quote:Is er tegenwoordig ook een sarcasme-tag?Op donderdag 21 oktober 2010 19:12 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Bedankt.Vanwaar dit compliment?
quote:nee, is dit een nominatie voor mij?Op donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef HeaN82 het volgende:
Elmofan...is dit stiekem een open sollicitatie?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
nee, is dit een nominatie voor mij?
quote:ONZ natuurlijkOp donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Voor welk subforum?
Tevens "jou topics". Dit moet wel een troll zijn.
quote:zo goed is het nu alOp donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Niemand, beter gaat het toch niet worden.
quote:Penisbaard is ook een goede nominatie.
quote:Er zijn wel mods die dat enigszins bewijzen.Op donderdag 21 oktober 2010 19:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Alleen vraag ik me af of je nog scherp en humoristisch kan posten als je zelf mod bent. Dat zou dan wel weer een gemis zijn.
quote:LIEFJEEE
quote:Ben je niet goed ofzo
quote:ik heb je ook gemistOp donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef Pixie. het volgende:
Me laptop is stuk dus nu zit ik op een slome kut computer
Sorrie schatjuhs ik heb julile gemist dus ik kwam even gluren
quote:moet je vaker doen want dan is fok weer leukOp donderdag 21 oktober 2010 19:30 schreef Pixie. het volgende:
Me laptop is stuk dus nu zit ik op een slome kut computer
Sorrie schatjuhs ik heb julile gemist dus ik kwam even gluren
quote:JIj bent lieeeevv
quote:kusje op je baarmoederhalsOp donderdag 21 oktober 2010 19:32 schreef Pixie. het volgende:
[..]
JIj bent lieeeevv
ANYHOW ik ga weer toedeloe skatjuhs kuzzie op jullie kontje
quote:Oke tot over een half jaar dan maar weerOp donderdag 21 oktober 2010 19:32 schreef Pixie. het volgende:
[..]
JIj bent lieeeevv
quote:YayOp donderdag 21 oktober 2010 19:32 schreef Pixie. het volgende:
[..]
JIj bent lieeeevv
quote:Thats the spiritOp donderdag 21 oktober 2010 19:37 schreef Lutte het volgende:
Snaavel heeft denk ik de capaciteiten wel, evenals BunnyCookii.
quote:Kijk naar mijn post vorige pagina!!
quote:of ThaTim natuurlijkOp donderdag 21 oktober 2010 19:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
Kijk naar mijn post vorige pagina!!
quote:
quote:Haha, ik voel me vereerd!Op donderdag 21 oktober 2010 19:47 schreef jo-ep het volgende:
ik denk dat aight1 wel capabel genoeg zou zijn
Of anders Lutte, die elk topic met een snijdende oneliner op slot gooit![]()
quote:Jij bezit de kwaliteitenOp donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef aight1 het volgende:
Waarom zou niemand mij nomineren, ik ben wel capabel daarvoor denkik.
quote:Elmofan en BaasD.Op donderdag 21 oktober 2010 19:57 schreef ElmoFan het volgende:
Nieuwe regel: Je mag jezelf niet nomineren!
quote:ja echt hehOp donderdag 21 oktober 2010 22:00 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Jij hebt er ook tig zien komen en gaan he.
quote:precies wat ik dachtOp donderdag 21 oktober 2010 22:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Al die nominaties.Ben benieuwd wie het als mod zijnde langer dan een maand kan volhouden.
quote:Het is ook zulk zwaar werk.Op donderdag 21 oktober 2010 22:29 schreef Ratelslangetje het volgende:
Al die nominaties.Ben benieuwd wie het als mod zijnde langer dan een maand kan volhouden.
quote:Een VOG van de gemeente is genoeg.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
Mag je eigenlijk mod of FA worden als je ooit een ban hebt gehad ?
quote:Alsof criminelen bij de politie zouden mogen.Op vrijdag 22 oktober 2010 00:05 schreef Stokstaart het volgende:
Mag je eigenlijk mod of FA worden als je ooit een ban hebt gehad ?
quote:Heb je vakantie?
quote:Die van mij is bijna voorbij
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:11 schreef Lysdexie het volgende:
In ieder geval niemand die in ONZ post.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |