ach, we weten inmiddels wel dat jij dingen en zaken waar andere mensen blij mee zijn af kunt kraken. Zelfs in een topic wat gaat over opmerkelijke foto's heb jij je (neerbuigende) mening klaar. Ik heb echter volgens mij nog nooit foto's van je eigen stekkie gezien, en dat zal vast ook niet gebeuren. Volgens mij ben je (te) bang voor kritiek op je, in jouw ogen natuurlijk perfecte, plekkie.quote:Op maandag 6 december 2010 21:10 schreef Zwolsboy het volgende:
Waar maken we ons druk om?
Dat jaren 70 badkamertje![]()
Die had al ruim 2x vervangen moeten worden (badkamer gaat zon 10/15 jaar mee)
Tenzijn je fors afdingt van de prijs kan die nog wel even mee
Hij heeft toch z'n woonboot te koop staan, die op de Van Lennepkade?quote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ach, we weten inmiddels wel dat jij dingen en zaken waar andere mensen blij mee zijn af kunt kraken. Zelfs in een topic wat gaat over opmerkelijke foto's heb jij je (neerbuigende) mening klaar. Ik heb echter volgens mij nog nooit foto's van je eigen stekkie gezien, en dat zal vast ook niet gebeuren. Volgens mij ben je (te) bang voor kritiek op je, in jouw ogen natuurlijk perfecte, plekkie.
quote:Op maandag 6 december 2010 21:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Hij heeft toch z'n woonboot te koop staan, die op de Van Lennepkade?
Nou wil ik de rest ook zienquote:Op maandag 6 december 2010 21:28 schreef draaijer het volgende:
Geen safari park, maar een PRACHTIG huis hier in het pittoreske Gooi
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)-hector-treublaan-1/quote:Op maandag 6 december 2010 21:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nou wil ik de rest ook zien
Linkje?
Omroepbaas die ontslag verwacht wegens bezuinigingen bij publieke omroep heeft z'n huis maar vast te koop gezet...quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef draaijer het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)-hector-treublaan-1/
Sorry.. Nu hebben ze er geen prijs meer bij staan, maar het was volgens mij Euro 13,5 miljoen
Ik vind het prachtig, maar het is wel extreem. Staat volgens mij al een paar jaar te koop.quote:Op maandag 6 december 2010 21:39 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Omroepbaas die ontslag verwacht wegens bezuinigingen bij publieke omroep heeft z'n huis maar vast te koop gezet...
Echt mooi kan ik het niet vinden, te protsering naar mijn smaak.
Even een nieuw behangetje en je bent 15.000 euro verder. Wat een giga villa zeg. Het onderhoud alleen al, hoe doet men dat nou?quote:Op maandag 6 december 2010 21:36 schreef draaijer het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)-hector-treublaan-1/
Sorry.. Nu hebben ze er geen prijs meer bij staan, maar het was volgens mij Euro 13,5 miljoen
Mening geven mag hoorquote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
ach, we weten inmiddels wel dat jij dingen en zaken waar andere mensen blij mee zijn af kunt kraken. Zelfs in een topic wat gaat over opmerkelijke foto's heb jij je (neerbuigende) mening klaar. Ik heb echter volgens mij nog nooit foto's van je eigen stekkie gezien, en dat zal vast ook niet gebeuren. Volgens mij ben je (te) bang voor kritiek op je, in jouw ogen natuurlijk perfecte, plekkie.
Nee dat is waar maar ik heb jarenlang loodgieters werk gedaan en de meeste die wij eruit gesloopt hebben waren badkamers van begin jaren 90 tot 1995.quote:Op maandag 6 december 2010 21:21 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
10-15 Jaar? Welnee, de tegels vallen er toch niet vanaf? Een badkamer kan toch echt wel langer mee hoor.
Maar je denkt toch niet dat de vraagprijs gebaseerd is op een nieuwe badkamer? Die oude badkamer is natuurlijk verrekend in de vraagprijs!quote:
Ah oké, nu snap ik je beter. Doordat je er veel verstand van hebt, zie je dat het toch echt veel meer werk is als dat wordt voorgespiegeld. Mijn indruk was dat je 'm niet mooi vond of te ouderwets en dat ie er daarom uitmoest. Maar we zijn er nu uit denk ikquote:Op maandag 6 december 2010 23:17 schreef Zwolsboy het volgende:
Die makelaar zegt met een beetje onderhoud en renovatie enzo moet je niet bang voor zijn.
Nee dit is een forse renovatie wat wel 20.000 euro gaat kosten.
Die woningen ken ik trouwens vorig jaar stond er vrijwel dezelfde woning te koop die compleet gerenoveerd was voor 161.000 euro.
Dan is mijn keuze snel gemaakt( hun prijs is al trouwens iets gezakt wat je zelden ziet bij goedkopere woningen)
En bij gebrek aan een geheugenkaart en/of kabeltje bij je nieuw gekregen camera hebben we ook nog steeds niet kunnen genieten van jou nieuwe optrekje! Een hoop mensen de jou in de spullen hebben gezet zijn heel erg benieuwd naar hoe je nu woont, dus ga eens een geheugenkaartje kopen?quote:Op maandag 6 december 2010 21:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |