quote:Als ik jou was zou ik gaan klagen over de dijk, die kan echt wel wat lager zodat je minder psychologische problemen hebt en minder uitbarstingen.Op donderdag 21 oktober 2010 21:19 schreef Ml-etje het volgende:
we zitten duidelijk hetzelfde te kijken
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gaan klagen over de dijk, die kan echt wel wat lager zodat je minder psychologische problemen hebt en minder uitbarstingen.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik gaan klagen over de dijk, die kan echt wel wat lager zodat je minder psychologische problemen hebt en minder uitbarstingen.
quote:Jaja sureOp donderdag 21 oktober 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ml wat moet je in slank, je bent heul slank
quote:Ik zat ook al te kijken wat het doel was van Slank, al had ik dat wel kunnen bedenken. Al had het ook een topic van slanke mensen kunnen zijn, want Ml is toch gewoon slank.Op donderdag 21 oktober 2010 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Ml wat moet je in slank, je bent heul slank
quote:Maar dat is het deels toch ook, er zitten vast wat mensen die wat kwijt moeten, maar het gros is toch al slank en gaat dan zitten klagen over die 100 gram die erbij is terwijl zo'n walvis van 110kg er maar geen kilootje afkrijgtOp donderdag 21 oktober 2010 21:23 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik zat ook al te kijken wat het doel was van Slank, al had ik dat wel kunnen bedenken. Al had het ook een topic van slanke mensen kunnen zijn, want Ml is toch gewoon slank.
quote:Nou, ik heb FOK!kers gezien die zich best wel even mogen laten zien in die reeks. Hard nodigOp donderdag 21 oktober 2010 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is het deels toch ook, er zitten vast wat mensen die wat kwijt moeten, maar het gros is toch al slank en gaat dan zitten klagen over die 100 gram die erbij is terwijl zo'n walvis van 110kg er maar geen kilootje afkrijgt
Best hilarisch eigenlijk. Misschien moet ik er ook eens komen posten
quote:Mja ESF en V&A niet hoorOp donderdag 21 oktober 2010 21:22 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Heb je ESF, F&F en sporadisch V&A verlaten voor Slank
quote:Oei dat is de knuppel in het hoenderhok als je dat doetOp donderdag 21 oktober 2010 21:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar dat is het deels toch ook, er zitten vast wat mensen die wat kwijt moeten, maar het gros is toch al slank en gaat dan zitten klagen over die 100 gram die erbij is terwijl zo'n walvis van 110kg er maar geen kilootje afkrijgt
Best hilarisch eigenlijk. Misschien moet ik er ook eens komen posten
quote:Per been?Op donderdag 21 oktober 2010 21:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oei dat is de knuppel in het hoenderhok als je dat doet
Maar idd nog maar iets van 5 kilo te gaan max.
quote:Gek wiefske, lig je dan in je bikini en je hut stuff op Fok op de kiek. SLANK en wel
quote:Euh nee 10 kilo is iets teveel dan weeg ik iets van 52,5 kilo.
quote:Hihi ja ondertussen zijn we wel van 58 naar 64 kilo na de vakantie gegaan.Op donderdag 21 oktober 2010 21:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gek wiefske, lig je dan in je bikini en je hut stuff op Fok op de kiek. SLANK en wel
quote:Ja maar de aloude clash is daar toch van die miepjes die gewoon Slank zijn dan gaan zitten te janken over 1 koekje, terwijl de dikke walvissen nog steeds 2x zoveel wegen als die grietjesOp donderdag 21 oktober 2010 21:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Nou, ik heb FOK!kers gezien die zich best wel even mogen laten zien in die reeks. Hard nodig
quote:Volgende week op tijd inschakelenOp donderdag 21 oktober 2010 21:36 schreef Dirkh het volgende:
Oeh, volgende week ook weer kijken. Heerlijk, zo'n oud wijf die alleen maar zeikt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 21:20 schreef tombolafan het volgende:
[ afbeelding ]A[ afbeelding ]A[ afbeelding ]A, we zijn er weer!
quote:Oh ja dat zal best ja, daar kom ik er niet voorOp donderdag 21 oktober 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar de aloude clash is daar toch van die miepjes die gewoon Slank zijn dan gaan zitten te janken over 1 koekje, terwijl de dikke walvissen nog steeds 2x zoveel wegen als die grietjesEn een hoop vrouwen bij elkaar staat natuurlijk op den duur altijd garant voor ruzie
quote:Wat een onzinOp donderdag 21 oktober 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar de aloude clash is daar toch van die miepjes die gewoon Slank zijn dan gaan zitten te janken over 1 koekje, terwijl de dikke walvissen nog steeds 2x zoveel wegen als die grietjesEn een hoop vrouwen bij elkaar staat natuurlijk op den duur altijd garant voor ruzie
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een onzin
Ik heb er ook vrij lang gepost en dat was voor 90% ook gewoon voor de lol, omdat er mensen zaten die ik leuk vind (Co, o.a.). En het was wel inspirerend om af en toe van die gezonde maar toch lekkere tips voor eten langs te zien komen. Niets mis met al slank zijn en er toch een beetje op letten om ook zo te blijven hoor. Zouden 'jullie kerels' juist moeten waarderen
Mogguh!
quote:Ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar ik herinner me wel een 'rel' daar dat de wat dikkere dames het 'gezeur' van de 'slankere' om een paar pondjes dan zat warenOp vrijdag 22 oktober 2010 09:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een onzin
Ik heb er ook vrij lang gepost en dat was voor 90% ook gewoon voor de lol, omdat er mensen zaten die ik leuk vind (Co, o.a.). En het was wel inspirerend om af en toe van die gezonde maar toch lekkere tips voor eten langs te zien komen. Niets mis met al slank zijn en er toch een beetje op letten om ook zo te blijven hoor. Zouden 'jullie kerels' juist moeten waarderen
Mogguh!
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
denk ik "ach wat laat hem zijn vooroordelen lekker houden, ga ik geen energie in steken" ga jij eropin
![]()
quote:Da's dan hun probleemOp vrijdag 22 oktober 2010 09:31 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat er iets mis mee is, maar ik herinner me wel een 'rel' daar dat de wat dikkere dames het 'gezeur' van de 'slankere' om een paar pondjes dan zat waren
quote:Ik had er ff zin inOp vrijdag 22 oktober 2010 09:29 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
denk ik "ach wat laat hem zijn vooroordelen lekker houden, ga ik geen energie in steken" ga jij eropin
![]()
quote:Ik sla even overOp vrijdag 22 oktober 2010 09:34 schreef Greys het volgende:
En wat is dit voor topic met zo'n titel, maar dan zonder het nummer?
Zooooooooooooooo
quote:Als je thuis maar even kijkt straks, want F. doet het leukOp vrijdag 22 oktober 2010 09:34 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik sla even overhet netwerk hier slaat op hol van youtubes
quote:Ja ehh nou uhuhuhuhh...Op vrijdag 22 oktober 2010 09:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's dan hun probleemEn volgens mij is dat al heel lang geleden. Wel een beetje bij blijven Ll, als je wat te bitchen hebt, laat het dan een beetje actueel zijn
quote:I lol'dOp vrijdag 22 oktober 2010 09:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo heet dat kinderkoor, wat is daar nou weer mis mee, zeikstraal
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 09:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je thuis maar even kijkt straks, want F. doet het leuk
quote:De Eeprikut StoonOp vrijdag 22 oktober 2010 09:52 schreef Pisces29 het volgende:
Ik spraak laatst een meisje uit Albanië, wilde ik bijna vragen wat ze van de Aprikut-inzending vond van ESF, gelukkig bedacht ik me later dat dat heul niet Albanië was
quote:Nou zegOp vrijdag 22 oktober 2010 09:34 schreef Greys het volgende:
En wat is dit voor topic met zo'n titel, maar dan zonder het nummer?
Zooooooooooooooo
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 10:14 schreef Loveless85 het volgende:
What do you think of the eeeprikut song?
Of eepri kutsong
quote:Ja heel mooiOp vrijdag 22 oktober 2010 10:05 schreef Greys het volgende:
[..]
De Eeprikut Stoon
Het was wel een beauty, die dame!
quote:Ml, kom je nu helemaal niet meer in FF?
quote:Het is hier sowieso doodstil...
quote:Klik op de link en je kan mijn persoonlijke recensie lezen...Was het leuk?
quote:Ja maar ja maarOp vrijdag 22 oktober 2010 14:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Klik op de link en je kan mijn persoonlijke recensie lezen...
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar ja maarIk ben niet zo'n musical-man, ik vraag gewoon uit beleefdheid of het leuk was
quote:O, dus eigenlijk wil je het niet eens weten...Op vrijdag 22 oktober 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar ja maarIk ben niet zo'n musical-man, ik vraag gewoon uit beleefdheid of het leuk was
quote:Je zocht toch nog een musical?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd of het leuk wasMaar een hele recensie dan weer niet
Dat bedoelde ik zeg maar.
En het klinkt echt wel gaaf, dat is toch die in die hangar?
quote:Nou ik zocht meer kaartjes voor We Will Rock You, maar dit klinkt ook nog best leukOp vrijdag 22 oktober 2010 14:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je zocht toch nog een musical?
quote:Had je Patrique al gevraagd?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik zocht meer kaartjes voor We Will Rock You, maar dit klinkt ook nog best leuk
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ik ben wel benieuwd of het leuk wasMaar een hele recensie dan weer niet
Dat bedoelde ik zeg maar.
En het klinkt echt wel gaaf, dat is toch die in die hangar?
quote:Dat lijkt me nou weer juist helemaal niets,.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ik zocht meer kaartjes voor We Will Rock You, maar dit klinkt ook nog best leuk
quote:Ik ben de komende 3 weken naar de USA, lees het wel als ik terug kom (of als ik daar zin heb om de laptop aan te zwengelen op Fok!)...Op vrijdag 22 oktober 2010 14:33 schreef Loveless85 het volgende:
Mweh ik heb ook nog wel 1 hele week om dat alles uit te zoeken en te regelenKomt vast goed
quote:'We Wil Suck You' is toch niet goedkoper?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:40 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm ik vind de kaartjes 'los' toch wat duur en ze staan niet meer op die veilingsite...
Maar als je 1e, 2e of 3e rang wil zitten ga je incl reserveringskosten al snel naar tussen de 120 - 150...
Vrij prijzig imho
quote:Nee dit gaat over WWRYOp vrijdag 22 oktober 2010 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
'We Wil Suck You' is toch niet goedkoper?
quote:OK, dan kan ik je melden dat Soldaat van Oranje veel niet goedkoper is.
quote:Meh, ik wil ook niet 3 hoog achter zitten, maar >120 voor 2 kaartjes vind ik ook wat aan de dure kant... Misschien niet voor een musical hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 14:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, dan kan ik je melden dat Soldaat van Oranje niet goedkoper is.
Was voor de try-outs 107 Euro kwijt (2 x ¤ 50 + ¤ 7 voor een parkeerkaart)...
quote:Je kent ongetwijfeld de plannen in Den Haag rondom de culturele sector, dus wen maar vast aan de Joop v/d Ende-prijzen voor theatervoorstellingen...Op vrijdag 22 oktober 2010 14:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Meh, ik wil ook niet 3 hoog achter zitten, maar >120 voor 2 kaartjes vind ik ook wat aan de dure kant... Misschien niet voor een musical hoorMaar ik vind het gewoon voor een avondje uit wat niet eens mijn favoriet is nogal prijzig zeg maar
![]()
Vast wat leukers te bedenken voor dat geld
quote:Ik ga ook naar WWRY.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Je kent de status vriend.
quote:Ook die kaartjes gaan omhoog, 13 procent btwOp vrijdag 22 oktober 2010 14:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kent ongetwijfeld de plannen in Den Haag rondom de culturele sector, dus wen maar vast aan de Joop v/d Ende-prijzen voor theatervoorstellingen...
quote:Boks Bips
quote:Gezellig he?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:56 schreef Susi het volgende:
Helemaal gemist dat dit subforum al open was, yay
quote:Ik ben alweer van het padje af hoorOp vrijdag 22 oktober 2010 17:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Bonjour![]()
Ll op het musical pad
quote:Ik ben zelf al een J, dat vind ik genoegOp vrijdag 22 oktober 2010 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Gezellig he?
Heb je je Drie Jees spandoek al klaar?
quote:Blauwe flesjes?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ben alweer van het padje af hoor
quote:Kijk je nog iets? En proostOp vrijdag 22 oktober 2010 21:32 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Donkerbruine, en pas m'n eerste. Ben net anderhalf uur thuis.
Ga lekker in bad
quote:Hey Ml-etje
quote:Neuh net terug van hypotheekpipo. Dus was wel ff aan wat relaxen toe, ff alles laten bezinkenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kijk je nog iets? En proostEn succes met soppen
quote:Pisces
quote:Oh hou eens op ( oh nee ik hoef niet weer te kiezenOp vrijdag 22 oktober 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh net terug van hypotheekpipo. Dus was wel ff aan wat relaxen toe, ff alles laten bezinken
quote:Oh ja dat is wel lekker na zo'n afspraak jaOp vrijdag 22 oktober 2010 21:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh net terug van hypotheekpipo. Dus was wel ff aan wat relaxen toe, ff alles laten bezinken
quote:Hoest met de viervoeter? Heb je nog een kiekje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |