Ah oké, nu snap ik je beter. Doordat je er veel verstand van hebt, zie je dat het toch echt veel meer werk is als dat wordt voorgespiegeld. Mijn indruk was dat je 'm niet mooi vond of te ouderwets en dat ie er daarom uitmoest. Maar we zijn er nu uit denk ikquote:Op maandag 6 december 2010 23:17 schreef Zwolsboy het volgende:
Die makelaar zegt met een beetje onderhoud en renovatie enzo moet je niet bang voor zijn.
Nee dit is een forse renovatie wat wel 20.000 euro gaat kosten.
Die woningen ken ik trouwens vorig jaar stond er vrijwel dezelfde woning te koop die compleet gerenoveerd was voor 161.000 euro.
Dan is mijn keuze snel gemaakt( hun prijs is al trouwens iets gezakt wat je zelden ziet bij goedkopere woningen)
En bij gebrek aan een geheugenkaart en/of kabeltje bij je nieuw gekregen camera hebben we ook nog steeds niet kunnen genieten van jou nieuwe optrekje! Een hoop mensen de jou in de spullen hebben gezet zijn heel erg benieuwd naar hoe je nu woont, dus ga eens een geheugenkaartje kopen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ach, we weten inmiddels wel dat jij dingen en zaken waar andere mensen blij mee zijn af kunt kraken. Zelfs in een topic wat gaat over opmerkelijke foto's heb jij je (neerbuigende) mening klaar. Ik heb echter volgens mij nog nooit foto's van je eigen stekkie gezien, en dat zal vast ook niet gebeuren. Volgens mij ben je (te) bang voor kritiek op je, in jouw ogen natuurlijk perfecte, plekkie.
Mijn woning (portiekflat) was (ooit) een sloopwoning.quote:Op maandag 6 december 2010 23:53 schreef DJMO het volgende:
zonder huurverhoging zeg ik overal ja tegenmaar helaas zit er aan zo'n renovatie wel degelijk een flinke huurverhoging aan vast
geen omroepbaasquote:Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Omroepbaas die ontslag verwacht wegens bezuinigingen bij publieke omroep heeft z'n huis maar vast te koop gezet...
Echt mooi kan ik het niet vinden, te protsering naar mijn smaak.
schijnt dus het duurste huis van nederland te zijn...quote:Te koop: de 10 duurste huizen van Nederland
1. Hector Treublaan 1, Laren NH
- Vraagprijs: ¤13.500.000
- Eigenaar: Teun Gruijs
- En dat is: Geen vriend van Quote. De elektronica- en bruingoedboef beloofde Quote’s hoofdredacteur Sjoerd van Stokkum een kogelregen door het redactieloft na publicatie van een luchtfoto van zijn landgoed Langewyne. De prijs van de toko officieel niet meer ¤13.500.000, maar ‘ga er maar vanuit dat er geen prijswijziging is’, aldus makelaar Kruyff tegen Quote.
Whoah, dat interieur is even schrikken. Geld koopt nog steeds geen smaak, zo te zien.quote:Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef draaijer het volgende:
[..]
Ik vind het prachtig, maar het is wel extreem. Staat volgens mij al een paar jaar te koop.
Wat nu openlijk te koop staat zal het wel zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 03:24 schreef Drive-r het volgende:
Met de 13.5 miljoen lijkt me dat zeer zeker niet het duurste huis van Nederland...
Zo ongeveer inderdaad. Maar ook in Nederland vind je echt nog wel wat idiotere huizen, hoewel dit natuurlijk al vrij bijzonder is. Maar ik kan er niet over uit hoe lelijk dit ding van binnen is. Zoveel geld uitgeven aan een woning en dan decoreren alsof het een woonwagen is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 04:46 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat nu openlijk te koop staat zal het wel zijn
Wat koop je daarvoor in London? Een 3 bedroom in Belgravia?
Absoluut, maar die staan niet op Fundaquote:Op dinsdag 7 december 2010 04:49 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Zo ongeveer inderdaad. Maar ook in Nederland vind je echt nog wel wat idiotere huizen, hoewel dit natuurlijk al vrij bijzonder is. Maar ik kan er niet over uit hoe lelijk dit ding van binnen is. Zoveel geld uitgeven aan een woning en dan decoreren alsof het een woonwagen is.
Als je zo'n hok koopt, laat je toch ook de interieur architect en de stylist erdoorheen gaan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 04:49 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Zo ongeveer inderdaad. Maar ook in Nederland vind je echt nog wel wat idiotere huizen, hoewel dit natuurlijk al vrij bijzonder is. Maar ik kan er niet over uit hoe lelijk dit ding van binnen is. Zoveel geld uitgeven aan een woning en dan decoreren alsof het een woonwagen is.
Natuurlijk, ik geef alleen aan dat ik het momenteel vrij ernstig vind. De volgende eigenaar laat na zo'n aankoop toch geen dakpan liggen, die vernieuwd alles.quote:Op dinsdag 7 december 2010 06:28 schreef draaijer het volgende:
[..]
Als je zo'n hok koopt, laat je toch ook de interieur architect en de stylist erdoorheen gaan.
Ik weet dat het huis van Magnussen in het gulden tijdperk hier in 't Gooi voor een slordige HFL 26,7 miljoen te koop stond
Net als deze kerel heeft gedaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 06:41 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Natuurlijk, ik geef alleen aan dat ik het momenteel vrij ernstig vind. De volgende eigenaar laat na zo'n aankoop toch geen dakpan liggen, die vernieuwd alles.
Maar dan zonder hulp van iemand met smaak, toch?quote:
Ik vind het net Motel de Witte Bergenquote:Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Iemand91 het volgende:
Staat dat ding nog te koop. Ik vind het niet mooi, omgeving wel. Enigste wat ik mooi vind is de vijver en vlonder erbij. Dat is wel weer schön.
Kan iemand een Van der Valk-toekan op het dak fotoshoppen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 09:48 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik vind het net Motel de Witte BergenHet doet me echt heel erg denken aan zo'n Van der Valk-restaurant
En dan zo bij de buren bij het ontbijt terecht komenquote:Op dinsdag 7 december 2010 12:42 schreef Miendientje het volgende:
Zo'n gat waar je in kunt springen zodat je ergens anders terecht komt, net als bij 'geef nooit op' van Peter-Jan Rens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |