abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89614999
Die makelaar zegt met een beetje onderhoud en renovatie enzo moet je niet bang voor zijn.
Nee dit is een forse renovatie wat wel 20.000 euro gaat kosten.
Die woningen ken ik trouwens vorig jaar stond er vrijwel dezelfde woning te koop die compleet gerenoveerd was voor 161.000 euro.
Dan is mijn keuze snel gemaakt( hun prijs is al trouwens iets gezakt wat je zelden ziet bij goedkopere woningen)
Interessant he ?
  maandag 6 december 2010 @ 23:24:02 #242
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89615386
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:17 schreef Zwolsboy het volgende:
Die makelaar zegt met een beetje onderhoud en renovatie enzo moet je niet bang voor zijn.
Nee dit is een forse renovatie wat wel 20.000 euro gaat kosten.
Die woningen ken ik trouwens vorig jaar stond er vrijwel dezelfde woning te koop die compleet gerenoveerd was voor 161.000 euro.
Dan is mijn keuze snel gemaakt( hun prijs is al trouwens iets gezakt wat je zelden ziet bij goedkopere woningen)
Ah oké, nu snap ik je beter. Doordat je er veel verstand van hebt, zie je dat het toch echt veel meer werk is als dat wordt voorgespiegeld. Mijn indruk was dat je 'm niet mooi vond of te ouderwets en dat ie er daarom uitmoest. Maar we zijn er nu uit denk ik :)
pi_89615663
Mwoah verstand :') :P
Soms vraag ik me zelfs af waarom mensen zo snel sanitair/keukens eruit willen slopen.
Heb zelfs meegemaakt een huis van 2 jaar oud met een behoorlijke keuken en zeer mooi neutraal wit met een granieten aanrecht wouden ze eruit hebben :? omdat ze het niet mooi vonden.
Interessant he ?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 december 2010 @ 23:30:06 #244
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89615733
sjah, omdat ze het niet mooi vinden moeten ze het maar laten zitten omdat jij het wel een fatsoenlijke keuken vindt? Sorry, maar smaken verschillen nou eenmaal.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_89615929
quote:
13s.gif Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef DJMO het volgende:

[..]

ach, we weten inmiddels wel dat jij dingen en zaken waar andere mensen blij mee zijn af kunt kraken. Zelfs in een topic wat gaat over opmerkelijke foto's heb jij je (neerbuigende) mening klaar. Ik heb echter volgens mij nog nooit foto's van je eigen stekkie gezien, en dat zal vast ook niet gebeuren. Volgens mij ben je (te) bang voor kritiek op je, in jouw ogen natuurlijk perfecte, plekkie.
En bij gebrek aan een geheugenkaart en/of kabeltje bij je nieuw gekregen camera hebben we ook nog steeds niet kunnen genieten van jou nieuwe optrekje! Een hoop mensen de jou in de spullen hebben gezet zijn heel erg benieuwd naar hoe je nu woont, dus ga eens een geheugenkaartje kopen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 december 2010 @ 23:37:03 #246
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89616031
Er is als het goed is een kaartje onderweg. Een nieuw kaartje kopen gaat niet zo heel soepel als ik ook nog wil eten etc. Gaat een beetje lastig met budgetbeheer/schuldsanering. :') Maar we gaan hier wel way offtopic he?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_89616292
En dit zeg jij een paar posts terug :')

ach, we weten inmiddels wel dat jij dingen en zaken waar andere mensen blij mee zijn af kunt kraken. Zelfs in een topic wat gaat over opmerkelijke foto's heb jij je (neerbuigende) mening klaar. Ik heb echter volgens mij nog nooit foto's van je eigen stekkie gezien, en dat zal vast ook niet gebeuren. Volgens mij ben je (te) bang voor kritiek op je, in jouw ogen natuurlijk perfecte, plekkie.

Hoezo smaken verschillen ?
Waarom is die blauwe badkamer dan wel goed?

En hoezo 2 jaar oud niet mooi eruit is ook afkraken.
Waarom vervang jij jou keuken niet ? door een moderne luxe keuken?
Als jou woning in de verkoop staat weet ik 100% zeker dattie eruit gaat en jij laat hem zitten :?
Smaken verschillen?
Je hebt welliswaar een huurhok niks mis mee en je knapt het ene en andere op maar de badkamer en keuken niet? je wilt er toch lang wonen een mooie plek enz.

Jij snapt niet waar ik precies kritiek op heb ik heb recht op mijn mening en qua huizen ben ik daar sterk in.

Niet dat mijn woning zo geweldig is maar is duidelijk beter dan die woning met die blauwe badkamer :N en dat hok is ook nog eens koop.

Dit topic is ook opmerkelijke fotos op funda van WTF of goh of gatverdamme oma ruimt niet op.
Dus afkraken :P ~O>
Interessant he ?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 december 2010 @ 23:45:54 #248
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89616436
je leest zeker over m'n vorgie post heen? ik heb budgetbeheer, en blij met m'n simpele keuken. Hij is geverfd, en dat is mij best zat. Ik hoef geen luxe, ik wil functionaliteit, en daar voldoet mijn huurhok prima aan.

pi_89616642
Ja lees nu dat je in budgetbeheer zit stond er net nog niet maargoed dan moet je alles goed vinden je hebt niks te wensen duh.

Dat jou keukentje voldoet dan is dat toch prima?
Heb ik geen moeite mee maar als ik jou huis zou moeten kopen zeg ik zeg mevrouw nooit van onderhoud aan je huis gedacht?
Ja zo gaat dat in de kopersmarkt afkraken afdingen
Net als bij autos hier een deuk daar een deuk hier een parkeerput daar een kras.
De verkoper zegt hij voldoet is een prima autootje.

En dat is met huizen precies net zo.

Of is het zo als bij jou de woningbouw komt met een volledige renovatie zonder huurverhoging en je krijgt overal dubbelglas nieuwe cv electra keuken 8 kastjes weiger jij dat van nee dit is allemaal goed zo?

En nu ontopic :)
Who is next?
Interessant he ?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 6 december 2010 @ 23:53:02 #250
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89616686
zonder huurverhoging zeg ik overal ja tegen :P maar helaas zit er aan zo'n renovatie wel degelijk een flinke huurverhoging aan vast

pi_89616929
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:53 schreef DJMO het volgende:
zonder huurverhoging zeg ik overal ja tegen :P maar helaas zit er aan zo'n renovatie wel degelijk een flinke huurverhoging aan vast
Mijn woning (portiekflat) was (ooit) een sloopwoning.
320 euro huur
Woningbouw besloot om het te renoveren letterlijk alles eruit en erin.
Huurverhoging 60.- euro renovatie heeft zon 10.000 per woning gekost.

Ik ben de laaste huurder 457 euro(incl service).
Nu in de verkoop 130.000 loopt als een trein bestaande huurders krijgen 10% korting.
Vrije verkoopwaarde 145.000....

Wie weet meemaak jij dat ook.
Ze mogen nooit veel huur vragen pas als er een nieuwe huurder komt ;)
Interessant he ?
pi_89617566
Ja, nou weten we het wel hè? }:|
pi_89619453
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Omroepbaas die ontslag verwacht wegens bezuinigingen bij publieke omroep heeft z'n huis maar vast te koop gezet...
Echt mooi kan ik het niet vinden, te protsering naar mijn smaak.
geen omroepbaas

quote:
Te koop: de 10 duurste huizen van Nederland

1. Hector Treublaan 1, Laren NH
- Vraagprijs: ¤13.500.000
- Eigenaar: Teun Gruijs
- En dat is: Geen vriend van Quote. De elektronica- en bruingoedboef beloofde Quote’s hoofdredacteur Sjoerd van Stokkum een kogelregen door het redactieloft na publicatie van een luchtfoto van zijn landgoed Langewyne. De prijs van de toko officieel niet meer ¤13.500.000, maar ‘ga er maar vanuit dat er geen prijswijziging is’, aldus makelaar Kruyff tegen Quote.

schijnt dus het duurste huis van nederland te zijn...
pi_89620839
Met de 13.5 miljoen lijkt me dat zeer zeker niet het duurste huis van Nederland...
"Winners never quit, 'cause quitters never win"
"Greedy people get rich, but pigs get slaughtered"
pi_89620852
quote:
Op maandag 6 december 2010 21:43 schreef draaijer het volgende:

[..]

Ik vind het prachtig, maar het is wel extreem. Staat volgens mij al een paar jaar te koop.
Whoah, dat interieur is even schrikken. Geld koopt nog steeds geen smaak, zo te zien.
pi_89621010
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 03:24 schreef Drive-r het volgende:
Met de 13.5 miljoen lijkt me dat zeer zeker niet het duurste huis van Nederland...
Wat nu openlijk te koop staat zal het wel zijn :P

Wat koop je daarvoor in London? Een 3 bedroom in Belgravia? :P
pi_89621014
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 04:46 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Wat nu openlijk te koop staat zal het wel zijn :P

Wat koop je daarvoor in London? Een 3 bedroom in Belgravia? :P
Zo ongeveer inderdaad. Maar ook in Nederland vind je echt nog wel wat idiotere huizen, hoewel dit natuurlijk al vrij bijzonder is. Maar ik kan er niet over uit hoe lelijk dit ding van binnen is. Zoveel geld uitgeven aan een woning en dan decoreren alsof het een woonwagen is.
pi_89621018
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 04:49 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Zo ongeveer inderdaad. Maar ook in Nederland vind je echt nog wel wat idiotere huizen, hoewel dit natuurlijk al vrij bijzonder is. Maar ik kan er niet over uit hoe lelijk dit ding van binnen is. Zoveel geld uitgeven aan een woning en dan decoreren alsof het een woonwagen is.
Absoluut, maar die staan niet op Funda ;)
pi_89621024
Nee, dat deze er wel op staat is natuurlijk ook een teken van een problematische verkoop...
pi_89621157
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 04:49 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Als je zo'n hok koopt, laat je toch ook de interieur architect en de stylist erdoorheen gaan.
Ik weet dat het huis van Magnussen in het gulden tijdperk hier in 't Gooi voor een slordige HFL 26,7 miljoen te koop stond
pi_89621197
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 06:28 schreef draaijer het volgende:

[..]

Als je zo'n hok koopt, laat je toch ook de interieur architect en de stylist erdoorheen gaan.
Ik weet dat het huis van Magnussen in het gulden tijdperk hier in 't Gooi voor een slordige HFL 26,7 miljoen te koop stond
Natuurlijk, ik geef alleen aan dat ik het momenteel vrij ernstig vind. De volgende eigenaar laat na zo'n aankoop toch geen dakpan liggen, die vernieuwd alles.
pi_89621205
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 06:41 schreef Drive-r het volgende:

[..]

Natuurlijk, ik geef alleen aan dat ik het momenteel vrij ernstig vind. De volgende eigenaar laat na zo'n aankoop toch geen dakpan liggen, die vernieuwd alles.
Net als deze kerel heeft gedaan :)
pi_89621220
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 06:45 schreef draaijer het volgende:

[..]

Net als deze kerel heeft gedaan :)
Maar dan zonder hulp van iemand met smaak, toch?
pi_89621448
Ik had toch echt het idee dat dit een Funda topic was ipv een discussie topic?

Foto's willen we zien! *O*
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 december 2010 @ 09:48:31 #265
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89623107
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 21:47 schreef Iemand91 het volgende:
Staat dat ding nog te koop. Ik vind het niet mooi, omgeving wel. Enigste wat ik mooi vind is de vijver en vlonder erbij. Dat is wel weer schön.
Ik vind het net Motel de Witte Bergen :D Het doet me echt heel erg denken aan zo'n Van der Valk-restaurant :')
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 7 december 2010 @ 11:33:37 #266
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_89625836
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 09:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Ik vind het net Motel de Witte Bergen :D Het doet me echt heel erg denken aan zo'n Van der Valk-restaurant :')
Kan iemand een Van der Valk-toekan op het dak fotoshoppen? :o
pi_89628084

Wat is dat blauwe nou?

Linkje naar het huis
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 7 december 2010 @ 12:42:29 #268
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_89628183
Slaapkuil :?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_89628187
Zo'n gat waar je in kunt springen zodat je ergens anders terecht komt, net als bij 'geef nooit op' van Peter-Jan Rens.
pi_89642655
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:42 schreef Miendientje het volgende:
Zo'n gat waar je in kunt springen zodat je ergens anders terecht komt, net als bij 'geef nooit op' van Peter-Jan Rens.
En dan zo bij de buren bij het ontbijt terecht komen
_O- _O-
~ We're acting like a pair of stranger's, afraid of what to say. ~
* Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')