quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een vuvuzela was?
Daar moest ik juist nog zo hard om lachen.
En er was toch 1 zo'n shot dat je alle 'Coon & Friends' in normale kleding zag? Dan weet je in ieder geval al wat alle opties zijn voor Mysterion en de overige characters.
quote:Kyle kan niet, hij kwam in deel 1 van The Coon, samen met Mysterioj in beeld.Op vrijdag 29 oktober 2010 22:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet dat we er veel wijzer van worden. De opties blijven Kenny, Kyle of Clyde
quote:whehehehe zou me nix verbazenOp vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een vuvuzela was?
Daar moest ik juist nog zo hard om lachen.
quote:Ohja..doh. Maar eigenlijk vond ik Toolshed nog veel leuker. Nog fouter, zegmaar.
quote:Episode 1412 Announcement
From the Comedy Central Press Release:
MYSTERIONS TRUE IDENTITY IS REVEALED
IN AN ALL-NEW SOUTH PARK
ON WEDNESDAY, NOVEMBER 3 AT 10:00 P.M. ON COMEDY CENTRAL
NEW YORK, November 1, 2010 The Coon comes face-to-face with Cthulhu in an all-new episode of South Park titled, Mysterion Rises, premiering on Wednesday, November 3 at 10:00 p.m. ET/PT on COMEDY CENTRAL.
Led by Mysterion, Coon and Friends are working together to help the people in the Gulf who are at the mercy of the dark lord, Cthulhu. The Coon, scorned by his fellow super heroes and now working alone, is out for revenge.
origineel? Inception?quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 11:54 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
Nou, ik vond hun kritiek op Inception niet terecht; dat het te vergezocht was en ingewikkeld was om interessant te doen. Het was juist weer eens een goede originele film in jaren van remakes, sequels en prequels.
Soms proberen ze gewoon té krampachtig "actueel" te zijn imo. En zo werkt het natuurlijk niet. Het is niet omdat je actualiteit verwerkt in de verhaallijnen, dat het automatisch grappig wordt...quote:Op maandag 1 november 2010 12:32 schreef MilaNL het volgende:
Ik verlang terug naar seizoen 7
toilet paper, christian rock hard, casa bonita, raisins, south park is gay
ja ik wou zeggen ... deed Jennifer Lopez ook niet al zoiets???quote:Op maandag 1 november 2010 11:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
origineel? Inception?You must be kidding.
Drie Cartman-afleveringenquote:Op maandag 1 november 2010 12:44 schreef Quannum het volgende:
[..]
Soms proberen ze gewoon té krampachtig "actueel" te zijn imo. En zo werkt het natuurlijk niet. Het is niet omdat je actualiteit verwerkt in de verhaallijnen, dat het automatisch grappig wordt...
Zoals je al aangeeft: de beste afleveringen hebben helemaal niets met actualiteit te maken (Awesome-O, Scott Tennerman, Casa Bonita,...)
Ik heb al best veel films gezien, en het idee van een virtuele werkelijkheid is natuurlijk vrij vaak toegepast...maar dromen in dromen heb ik persoonlijk nog nergens gezien.quote:Op maandag 1 november 2010 11:46 schreef NotYou het volgende:
[..]
origineel? Inception?You must be kidding.
quote:Mysterion's identity will finally be REVEALED in the all-new episode "Mysterion Rises", this Wednesday at 10p/9c on Comedy Central!!
Cartoon Warsquote:
quote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef sp3c het volgende:
je word er bijna bang voor een terrance & philip episode van idd
Beide opties zou ik ook kunnen waarderen.quote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef RacerDKB het volgende:
Ik geloof dus echt niet dat ze de identiteit van Mysterion bekend maken
Zal heus wel op een cliffhanger/mindfuck uitlopen.
Vast net zoals de vorige keer. Dat iedereen in de serie zelf wel kan zien wie het is. Maar wij als kijker nog steeds geen idee hebben.quote:Op maandag 1 november 2010 22:45 schreef RacerDKB het volgende:
Ik geloof dus echt niet dat ze de identiteit van Mysterion bekend maken
Zal heus wel op een cliffhanger/mindfuck uitlopen.
Dat terloopse vermelden vond ik het leukste van de aflevering. Leuk contrast met alle ophef die erover was. En het past ook nog eens goed in het verhaal.quote:Op donderdag 4 november 2010 10:04 schreef Bullet-tooth het volgende:
Leuk gedaan dat ze gewoon terloops zeggen dat Kenny Mysterion is en dan een onthulling welke 'superheld' Clyde is.
een quadrilogy bedoel je, want dit was al deel 3quote:Op donderdag 4 november 2010 09:05 schreef ImMaxa het volgende:
Wel, heb blijkbaar aardig goed gegokt... En het is ook logisch... Kenny met zijn vloek die hem heel de serie al achtervolgt...
Maar dat einde... Mijn downloadversie had in de laatste 2 seconden van de rip "next week the thrilling conclusion..." Ik maak daar uit op dat dit een trilogie gaat worden... Laat maar komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |