Goedemorgen!
Groof: succes bij de DA vandaag! Poezen zijn op een gegeven moment gewoon uitgeleefd, maar 't is wel jammer
Hoe vertel ik mijn baby dat ik 7:00 echt een prima tijd vind om wakker te worden en dat ik dan ook vrolijk opsta, maar dat om 6:25 GILLEND wakker worden géén goed idee is, ochtend-humeur-van-mama-technisch?

ik weet dat iets voor half 7 ook wel prima is, maar eerst werd hij om 7:00of 7:15 wakker.... En Leander wordt normaal behoorlijk later wakker, maar nu dus wakker van zijn krijsende broertje...
En écht, een half uurtje later, dan is alles opgelost....
En wat ik stiekem het meest frustrerend vind? Dat hij dan rond 8:15 weer moe is en weer gaat slapen.... als de rest van de familie net wakker wordt
Maar meneer hier is gefrustreerd

Hij wil STAAN de hele dag. Maar hij weet niet hoe hij moet gaan staan.
Zijn methode: zodra ik iets van steun tegen mijn rug of hoofd voel, trek ik mezelf tot een plankje (is dan ook niet meer te 'vouwen'

) en dan sta ik vanzelf toch?
Met als resultaat dat hij dus steeds gaat liggen en dan helemaal woest wordt, want hij kan ook nog niet zelf gaan zitten

Nuja, hij leert het vanzelf, maar tot die tijd heeft hij niet echt een schitterend humeur gok ik

Je merkt hem echt 'belemmerd' zijn....
[ Bericht 6% gewijzigd door freecell op 25-10-2010 08:48:18 ]