quote:Ah neeOp zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef Groofsken het volgende:
Leuk Incantrix.
Mijn eigen Groofsken (kat) krijgt morgen waarschijnlijk een spuitje. De goeie ouwe zak is uitgeleefd.
quote:Duidelijk wel! Het is dat het nog best een kostbare grap zou zijn om 2 feestjes te vieren, anders zou ik zo een soort van baby-kinderfeestje in Ballorig doen voor Stefś eerste verjaardagOp zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef Groofsken het volgende:
Leuk Incantrix.
Mijn eigen Groofsken (kat) krijgt morgen waarschijnlijk een spuitje. De goeie ouwe zak is uitgeleefd.
quote:Ja precies. Hij is gewoon 17 jaar bij me geweest. Dat is zo ongeveer de helft van mijn leven.Op zondag 24 oktober 2010 21:08 schreef Incantrix het volgende:
Naar, Groofsken.. Ookal heb je een tijdlang niet de ruimte in je hoofd gehad om hem alle aandacht te geven, dat betekent niet dat je het niets kan schelen.. En juist nu dit, dat is gewoon verdrietig
quote:De voorspelling is dat er woensdag nog 1 over is. Kun je niet bellen of ze er 1 apart willen leggen? Of doen ze dat niet bij de Ikea...Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef Incantrix het volgende:
Groofsken![]()
![]()
Sabine, hey, thnx! Ik hoop dat ze er woensdag nog zijn, dan rij ik anders zelf wel even.. Het is wel te doen vanaf hier
quote:Oh verschrikkelijk, dat lijkt mij ook veel erger. Bah. Ik kan er goed mee leven hoor. Het is ook 'maar'een kat, en dat bedoel ik niet eens cru. Maar verdrietig is het wel, maar goed, eerst maar even afwachten wat de dierenarts zegt.Op zondag 24 oktober 2010 21:26 schreef Meimeltje het volgende:
Dat is idd lang Groof, lijkt me er wennen als hij er niet meer is...
Mijn kat is vorig jaar vlak na onze verhuizing verdwennen. Ik denk er nog regelmatig aan. Ze was 14 jaar bij me geweest. Ik had eerlijk gezegd nog liever dat ze thuis was overleden. Geen idee wat er nu gebeurd is, alhoewel ik niet verwacht dat ze nog leeft.

quote:Op zondag 24 oktober 2010 22:03 schreef Ssserpente het volgende:
He Trix, kom je nou al bijna naar het dreumestopic? Het lijkt eeeuwen te duren, net als bij Ivan!
quote:Als je op 'controleer voorraad' klikt bij Vestiging Barendrecht zie je dit:Op zondag 24 oktober 2010 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Meimeltje, voorspelling? Hoe weet je dat?
quote:Nu willen we natuurlijk ook alle PM roddels weten!!Op zondag 24 oktober 2010 22:12 schreef Incantrix het volgende:
Komt inderdaad voort uit een gesprekje per PM en is een beetje zo uitegekomen..
quote:Ow ik vond het een geweldig dingOp zondag 24 oktober 2010 22:31 schreef Incantrix het volgende:
Bizar he?
Overigens, die bal in je ava, die heeft Stef ook. Enorm onding, maar het apparaat staat al sinds hij ermee kan spelen in zijn favo-speeltjes-top-3 ofzo
quote:ik weet van niksOp zondag 24 oktober 2010 22:24 schreef Meimeltje het volgende:
Nounounou wat een roddels![]()
Die Noorderlingen toch ook he!
quote:Hetzelfde probleem dus, behalve dat hij zichzelf probleemloos kan recht trekken en kan blijven staan van zodra zijn voeten goed staan, maar dat laatste snapt hij dus niet. Frustraties alom dusOp maandag 25 oktober 2010 07:53 schreef freecell het volgende:
Maar meneer hier is gefrustreerdHij wil STAAN de hele dag. Maar hij weet niet hoe hij moet gaan staan.
Zijn methode: zodra ik iets van steun tegen mijn rug of hoofd voel, trek ik mezelf tot een plankje (is dan ook niet meer te 'vouwen') en dan sta ik vanzelf toch?
Met als resultaat dat hij dus steeds gaat liggen en dan helemaal woest wordt, want hij kan ook nog niet zelf gaan zitten
Nuja, hij leert het vanzelf, maar tot die tijd heeft hij niet echt een schitterend humeur gok ikJe merkt hem echt 'belemmerd' zijn....
quote:Ik word er steeds uitgeknikkerd of heb andersoortige probelem met mijn internet
quote:Herkenbaar. Je schrijft zo'n beestje ook niet af als je het nog een fijn jaar kunt geven bijvoorbeeld. Helaas heeft de ervaring mij geleerd dat het vaak toch nodeloos rekken is. Zo hebben wij onze oude kat nog opgekalefaterd met een infuus en antibicakuur waarop hij nog een half jaar gammel doorleefde. De keer daarop dat hij snel achteruitging was het wat ons betreft genoeg.Op maandag 25 oktober 2010 09:24 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik heb de dierenarts gebeld. We gaan toch een soort klein basisonderzoekje doen om te kijken of het nog zin heeft hem ergens mee te helpen zeg maar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |