quote:Is er tegenwoordig ook een sarcasme-tag?Op donderdag 21 oktober 2010 19:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Bedankt.Vanwaar dit compliment?
quote:nee, is dit een nominatie voor mij?Op donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef HeaN82 het volgende:
Elmofan...is dit stiekem een open sollicitatie?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nee, is dit een nominatie voor mij?
quote:ONZ natuurlijkOp donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Voor welk subforum?
Tevens "jou topics". Dit moet wel een troll zijn.
quote:zo goed is het nu alOp donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niemand, beter gaat het toch niet worden.
quote:Penisbaard is ook een goede nominatie.
quote:Er zijn wel mods die dat enigszins bewijzen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Alleen vraag ik me af of je nog scherp en humoristisch kan posten als je zelf mod bent. Dat zou dan wel weer een gemis zijn.
quote:LIEFJEEE
quote:Ben je niet goed ofzo
quote:ik heb je ook gemistOp donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef Pixie. het volgende:
Me laptop is stuk dus nu zit ik op een slome kut computer
Sorrie schatjuhs ik heb julile gemist dus ik kwam even gluren
quote:moet je vaker doen want dan is fok weer leukOp donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef Pixie. het volgende:
Me laptop is stuk dus nu zit ik op een slome kut computer
Sorrie schatjuhs ik heb julile gemist dus ik kwam even gluren
quote:JIj bent lieeeevv
quote:kusje op je baarmoederhalsOp donderdag 21 oktober 2010 19:32 schreef Pixie. het volgende:
[..]
JIj bent lieeeevv
ANYHOW ik ga weer toedeloe skatjuhs kuzzie op jullie kontje
quote:Oke tot over een half jaar dan maar weerOp donderdag 21 oktober 2010 19:32 schreef Pixie. het volgende:
[..]
JIj bent lieeeevv
quote:YayOp donderdag 21 oktober 2010 19:32 schreef Pixie. het volgende:
[..]
JIj bent lieeeevv
quote:Thats the spiritOp donderdag 21 oktober 2010 19:37 schreef Lutte het volgende:
Snaavel heeft denk ik de capaciteiten wel, evenals BunnyCookii.
quote:Kijk naar mijn post vorige pagina!!
quote:of ThaTim natuurlijkOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Kijk naar mijn post vorige pagina!!
quote:
quote:Haha, ik voel me vereerd!Op donderdag 21 oktober 2010 19:47 schreef jo-ep het volgende:
ik denk dat aight1 wel capabel genoeg zou zijn
Of anders Lutte, die elk topic met een snijdende oneliner op slot gooit![]()
quote:Jij bezit de kwaliteitenOp donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef aight1 het volgende:
Waarom zou niemand mij nomineren, ik ben wel capabel daarvoor denkik.
quote:Elmofan en BaasD.Op donderdag 21 oktober 2010 19:57 schreef ElmoFan het volgende:
Nieuwe regel: Je mag jezelf niet nomineren!
quote:ja echt hehOp donderdag 21 oktober 2010 22:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij hebt er ook tig zien komen en gaan he.
quote:precies wat ik dachtOp donderdag 21 oktober 2010 22:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Al die nominaties.Ben benieuwd wie het als mod zijnde langer dan een maand kan volhouden.
quote:Het is ook zulk zwaar werk.Op donderdag 21 oktober 2010 22:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Al die nominaties.Ben benieuwd wie het als mod zijnde langer dan een maand kan volhouden.
quote:Een VOG van de gemeente is genoeg.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
Mag je eigenlijk mod of FA worden als je ooit een ban hebt gehad ?
quote:Alsof criminelen bij de politie zouden mogen.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Heb je vakantie?
quote:Die van mij is bijna voorbij
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:11 schreef Lysdexie het volgende:
In ieder geval niemand die in ONZ post.
quote:Nee, je moet van onbesproken gedrag zijn.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, je moet van onbesproken gedrag zijn.
quote:Dus ik maak geen kans?Op vrijdag 22 oktober 2010 14:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee, je moet van onbesproken gedrag zijn.
quote:Hoeveel daagjes nog tot zijn terugkeer?
quote:65.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Hoeveel daagjes nog tot zijn terugkeer?
quote:FOK! zonder AP is als een pizza zonder kaas.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
quote:Sinds 25 Augustus terug.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
quote:Wat... Prachtig gezegd!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
FOK! zonder AP is als een pizza zonder kaas.![]()
Het stilt de honger, maar het smaakt nergens naar.
quote:FOK! is er, MET AdvancedPower!Op vrijdag 22 oktober 2010 17:43 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
FOK! zonder AP is als een pizza zonder kaas.![]()
Het stilt de honger, maar het smaakt nergens naar.
quote:Stiekem wel he, stiekem heel erg stiekem in een verre toekomst ooit als de dag komt jeweettoch.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:13 schreef aight1 het volgende:
ik denk overigens wel dat MYV in staat is een goede mod te worden
quote:Penis wel, Panzer nietOp vrijdag 22 oktober 2010 20:17 schreef MYV het volgende:
[..]
Stiekem wel he, stiekem heel erg stiekem in een verre toekomst ooit als de dag komt jeweettoch.
Overigens zou het duo Panzermaus & Penisbaard wel voor een frisseZanger-Petro/Eekhoorns/Marcel/frisse wind zorgen
quote:Zet je eens over je vooroordelen heen man, overal waar jij mijn username ziet moet je een negatieve reactie achterlaten. Als je het nu kon beargumenteren, dan zou het nog toegevoegde waarde zijn. Maar nu: nee.
quote:Dan houdt het opOp donderdag 21 oktober 2010 19:10 schreef ElmoFan het volgende:
Wie zou je dan nomineren?
Je mag jezelf niet nomineren!
quote:salam geen gehaat en geen gepraat je hebt tog geen daadtOp vrijdag 22 oktober 2010 21:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben genomineerd daaor anushaar en wiebelstront.
Heb ik weer.
Verder zal het me aan m'n reet roesten.
quote:PffffffffOp vrijdag 22 oktober 2010 20:55 schreef Penisbaard het volgende:
Ik weet toevallig dat ik echt een hele goede moderator zou zijn, maar dat zou dan ten koste gaan van alle kwaliteitsreacties die ik op het forum zet.
quote:Is er nog een vrouwelijke user met een lichaamsdeel in haar nick name ?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:07 schreef tong80 het volgende:
Ik ben genomineerd daaor anushaar en wiebelstront.
Heb ik weer.
Verder zal het me aan m'n reet roesten.
En penisbaard is de eerste die reageert
quote:Ik heb ooit een ban gehad en ik ben ooit mod geweest. Any questions ?Op vrijdag 22 oktober 2010 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
quote:Ja. Waarom ben je geen mod meer?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:32 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb ooit een ban gehad en ik ben ooit mod geweest. Any questions ?
quote:
quote:Juist goed, dat brengt wat variatie~!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Is een schizofrene mod wel een goede basis?
quote:tong80 post in mijn topic!!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Is er nog een vrouwelijke user met een lichaamsdeel in haar nick name ?
quote:Nee, juist niet! Een mod moet constant zijn!Op vrijdag 22 oktober 2010 22:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Juist goed, dat brengt wat variatie~!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |