quote:Maar morgen werk ik dan weer extra lang dat dan weer wel
quote:dat kan ookOp donderdag 21 oktober 2010 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
na ja met twee kids rij je je natuurlijk sowieso gek naarvoetbal/hockey/judo/zwemmen/sexles/school/gym/muziek e.d.
Ik denk dat dit het wordt.....
quote:PWN.Op donderdag 21 oktober 2010 15:35 schreef Muck het volgende:
Ah, van een stommiteit een leerzaam moment maken
Mijn neefje liep met mijn knutselschaar en die heeft een heel fijn scherp puntje
dus ik zeg: "geef die maar hier, die is heel scherp"
hij geeft hem netjes af, ik let niet op en prik in mijn eigen vinger
"jah, is echt scherp" zegt meneer
quote:JaOp donderdag 21 oktober 2010 15:48 schreef Ferb het volgende:
[..]
Redactie front page? Heb ik iets gemist?![]()
quote:Breuls heeft er nog meer, zie zijn twitter.Op donderdag 21 oktober 2010 15:54 schreef Muck het volgende:
[..]
Raar is dat ja
Ik heb net de foto's eens zitten bekijken op Nu.nl
quote:of het Rotterdam-topic of het drama-topic?Op donderdag 21 oktober 2010 16:23 schreef MPG het volgende:
[..] Breuls heeft er nog meer, zie zijn twitter.
quote:Ik dacht, ik communiceer eens in jullie nieuwe hobbyOp donderdag 21 oktober 2010 16:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
of het Rotterdam-topic of het drama-topic?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:23 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
[ http://www.shownieuws.tv/upload_mm/4/c/f/Maurice%20de%20Hond.transfer_445x250.jpg&t=1]afbeelding ]
quote:Klopt
quote:de enige van de fok-crew die ik er niet uit geflikkerd hebBreuls heeft er nog meer, zie zijn twitter.
quote:Ow, dus je hebt mij er ook uitgeflikkerdOp donderdag 21 oktober 2010 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
Klopt
[..]
de enige van de fok-crew die ik er niet uit geflikkerd heb
quote:Aanbouw Bijenkorf Rotterdam ingestort, aantal slachtoffers onbekend is van Sjors btwOp donderdag 21 oktober 2010 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]de enige van de fok-crew die ik er niet uit geflikkerd heb
quote:heb jij twitter dan?Op donderdag 21 oktober 2010 16:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, dus je hebt mij er ook uitgeflikkerd?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik dacht, ik communiceer eens in jullie nieuwe hobby.
quote:Nee
quote:Wel. @mosterdmaaltijd
quote:Je hebt een PM.
quote:Ohja, dat was het iddOp donderdag 21 oktober 2010 16:00 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die hebben de meeste niet eens.
Volgens Wilders is alles opgelost als iedere misdadiger zijn/haar paspoort inlevert toch?
quote:
quote:dan stroomt het hard jongenOp donderdag 21 oktober 2010 16:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
ze hebben er niet eens stromend water tenzij de Maas heel Limburg vult.....
quote:Wel meer ook
quote:hij zegt het en wat hij zegt is waarheid aldus Brammetje JinekOp donderdag 21 oktober 2010 16:30 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohja, dat was het iddDat is idd dé oplossing toch!
quote:Maar dan heb je wel weekendOp donderdag 21 oktober 2010 16:18 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Maar morgen werk ik dan weer extra lang dat dan weer wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een lange dag is een weekend het lekkerst![]()
quote:Overigens heb ik uit betrouwbare bron dat er n'og een crewlid is dat je er niet uitgeflikkerd hebt...Op donderdag 21 oktober 2010 16:25 schreef Muck het volgende:
[..]
de enige van de fok-crew die ik er niet uit geflikkerd heb
quote:HahahahahahahaOp donderdag 21 oktober 2010 16:31 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hij zegt het en wat hij zegt is waarheid aldus Brammetje Jinek
quote:die halve imbeciel uit Rotterdam/Brabant zeker?Op donderdag 21 oktober 2010 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Overigens heb ik uit betrouwbare bron dat er n'og een crewlid is dat je er niet uitgeflikkerd hebt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Nee, tenzij Zandvoort in Brabant ligt.Op donderdag 21 oktober 2010 16:39 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die halve imbeciel uit Rotterdam/Brabant zeker?
quote:oh die knakker. Ik bedoelde JJDJ1984Op donderdag 21 oktober 2010 16:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, tenzij Zandvoort in Brabant ligt.
quote:Dat dacht ik alOp donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
oh die knakker. Ik bedoelde JJDJ1984
quote:nu welOp donderdag 21 oktober 2010 16:48 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
![]()
![]()
Is het nog geen 17:00
Mijn hoofd
Alles wordt tegen me gebruikt vandaag
quote:die magnetronshizzle van Lidl is ook prima te eten weet ik sinds gisteren.Op donderdag 21 oktober 2010 17:01 schreef wel.o.k het volgende:
het enige goede punt aan de winterperiode gevonden![]()
zuurkool met spek en worst
quote:ik na maandag 23:00 vrijOp donderdag 21 oktober 2010 17:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja weekend![]()
Sterker nog.. een week vrij
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 16:32 schreef Ferb het volgende:
[..]
Maar dan heb je wel weekend
Nou ik vind na een korte dag werken het weekend nog leukerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na een lange dag is een weekend het lekkerst
Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
quote:wat is dat precies ik heb nog nooit van magnetronshizzle gehoordOp donderdag 21 oktober 2010 17:02 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
die magnetronshizzle van Lidl is ook prima te eten weet ik sinds gisteren.
quote:de zuurkoolmagnetronmaaltijd van lidl bedoelde ik.Op donderdag 21 oktober 2010 17:32 schreef Panda72 het volgende:
[..]
wat is dat precies ik heb nog nooit van magnetronshizzle gehoord
quote:owh okeOp donderdag 21 oktober 2010 18:01 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
de zuurkoolmagnetronmaaltijd van lidl bedoelde ik.
quote:Nog iets bijzonders toek?
quote:ok, ik blijf nog wel even bij 10
quote:Oh, sorryOp donderdag 21 oktober 2010 18:22 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
hallo..............mijn laptop waait van mijn schoot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |