quote:Matsoe Matsoe gaat naar huis omdat er bij zn zusje ingebroken isOp donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb het weer eens gemist. is er nog wat gebeurd?
quote:Ik zeur niet hoor. Bij Oh oh Cherso weet je al vanaf het begin waar je aan toe bent. Mijn probleem is alleen dat de mensen die wel blijven "miepen" vaak direct Jersey shore bij betrekken. Dus tja wellicht had ik beter iemand anders dan jouw post kunnen quoten. Maar ik nam gewoon de zoveelste "Jersey shore is beter blabla" post.Op donderdag 21 oktober 2010 22:29 schreef Sok. het volgende:
[..]
Dan doe je dat. Bakkes dicht met je gemiep dan.
quote:huh? Wat een stomme reden. Alsof hij al die spullen ergens terug kan halen.Op donderdag 21 oktober 2010 22:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
Matsoe Matsoe gaat naar huis omdat er bij zn zusje ingebroken isVerder ging Tony voor 2000 man draaien @ StarBeach. Hij was een groot succes
![]()
quote:Barbie geeft toe dat ze net slim genoeg is om haar haren te kammenOp donderdag 21 oktober 2010 22:32 schreef blessed19 het volgende:
Ik heb het weer eens gemist. is er nog wat gebeurd?
quote:Ok, nu moet ik die aflevering echt zien!Op donderdag 21 oktober 2010 22:36 schreef Redrose. het volgende:
[..]
Barbie geeft toe dat ze net slim genoeg is om haar haren te kammen
quote:Godverdomme zeg, daar wordt je toch niet vrolijk van
quote:TegelijkOp donderdag 21 oktober 2010 23:02 schreef pberends het volgende:
Omdat jullie het zo lief vragen...
http://iptv.rtl.nl/nettv/(...)herso_s1_a8.MiMe.mp4
uitzending van vandaag.
quote:
quote:Ik was 20 seconden eerrrrrrrder
quote:.................
| Forum Opties | |
|---|---|