quote:Ik help het je hopen
quote:Ik ben een Utrechter, dus het zal me m'n kont roesten
quote:Doet er toch niet toe voor wie je bent? Maar voor een 4-1 zou ik ook tekenen. Mits het ene doelpunt van de voet van Castaignos komt. Maar aangezien het je toch niets scheelt dan heeft Castaignos dus gescoordOp zondag 24 oktober 2010 01:44 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ben een Utrechter, dus het zal me m'n kont roesten
quote:Als ik dan toch m'n sympathie voor een club moet uitspreken, dan ga ik voor Feyenoord. Maar die gaan dit helaas no wai winnen. Feyenoord komt er wel, alleen nu niet.Op zondag 24 oktober 2010 01:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Doet er toch niet toe voor wie je bent? Maar voor een 4-1 zou ik ook tekenen. Mits het ene doelpunt van de voet van Castaignos komt. Maar aangezien het je toch niets scheelt dan heeft Castaignos dus gescoord
quote:Hoe weet u dat zo zeker? Als Feyenoord besluit al haar schulden af te betalen dan komen we er nooit meer in ieder geval. We kunnen niet verwachten dat de sponsors en investerdeers ons nog als een topclub zien na 10 jaar rechterrijtje.Op zondag 24 oktober 2010 01:48 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Als ik dan toch m'n sympathie voor een club moet uitspreken, dan ga ik voor Feyenoord. Maar die gaan dit helaas no wai winnen. Feyenoord komt er wel, alleen nu niet.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 22:06 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Ja, voor Psv. De punten komen wel tegen VVV en Az maar van Psv moeten we niet winnen
quote:Kneus.Op zondag 24 oktober 2010 01:46 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Doet er toch niet toe voor wie je bent? Maar voor een 4-1 zou ik ook tekenen. Mits het ene doelpunt van de voet van Castaignos komt. Maar aangezien het je toch niets scheelt dan heeft Castaignos dus gescoord
quote:* Hier had een geniaal antwoord kunnen staan. Wil jij deze alsnog zien? SMS dan ja naar 444.
quote:Serieus, wat is dit voor een logica?Op zondag 24 oktober 2010 02:01 schreef Sinnie het volgende:
[..]
Hoe weet u dat zo zeker? Als Feyenoord besluit al haar schulden af te betalen dan komen we er nooit meer in ieder geval. We kunnen niet verwachten dat de sponsors en investerdeers ons nog als een topclub zien na 10 jaar rechterrijtje.
Vorig jaar zouden we ook no way kunnen winnen bij Psv en we deden het toch. Maar ik hoop met jou mee aangezien ik liever de punten heb tegen VVV en Az
quote:Daar had het wel de schijn van. Die kwam echt niet lekker neer.Op zondag 24 oktober 2010 14:46 schreef j0rdiiii het volgende:
Sneu dit, Fer ook een paar weken kwijt denk ik zo
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 20:07 schreef ValHallen het volgende:
Feyenoord overklast Psv in de eerste helft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |