abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87907484
Als ze drie dagen koorts hebben even bellen :)
Maar het is wel echt het seizoen hoor :Y Iedereen is ziekig!
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:02:28 #152
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_87908498
BJ, gecondoleerd.

Ik snap er niks meer van. Omdat mijn ene internet aan diggelen is (vraag me niet waarom of hoe, maar ik krigj hem niet meer geopend) was ik bezig met een nieuw email-adres enzo om Groofskendezoveelste te worden :') . En toen vond ik ineens deze terug :o :? _O- . Vraag me trouwens niet voor hoe lang, want als dit aan een IP gekoppeld zit (of zoiets) dan kan ik alsnog een nieuwe gaan aanmaken als ik er weer uitgeknikkerd word.

Nou ja, ik ben er, voor nu :W . :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:48:25 #153
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_87910890
Whehe, Groofs, lekker ding O+

BJ, wat een mooi en verdrietig bericht tegelijk.. Die fot is prachtig, uit alles is op te maken dat je er in elk geval vrede mee kunt hebben :* Evengoed blijft het een gemis en een groot verdriet, sterkte ermee meis :*

Ehm, ik weet niet meer wie het schreef (Marlinde toch?), maar ik ben het met Poppejans (dacht ik) eens, ik denk dat voor alles een tijd is en dat een speentje niet meteen altijd iets hoeft te zijn waar je zo snel mogelijk weer vanaf moet. Nu heeft Stef geen speen en hij duimt ook niet, dus ik heb wellicht makkelijk praten, maar ok.. Ik hoorde ook een keer van iemand die had haar kleine bij (ik meen) de tweede verjaardag vantevoren verteld dat als je eenmaal 2 jaar oud bent, je te oud bent voor je speentje en dat 'ie daarna héél vies smaakt als je de speen nog eens in je mond doet. De ochtend van haar verjaardag heeft zij stiekum terwijl papa de kleine onder de douche had ofzo alle speentjes in de azijn gedoopt, meisje wilde toch nog even proeven of het echt waar was wat mama zei.. En ja, dat klopte, dus de speentjes konden weg. Nooit meer naar gevraagd :D

Ik heb verder wel bijgelezen, maar ik ben kapot, dus even geen enorme post van mij, sorry.. Wij zijn vandaag naar ballorig geweest en Stef vond het GEWELDIG en ik dus ook :) Het was zo leuk om hem te zien spelen met al die mooie dingen en alle kindjes, en ik denk dat hij het echt te gek vond dat hij alles mocht wat hij leuk vond (thuis loop ik er dan altijd al "Nee, Stef!" roepend achteraan enzo, want de leukste speeldingen zijn ook de gevaarlijkste enzo ;)). Hij was wel echt ziek toen we thuiskwamen (er rommelde al een paar dagen iets, maar het kwam maar niet door) en nu ligt hij met sinaspril, hoestdrank, neusspray en een ui onder zijn bedje te slapen.

Ohja, en Stef had een hele tijd totaal geen interesse meer in knuffels, maar sinds een weekje heeft hij Hermie weer helemaal gevonden O+ Beetje jammer dat 'ie nu éindelijk weer op de site van de ikea staat, maar dat hij nergens op voorraad is.. Ik wil reserveHermies!
3!
  zondag 24 oktober 2010 @ 20:51:10 #154
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_87911043
Leuk Incantrix :Y . Oh, ik had niet goed gelezen verder. helemaal niet leuk dat hij nu ziek is natuurlijk :@ . Beterschap :*

Mijn eigen Groofsken (kat) krijgt morgen waarschijnlijk een spuitje. De goeie ouwe zak is uitgeleefd. ;(

[ Bericht 31% gewijzigd door Groofsken op 24-10-2010 21:00:29 ]
pi_87911377
Marlinde: Koorts is goed, want die bacterieen moeten dr lichaampje uit ;) Een koortsstuip krijg je niet door hoge koorts, maar door snel stijgen van de temp. Bijv. in korte tijd van 37 naar 39 graden. Hoge koorts is bij een baby echt heel normaal. Hier hebben ze altijd als ze ziek waren afwisselend hoge koorts (40+) en weer lage koorts gehad. Ik probeer zelf niet te vaak paracetamol te geven. Als ze er te veel last van hebben en niet kunnen slapen geef ik het wel.
Maar als je het niet vertrouwd kun je natuurlijk altijd ha bellen.
pi_87911559
Stef in Ballorig, leuk!! Kunnen we hier ook wel eens gaan doen, heb het even ontweken omdat ik Dyon nog te klein vond, maar nu hij zo beweeglijk is zal hij het ook wel geweldig vinden. Het zit hier 5 minuten vandaan.
Ik ken Hermie niet, maar heeft dus ook geen zin als ik in Utrecht voor je ga kijken als er op de site staat dat hij niet leverbaar is.
pi_87911597
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef Groofsken het volgende:
Leuk Incantrix :Y .

Mijn eigen Groofsken (kat) krijgt morgen waarschijnlijk een spuitje. De goeie ouwe zak is uitgeleefd.
Ah nee ;(
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:00:23 #158
95408 Incantrix
pi_87911618
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 20:51 schreef Groofsken het volgende:
Leuk Incantrix :Y .

Mijn eigen Groofsken (kat) krijgt morgen waarschijnlijk een spuitje. De goeie ouwe zak is uitgeleefd. ;(
Duidelijk wel! Het is dat het nog best een kostbare grap zou zijn om 2 feestjes te vieren, anders zou ik zo een soort van baby-kinderfeestje in Ballorig doen voor Stefś eerste verjaardag O+

En oh nee, wat verdrietig! Ik bedoel, tuurlijk, oud en helemaal klaar, dan is het ook gewoon tijd, maar toch.. :* meis, sterkte dan morgen :* :'(
3!
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:05:44 #159
95408 Incantrix
pi_87911980
Meimeltje, wat lief dat je dat zou willen doen O+ :* Ik heb nog even gekeken maar volgens mij is 'ie (nog) nergens op voorraad.. Ik hou het gewoon in de gaten en ga Delft wel onveilig maken zodra hij er is. Ik neem aan dat hij nog zal komen.. Dit is Hermie overigens:

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/90159731

Ik heb hem gekocht toch ik zwanger was omdat ik hem zelf zo leuk was, en toen bleek Stef hem ineens helemaal de bom te vinden. Het is echter een kerstproduct kwam ik achter, dus is slechts tijdelijk verkrijgbaar..
3!
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:06:26 #160
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_87912028
Tis zo stom. Ik vond het beest irritant sinds ik S kreeg. Hij wilde voortdurend aandacht, liet overal veel te veel haren achter enzo. Ik heb hem echt een tijd best wel verwaarloosd, kwa aandacht dan. En net nu ik sinds een paar maandjes weer de ruimte voel, ook voor de beestjes er echt te zijn, en S ineens heel lief wordt voor de poesjes, trekt hij het niet meer. En krijg ik toch een knoop in mijn maag als ik denk aan dat in laten slapen. Ik ben benieuwd wat de dierenarts zegt, maar ik denk dat zijn tijd is gekomen.

Nou ja, het is niet anders. het hoort er gewoon bij. En dan hebben we nog een jonger poesje over.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:08:54 #161
95408 Incantrix
pi_87912170
Naar, Groofsken.. Ookal heb je een tijdlang niet de ruimte in je hoofd gehad om hem alle aandacht te geven, dat betekent niet dat je het niets kan schelen.. En juist nu dit, dat is gewoon verdrietig :*
3!
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:10:17 #162
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_87912262
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:08 schreef Incantrix het volgende:
Naar, Groofsken.. Ookal heb je een tijdlang niet de ruimte in je hoofd gehad om hem alle aandacht te geven, dat betekent niet dat je het niets kan schelen.. En juist nu dit, dat is gewoon verdrietig :*
Ja precies. Hij is gewoon 17 jaar bij me geweest. Dat is zo ongeveer de helft van mijn leven.
pi_87912593
In Barendrecht liggen er 11.
Misschien woont er iemand dichtbij.
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:22:06 #164
95408 Incantrix
pi_87913035
Groofsken :'( :* :'(

Sabine, hey, thnx! Ik hoop dat ze er woensdag nog zijn, dan rij ik anders zelf wel even.. Het is wel te doen vanaf hier :)
3!
pi_87913320
Dat is idd lang Groof, lijkt me er wennen als hij er niet meer is...
Mijn kat is vorig jaar vlak na onze verhuizing verdwennen. Ik denk er nog regelmatig aan. Ze was 14 jaar bij me geweest. Ik had eerlijk gezegd nog liever dat ze thuis was overleden. Geen idee wat er nu gebeurd is, alhoewel ik niet verwacht dat ze nog leeft.
pi_87913410
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:22 schreef Incantrix het volgende:
Groofsken :'( :* :'(

Sabine, hey, thnx! Ik hoop dat ze er woensdag nog zijn, dan rij ik anders zelf wel even.. Het is wel te doen vanaf hier :)
De voorspelling is dat er woensdag nog 1 over is. Kun je niet bellen of ze er 1 apart willen leggen? Of doen ze dat niet bij de Ikea...
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:28:11 #167
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_87913439
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 21:26 schreef Meimeltje het volgende:
Dat is idd lang Groof, lijkt me er wennen als hij er niet meer is...
Mijn kat is vorig jaar vlak na onze verhuizing verdwennen. Ik denk er nog regelmatig aan. Ze was 14 jaar bij me geweest. Ik had eerlijk gezegd nog liever dat ze thuis was overleden. Geen idee wat er nu gebeurd is, alhoewel ik niet verwacht dat ze nog leeft.
Oh verschrikkelijk, dat lijkt mij ook veel erger. Bah. Ik kan er goed mee leven hoor. Het is ook 'maar'een kat, en dat bedoel ik niet eens cru. Maar verdrietig is het wel, maar goed, eerst maar even afwachten wat de dierenarts zegt.
pi_87914073
BJ, gecondoleerd :* en sterkte met het verlies. Gafv foto's trouwens, die blijven je ongetwijfeld heel dierbaar.

Marlinde, baby's kunnen best gemakkelijk koorts hebben en dat van Tessa is gelukkig niet zo heel hoog. Paracetamol werkt volgens mij wel koortsverlagend. Morgen gaat het vast beter :* en als je je echt zorgen maakt, gewoon even de HAP bellen. Die mensen zitten er voor jou en begrijpen ook dat je het zekere voor het onzekere wilt nemen met een baby.

Groofsken, wat verdrietig dat je kat aan zijn einde is ;( Veel sterkte morgen. Je kan nu in ieder geval waardig afscheid nemen. :*

Incantrix, wat leuk dat jullie naar Ballorig zijn geweest! Ik dacht altijd dat het meer voor oudere kinderen was eigenlijk. Wat kan je er zoal doen met van die kleintjes zoals Stef? Wij hebben hier in Almere een Ballorig en sinds een maand is hier om de hoek een indoor speelpaleis geopend. Aan de parkeerplaats te zien was het er vandaag afgeladen.

Ik heb een vermoeden waarom Hannah de laatste paar dagen en nachten soms krijsend wakker wordt: er komt een tandje door :o Ik voelde vandaag een duidelijk scherp puntje. Hopelijk is hij snel helemaal door en keert de rust weer terug (tot de volgende tand :') ).
  zondag 24 oktober 2010 @ 21:41:13 #169
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_87914275
BJ, fijn dat je opa langer lijden bespaard gebleven is. En inderdaad prachtige foto's :Y

Marlinde, hoe is het nu met Tessa?

Fijn dat jullie een leuke dag gehad hebben Incantrix :Y
Wel jammer dat hij nou ziek is...

Ow Groof, wat naar nou van je kat! :{
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:01:30 #170
57497 happyme28
I'm so happy
pi_87915534
BJ, gecondoleerd! Wat een mooie dierbare foto's van Evie met je opa.

Groofsken, wat vervelend van je kat. Hij is zo lang bij je geweest nosmile.gif

Beterschap voor alle zieke kindjes. Daan is ook strontverkouden en heeft een drukke dag achter de rug, maar hij was weer uberschattig op beide verjaardagen. Hij ligt nu te slapen, had wat moeite met in slaap komen, maar hopenlijk slaapt hij nu lekker door. Maar ik gok op nog wel een keertje Otrivin spuiten ergens vannacht.
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:02:32 #171
95408 Incantrix
pi_87915595
Meimeltje, voorspelling? Hoe weet je dat? Eén is wel erg weinig, ik wilde er eigenlijk een stuk of 4 hebben :') (Bij elke opa en oma 1 en 2 reserves voor thuis.. Voor die 4 euro per Hermie :P) Ik heb alleen geen idee of ze dat doen, ik ben bang van niet eigenlijk.. En eerder als woensdag kan ik écht niet :{

En als je 14 jaar oude poezemauw wegloopt is dat denk ik nog erger als wanneer ze doodgaat, boehoe ;'( Van zulke verhalen word ik altijd zo verdrietig..

Octo :o Als ik had geweten dat jij daar woont had ik je een seintje gegeven, dat is precies waar we waren! :o
Ze hebben er 2 ruimten, 1 voor kindjes onder de 5 en eentje voor grotere kindjes. In de ruimte voor de kleintjes is de hele vloer een grote zachte mat, in het midden zit een klein ballenbad, aan de zijkant een grotere met een baby-glijbaan, aan de achterkant is een heel groot springkussen (als het heel rustig is is dat echt supergrappig voor een iets grotere baby O+ Heb me rotgelachen om Stef ;)), dan is er nog een grotere glijbaan met een soort van speelvakken met netten eromheen, waar ze doorheen kunnen kruipen/lopen. Overal liggen natuurlijk ballen uit de ballenbak en hele grote blokken lego en nog wat van dat soort speeldingen. Ohja, en een piano-mat waar geluid uitkomt als er een kindje op loopt, kruipt of zit. Met name de ballenbakken waren erg leuk, het springkussen ook (maar dan moet het dus niet te druk zijn met springers), maar Stef vond het gewoon al de bom dat hij vrij rond mocht kruipen zonder dat ik constant achter hem aan liep te "Nee, Stef!"-en ;) Het enige dat een beetje jammer is, is dat ze zeggen dat je geen eigen consumpties mee mag brengen, terwijl ze alleen frituurmeuk, chocolade-spul en dat soort slechte dingen verkopen. Wij hadden echter gewoon eten voor de kleintjes mee en drinken ook, en we hebben er verder niets over gehoord (anders zou ik een bakje fruit en een boterham met smeerkaas zijn gaan bestellen ;)

Asy :* Alles ok?
3!
pi_87915646
He Trix, kom je nou al bijna naar het dreumestopic? Het lijkt eeeuwen te duren, net als bij Ivan! :P
  zondag 24 oktober 2010 @ 22:05:38 #173
95408 Incantrix
pi_87915774
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:03 schreef Ssserpente het volgende:
He Trix, kom je nou al bijna naar het dreumestopic? Het lijkt eeeuwen te duren, net als bij Ivan! :P
O+ :*

Eerst Ivan nog! :D

Maar ik mis jou ook hoor :*
3!
pi_87915903
Haha, je bent een skatje. O+ :*
pi_87915950
quote:
Op zondag 24 oktober 2010 22:02 schreef Incantrix het volgende:
Meimeltje, voorspelling? Hoe weet je dat?
Als je op 'controleer voorraad' klikt bij Vestiging Barendrecht zie je dit:
http://www.ikea.com/nl/nl(...)90159731/barendrecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')