quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:33 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Kan iemand een Van der Valk-toekan op het dak fotoshoppen?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 12:42 schreef Miendientje het volgende:
Zo'n gat waar je in kunt springen zodat je ergens anders terecht komt, net als bij 'geef nooit op' van Peter-Jan Rens.
joh?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:57 schreef Gwywen het volgende:
De spiegeling in het water klopt niet, volgens mij is die foto geshopt
Als ik de originele foto niet had gezien, had ik het zó geloofd.quote:
Misschien kunnen ze dan een arrangement dealtje maken met de overbuurmanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:21 schreef Zwolsboy het volgende:
Is dit dan niet iets voor van der Valk?
een mooi restaurant en hotel
Ja, zie je wel, dat bedoelde ik nouquote:
Ja, die is helemáál top, maar ik vond die eerste al geweldig!quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:29 schreef DJMO het volgende:
hebben jullie de 2e foto niet gezien? mét weerspiegeling in het water?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:36 schreef Rewimo het volgende:
Fout! Moet een schaaltje appelmoes met een gerecyclede kers zijn
Hm, het huis zelf ziet er van die foto's redelijk trendy uit. Natuurlijk is het ernstig hoe die al die IKEA meuk eruit ziet. Wel een dure designkeuken kunnen betalen, maar dan zulk meubilair.quote:Op dinsdag 7 december 2010 21:53 schreef hierissieweer het volgende:
dit huis wordt omschreven als trendy, maar ik zie alleen ikea...
[ afbeelding ]\
Ik zie overigens ook dat het wat spookt in de woonkamer (gelet op de kleuren en de meubelstukken)
[ afbeelding ]
(en voor de rest een beetje over-priced)
Te lang geen man daarbinnen geweestquote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef hierissieweer het volgende:
Uhm... Hier ging ook iets mis...
[ link | afbeelding ]
keukenkastjes zitten onder het aanrechtblad in verband met de schuine muurquote:Op maandag 6 december 2010 17:53 schreef yoppybt het volgende:
Overigens, ze hebben dan wel weer in die keuken een afzichtelijke budget spoelbak gezet. En er zijn ook geen keukenkastjes
Hier ook niet:quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:03 schreef fonsoy het volgende:
[..]
Te lang geen man daarbinnen geweest
Klopt dit wel?quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:13 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Hier ook niet:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |