quote:No shitOp donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef gamezz het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat het nog wat zou worden in latere afleveringen. Maar nee hoor
Het had zoveel beter kunnen zijn.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:10 schreef DuTank het volgende:
[..]
Als jij nou ook die laatste remix weet, neuk ik je.
quote:wel opletten, dat zei jokertje over die griekse zooiOp donderdag 21 oktober 2010 22:09 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Hij had zeker beter Bob kunnen draaien
quote:
quote:Graag. Jou hoofd is namelijk ook absoluut geen feest om naar te kijken
quote:Ik snap de verwarring, ik gebruikte blijkbaar de verkeerde P.I.Op donderdag 21 oktober 2010 22:11 schreef DuTank het volgende:
[..]
wel opletten, dat zei jokertje over die griekse zooi
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:10 schreef DjinN het volgende:
En natuurlijk Dj Chuckie - Let The Bass Kick [Headhunterz Edit]![]()
quote:hoppa!Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef THEFXR het volgende:
iedereen heeft te hoge verwachtingen en maar klagen dat de serie kut is, het is voor kinderen kneuzen!, jersey shore is voor de echte bazen!
quote:Tja, dat is smaak. Zeker als ik zo je vriend zie een hele rare smaakOp donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef DjinN het volgende:
[..]
Graag. Jou hoofd is namelijk ook absoluut geen feest om naar te kijken
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:12 schreef THEFXR het volgende:
iedereen heeft te hoge verwachtingen en maar klagen dat de serie kut is, het is voor kinderen kneuzen!, jersey shore is voor de echte bazen!
quote:Beetje triest om persoonlijk te gaan worden of niet ?Op donderdag 21 oktober 2010 22:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Tja, dat is smaak. Zeker als ik zo je vriend zie een hele rare smaak
quote:Die klinkt ook wel tof
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 22:19 schreef DjinN het volgende:
[..]
Beetje triest om persoonlijk te gaan worden of niet ?Joh ga ff lekker ergens anders trollen
quote:Waarom zou ik een serie willen zien met nog erger gemaakte personen. Welke ook nog een stel Amerikanen van het laagste niveau zijn liever willen zien. Dan een stel redelijk saaie Nederlanders die het nog wel ergens oprecht menen wat ze zeggen. Als ik een gespeelde show waar ik om wil lachen wil zien dan kijk ik wel een daar voor bedoelde comedy serie.
quote:EchtOp donderdag 21 oktober 2010 22:08 schreef Thomass het volgende:
Zag je daar nou Bridget Maasland een giggolo pijpen?
quote:Dan doe je dat. Bakkes dicht met je gemiep dan.Op donderdag 21 oktober 2010 22:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Waarom zou ik een serie willen zien met nog erger gemaakte personen. Welke ook nog een stel Amerikanen van het laagste niveau zijn liever willen zien. Dan een stel redelijk saaie Nederlanders die het nog wel ergens oprecht menen wat ze zeggen. Als ik een gespeelde show waar ik om wil lachen wil zien dan kijk ik wel een daar voor bedoelde comedy serie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |