abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:08:23 #176
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_87915955
Ja, hoe kan het eigenlijk dat jullie met vjf moeders en kinders meeten zonder dat 'wij' dat meekrijgen? Er is nog een heel leven via pm hè? :'(

Anyways, ik druip af. Bedtijd :z :W ;) .

Dag lieverds :P .
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:12:14 #177
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87916166
Ssserpente, jij ook O+ :*

:o Meimeltje, dat zag ik helemaal niet, maar wel handig zeg :o Heb het meteen maar even getwitterd, je weet maar nooit enzo :P ;)

Groofs :* Wanneer gaan wij meeten dan? O+ Komt inderdaad voort uit een gesprekje per PM en is een beetje zo uitegekomen.. Maar Almere is denk ik ver weg voor jou? Zit er ook een Ballorig halverwege jou en Den haag? :D

Sweet dreams, Groofs :)
3!
pi_87916239
Komen jullie maar naar Ballorig Houten :P Heel centraal!! En voor mij 10 min fietsen of 5 min met auto :P
pi_87916399
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:12 schreef Incantrix het volgende:
Komt inderdaad voort uit een gesprekje per PM en is een beetje zo uitegekomen..
Nu willen we natuurlijk ook alle PM roddels weten!! *)
pi_87916506
Nee joh, jullie komen allemaal naar hier, hoef ik 'ns een keer de deur niet uit! :P En Zeeland is best centraal, toch? O-)
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 22:18:54 #181
5428 crew  miss_sly
pi_87916539
Als jij iets leuks regelt, Sserpente, kom ik naar Zeeland :Y
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_87916637
Het ligt eraan waar in Zeeland. Mn vader woont er dus als het in de buurt is heb ik iig een slaapplek als tussenstop :P ;)
pi_87916674
Hm, in de winter valt er hier weinig leuks te regelen. Maar 's zomers kunnen we best 'ns een dagje strand doen. 8-)
  Moderator zondag 24 oktober 2010 @ 22:21:54 #184
5428 crew  miss_sly
pi_87916744
Ik ben voor *O*
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:22:23 #185
95408 Incantrix
pi_87916764
Haha, Meimel, Houten is voor mij wel ok hoor :) Hoe erg is het als ik, niet gehinderd door enige vorm van topografische kennis, eerst even moest google-mappen? :') Ennuhm, nou WHOE, maak je borst maar nat hoor!

Het ging over dat ik vaak kleding overnam van McLaura, dus dat het wel leuk zou zijn om Stef en Thijs eens bij elkaar te zetten, zeker sinds het allebei nogal grote meneertjes zijn enzo.. En toen zei Laura 'maar ik ben er gek genoeg voor, ik spring zo in de auto! Enneh, Vlindur he, die is er ook gek genoeg voor' En toen spraken mensen uit het hoge noorden allemaal weer mensen in het eggie enzo (echt hoor, één grote kliek daar :{w ) en toen deden er nog meer mensen mee en werd er nog een reeds afgesproken minimeet aan vastgeplakt wegens lekker in de buurt enzo..

Je hebt vast genoten, zulke sappige roddels kom je zelden tegen natuurlijk c_/
3!
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:23:27 #186
95408 Incantrix
pi_87916820
Hopla, meteen alweer een meet gemist in de tijd dat ik de notulen uittypte. En Zeeland, ook leuk :D

Jullie mogen ook best een keer komen housewarmen in januari ofzo hoor :)
3!
pi_87916874
Nounounou wat een roddels :D ;) Die Noorderlingen toch ook he!
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:31:03 #188
95408 Incantrix
pi_87917299
Bizar he? :P

Overigens, die bal in je ava, die heeft Stef ook. Enorm onding, maar het apparaat staat al sinds hij ermee kan spelen in zijn favo-speeltjes-top-3 ofzo :')
3!
pi_87917507
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:31 schreef Incantrix het volgende:
Bizar he? :P

Overigens, die bal in je ava, die heeft Stef ook. Enorm onding, maar het apparaat staat al sinds hij ermee kan spelen in zijn favo-speeltjes-top-3 ofzo :')
Ow ik vond het een geweldig ding :D Hij is van Kyllian geweest. Eigenlijk heeft Dyon er nog niet veel mee gespeeld. Die vindt het speelgoed van zn grote broer veel interessanter! Dyon is vooral veel aan het koken in het keukentje :D Naja ok de kastjes (de oven) aan het leeghalen en met alles aan het trommelen. Vooral de afwasborstel, pollepels en het afwasbakje zijn favoriet.
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:37:46 #190
95408 Incantrix
pi_87917698
Oh, dat is echt té cute :) Ennuhm, ja, wij hebben de bal gekregen als kraamcadeau en wij vonden ḿ nogal groot-achtig, en lawaaierig enzo. Het helpt trouwens ook niet mee dat 'ie wekelijks moet worden gemaakt, dan gaat er van binnen iets stuk en dan bromt 'ie zo hard dat het gebrom boven de muziekjes uitkomt :')

Ennuhm, ook alhier tijd voor bed enzo :) Morgen weer fijn aan den arbeid..

:*
3!
pi_87917869
Ow hier is hij nog nooit stuk geweest. En ondertussen ben ik al jaren gewend aan lawaai om me heen :D

Truste! Ik ga ook, dat was ik al 2 uur eerder van plan eigenlijk....
Morgen ook weer werken en vannacht zullen we er vast ook wel uit moeten zoals gewoonlijk.
pi_87926074
Goedemorgen!

Groof: succes bij de DA vandaag! Poezen zijn op een gegeven moment gewoon uitgeleefd, maar 't is wel jammer ;(

Hoe vertel ik mijn baby dat ik 7:00 echt een prima tijd vind om wakker te worden en dat ik dan ook vrolijk opsta, maar dat om 6:25 GILLEND wakker worden géén goed idee is, ochtend-humeur-van-mama-technisch? :@

ik weet dat iets voor half 7 ook wel prima is, maar eerst werd hij om 7:00of 7:15 wakker.... En Leander wordt normaal behoorlijk later wakker, maar nu dus wakker van zijn krijsende broertje... :{

En écht, een half uurtje later, dan is alles opgelost....

En wat ik stiekem het meest frustrerend vind? Dat hij dan rond 8:15 weer moe is en weer gaat slapen.... als de rest van de familie net wakker wordt }:|

Maar meneer hier is gefrustreerd :X Hij wil STAAN de hele dag. Maar hij weet niet hoe hij moet gaan staan.
Zijn methode: zodra ik iets van steun tegen mijn rug of hoofd voel, trek ik mezelf tot een plankje (is dan ook niet meer te 'vouwen' :o ) en dan sta ik vanzelf toch?
Met als resultaat dat hij dus steeds gaat liggen en dan helemaal woest wordt, want hij kan ook nog niet zelf gaan zitten _O-
Nuja, hij leert het vanzelf, maar tot die tijd heeft hij niet echt een schitterend humeur gok ik _O- Je merkt hem echt 'belemmerd' zijn....

[ Bericht 6% gewijzigd door freecell op 25-10-2010 08:48:18 ]
pi_87926081
quote:
1.gif Op zondag 24 oktober 2010 22:24 schreef Meimeltje het volgende:
Nounounou wat een roddels :D ;) Die Noorderlingen toch ook he!
ik weet van niks ;(
  maandag 25 oktober 2010 @ 09:16:23 #194
300054 Marlinde
Dolgelukkige mama van Tessa
pi_87926852
Groof succes vandaag :*

Tessa lag gisteren rond 7 uur in bedje, maar om 8 uur wakker en wilde niet meer slapen... Ze mocht nog even bij mij zitten, viel ze in slaap. Dus hup, eigen bedje in, maar weer wakker en niet willen slapen ;( P heeft haar eruit gehaald en heeft Tessa rond half 10 bij ons in bed gelegd en is er zelf naast gaan liggen tot ze sliep. Daar heeft ze de hele nacht geslapen (wel met heel vaak wakker worden) máár geen koorts meer vanmorgen *O* 37,6. Ze ziet er nog wel ziekjes uit en is enorm verkouden, dus erg benauwd.
je bent zo klein en lief
we vinden je zo volmaakt
je hebt ons door je komst
nóg gelukkiger gemaakt
pi_87926854
Zo, einde ochtendhumeur O+ altijd heerlijk wanneer ik mijn hoofd weer voel opklaren. Ik heb soms het idee dat mijn ochtendhumeur bijna lichamelijk is :D

Misschien heeft Florian dat wel gewoon van me geërfd ;)
Die bal is toch die bal met hysterische muziekjes de zelf gaat rollen ed? Die vind ik wel lollig :D
pi_87926907
quote:
1.gif Op maandag 25 oktober 2010 07:53 schreef freecell het volgende:
Maar meneer hier is gefrustreerd :X Hij wil STAAN de hele dag. Maar hij weet niet hoe hij moet gaan staan.
Zijn methode: zodra ik iets van steun tegen mijn rug of hoofd voel, trek ik mezelf tot een plankje (is dan ook niet meer te 'vouwen' :o ) en dan sta ik vanzelf toch?
Met als resultaat dat hij dus steeds gaat liggen en dan helemaal woest wordt, want hij kan ook nog niet zelf gaan zitten _O-
Nuja, hij leert het vanzelf, maar tot die tijd heeft hij niet echt een schitterend humeur gok ik _O- Je merkt hem echt 'belemmerd' zijn....
Hetzelfde probleem dus, behalve dat hij zichzelf probleemloos kan recht trekken en kan blijven staan van zodra zijn voeten goed staan, maar dat laatste snapt hij dus niet. Frustraties alom dus :{ Ik had gisteren al medelijden met de onthaalmoeder :@
pi_87926968
Hoi :') .

Ik heb de dierenarts gebeld. We gaan toch een soort klein basisonderzoekje doen om te kijken of het nog zin heeft hem ergens mee te helpen zeg maar. :)
pi_87926985
Groof, watskeburt?
pi_87927014
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:25 schreef Ssserpente het volgende:
Groof, watskeburt?
Ik word er steeds uitgeknikkerd of heb andersoortige probelem met mijn internet }:| . En aangezien ik zo'n doos ben die wachtwoorden niet noteert en zelfs niet kan onthouden welke e-mailadressen ik waar heb rondslingeren... Nou ja, deze ga ik echt echt echt onthouden :P .
pi_87927445
quote:
Op maandag 25 oktober 2010 09:24 schreef groofskendezoveelste het volgende:

Ik heb de dierenarts gebeld. We gaan toch een soort klein basisonderzoekje doen om te kijken of het nog zin heeft hem ergens mee te helpen zeg maar. :)
Herkenbaar. Je schrijft zo'n beestje ook niet af als je het nog een fijn jaar kunt geven bijvoorbeeld. Helaas heeft de ervaring mij geleerd dat het vaak toch nodeloos rekken is. Zo hebben wij onze oude kat nog opgekalefaterd met een infuus en antibicakuur waarop hij nog een half jaar gammel doorleefde. De keer daarop dat hij snel achteruitging was het wat ons betreft genoeg.

Sterkte voor de kat en voor jou gewenst! (En voor S. voor zover ze doorheeft wat er aan de hand is.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')