Whehe, Groofs, lekker ding

BJ, wat een mooi en verdrietig bericht tegelijk.. Die fot is prachtig, uit alles is op te maken dat je er in elk geval vrede mee kunt hebben

Evengoed blijft het een gemis en een groot verdriet, sterkte ermee meis

Ehm, ik weet niet meer wie het schreef (Marlinde toch?), maar ik ben het met Poppejans (dacht ik) eens, ik denk dat voor alles een tijd is en dat een speentje niet meteen altijd iets hoeft te zijn waar je zo snel mogelijk weer vanaf moet. Nu heeft Stef geen speen en hij duimt ook niet, dus ik heb wellicht makkelijk praten, maar ok.. Ik hoorde ook een keer van iemand die had haar kleine bij (ik meen) de tweede verjaardag vantevoren verteld dat als je eenmaal 2 jaar oud bent, je te oud bent voor je speentje en dat 'ie daarna héél vies smaakt als je de speen nog eens in je mond doet. De ochtend van haar verjaardag heeft zij stiekum terwijl papa de kleine onder de douche had ofzo alle speentjes in de azijn gedoopt, meisje wilde toch nog even proeven of het echt waar was wat mama zei.. En ja, dat klopte, dus de speentjes konden weg. Nooit meer naar gevraagd

Ik heb verder wel bijgelezen, maar ik ben kapot, dus even geen enorme post van mij, sorry.. Wij zijn vandaag naar ballorig geweest en Stef vond het GEWELDIG en ik dus ook

Het was zo leuk om hem te zien spelen met al die mooie dingen en alle kindjes, en ik denk dat hij het echt te gek vond dat hij alles mocht wat hij leuk vond (thuis loop ik er dan altijd al "Nee, Stef!" roepend achteraan enzo, want de leukste speeldingen zijn ook de gevaarlijkste enzo

). Hij was wel echt ziek toen we thuiskwamen (er rommelde al een paar dagen iets, maar het kwam maar niet door) en nu ligt hij met sinaspril, hoestdrank, neusspray en een ui onder zijn bedje te slapen.
Ohja, en Stef had een hele tijd totaal geen interesse meer in knuffels, maar sinds een weekje heeft hij Hermie weer helemaal gevonden

Beetje jammer dat 'ie nu éindelijk weer op de site van de ikea staat, maar dat hij nergens op voorraad is.. Ik wil reserveHermies!