Oeps, sorryquote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef __Saviour__ het volgende:
oh wacht, dat zal in de derde aflevering dan zijn? die heb ik nog niet gezien, ik wist niet dat die er al was
Ja, dat was wel mooiquote:
Waar?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:09 schreef Teteteterek het volgende:
Het grappigste was die sea-men advertentie
Haha, zie 'm nu ook.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:09 schreef Teteteterek het volgende:
Het grappigste was die sea-men advertentie
Jezus wat gaat dat snel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Volgens Wikipedia komt er op 17 november nog een, en dat is dan de laatste van dit seizoen
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Volgens Wikipedia komt er op 17 november nog een, en dat is dan de laatste van dit seizoen
yupquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Bij elkaar is het inderdaad een waardige trilogie. Leuke onthullingen. En eindelijk eens wat echte karakteropbouw voor Kenny.
Waarom?quote:Op zaterdag 13 november 2010 10:23 schreef ImMaxa het volgende:
En over een jaar kan South Park gewoon helemaal afgelopen zijn.
Het huidige contract loopt t/m seizoen 15, voor daarna is nog niks getekend. Maar dat komt ongetwijfeld nog wel. Volgend jaar tekenen ze vast weer voor 3 ofzo jaar erbij.quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:01 schreef ImMaxa het volgende:
Ik hoop ook echt dat er een nieuw contract komt, maar zolang dat niet gebeurd is, is het komende seizoen gewoon het laatste. Al zou ik Comedy Central voor gek verklaren als ze de serie droppen, het scoort nog altijd erg goed.
CC kan met geld gaan strooien maar als M&T het zat zijn, zijn ze het gewoon zat lijkt me. Ik hoop natuurlijk wel dat ze verlengen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:01 schreef ImMaxa het volgende:
Ik hoop ook echt dat er een nieuw contract komt, maar zolang dat niet gebeurd is, is het komende seizoen gewoon het laatste. Al zou ik Comedy Central voor gek verklaren als ze de serie droppen, het scoort nog altijd erg goed.
Dit. Het enige pluspunt uit 4 afleveringen is het fijnpletten van Justin Bieber...quote:Op donderdag 11 november 2010 12:37 schreef Boekenwurm het volgende:
mwoa, wel aardig, maar ik vind het toch een verspilling van 4 afleveringen deze reeks.
Het waren allemaal stuk voor stuk south park waardige afleveringen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dit. Het enige pluspunt uit 4 afleveringen is het fijnpletten van Justin Bieber...
Goede UI.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:06 schreef slindenau het volgende:
[..]
Dit. Het enige pluspunt uit 4 afleveringen is het fijnpletten van Justin Bieber...
Den Waarheid.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:20 schreef Skwish het volgende:
[..]
Het waren allemaal stuk voor stuk south park waardige afleveringen.
quote:Episode 1414 "Crème Fraiche" Press Release
From the Comedy Central Press Release:
STANS PARENTS ARE GROWING APART
IN AN ALL-NEW "SOUTH PARK"
ON WEDNESDAY, NOVEMBER 17 AT 10:00 P.M. ON COMEDY CENTRAL
NEW YORK, November 15, 2010 Randy cant get enough of the Food Network in an all-new episode of "South Park" titled, "Crème Fraiche," premiering on Wednesday, November 17 at 10:00 p.m. ET/PT on COMEDY CENTRAL.
Stans life is a shambles both at home and in school. Randys obsession with the Food Network Is changing everything. It even forces Sharon to explore a new interest of her own. When his mom takes off with her "new interest", Stan is left behind to pick up the pieces.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |