En underpants gnomes, dat blijft toch een van mijn favorieten.quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:46 schreef sp3c het volgende:
teveel actualiteit vind ik ook wel ja, zelfs de laatste twee gaan toch nog over BP hoe licht dan ook ... alsof het moet tegenwoordig
dan mis je episodes als pinkeye
De film komt elk jaar wel een keer voorbij op sbs 6quote:Op zaterdag 6 november 2010 22:18 schreef Boekenwurm het volgende:
En de film is ook geweldig, waarom zendt CC die niet eens uit?
Waarom wachten tot een of andere campingzender de film uitzendt...gewoon de dvd voor +-5 euro meenemen, of downloaden als je dat te veel isquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:30 schreef aardappel het volgende:
[..]
De film komt elk jaar wel een keer voorbij op sbs 6
quote:From the Comedy Central Press Release:
THE COON TAKES HIS REVENGE
IN AN ALL-NEW SOUTH PARK
ON WEDNESDAY, NOVEMBER 10 AT 10:00 P.M. ON COMEDY CENTRAL
NEW YORK, November 8, 2010 Coon and Friends find themselves at the mercy of Cartman who now has Cthulhu doing his bidding in an all-new episode of South Park titled, Coon vs. Coon & Friends, premiering on Wednesday, November 10 at 10:00 p.m. ET/PT on COMEDY CENTRAL.
The Coon shows himself to be even more evil than the dark lord, Cthulhu, as he punishes his former partners in Coon & Friends. Kenny McCormick, is wrestling with the weight of his own super power through his alter-ego, Mysterion.
Will Coon and Friends save the day? Will Mysterion ever come to terms with his ability to defy death? All this as the nation waits and wonderswhere is Captain Hindsight?
Nee je was niet de enige.quote:Op maandag 8 november 2010 09:07 schreef MikeyMo het volgende:
Ben ik dan de enige die moest lachen om de 3 huisdieren van Hindsight: Shoulda, woulda, coulda?
http://nl.wikipedia.org/wiki/South_Parkquote:Op maandag 8 november 2010 10:53 schreef Quincy5 het volgende:
Ik lees in dit topic nu een paar keer dat het volgende seizoen het laatste is. Hoe zeker is dit en wat is jullie bron hiervoor?
Ze hadden een aantal jaar terug South Park verlengd met drie seizoenen (13, 14 en 15). Zolang ze niet nog 's verlengen is het over en uit.quote:Op maandag 8 november 2010 10:53 schreef Quincy5 het volgende:
Ik lees in dit topic nu een paar keer dat het volgende seizoen het laatste is. Hoe zeker is dit en wat is jullie bron hiervoor?
Letterlijk de enige keer dat ik moest lachen idd, wat een tegenvallende ep.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:45 schreef minimalist het volgende:
[ afbeelding ]
Enige leuke scene van de aflevering.
danku voor de tip.quote:Op dinsdag 9 november 2010 20:31 schreef Boekenwurm het volgende:
Ah, CC zendt wel momenteel Team America uit, dan zal Bigger, Longer & Uncut binnenkort ook wel langskomen.
Kun jij er wel op dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 18:40 schreef Maraca het volgende:
Hoe laat zetten ze de aflevering online op southparkstudios.com?
Ja, ooit iets ingesteld in Firefox waardoor ik op die website terecht kan komenquote:
Daarom kwam die dus nooitquote:Op 1 april 2010 zou Comedy Central in Nederland een live-actionversie van de serie gaan uitzenden getiteld The Real South Park. De personages worden hierin gespeeld door Nederlandse acteurs, maar met Engelstalige voice-over.[2] Dit bleek een 1 aprilgrap te zijn.
Vertel?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, ooit iets ingesteld in Firefox waardoor ik op die website terecht kan komen
Ik heb denk ik afgelopen tijd te veel gezien van seizoen 2/3/4.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Opvallende zuurheid hier zeg. Ik vind het echt wel prima afleveringen allemaal tot nu toe.
prima idd en sommigen vind ik echt geniaalquote:Op woensdag 10 november 2010 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Opvallende zuurheid hier zeg. Ik vind het echt wel prima afleveringen allemaal tot nu toe.
Ben het niet vaak met je eens, dit keer echter de volle 100%quote:Op woensdag 10 november 2010 22:29 schreef __Saviour__ het volgende:
http://www.xepisodes.com/southpark/season/14.htmlquote:Op woensdag 10 november 2010 23:23 schreef Nectar het volgende:
waar kan ik de aflevering insheeption vinden
Thanksquote:Op woensdag 10 november 2010 23:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://www.xepisodes.com/southpark/season/14.html
Ugh.. weet zo echt 1 2 3 niet meer hoe ik dat heb gedaan. Google eens op "Modify Headers Southpark" .. misschien dat er nog ergens een handleiding staatquote:Op woensdag 10 november 2010 22:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Vertel?
Eigenlijk geen zin in nóg een Coon aflevering
Dit zijn de handige tipsquote:Op donderdag 11 november 2010 10:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ugh.. weet zo echt 1 2 3 niet meer hoe ik dat heb gedaan. Google eens op "Modify Headers Southpark" .. misschien dat er nog ergens een handleiding staat
edit: http://www.spfan.nl/handleiding-om-south-park-studios-te-bekijken
Dat zeggen ze in deze aflevering toch eigenlijk ook?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar dit is ook geen definitieve verklaring natuurlijk. In de wereld van South Park is er niks consistent en logisch.
In Cartman joins NAMBLA werd namelijk een andere verklaring gegeven. In die aflevering werd uitgelegd dat zijn ouders gewoon iedere keer na zijn dood een nieuw kindje kregen dat toevallig enorm op Kenny leek en hem maar ook zo noemden.
En hij is natuurlijk een tijdje permanent dood geweest na Kenny Dies
Oeps, sorryquote:Op donderdag 11 november 2010 12:12 schreef __Saviour__ het volgende:
oh wacht, dat zal in de derde aflevering dan zijn? die heb ik nog niet gezien, ik wist niet dat die er al was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |