quote:Rustig maar, heb de mijne geëditOp donderdag 21 oktober 2010 20:55 schreef cafca het volgende:
Ja, doe ik daar al die moeite voor.....
quote:Komt dit niet uit de film Dogma?Op donderdag 21 oktober 2010 20:54 schreef ranja het volgende:
Nieuw plaatje:
[ afbeelding ]
en het is een beetje verlate vervolgvraag
quote:Kan niet missen
quote:Monday ain't a fun day
Tuesday's a goof day
Wednesdays are frenzy
Thursday's the worst day
quote:Ook niet.Op vrijdag 22 oktober 2010 09:48 schreef ranja het volgende:
Saterdaynight van Herman Brood? Volgens mij somt die niet de dagen op...
quote:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 11:03 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dave Edmunds - Here comes the weekend
quote:006 The Breeders - Pod (1990)
quote:dixie chicks?
quote:ik zou het anders niet wetenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wíst dat dat de eerste gok zou zijn
quote:En ik dacht dat jij het meteen zou raden, Captain ObviousOp vrijdag 22 oktober 2010 12:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik wíst dat dat de eerste gok zou zijn
quote:Het spijt me je te moeten teleurstellenOp vrijdag 22 oktober 2010 12:50 schreef bukgeit het volgende:
[..]
En ik dacht dat jij het meteen zou raden, Captain Obvious
quote:Geen vervolgvraag.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:30 schreef ranja het volgende:
als het een vervolgvraag is zou het Just be good to me kunnen zijn van SOS Band (en gecovered door soul ii soul)
quote:Dat was in elk geval het jaar dat het een groot chartsucces was voor meerdere bands in verschillende landen. Nummer zelf is een jaar ouder.
quote:Madmaster +1
quote:Euh...Op vrijdag 22 oktober 2010 13:41 schreef cafca het volgende:
Je was voor de 2e keer op Highway 61?
Revisited, dus?
quote:Bob Dylan heeft een nummer over deze highway geschreven, Highway 61 revisitedOp vrijdag 22 oktober 2010 13:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh...
Leg eens uit (voor zover je kan)? Ik lees namelijk geen expliciete link met muziek...
quote:...Wat ook de titel is van één van zijn bekendste albums.Op vrijdag 22 oktober 2010 13:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Bob Dylan heeft een nummer over deze highway geschreven, Highway 61 revisited
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 13:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Bob Dylan heeft een nummer over deze highway geschreven, Highway 61 revisited
quote:Dat zou wel heel erg omrijden zijn geworden...Op vrijdag 22 oktober 2010 13:59 schreef ranja het volgende:
Pff, niet eens Boston
nou is dat geen blues stad maar wel erg muzikaal
quote:From St. Louis down to MissouriOp vrijdag 22 oktober 2010 14:17 schreef MadMaster het volgende:
Die is van de song 'Route 66', die highway heb ik 2 jaar geleden deels afgereden...
quote:Wat van wie?Don't need reason, don't need rhyme
Ain't nothing I would rather do
Going down, party time
My friends are gonna be there too
quote:It was produced by Trent Reznor (Nine Inch Nails), and includes original music from the film recorded by Reznor, Angelo Badalamenti and Barry Adamson, as well as songs by other artists used in the film.
quote:ik had hem al eerder gezien. ik vond het wel okOp vrijdag 22 oktober 2010 14:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Was onlangs nog op TV...
ErwinDikkie +1
quote:aaliyahOp vrijdag 22 oktober 2010 15:04 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Is dat die film met Aaliyah? In dat geval gok ik op R. Kelly...
quote:Friekin_+1
quote:turn van the birds?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:41 schreef Grobbel het volgende:
Tekst. Wat van wie? (wederom: meerdere mogelijkheden wat de uitvoerder betreft, dus ik zal soepel zijn)
[..]
quote:Is ie in dat topic onlangs gevraagd dan? Heb het verder niet doorgelezen...Op vrijdag 22 oktober 2010 15:43 schreef friekin_ het volgende:
Schat. Niet zomaar dingen bietsen van Raadplaat
quote:Volledige titel graag. En The Birds was een band met Ronnie Wood in de gelederen, en ik denk niet dat je die bedoelt...
quote:was in de war gebracht door grobbel...Op vrijdag 22 oktober 2010 15:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Afpakkertje: Turn turn turn van The Byrds.
quote:En die is wel goed.Op vrijdag 22 oktober 2010 15:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Afpakkertje: Turn turn turn van The Byrds.
quote:The Byrds' version distinguishes the song as the #1 pop hit with the oldest lyrics, dating back to the Book of Ecclesiastes. Many biblical scholars believe Ecclesiastes 1:1 implies King Solomon as the book's author; thus, if true, giving Solomon lyrical credit for a number one hit.
quote:eerlijk is eerlijk... had ik maar het goede antwoord moeten geven toch?Op vrijdag 22 oktober 2010 15:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
En die is wel goed.
TSE +1
En sorry ErwinDikkie, maar zowel de titel als de uitvoerende die je noemde was maar half goed. Als eentje van de twee wel volledig correct was geweest had ik je het punt wel gegeven.
quote:I can't look at the rocket launch
The trophy wives of the astronauts
And I won't listen to their words
quote:Toentertijd nog niet zo veel. Hij kwam wel eens langs op clipkanalen, maar toen kon je nog niet elke videoclip met 1 druk op de knop op je PC te voorschijn toveren... Maar toevallig pas nog een paar keer gezien.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:44 schreef Beregd het volgende:
Dat is hem, grobbel + 1
ook zoveel naar gekeken indertijd?
quote:if I was crying
in the van, with my friend
it was for freedom
from myself and from the land
I made a lot of mistakes
I made a lot of mistakes
I made a lot of mistakes
I made a lot of mistakes
quote:Sufjan Stevens ChicagoOp vrijdag 22 oktober 2010 17:07 schreef Grobbel het volgende:
Sorry voor alle tekstvragen, maar heb geen geweldige connectie momenteel om eerst foto's op tinypic te knallen e.d.
Wat van wie?
[..]
quote:friekin_ +1
quote:Ik blijf kippenvel krijgen van dat nummer. Echt zo ongelofelijk mooi.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:22 schreef Grobbel het volgende:
[..]
friekin_ +1
Stiekem ook een vervolgvraag, want er stonden maar liefst 3 alternatieve versies van 'Chicago' op restjesplaat 'The Avalanche'. Originele uitvoering staat uiteraard op 'Illinois'.
quote:dat was ook mijn 2e gedachteOp vrijdag 22 oktober 2010 18:34 schreef cafca het volgende:
Hij lijkt anders helemaal niet op Peter Cetera
quote:Lijkt me ook!
quote:Late show Indian or Mexican dies
Klan propaganda legitimized
Hypocrite coward never fought a real fight
When I see John I'm ashamed to be white
Death bed Christian of this you avowed
If God's alive, you're roastin' now
Well John, we got no regrets
As long as you died a long and painful death
quote:Nou, misschien dar friekin_ je wat getriggered heeft nu.
quote:Punk ain't no religious cult
Punk means thinking for yourself
You ain't hardcore cos you spike your hair
When a jock still lives inside your head
quote:I take that as a "yes"?
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:33 schreef Mark het volgende:
Gok op vervolgvraag: Nazipunks fuck off van de Dead Kennedys
quote:Mark +1You still think swastikas look cool
The real nazis run your schools
They're coaches, businessmen and cops
In a real fourth reich you'll be the first to go
quote:Onder het motto: "We hate everyone"
quote:Ik ook niet, hoewel deze man zichzelf wel heel serieus neemt. Zo heeft hij ooit in de bak gezeten omdat 'ie een man urenlang heeft gemarteld en hem heeft gedwongen zijn eigen bloed (netjes opgevangen in een beker, dat dan weer wel) te drinken...Op vrijdag 22 oktober 2010 22:12 schreef Gambolputty het volgende:
Kan d'r niets aan doen maar ik neem iemand met zo'n uitdossing meteen niet meer serieus als muzikant. Of wat dan ook.
quote:Je bedoelt Gaahl?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:46 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Da's die knakker van Gorgoroth.
Was het niet iets van Baath of Gaath ofzo?
quote:Oja, dat was 'm.
quote:Je hebt wel het juiste antwoord gegeven...Op vrijdag 22 oktober 2010 22:30 schreef Mark het volgende:
Ik hoef overigens het punt niet, kwam toevallig langs.
Meneer heeft trouwens toegegeven homo te zijn, da's best wat in de metalscene.
quote:Jij kwam met Gorgoroth en een heel eind met de naam. Bij wijze van spreken heb ik een bal die al half over de doellijn lag erin getikt. Die credits hoef ik nietOp vrijdag 22 oktober 2010 22:41 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Je hebt wel het juiste antwoord gegeven...
quote:Ach ja, dat had ik toch ook met The Byrds?Op vrijdag 22 oktober 2010 22:45 schreef Mark het volgende:
[..]
Jij kwam met Gorgoroth en een heel eind met de naam. Bij wijze van spreken heb ik een bal die al half over de doellijn lag erin getikt. Die credits hoef ik niet
quote:alles goed hier?
quote:
quote:
quote:peaceman +1
quote:Bol_wan +1Op zaterdag 23 oktober 2010 14:14 schreef Bol_Wan het volgende:
Postcards from a young man, leuk album ook
quote:Ben zelf nog steeds gek op Generation Terrorists, maar goed.. ik ben tevreden met iets minderOp zaterdag 23 oktober 2010 14:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bol_wan +1
Journal For Plague Lovers vond ik beter.
quote:nee, veel nieuwer. Plaatje (singletje eigenlijk) van afgelopen jaar. Tevens in remixvorm uitgebracht
quote:murderdolls?Op zaterdag 23 oktober 2010 14:32 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ben zelf nog steeds gek op Generation Terrorists, maar goed.. ik ben tevreden met iets minder![]()
wie heeft dit plaatje de wijde wereld ingestuurt (titel niet noodzakelijk)?
[ afbeelding ]
quote:nee, die hebben naar ik weet geen single uitgebracht afgelopen jaar
quote:
quote:Nouja als dat dan je antwoord is, is het goed iigOp zaterdag 23 oktober 2010 15:49 schreef Grobbel het volgende:
Van die eerste weet ik alleen dat Fuck Buttons een remix heeft gedaan.
quote:Yup, in die oranje keet. Volgens mij moesten ze toen op de vroege zondagmiddag optreden, net na Fucked Up.Op zaterdag 23 oktober 2010 15:54 schreef ErwinDikkie het volgende:
waren de fuck buttons een paar jaar geleden niet op lowlands?
quote:While produced as an innocent dance single (it became the precursor to the disco movement of the 1970s), the song took on a different meaning when riots in inner-city America led to many young black demonstrators citing the song as a civil rights anthem to social change, which also led to some radio stations taking the song off its play list because certain black advocates such as H. Rap Brown began playing the song while organizing demonstrations.
The British press aggravatedwhen someone put a microphone in her face and asked her if she was a militant leader. The British journalist wanted to know if
agreed, as many people had claimed, that
was a call to riot. To
, the query was patently absurd. "My Lord, it was a party song," she remarked in retrospect.
quote:
quote:Die laatste hint was wel redelijk vrijgevig.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:57 schreef ranja het volgende:
Martha & the Vendallas - Dancing in the Street?
quote:Heat Wave is een geweldig nummer.Op zaterdag 23 oktober 2010 17:01 schreef ErwinDikkie het volgende:
ik had het even opgezocht, nummer kon ik wel maar de artiest niet
quote:Breeders?Op zaterdag 23 oktober 2010 18:10 schreef ranja het volgende:
Mag ik 1 van de 2 bands waar deze dame zingt?
[ afbeelding ]
quote:Mja dacht ik al, ze heeft zo'n bekende kop.Op zaterdag 23 oktober 2010 18:35 schreef ranja het volgende:deze dame is misschien wel 20 jaar jonger dan de zusjes Deal
quote:Beter laat dan nooit (lange werkdag he), maar dus alsnog een punt voor Mark omdat die het correct (gespelde/geschreven) antwoord gaf:Op vrijdag 22 oktober 2010 23:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ach ja, dat had ik toch ook met The Byrds?
Enniewee, de vraagsteller beslist en ik ga nu naar bed. Ben morgen de hele dag met mijn neefje in het pretpark, dus een nieuwe vraag zit er voorlopig niet in...
quote:craig david?
quote:Op zondag 24 oktober 2010 23:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Overigens zijn ze ook een beetje bekend door een sample in een zeker 90s-nummer
quote:The results are fantastic and diverse: The title track weaves bouncing vocals through crisp guitar licks and bouncy flutes; "...." is a fey folk gem; the dreamy "....." is better indie-rock than many indie-rockers are making these days. Summery anthem "....." coasts on crunchy, gleaming riffs and upbeat woodblocks, and the autumnal "......." is simply haunting. . Occasionally, you'll hear a little tremble in the strings and go, "Oh right, this is," but mostly, detuned atmosphere has been replaced by silky drive.
quote:Dat dacht ik al, het was alleen maar om aan te geven dat ik geen plaatje zie
quote:Bukgeit +1Op maandag 25 oktober 2010 17:55 schreef bukgeit het volgende:
Hij is ook met electronica in de weer maar dan funky en metalig in plaats van folky.
[ afbeelding ]
Hint: albumdesign heeft veel weg van z'n shirt.
quote:Hij oogt gewoon als een melkmuilOp maandag 25 oktober 2010 18:36 schreef bukgeit het volgende:
En toch is ie minimaal 26 (kan z'n exacte leeftijd nergens vinden)
friekin +1
quote:Maar ook 4 vervolgvragen, waar ik niet altijd even veel zin in heb.Op maandag 25 oktober 2010 23:38 schreef friekin_ het volgende:
Zijn toch weer 4 punten Grobbel!
En? Night al op headphones gehad?
quote:Idd. Ik moest me ook gigantisch inhouden...Op maandag 25 oktober 2010 23:31 schreef Grobbel het volgende:
Maar goed, een keer een dagje zonder moet ook kunnen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 23:48 schreef friekin_ het volgende:
Iemand kan er natuurlijk een nieuwe vraag tegenaan gooien.
quote:We hadden er anders nog wel 1 tegoedOp maandag 25 oktober 2010 23:49 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Ik ga m'n succesvolle dagje afkicken niet 10 minuten voor 12 zitten jinxen.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 00:03 schreef Grobbel het volgende:
Ik ga slapen, morgenochtend stel ik wel een nieuwe als er dan al niks open staat.
quote:'Als er op dan al niks open staat'.Op maandag 25 oktober 2010 23:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We hadden er anders nog wel 1 tegoed
quote:Juist. Ik nok 'm alweerOp dinsdag 26 oktober 2010 00:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vandaag wordt voor mij ook een puntloze dag. Als ik dit deze week vol weet te houdem, ontplof ik zondag in goeie antwoorden.
quote:She goes out every night
Till the morning is light
And she sleeps all day
So come on and get up
I won't say it again - I'll drag you out!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |