quote:richting verandert ja, maar dat is en vind ik geen eigen goalOp zondag 24 oktober 2010 15:13 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Martins Indi zat er nog met zn voet aan, toch?
quote:Dit lijkt me wel een eigen goal. Als Indi hem niet had aangeraakt had die bal er niet eens ingegaan.Op zondag 24 oktober 2010 15:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
richting verandert ja, maar dat is en vind ik geen eigen goal
quote:Dan moet Feyenoord zijn contract afkopen en geld is er volgens mij nietOp zondag 24 oktober 2010 15:49 schreef Halcon het volgende:
Het zou wel grappig zijn als het 10 -0 wordt. Zou Been er dan uitvliegen?
quote:Als je met 10 -0 verliest, dan verdwijn je toch zelf wel met de staart tussen de benen? Kan me niet indenken dat Mario Feyenoord nog dieper de put in gaat duwen door een afkoopsom te vragen...Op zondag 24 oktober 2010 15:51 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Dan moet Feyenoord zijn contract afkopen en geld is er volgens mij niet
quote:Ik kan er als Ajacied niet zo blij mee zijn als de grootste concurent voor de titel zo gemakkelijk wint van een ploeg die hun toch minimaal een puntje had moeten afsnoepen, correctie 2 punten
quote:Hoogste uitslag was 7-2, dus nog drie erbij en er is een nieuw recordOp zondag 24 oktober 2010 15:54 schreef Lo-Fi het volgende:
10 10 10 10
De grootste afslachting ooit voor Feyenoord is in de maak.
quote:Ik ben PSV'er, en ik vind het ook gewoon sneu worden.Op zondag 24 oktober 2010 15:58 schreef Burakius het volgende:
Dit is gewoon niet meer leuk man. Hoe erg feyenoord is afgezakt. En ik ben echt niet voor Feyenoord, ben Ajaxied, maar ik vind het jammer dat de traditionele drie niet meer bestaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |