quote:Als ik jou was zou ik gaan klagen over de dijk, die kan echt wel wat lager zodat je minder psychologische problemen hebt en minder uitbarstingen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
we zitten duidelijk hetzelfde te kijken
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gaan klagen over de dijk, die kan echt wel wat lager zodat je minder psychologische problemen hebt en minder uitbarstingen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gaan klagen over de dijk, die kan echt wel wat lager zodat je minder psychologische problemen hebt en minder uitbarstingen.
quote:Jaja sureOp donderdag 21 oktober 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ml wat moet je in slank, je bent heul slank
quote:Ik zat ook al te kijken wat het doel was van Slank, al had ik dat wel kunnen bedenken. Al had het ook een topic van slanke mensen kunnen zijn, want Ml is toch gewoon slank.Op donderdag 21 oktober 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ml wat moet je in slank, je bent heul slank
quote:Maar dat is het deels toch ook, er zitten vast wat mensen die wat kwijt moeten, maar het gros is toch al slank en gaat dan zitten klagen over die 100 gram die erbij is terwijl zo'n walvis van 110kg er maar geen kilootje afkrijgtOp donderdag 21 oktober 2010 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken wat het doel was van Slank, al had ik dat wel kunnen bedenken. Al had het ook een topic van slanke mensen kunnen zijn, want Ml is toch gewoon slank.
quote:Nou, ik heb FOK!kers gezien die zich best wel even mogen laten zien in die reeks. Hard nodigOp donderdag 21 oktober 2010 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is het deels toch ook, er zitten vast wat mensen die wat kwijt moeten, maar het gros is toch al slank en gaat dan zitten klagen over die 100 gram die erbij is terwijl zo'n walvis van 110kg er maar geen kilootje afkrijgt
Best hilarisch eigenlijk. Misschien moet ik er ook eens komen posten
quote:Mja ESF en V&A niet hoorOp donderdag 21 oktober 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je ESF, F&F en sporadisch V&A verlaten voor Slank
quote:Oei dat is de knuppel in het hoenderhok als je dat doetOp donderdag 21 oktober 2010 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is het deels toch ook, er zitten vast wat mensen die wat kwijt moeten, maar het gros is toch al slank en gaat dan zitten klagen over die 100 gram die erbij is terwijl zo'n walvis van 110kg er maar geen kilootje afkrijgt
Best hilarisch eigenlijk. Misschien moet ik er ook eens komen posten
quote:Per been?Op donderdag 21 oktober 2010 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oei dat is de knuppel in het hoenderhok als je dat doet
Maar idd nog maar iets van 5 kilo te gaan max.
quote:Gek wiefske, lig je dan in je bikini en je hut stuff op Fok op de kiek. SLANK en wel
quote:Euh nee 10 kilo is iets teveel dan weeg ik iets van 52,5 kilo.
quote:Hihi ja ondertussen zijn we wel van 58 naar 64 kilo na de vakantie gegaan.Op donderdag 21 oktober 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gek wiefske, lig je dan in je bikini en je hut stuff op Fok op de kiek. SLANK en wel
quote:Ja maar de aloude clash is daar toch van die miepjes die gewoon Slank zijn dan gaan zitten te janken over 1 koekje, terwijl de dikke walvissen nog steeds 2x zoveel wegen als die grietjesOp donderdag 21 oktober 2010 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik heb FOK!kers gezien die zich best wel even mogen laten zien in die reeks. Hard nodig
quote:Volgende week op tijd inschakelenOp donderdag 21 oktober 2010 21:36 schreef Dirkh het volgende:
Oeh, volgende week ook weer kijken. Heerlijk, zo'n oud wijf die alleen maar zeikt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]A[ afbeelding ]A[ afbeelding ]A, we zijn er weer!
quote:Oh ja dat zal best ja, daar kom ik er niet voorOp donderdag 21 oktober 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar de aloude clash is daar toch van die miepjes die gewoon Slank zijn dan gaan zitten te janken over 1 koekje, terwijl de dikke walvissen nog steeds 2x zoveel wegen als die grietjesEn een hoop vrouwen bij elkaar staat natuurlijk op den duur altijd garant voor ruzie
quote:Wat een onzinOp donderdag 21 oktober 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar de aloude clash is daar toch van die miepjes die gewoon Slank zijn dan gaan zitten te janken over 1 koekje, terwijl de dikke walvissen nog steeds 2x zoveel wegen als die grietjesEn een hoop vrouwen bij elkaar staat natuurlijk op den duur altijd garant voor ruzie
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een onzin
Ik heb er ook vrij lang gepost en dat was voor 90% ook gewoon voor de lol, omdat er mensen zaten die ik leuk vind (Co, o.a.). En het was wel inspirerend om af en toe van die gezonde maar toch lekkere tips voor eten langs te zien komen. Niets mis met al slank zijn en er toch een beetje op letten om ook zo te blijven hoor. Zouden 'jullie kerels' juist moeten waarderen
Mogguh!
quote:Ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar ik herinner me wel een 'rel' daar dat de wat dikkere dames het 'gezeur' van de 'slankere' om een paar pondjes dan zat warenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een onzin
Ik heb er ook vrij lang gepost en dat was voor 90% ook gewoon voor de lol, omdat er mensen zaten die ik leuk vind (Co, o.a.). En het was wel inspirerend om af en toe van die gezonde maar toch lekkere tips voor eten langs te zien komen. Niets mis met al slank zijn en er toch een beetje op letten om ook zo te blijven hoor. Zouden 'jullie kerels' juist moeten waarderen
Mogguh!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
denk ik "ach wat laat hem zijn vooroordelen lekker houden, ga ik geen energie in steken" ga jij eropin
![]()
quote:Da's dan hun probleemOp vrijdag 22 oktober 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar ik herinner me wel een 'rel' daar dat de wat dikkere dames het 'gezeur' van de 'slankere' om een paar pondjes dan zat waren
quote:Ik had er ff zin inOp vrijdag 22 oktober 2010 09:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
denk ik "ach wat laat hem zijn vooroordelen lekker houden, ga ik geen energie in steken" ga jij eropin
![]()
quote:Ik sla even overOp vrijdag 22 oktober 2010 09:34 schreef Greys het volgende:
En wat is dit voor topic met zo'n titel, maar dan zonder het nummer?
Zooooooooooooooo
quote:Als je thuis maar even kijkt straks, want F. doet het leukOp vrijdag 22 oktober 2010 09:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik sla even overhet netwerk hier slaat op hol van youtubes
quote:Ja ehh nou uhuhuhuhh...Op vrijdag 22 oktober 2010 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's dan hun probleemEn volgens mij is dat al heel lang geleden. Wel een beetje bij blijven Ll, als je wat te bitchen hebt, laat het dan een beetje actueel zijn
quote:I lol'dOp vrijdag 22 oktober 2010 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo heet dat kinderkoor, wat is daar nou weer mis mee, zeikstraal
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je thuis maar even kijkt straks, want F. doet het leuk
quote:De Eeprikut StoonOp vrijdag 22 oktober 2010 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik spraak laatst een meisje uit Albanië, wilde ik bijna vragen wat ze van de Aprikut-inzending vond van ESF, gelukkig bedacht ik me later dat dat heul niet Albanië was
quote:Nou zegOp vrijdag 22 oktober 2010 09:34 schreef Greys het volgende:
En wat is dit voor topic met zo'n titel, maar dan zonder het nummer?
Zooooooooooooooo
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
What do you think of the eeeprikut song?
Of eepri kutsong
quote:Ja heel mooiOp vrijdag 22 oktober 2010 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
De Eeprikut Stoon
Het was wel een beauty, die dame!
quote:Ml, kom je nu helemaal niet meer in FF?
quote:Het is hier sowieso doodstil...
quote:Klik op de link en je kan mijn persoonlijke recensie lezen...Was het leuk?
quote:Ja maar ja maarOp vrijdag 22 oktober 2010 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klik op de link en je kan mijn persoonlijke recensie lezen...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ja maarIk ben niet zo'n musical-man, ik vraag gewoon uit beleefdheid of het leuk was
quote:O, dus eigenlijk wil je het niet eens weten...Op vrijdag 22 oktober 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar ja maarIk ben niet zo'n musical-man, ik vraag gewoon uit beleefdheid of het leuk was
quote:Je zocht toch nog een musical?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd of het leuk wasMaar een hele recensie dan weer niet
Dat bedoelde ik zeg maar.
En het klinkt echt wel gaaf, dat is toch die in die hangar?
quote:Nou ik zocht meer kaartjes voor We Will Rock You, maar dit klinkt ook nog best leukOp vrijdag 22 oktober 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je zocht toch nog een musical?
quote:Had je Patrique al gevraagd?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik zocht meer kaartjes voor We Will Rock You, maar dit klinkt ook nog best leuk
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd of het leuk wasMaar een hele recensie dan weer niet
Dat bedoelde ik zeg maar.
En het klinkt echt wel gaaf, dat is toch die in die hangar?
quote:Dat lijkt me nou weer juist helemaal niets,.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik zocht meer kaartjes voor We Will Rock You, maar dit klinkt ook nog best leuk
quote:Ik ben de komende 3 weken naar de USA, lees het wel als ik terug kom (of als ik daar zin heb om de laptop aan te zwengelen op Fok!)...Op vrijdag 22 oktober 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
Mweh ik heb ook nog wel 1 hele week om dat alles uit te zoeken en te regelenKomt vast goed
quote:'We Wil Suck You' is toch niet goedkoper?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ik vind de kaartjes 'los' toch wat duur en ze staan niet meer op die veilingsite...
Maar als je 1e, 2e of 3e rang wil zitten ga je incl reserveringskosten al snel naar tussen de 120 - 150...
Vrij prijzig imho
quote:Nee dit gaat over WWRYOp vrijdag 22 oktober 2010 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'We Wil Suck You' is toch niet goedkoper?
quote:OK, dan kan ik je melden dat Soldaat van Oranje veel niet goedkoper is.
quote:Meh, ik wil ook niet 3 hoog achter zitten, maar >120 voor 2 kaartjes vind ik ook wat aan de dure kant... Misschien niet voor een musical hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan kan ik je melden dat Soldaat van Oranje niet goedkoper is.
Was voor de try-outs 107 Euro kwijt (2 x ¤ 50 + ¤ 7 voor een parkeerkaart)...
quote:Je kent ongetwijfeld de plannen in Den Haag rondom de culturele sector, dus wen maar vast aan de Joop v/d Ende-prijzen voor theatervoorstellingen...Op vrijdag 22 oktober 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meh, ik wil ook niet 3 hoog achter zitten, maar >120 voor 2 kaartjes vind ik ook wat aan de dure kant... Misschien niet voor een musical hoorMaar ik vind het gewoon voor een avondje uit wat niet eens mijn favoriet is nogal prijzig zeg maar
![]()
Vast wat leukers te bedenken voor dat geld
quote:Ik ga ook naar WWRY.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Je kent de status vriend.
quote:Ook die kaartjes gaan omhoog, 13 procent btwOp vrijdag 22 oktober 2010 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent ongetwijfeld de plannen in Den Haag rondom de culturele sector, dus wen maar vast aan de Joop v/d Ende-prijzen voor theatervoorstellingen...
quote:Boks Bips
quote:Gezellig he?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:56 schreef Susi het volgende:
Helemaal gemist dat dit subforum al open was, yay
quote:Ik ben alweer van het padje af hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bonjour![]()
Ll op het musical pad
quote:Ik ben zelf al een J, dat vind ik genoegOp vrijdag 22 oktober 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig he?
Heb je je Drie Jees spandoek al klaar?
quote:Blauwe flesjes?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben alweer van het padje af hoor
quote:Kijk je nog iets? En proostOp vrijdag 22 oktober 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Donkerbruine, en pas m'n eerste. Ben net anderhalf uur thuis.
Ga lekker in bad
quote:Hey Ml-etje
quote:Neuh net terug van hypotheekpipo. Dus was wel ff aan wat relaxen toe, ff alles laten bezinkenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk je nog iets? En proostEn succes met soppen
quote:Pisces
quote:Oh hou eens op ( oh nee ik hoef niet weer te kiezenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh net terug van hypotheekpipo. Dus was wel ff aan wat relaxen toe, ff alles laten bezinken
quote:Oh ja dat is wel lekker na zo'n afspraak jaOp vrijdag 22 oktober 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh net terug van hypotheekpipo. Dus was wel ff aan wat relaxen toe, ff alles laten bezinken
quote:Hoest met de viervoeter? Heb je nog een kiekje?
quote:ThanksOp vrijdag 22 oktober 2010 21:47 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi hier de voice en ik ben blij dat hij daar op staat dus ik beweeg niet.
[ afbeelding ]
quote:Sieneke was net op 1
quote:Ohhhhhhh
quote:Ja las het al. Yvon Jaspers weer toch eentje?
quote:Nou ze is een beetje van de leg dus dat laatste is geen aanraderOp vrijdag 22 oktober 2010 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
ThanksWat lief Whooperd in het mandje, wil er zo bij kruipen
quote:Oh gos, gezondheid weer niet zo lekker?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:08 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nou ze is een beetje van de leg dus dat laatste is geen aanrader
quote:Ik heb niet alles gezien, misschien dat ze gewonnen heeft...Op vrijdag 22 oktober 2010 22:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja las het al. Yvon Jaspers weer toch eentje?
quote:Klopt, televisiemevrouw van het jaar.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja las het al. Yvon Jaspers weer toch eentje?
quote:Heb ik nog nóóit gehoord
quote:Hier is het tenminste lekker weer
quote:Ga je weer verhuizenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:40 schreef Ml-etje het volgende:
Oh hou eens op ( oh nee ik hoef niet weer te kiezen).
De rente is nu wel goed
quote:Is ze dood dan?Op zondag 24 oktober 2010 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
De geest van Sieneke waart hier rond
quote:
quote:Ze had Vrijdag nog wel jouw plamuur-rugzakje om
quote:Nooooh waar was ze dan?Op zondag 24 oktober 2010 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze had Vrijdag nog wel jouw plamuur-rugzakje om
quote:Er zijn hier 20 posts geplaatst in 3 dagen en jij leest het niet eens
quote:I've been busyOp zondag 24 oktober 2010 16:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Er zijn hier 20 posts geplaatst in 3 dagen en jij leest het niet eens
[SC] #3 - Love shine a light
quote:Oke, dan ist goed
quote:Nee toch, het ging om Cornal Maas die Twitterde over Sieneke en kreeg een koekje van eigen deeg. En maar lachen als een boer met kiespijn.Op zondag 24 oktober 2010 19:30 schreef Susi het volgende:
[..]
Ze had wel het beste optreden van de avond.
quote:I wish!Op maandag 25 oktober 2010 10:06 schreef Loveless85 het volgende:
Hey muis, ben je weer up-to-date? Nog kekke nieuwe features? Synchronisatie met je iPad via iTunes ingebouwd?
quote:Het zou wel geniaal zijn om muziek te streamen direct vanaf je iTunes. Zo straight into the brainOp maandag 25 oktober 2010 10:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
I wish!
Nee ik ben up-to-date en mijn kekke richtfunctie is gepatched, het muziekluisterprogramma is eraf en ik heb wat nieuwe hardware.
quote:Ja het is weer duidelijker en makkelijker te onderscheidenOp maandag 25 oktober 2010 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het zou wel geniaal zijn om muziek te streamen direct vanaf je iTunes. Zo straight into the brainKeihard jonguh
Maar mooi dat alles weer helemaal tiptop isMerk je er ook verschil in?
quote:Kan je de batterijen die je overhoudt weer voor wat anders gebruikenOp maandag 25 oktober 2010 10:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja het is weer duidelijker en makkelijker te onderscheidenen dit programma kost minder energie dus ik doe langer met m'n batterijen
quote:Ik heb oplaadbare batterijenOp maandag 25 oktober 2010 10:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Kan je de batterijen die je overhoudt weer voor wat anders gebruiken
Maar het is met name voor je gehoor toch?
quote:Op maandag 25 oktober 2010 15:08 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lizzy
Hoe is het met je? Verloopt alles voorspoedig?
quote:De meneer in je buik of de Meneer? En hoezo beroerdOp maandag 25 oktober 2010 15:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
baby doet het goed. Gisteren 3d echo gehad maar meneer lag er nogal beroerd voor
![]()
Hoe is het met jou?
quote:Haha het meneertje in mijn buik. Hij lag op een plek waar hij helemaal tegen/in mijn placenta lag dus dan zie je niet zoveel en toen ging hij ook nog zijn armen voor zijn gezicht houden omdat hij schijnbaar geen pottenkijkers wilde.Op maandag 25 oktober 2010 15:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
De meneer in je buik of de Meneer? En hoezo beroerd?
Met mij gaat alles goed! Stukken beter dan vorig jaar deze tijd.
quote:Oh hij bereidt zich dus alvast voor op de paparazzi? Héél verstandigOp maandag 25 oktober 2010 15:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Haha het meneertje in mijn buik. Hij lag op een plek waar hij helemaal tegen/in mijn placenta lag dus dan zie je niet zoveel en toen ging hij ook nog zijn armen voor zijn gezicht houden omdat hij schijnbaar geen pottenkijkers wilde.
Wat fijn om te horen dat het zoveel beter gaat![]()
Kan je misschien je studie ook weer oppakken of heb je dat wellicht al gedaan?
boeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoequote:
* klap voor hoofd geeft *quote:
* off gaat *quote:
Woops, we verstoren een paringsritueel?quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
Hij wil Tombo melken. Of misschien Tombo hem wel, weet jij veel
Zo lijkt het. Dit is geloof ik de angry dragon ofzo. Eerst een beetje ranzige opmerkingen maken en elkaar boos maken, en dan vol eropquote:Op zondag 31 oktober 2010 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Woops, we verstoren een paringsritueel?
Dat zal Tombo leuk vinden om te horenquote:
Tombo ligt vanavond op mijn bord.quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
Dat zal Tombo leuk vinden om te horen
Staat ze daar niet voor jan lul met die ovenschotel.
Kinky spelletjes spelen jullie!quote:
Dan zal je dat wel verdiend hebbenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:34 schreef APK het volgende:
Steeds als ik hiet iets post springt het topic terug naar pagina 1
dat had ik net ookquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:34 schreef APK het volgende:
Steeds als ik hiet iets post springt het topic terug naar pagina 1
heb je de nieuwe lay-out of niet?quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:42 schreef Greys het volgende:
Vul mijn hart en leeg m'n hoofd.
Ik heb nergens last van, met dat verspringen?
God dammit, ik zit te zappen naar TV West, is er een (mannelijke) voetballer die Miranda heet
quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
heb je de nieuwe lay-out of niet?
Bóvenlipzoenenquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:45 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, nee, dan jij met je onderlipzoenen.
[ afbeelding ]
Als je dat ondersteboven doet worden het onderlipzoenen.quote:
PSSSSSSSSSSSSHTquote:Op zondag 31 oktober 2010 14:49 schreef APK het volgende:
[..]
Als je dat ondersteboven doet worden het onderlipzoenen.
Kom eens hier met die asbak trouwens
Ik heb echt nergens last van!quote:Op zondag 31 oktober 2010 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
apart, want het schijnt dus een nieuwe lee-aut probleem te zijn
Oh, ik dacht dat het een tombolafan was.quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:22 schreef DeZwabber het volgende:
tombo, gezond kleurtje heb je voor deze tijd van het jaar
uhuh, als je bij tombola in bed geweest bent krijg je een T-shirt mee naar huisquote:Op zondag 31 oktober 2010 15:24 schreef APK het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het een tombolafan was.
Ik heb momenten meegemaaktquote:
Niks van die tweequote:Op zondag 31 oktober 2010 13:09 schreef Loveless85 het volgende:
Hij wil Tombo melken. Of misschien Tombo hem wel, weet jij veel
quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Woops, we verstoren een paringsritueel?
quote:Op zondag 31 oktober 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zo lijkt het. Dit is geloof ik de angry dragon ofzo. Eerst een beetje ranzige opmerkingen maken en elkaar boos maken, en dan vol erop
quote:
quote:Op zondag 31 oktober 2010 15:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh, als je bij tombola in bed geweest bent krijg je een T-shirt mee naar huis
quote:
Nah, dat kun je de fanclub niet aandoen.quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
*kraskraskras*
Ik ga een hoog gebouw zoeken denk ik
Dat maak ik zelf wel uitquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:46 schreef APK het volgende:
[..]
Nah, dat kun je de fanclub niet aandoen.
[ afbeelding ]
Dan doe ik het woensdag welquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Nee, want je moet nog voor paal staan met me dinsdag met een oetlullerig dansje in het theater!
Godsamme, mag ik zelfs niet eens zelf beslissen wanneer ik van een flat springquote:Op zondag 31 oktober 2010 22:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, want je moet zaterdag nog met al die dekentjes zeulen
Das niet gek, in F&F gaat het altijd wel over iemand z'n kat of duifquote:
Ff kieken straksquote:Op maandag 1 november 2010 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Tournament-ideetje?
Kiezen jullie alvast een favorietje... de eerste ronde begint deze weekWe gaan op zoek naar de beste runner-up
Moggetjes Loveless85, je zat op de knopquote:
Lijkt een beetje op Gomiquote:
De pushquote:
quote:
Dat je zo snel wasquote:
Ik verheug op me op de eerste rondequote:Op maandag 1 november 2010 00:55 schreef TheVulture het volgende:
Tournament-ideetje?
Kiezen jullie alvast een favorietje... de eerste ronde begint deze weekWe gaan op zoek naar de beste runner-up
Gaan jullie naar een voorstelling?quote:Op zondag 31 oktober 2010 22:55 schreef Greys het volgende:
Nee, want je moet nog voor paal staan met me dinsdag met een oetlullerig dansje in het theater!
Dat bewegende vingertjequote:Op maandag 1 november 2010 19:54 schreef Tha_Erik het volgende:
ESF-kwis, met als gastvrouw: Verka Serduchka!
Doen de kenners mee? Verka is gastvrouw. En heeft een OP gemaakt die beweegt
.
Dan kom ik gezellig meeposten!quote:Op maandag 1 november 2010 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
Als rustig en tamelijk stil gelijk staat aan gezellig dan is het hier DOLLETJES!
Ff voor zitten vanavondquote:Op maandag 1 november 2010 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Het grote ESF "wat is de beste runner-up"-Tournament
Ik ben tot tranen toe geroerd.quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:26 schreef Loveless85 het volgende:
NOOOOOOOOOOO GOODBYEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEYYYEEEESSSSS
Nee, ik ben eigenlijk zwaar in shock dat je dat weetquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 09:25 schreef Muis006 het volgende:
Die ESF quiz is niet aan mij besteed, ik wist alleen Linda Wagenmakers omdat dat nummer me voor eeuwig zou blijven achtervolgen.
Ik weet nog wel dat ze destijds vlak van tevoren met de choreograaf hadden afgesproken dat de achtergronddansers hun shirtje moesten uittrekken, want dat zou meer punten opleveren
Beauty is in the eye of the beholderquote:
Oeh wat een wijze woordenquote:Op dinsdag 2 november 2010 11:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder
Ik ben toch altijd wijsquote:
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou wel van je hoor, omdat ik bang van je ben.
quote:Waarom dat?Op dinsdag 2 november 2010 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hou wel van je hoor, omdat ik bang van je ben.
quote:En dan bijt Tombo?Op dinsdag 2 november 2010 12:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik altijd de foute dingen zeg.
quote:YesssssssssssssssssssssssOp dinsdag 2 november 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
Tombo! Half vijf op die carpoolplaats dus he vanmiddag
Zin anIk zal de kaartjes voor Rocky niet vergeten en ook het adres van Shabu Rotterdam nog even opzoeken (anders kan ik dat weer niet vinden
). En je hebt mijn nr!
quote:Hofplein, Coolsingel, ergens verderop rechts en dan links op een hoekje toch?Op dinsdag 2 november 2010 12:19 schreef Loveless85 het volgende:
Ligt gewoon aan de westblaak toch? Parkeergarage om de hoek
quote:Jup, het zit dan links en je moet links net voor Shabu dat straatje in, dan heb je daar de Westblaak parkeergarage. Die dus praktisch naast/boven Shabu zitOp dinsdag 2 november 2010 12:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Hofplein, Coolsingel, ergens verderop rechts en dan links op een hoekje toch?
En links in dat straatje zit ook de parkeergarage.
quote:Dus ik hoef mijn TomTom dinges niet mee te nemen? Die van jou doe je van jouw auto in mijn auto?Op dinsdag 2 november 2010 12:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Yesssssssssssssssssssssssen ik heb tomtom, voor als we shabu niet kunnen vinden
Zin in!!!!!!
quote:JaOp dinsdag 2 november 2010 12:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dus ik hoef mijn TomTom dinges niet mee te nemen? Die van jou doe je van jouw auto in mijn auto?
quote:Over jou roddelen
quote:Ah, jullie gaan een weekje weg dus?
quote:Niet dat ik weet, ik heb geen camera meeOp dinsdag 2 november 2010 12:29 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Keiharde lesboseks met een livefeed hier?
quote:Ik vind het ook echt wat voor jou trouwens, Rocky!
quote:Suikeroompje zoekenOp dinsdag 2 november 2010 12:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben erg low on cash en kan niks leuks doen. Voor de komende 10 jaar ofzo
.
quote:Ideaal
quote:Ik zou eerder verwachten dat je je mond open zou moeten doenOp dinsdag 2 november 2010 12:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
IdeaalWat tien minuutjes de tandjes op de elkaar houden achter het station al niet voor een mens kan doen
quote:Dan denk je aan de verkeerde kant zeker?Op dinsdag 2 november 2010 12:50 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zou eerder verwachten dat je je mond open zou moeten doen
quote:Jij snapt meOp dinsdag 2 november 2010 12:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan denk je aan de verkeerde kant zeker?
quote:Die PI is wel de juiste pose ja
quote:Op dinsdag 2 november 2010 12:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die PI is wel de juiste pose ja
quote:Ja maar dan moet de voorste dus even de tandjes op elkaar houdenOp dinsdag 2 november 2010 12:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die PI is wel de juiste pose ja
quote:Nee hoor, als je je tanden op elkaar houdt kan er niks inOp dinsdag 2 november 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan moet de voorste dus even de tandjes op elkaar houden
quote:Waar bij?Op dinsdag 2 november 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee hoor, als je je tanden op elkaar houdt kan er niks in
ja, omdat vlinderquote:Op woensdag 3 november 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Cute. En tombo met 'r hoofd op FOK!
? Mag dat wel
?
Jup, heb het gevraagdquote:Op woensdag 3 november 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
? Mag dat wel
?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 03-11-2010 11:37:49 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Precies datquote:Op woensdag 3 november 2010 00:33 schreef Greys het volgende:
Het eten was heerlijk, het gezelschap was gezellig en Rocky over the Rainbow was leuk!
En zo zaten we er dus bij in het theater (later ook met rammelaar en feestmuts op).
Al die zooi zat in een tasje dat je kreeg en het werd een mooie bende![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 november 2010 00:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Jup, heb het gevraagd
En kijk wie er mee was en wie zijn masker als een strikkie op zijn kop had zitten
How very ESF!De tijd stond even stil ik dacht weer ja ik wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Dat heb ik nou nooitquote:Op woensdag 3 november 2010 00:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij dat soort maskers altijd aan parenclubs denken
'k Was stomverbaasd toen je me belde, na zo'n lange tijd!quote:Op woensdag 3 november 2010 00:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
De tijd stond even stil ik dacht weer ja ik wil?
Soms had het er op het toneel wel wat van wegquote:Op woensdag 3 november 2010 00:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet bij dat soort maskers altijd aan parenclubs denken
Klinkt als een leuk feestje.quote:Op woensdag 3 november 2010 01:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Soms had het er op het toneel wel wat van weg
De dildo's vlogen op een gegeven moment over het toneel
IS DAT TOMBO?quote:Op woensdag 3 november 2010 00:36 schreef Tha_Erik het volgende:
? Mag dat wel
?
quote:
Mijnquote:Op woensdag 3 november 2010 01:01 schreef Greys het volgende:
[..]
'k Was stomverbaasd toen je me belde, na zo'n lange tijd!
Nou. Puh.quote:Op woensdag 3 november 2010 09:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lekker weer, dat je vergeet dat we samen een nacht doorgebracht hebben![]()
Erik weet dat gelukkig wel nog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |