quote:Niks, zolang je een beetje het concept van Inception weet, kan je deze aflevering makkelijk volgen.Op donderdag 21 oktober 2010 18:44 schreef msnk het volgende:
Beetje een anti-climax maar verder erg grappig, as always
Ik heb Inception nog nooit gezien maar wat mis ik nu precies dan (iemand zei dat in het vorige topic), het leek mij erg duidelijk allemaal?
quote:Ziet er helaas erg kartelig uit.Op donderdag 21 oktober 2010 19:40 schreef hole1988 het volgende:
alle afleveringen staan op http://members.home.nl/hole88/sp/ in HD en uncensored. De streams komen van http://southparkstudios.com maar dat hebben ze enigzins beveiligd, maar niet goed genoeg.
quote:Het abrupte einde paste dit keer wel goed bij het parodiëren van InceptionOp donderdag 21 oktober 2010 20:18 schreef ImMaxa het volgende:
Ik vond trouwens dat zowel de episode van deze week en vorige week een best abrupt einde hadden, alsof de makers moeite hadden om de episode tot 22 minuten te beperken. Bij beide dacht ik een paar minuten voor het einde dat er nog maar weinig tijd was en het plot nog wel wat ontwikkeling nodig had... Beide keren ging het naar mijn mening best snel.
quote:Ik zou wel eerst Inception kijken, zitten toch wat spoilers in deze aflevering. En het maakt deze aflevering gewoon veel leuker als je Inception hebt gezien.Op donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Hmm ik eigenlijk Inception eerst zien.. dus ik twijfel om deze aflevering te kijken
quote:Vond ik ook, het einde is ook precies wat Inception probeert te doen bij de kijker.Op donderdag 21 oktober 2010 22:22 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Het abrupte einde paste dit keer wel goed bij het parodiëren van Inception
quote:Stuur eens een PM, hoe je dat hebt gedaan, ik wil graag een xbmc/boxee app voor dat maken.Op donderdag 21 oktober 2010 19:40 schreef hole1988 het volgende:
alle afleveringen staan op http://members.home.nl/hole88/sp/ in HD en uncensored. De streams komen van http://southparkstudios.com maar dat hebben ze enigzins beveiligd, maar niet goed genoeg.
quote:joh, ik moet Inception ook zien, maar dat die film wat plot-twistjes heeft m.b.t. droom in een droom in een droom leek me bij de trailer al erg voor de hand liggen. Soort eXistenz zeg maar.Op donderdag 21 oktober 2010 23:16 schreef Max-Westerman het volgende:
Hmm ik eigenlijk Inception eerst zien.. dus ik twijfel om deze aflevering te kijken
quote:Ziet er niet echt HD uit idd, maar de site is op zich wel hendig
quote:Wil dat automatisch zeggen dat je deze aflevering niet leuk vindt? Dat kan toch prima samengaan?Op vrijdag 22 oktober 2010 17:48 schreef Boekenwurm het volgende:
Niet leuk. Een van de weinige keren dat ik het niet eens ben met South Park, ik vond Inception geweldig.
quote:Nou, ik vond hun kritiek op Inception niet terecht; dat het te vergezocht was en ingewikkeld was om interessant te doen. Het was juist weer eens een goede originele film in jaren van remakes, sequels en prequels.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:05 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wil dat automatisch zeggen dat je deze aflevering niet leuk vindt? Dat kan toch prima samengaan?
quote:From the Comedy Central Press Release:
THE COON RETURNSWITH FRIENDS
IN AN ALL-NEW SOUTH PARK
ON WEDNESDAY, OCTOBER 27 AT 10:00 P.M. ON COMEDY CENTRAL
NEW YORK, October 25, 2010 Coon and Friends set out to help the victims of BPs latest catastrophic drilling accident in the Gulf in an all-new episode of South Park titled, Coon 2: Hindsight, premiering on Wednesday, October 27 at 10:00 p.m. ET/PT on COMEDY CENTRAL.
The Coon now leads an entire team of crime-fighters. They are ready to take their place among the worlds most admired and beloved super heroes. But much to the Coons dismay, someone else keeps beating them to the punch. The nation looks to another hero to get them through the BP disaster and dissention develops within the ranks of Coon and friends.
quote:Ik vond het "belachelijk maken" van Inception op zich nog wel grappig gevonden met de quotes van dat het heel 'cool en ingewikkeld' is maar daardoor niet automatisch goed en dat je het idee ervan dom vindt omdat je niet slim genoeg bent om het te snappen. Maar ondanks dat ik het grappig vond, ben ik het er ook niet mee eens. Ik vond Inception ook een originele, leuke film.Op vrijdag 22 oktober 2010 17:48 schreef Boekenwurm het volgende:
Niet leuk. Een van de weinige keren dat ik het niet eens ben met South Park, ik vond Inception geweldig.
quote:Ook naar mij please voor mediaportal, heb daar een tijdje geleden mee geworsteldOp donderdag 21 oktober 2010 23:29 schreef Moos. het volgende:
[..]
Stuur eens een PM, hoe je dat hebt gedaan, ik wil graag een xbmc/boxee app voor dat maken.
quote:Komen we dan eindelijk met zekerheid te weten wie Mysterion is?Op zondag 24 oktober 2010 13:26 schreef ImMaxa het volgende:
Interessant stukje:
South Park Shamelessly Rips CollegeHumor Inception Parody, Apologizes Half-Heartedly
Betreffende parodie: Klik
Update post met aankondiging nieuwe episode:
s14e11: Coon 2: Hindsight
[..]
[ afbeelding ]
quote:Zou kunnen. De afbeelding leert ons echter al gelijk dat Stan het niet is. Mijn gok blijft Clyde.Op maandag 25 oktober 2010 12:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Komen we dan eindelijk met zekerheid te weten wie Mysterion is?
quote:Kenny ook nietOp maandag 25 oktober 2010 18:27 schreef ImMaxa het volgende:
[..]
Zou kunnen. De afbeelding leert ons echter al gelijk dat Stan het niet is. Mijn gok blijft Clyde.
quote:Ik denk dat die volgende week uitkomt.Op donderdag 28 oktober 2010 12:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Op naar Coon 3. Zou die volgende week al zijn of zouden ze er weer een tijdje tussen laten?
quote:Ik dacht dat dat Mint Berry Crunch was.Op donderdag 28 oktober 2010 12:03 schreef Felixa het volgende:
Was Mysterion nou dat mysterieuze jongetje met dat blonde bloempotkapsel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |