft? Eeeh? Tjaaaah...
quote:Hij zei het goed, deze nederlaag voor Feyenoord sloeg gewoon helemaal nergens op. Wat een afslachting was het, niet normaal. En Reis speelde echt uitstekend, hij strooide echt met mooie passes.Op zondag 24 oktober 2010 16:24 schreef Mwanatabu het volgende:
Wat zegt De Cler nu? Dat hij er geen woorden voor heeft? Eeeh? Tjaaaah...
quote:Ik had het over de eerste minuut van het interview. Hij stond erbij als een aangereden hert. Begrijpelijk, maar toch ergens vrij komisch.Op zondag 24 oktober 2010 16:28 schreef Toewan het volgende:
[..]
Hij zei het goed, deze nederlaag voor Feyenoord sloeg gewoon helemaal nergens op. Wat een afslachting was het, niet normaal. En Reis speelde echt uitstekend, hij strooide echt met mooie passes.
quote:Yep, hij bleef er maar op terug komen dat hij dit nog nooit had meegemaakt. Tsja, euh, tsja, euh.... Maar het was ook gewoon triest om te zien hoe de deur open stond.Op zondag 24 oktober 2010 16:29 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik had het over de eerste minuut van het interview. Hij stond erbij als een aangereden hert. Begrijpelijk, maar toch ergens vrij komisch.
quote:De vraag blijft of je beter terug krijgt na een evt afkoopsom en of je dan nog geld overhoud om in de winterstop nog een of twee nieuwe spelers aan kan trekken.Op zondag 24 oktober 2010 16:39 schreef peaceman het volgende:
Mario kan toch niet blijven zitten na zo'n schandelijke vertoning?
quote:Ik vind dat hij zelf moet opstappen, dan is geld geen issue meer.Op zondag 24 oktober 2010 16:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De vraag blijft of je beter terug krijgt na een evt afkoopsom en of je dan nog geld overhoud om in de winterstop nog een of twee nieuwe spelers aan kan trekken.
quote:Geld is sowieso een issue want tenzij je het intern oplost, moet je toch aan een nieuwe trainer zien te komen, afkoopsom of niet.Op zondag 24 oktober 2010 16:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik vind dat hij zelf moet opstappen, dan is geld geen issue meer.
quote:Leon Vlemmings loopt daar toch nog rond? Leo Beenhakker?Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Geld is sowieso een issue want tenzij je het intern oplost, moet je toch aan een nieuwe trainer zien te komen, afkoopsom of niet.
quote:Oke dat is waar, maar Been kan toch niet blijven na deze schande?Op zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Geld is sowieso een issue want tenzij je het intern oplost, moet je toch aan een nieuwe trainer zien te komen, afkoopsom of niet.
quote:Denk niet dat ze zo makkelijk aan een trainer komen, wie wil op dit moment trainer van Feyenoord wordenOp zondag 24 oktober 2010 16:49 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:07 schreef ValHallen het volgende:
1-2. Feyenoord overklast Psv in de eerste helft, komen 0-2 voor en zakken ver weg in de 2e helft, maar Psv komt niet verder dan 1 doelpunt en een hoop gemiste kansen.
quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 11:08 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
Feyenoord![]()
![]()
PSV![]()
Dusja 1-0 voor PSV
quote:
quote:Dus...Op zaterdag 23 oktober 2010 14:10 schreef HaagsPietje het volgende:
ik verwacht een gelijkspelletje....2-2
gun het zowel feyenoord als psv, dus lastige pot dit!
quote:iets voor 20:00 ging de tv aan... net thuis, lange dag zonder radio of tv....
quote:Bijna ieder weldenkend mens hield rekening met een flink pak slaag voor Feyenoord, dus zo bijzonder is jouw voorspelling eigenlijk niet.Op zondag 24 oktober 2010 21:35 schreef zomaareennaam het volgende:
ik voorspelde toch al die afstraffing van Feyenoord...
quote:Nee - maar zat er wel het dichtst bij he?Op zondag 24 oktober 2010 21:37 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Bijna ieder weldenkend mens hield rekening met een flink pak slaag voor Feyenoord, dus zo bijzonder is jouw voorspelling eigenlijk niet.
quote:Wat had je voorspeld dan?Op zondag 24 oktober 2010 21:40 schreef zomaareennaam het volgende:
[..]
Nee - maar zat er wel het dichtst bij he?
quote:Dat is wel netjes ja. Ik zou op voorhand iets van 4-0 oid hebben gezegd.
quote:dank je!Op zondag 24 oktober 2010 21:46 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Dat is wel netjes ja. Ik zou op voorhand iets van 4-0 oid hebben gezegd.
quote:Tyfusstraal eens toch op met je 'realiteit' man. Alsof 10-0 realistisch was knuppelOp zondag 24 oktober 2010 22:04 schreef Lo-Fi het volgende:
Het schijnt dat veel Feyenoorders zich al de hele middag en avond aan het bezatten zijn en de realiteit totaal uit het oog zijn verloren.
quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:07 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Tyfusstraal eens toch op met je 'realiteit' man. Alsof 10-0 realistisch was knuppel
quote:* OmniRocketkijkt op teletekstOp zondag 24 oktober 2010 22:07 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Tyfusstraal eens toch op met je 'realiteit' man. Alsof 10-0 realistisch was knuppel
quote:Wat heb jij gesnoven dan? Tien gram coke?Op zondag 24 oktober 2010 22:03 schreef Sinnie het volgende:
Psv heeft gewoon geluk gehad. Thuis pakken we ze met dezelfde cijfers.
Stel provinciaaltjes daar in Eindhoven moeten niet denken dat ze ineens wat voorstellen. Van Dijk deed niet eens meer de moeite om te duiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |