SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:59 schreef flying-dutchman het volgende:
geek humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:44 schreef Aure het volgende:
Soms voel ik me trouwens echt een enorme faler dat ik 3 jaar verspilt heb
quote:je bent stiekem lapohunter 2.0Op donderdag 21 oktober 2010 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
voor je het weet is het voorbij
(waarom heb ik btw iedere keer de lapo?)
quote:Heb ik ook weleens, en ik ben nog piepjongOp donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
En ben gvd door m'n rug gegaan gisteren na salsa. Stond gewoon thuis mijn tas (staand) uit te pakken, en opeens 'knak' ergens in de rug en nu moeite met bukken.
Oud
quote:Iewww, door je knieën en even een poosje op je zij liggen ?Op donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
En ben gvd door m'n rug gegaan gisteren na salsa. Stond gewoon thuis mijn tas (staand) uit te pakken, en opeens 'knak' ergens in de rug en nu moeite met bukken.
Oud
geek humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oud
geek humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze blijven leuk.
quote:sterkte Steer! wel beter moeite met bukken dan de hele dag krom lopen lijkt meOp donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oud
quote:hier is de lapooooooooooooooooooooooooooooohunter!!
quote:Een nieuwe trui voor Steve is wel te veel gevraagd
quote:MaandagOp donderdag 21 oktober 2010 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ander onderwerp, ben je al naar de doc geweest door de pols?
quote:ik kom niet eens tot een halve meter vandaagOp donderdag 21 oktober 2010 12:17 schreef TAV74 het volgende:
Bweuh, ik schiet geen meter op tot nu toe![]()
Ga zo toch maar even een frisse neus halen, misschien helpt het.
quote:Ik vrees dat ze me erg raar gaan aankijken als ik dat doeOp donderdag 21 oktober 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Maandag
Je bent natuurlijk aan het werk maar op je rug liggen met je knieën gebogen zodat je rug recht zakt wil bij mij wel eens helpen... en je hebt zat bedden daar natuurlijk
quote:ja, doen we bij pilates ook om onze rug weer te ontspannenOp donderdag 21 oktober 2010 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze me erg raar gaan aankijken als ik dat doe
Dus op m'n rug en knieen optrekken?
quote:op je rug, knietjes optrekken, voeten wel op de grond, heupen ontspannen zodat je rug recht' zakt'Op donderdag 21 oktober 2010 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze me erg raar gaan aankijken als ik dat doe
Dus op m'n rug en knieen optrekken?
quote:Dat is voor mij allemaal not doneOp donderdag 21 oktober 2010 12:24 schreef DarkElf het volgende:
op je rug, knietjes optrekken, voeten wel op de grond, heupen ontspannen zodat je rug recht' zakt'
als je thuis bent: op je zij gaan liggen, knietjes optrekken tot ze in een hoek van 90 graden met je rug liggen... dat voelt ook vaak goed.
en smeren met srl gelei ben ik fan van als ik ergens iets voel. hete douche, smeren, thsirt en dikke trui aan/of lekker warm slapen..
quote:Tis allemaal heel persoonlijk iddOp donderdag 21 oktober 2010 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is voor mij allemaal not done
Wel op zij liggen
quote:Kunstacedemie is tof.Op donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef Aure het volgende:
Waarom denken sommige mensen dat je op een kunstacademie niks hoeft te doen ofzoof ze denken dat het allemaal 'makkelijk' huiswerk is. Het is anders, maar niet per se makkelijker.
Zucht, note to self: niet zoveel van anderen aantrekken vandaagnormaal gesproken doe ik dat ook niet zo snel
het zal mn ochtendhumeurtje nog zijn denk ik
quote:iPhone 4 is ook een briljant apparaat.Op donderdag 21 oktober 2010 12:38 schreef DarkElf het volgende:
ik moet echt iets nuttigs gaan doen maar ik ben al de hele tijd ernstig afgeleid door mijn nieuwe speeltjeDie iphone is echt leuk, beetje apps uitzoeken, spelen met mijn nike + app (die heb ik vanmorgen gebruikt met hardlopen) etc etc..
quote:jupp wdkaOp donderdag 21 oktober 2010 12:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Kunstacedemie is tof.Welke richting doe je?
Zit je zeker op Willem de Koning, of niet?
quote:Het is echt leuk speelgoed hèOp donderdag 21 oktober 2010 12:38 schreef DarkElf het volgende:
ik moet echt iets nuttigs gaan doen maar ik ben al de hele tijd ernstig afgeleid door mijn nieuwe speeltjeDie iphone is echt leuk, beetje apps uitzoeken, spelen met mijn nike + app (die heb ik vanmorgen gebruikt met hardlopen) etc etc..
quote:Nou idd. zoveel leuks (angry birdsOp donderdag 21 oktober 2010 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
iPhone 4 is ook een briljant apparaat.
quote:Bedankt voor de moeite om het volledig uit te typenOp donderdag 21 oktober 2010 12:41 schreef Aure het volgende:
[..]
jupp wdkarichting DBKV (google maar
)
quote:Mijn favorieten op dit moment:Op donderdag 21 oktober 2010 12:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou idd. zoveel leuks (angry birds) , al die leuke apps, en zo handig in gebruik! en je kan er ook nog mee bellen
quote:Ik heb tot nu toe: angry birds. Nike + , Nu, Buienradar, runkeeper, JRE (restaurants) en around me.Op donderdag 21 oktober 2010 12:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn favorieten op dit moment:
* Plants vs Zombies
* Flightcontrol
* Bejeweled 2
* Rabobank applicatie
* NU.nl app
* Runkeeper (om je route te loggen e.d. met wandelen / hardlopen)
* Fatwatch (met dank aan Steer)
quote:dat zeg ik ook de hele tijd tegen mezelfOp donderdag 21 oktober 2010 12:46 schreef rijsttafel het volgende:
Over studeren gesproken.. daar moet ik weer eens mee verder.
quote:Die nike + app werkt zonder schoenenOp donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
Nike + moet ik eerst speciale schoenen voor halen. Ben je er wel tevreden over?
quote:Hum? Vroeger moest je toch een sensor in je schoenen stoppen? Hoeft dat niet meer? Kun je er ook schema's instoppen? Dan is het wel het proberen waardOp donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Die nike + app werkt zonder schoenen
Ik heb hem vanmorgen gebruikt en hij is iet helemaal accuraat maar hij klopt goed genoeg en je kan via je eigen dashboard op de nikesite alles leuk bijhouden, doelen stellen etc.. je kan ook je eigen power music erin stoppen voor de extra stimulans als je die nodig hebt en ze kunnen ook van alles aangeven tijdens t lopen (hoe ver je bent en tips etc) maar die heb ik uitgezet. Wel sprak lance mij toe aan t einde
quote:zinloos doch entertainend spelletje. Moet je met vogels op bouwwerken schieten om naar een volgend level te komen
quote:Nee hoeft niet meer. je koopt de app voor 1.59 dollar. en dan kan je beginnen.Op donderdag 21 oktober 2010 12:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hum? Vroeger moest je toch een sensor in je schoenen stoppen? Hoeft dat niet meer? Kun je er ook schema's instoppen? Dan is het wel het proberen waard
quote:Zit standaard op de iPhone.
quote:Hmm liep ik gisteren nog langs. Klinkt als een constructiefoutje.. Stel dat dat het is: Niet echt fijn als je daaronder ligt door een rekenfoutje van de bouwkundige.Op donderdag 21 oktober 2010 13:02 schreef Aure het volgende:
Gebouw in aanbouw ingestort in Rotterdamnaast de bijenkorf. Er liggen 4 of 5 mensen onder t puin
quote:Las ik ook netOp donderdag 21 oktober 2010 13:02 schreef Aure het volgende:
Gebouw in aanbouw ingestort in Rotterdamnaast de bijenkorf. Er liggen 4 of 5 mensen onder t puin
quote:las t net, jeetje zeg.Op donderdag 21 oktober 2010 13:02 schreef Aure het volgende:
quote:Heel fout!Op donderdag 21 oktober 2010 13:21 schreef TAV74 het volgende:
Eerste keer gezondigd sinds ik mijn eet en koffiegewoontes @work heb bijgesteld. Kon het niet laten en heb zak karamel kruidnoten ingeslagen
quote:Ja, en al snel niet meer lekker, maar het roept wel bodemdrift op
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en al snel niet meer lekker, maar het roept wel bodemdrift op
quote:Zo eentje heb ik er al jaren.Op donderdag 21 oktober 2010 13:27 schreef PdeHoog het volgende:http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pless-kapsters.dhtml
quote:aah jij gaat voor de gratis dvd'sOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Had ik nou ook met die M&M's
Ik laat de andere twee zakken nog maar ff dicht een weekje of wat denk ik
quote:
quote:DVD'sOp donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah jij gaat voor de gratis dvd's
quote:bij 3 zakken m&m's krijg je 6 gratis dvd's of 18 downloads
quote:hotwingsOp donderdag 21 oktober 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg net door dat ik vanavond ga KfC-en na het fotograferen
quote:Ik dacht er weer eens niet bij na. Gelukkig is het de AD site, dan lijkt het mee te vallen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
KFCZo ranzig vet die velletjes maar zoooo lekker
![]()
quote:Deze komen uit AmerikaOp donderdag 21 oktober 2010 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij 3 zakken m&m's krijg je 6 gratis dvd's of 18 downloads
quote:Wissel je per seizoen van fast food keten?Op donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
2 jaar geleden ging ik een seizoen lang 1x in de week
(toen had ik net de hotwings ontdekt)
quote:
quote:zuur! heb liever appelsOp donderdag 21 oktober 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
wéér 5 EUR uitgegeven aan 500 gram blauwe bessen in het fruitwinkeltje van het ziekenhuis
Hebben jullie ook vaak dat je denkt: "Ah, per kg is dat zoveel goedkoper dan elders, ik koop gewoon de hele zut? "
had er ook 3 kg appels van kunnen kopen ofzoWaarom zijn de lekkerste dingen het duurst? Zou ik appels lekkerder hebben gevonden wanneer dat schaarser / duurder was dan blauwe bessen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wissel je per seizoen van fast food keten?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wissel je per seizoen van fast food keten?
quote:Ben officiele betatester voor nieuwe versies geworden van die ontwikkelaar.
quote:Vraag-aanbod SteerOp donderdag 21 oktober 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
wéér 5 EUR uitgegeven aan 500 gram blauwe bessen in het fruitwinkeltje van het ziekenhuis
Hebben jullie ook vaak dat je denkt: "Ah, per kg is dat zoveel goedkoper dan elders, ik koop gewoon de hele zut? "
had er ook 3 kg appels van kunnen kopen ofzoWaarom zijn de lekkerste dingen het duurst? Zou ik appels lekkerder hebben gevonden wanneer dat schaarser / duurder was dan blauwe bessen?
quote:aaah. heb slecht teruggelezenOp donderdag 21 oktober 2010 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deze komen uit AmerikaZoals ik al eerder ergens in de SC opmerkte.
quote:Dat laatste ben ik helemaal met je eens hoorOp donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef DarkElf het volgende:
ranzige vette zooi vind ik die kfc .. heb t 1 x gegeten in mijn hele leven geloof ik. ja dat was in Rotterdam nog. was wel lekker maar haalt het niet bij lekkere gegrilde kip van de slager of zoals ik nu weet, van mezelfof bij de kipjes van de kippenkar die elke zondag hier op t dorp staat
quote:What's newOp donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaah. heb slecht teruggelezen
quote:TofOp donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben officiele betatester voor nieuwe versies geworden van die ontwikkelaar.Ik was teleurgesteld dat de nieuwste versie louter voor iOS 4 beschikbaar was (zit nog op 3.1.2 wegens jailbreak) dus toen had hij mij een paar testversies gestuurd waar we samen de bugs uit hebben gevist, en dat is best bevallen.
Vind het altijd leuk om ontwikkelaars van dit soort unieke apps me te helpen en ze een hogere omzet te laten krijgen.
quote:Uhm...ik heb eigenlijk wel ff zoiets van "laat maar...."Op donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef DarkElf het volgende:
he maar P tis niet echt lijntechnisch verantwoord he? M&m' s, KFC enzo
Of heb je een week waarin je gewoon lekker doet en wel ziet? Dat kan natuurlijk ook
quote:Das natuurlijk dan altijd goed dan om even lekker weg te zijn met leuke mensenOp donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...ik heb eigenlijk wel ff zoiets van "laat maar...."Maar ik pas wel een beetje op hoor
Het is niet zozeer het voer, maar meer de gezelligheid die ik ff nodig heb
Ik heb gister daarom ook dubbel warm gegetenWas er helemaal op voorbereid om 's avonds brood te eten op weg naar concertjes maar zou van te voren ff gaan borrelen met collega's en die hebben me uiteindelijk overgehaald om toch te blijven eten. Was gezellig
En ik was nog ruim op tijd voor het concertje
quote:ik vind kleine gemarineerde kippenpootjes- en vleugeltjes van de markt nog steeds het lekkerstOp donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef DarkElf het volgende:
ranzige vette zooi vind ik die kfc .. heb t 1 x gegeten in mijn hele leven geloof ik. ja dat was in Rotterdam nog. was wel lekker maar haalt het niet bij lekkere gegrilde kip van de slager of zoals ik nu weet, van mezelfof bij de kipjes van de kippenkar die elke zondag hier op t dorp staat
quote:ik tot 2 jaar geleden ook niet. als je het eenmaal probeert word je gekOp donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog nooit bij de KFC gegeten.
quote:ehm, niet iedereen dusOp donderdag 21 oktober 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik tot 2 jaar geleden ook niet. als je het eenmaal probeert word je gek
quote:ligt eraan wat je warm eet. soms is warm eten gezonder dan een broodmaaltijdOp donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...ik heb eigenlijk wel ff zoiets van "laat maar...."Maar ik pas wel een beetje op hoor
Het is niet zozeer het voer, maar meer de gezelligheid die ik ff nodig heb
Ik heb gister daarom ook dubbel warm gegetenWas er helemaal op voorbereid om 's avonds brood te eten op weg naar concertjes maar zou van te voren ff gaan borrelen met collega's en die hebben me uiteindelijk overgehaald om toch te blijven eten. Was gezellig
En ik was nog ruim op tijd voor het concertje
quote:JaOp donderdag 21 oktober 2010 13:55 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Das natuurlijk dan altijd goed dan om even lekker weg te zijn met leuke mensen
quote:propjeOp donderdag 21 oktober 2010 13:59 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ok, hier en daar een uitzondering
quote:Dat verklaart de prijs, maar waarom verklaart dat niet dat dure dingen vaak als lekkerder beschouwd worden?
quote:Ik vind KFC echt smerig, 't zijn ook vaak gore stukken met veel zenenOp donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef DarkElf het volgende:
quote:Omdat ze lekkerder zijn en daarom duurder zijn?Op donderdag 21 oktober 2010 14:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat verklaart de prijs, maar waarom verklaart dat niet dat dure dingen vaak als lekkerder beschouwd worden?
quote:Nee, ik hoef het ook niet. Maar ik wil ook niet elke week bij minstens 1 Fast Food keten eten, omdat mijn gewicht dan echt exponentieel toeneemt.
quote:Mwoah, het is eigenlijk nogal ranzigOp donderdag 21 oktober 2010 13:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik tot 2 jaar geleden ook niet. als je het eenmaal probeert word je gek
quote:Ik heb t denk ik 7 of 8 jaar geleden gegeten en kan mijn herinneren dat t veel was, vet was, de salade ranzig was, de kip was redelijk ok. (ik kluif heel selectiefOp donderdag 21 oktober 2010 14:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind KFC echt smerig, 't zijn ook vaak gore stukken met veel zenenIn ZA was ik dol op Nando's, maar dat schijnt in de UK dan weer de kortste weg naar een voedselvergiftiging te zijn
quote:Daar fiets ik elke dag langs, en hoewel ik weet dat het goor en vet is (proefondervindelijk), vind ik het altijd wel erg lekker ruikenOp donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef TAV74 het volgende:
Nu alleen de Pizza Hut nog een keer bespreken, dan hebben we de grote ketens gehad
quote:Ook nog nooit gegetenOp donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef TAV74 het volgende:
Nu alleen de Pizza Hut nog een keer bespreken, dan hebben we de grote ketens gehad
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:17 schreef rijsttafel het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat de groenteboer hier ook bier verkoopt.
quote:nog nooit geweest en de mr weigert erheen te gaan omdat hij het vies vindt (net als domino's ) dus we maken onze eigen pizza welOp donderdag 21 oktober 2010 14:14 schreef TAV74 het volgende:
quote:Die heb ik vorige week nog luidkeels gezongen toen ik in Duitsland wasOp donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef golfer het volgende:
quote:zeg nou maar gewoon dat je het lekker vindOp donderdag 21 oktober 2010 14:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Mwoah, het is eigenlijk nogal ranzig(op zijn tijd lust ik het wel trouwens).
quote:
quote:Eric DikebOp donderdag 21 oktober 2010 14:20 schreef golfer het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ja, ze verkopen ook kazen en wat andere dingen (is wel een tof zaakje), maar blijkbaar dus ook bier.
Hallo meneer de groentebierboer, lekker weertje he? Zeg, doe mij een kilo bananen, een aubergine en een halve kilo spinazie.
- Anders nog iets?
Owja, een sixpack heineken.
quote:heb 1x salade daar gegeten en is lekker! lekker warme gegrilde kip en een kruidige mangodressingOp donderdag 21 oktober 2010 14:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Ik heb t denk ik 7 of 8 jaar geleden gegeten en kan mijn herinneren dat t veel was, vet was, de salade ranzig was, de kip was redelijk ok. (ik kluif heel selectiefdus die zenen enzo eet ik toch al niet) maar volgens mij had ik wel last van mijn buik erna..
voor mij dus nooit meer.
quote:Nou, nee. Als ik echt lekker wil neem ik ze liever zelfgemaakt of van een goede poelier. Maar ranzig fastfood is een paar keer per jaar ook lekkerOp donderdag 21 oktober 2010 14:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zeg nou maar gewoon dat je het lekker vind![]()
het is ook lekker en ik hou van kluiven. de hotwings zijn lekker pittig en idd vet. vind het knap dat in een paar minuten de pootjes volledig gaar zijn terwijl ik ze thuis 50 min in de oven douw
quote:Ik denk niet dat er rotzooi inzit wat dat doet, maar het is dan waarschijnlijk gewoon voorgekookt/-gegrilld.Op donderdag 21 oktober 2010 14:22 schreef Anthraxx het volgende:
Dat is inderdaad wel wat wetenschappelijk onderzoek waard. Wat voor rotzooi ze toevoegen om die kippen in 2 minuten gaar te krijgen.
quote:Trauma's van mijn Duitse ex en haar gezeur over de Cheesy crust die bij de PH zo lekker zou zijn
quote:poelier is het lekkerst jaOp donderdag 21 oktober 2010 14:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Nou, nee. Als ik echt lekker wil neem ik ze liever zelfgemaakt of van een goede poelier. Maar ranzig fastfood is een paar keer per jaar ook lekker
quote:KFCOp donderdag 21 oktober 2010 14:26 schreef Aure het volgende:
Lieverdss, wat ga ik eten vanavond? Ik ben even inspiratieloos. Graag iets makkelijks voor 1 persoonGeen pasta's
quote:Lijkt me wel! Moet denk ik ook wel in zo'n bulkproces, risico op kip die er niet gaar uit gaat lijkt me anders te groot.Op donderdag 21 oktober 2010 14:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er rotzooi inzit wat dat doet, maar het is dan waarschijnlijk gewoon voorgekookt/-gegrilld.
quote:NasiOp donderdag 21 oktober 2010 14:26 schreef Aure het volgende:
Lieverdss, wat ga ik eten vanavond? Ik ben even inspiratieloos. Graag iets makkelijks voor 1 persoonGeen pasta's
quote:Goeie poelierOp donderdag 21 oktober 2010 14:32 schreef golfer het volgende:
Poelier hier in het dorp verkoopt ook Indische maaltijden en zijn vooral gespecialiseerd in vreemde kruiden.
Hebben een assortiment van ruim 150 verschillende kruiden in voorraad.
http://www.walspoelier.nl/hetbedrijf.html
quote:
quote:
quote:Bami
quote:Kan van alles noemen, maar een van mijn "snel klaar, altijd lekker" recepten is mujadara met pitabroodjes en knoflooksaus van creme fraiche of yoghurt ofzo.Op donderdag 21 oktober 2010 14:26 schreef Aure het volgende:
quote:Kip uit blikOp donderdag 21 oktober 2010 14:26 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er rotzooi inzit wat dat doet, maar het is dan waarschijnlijk gewoon voorgekookt/-gegrilld.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:34 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Kan van alles noemen, maar een van mijn "snel klaar, altijd lekker" recepten is mujadara met pitabroodjes en knoflooksaus van creme fraiche of yoghurt ofzo.
http://theconfusedhomemak(...)d-carmalized-onions/
Ik gooi er ook wat piment in en koriander.
Beetje gebakken aardappels erbij als je veel honger hebt en NOMNOM.
quote:Ja, ongetwijfeld gaat 't in de fabriek gewoon door een grote oven ofzo en wordt afgebakken in het restaurant. Hoeft verder niet per se iets mis mee te zijn, maar zelf kom ik er nooit eigenlijk.Op donderdag 21 oktober 2010 14:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Lijkt me wel! Moet denk ik ook wel in zo'n bulkproces, risico op kip die er niet gaar uit gaat lijkt me anders te groot.
quote:Bah, wat goor.Op donderdag 21 oktober 2010 14:35 schreef Anthraxx het volgende:
Kip uit blik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Oh gatverdammeOp donderdag 21 oktober 2010 14:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Kip uit blik
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Vreemd, ik had van jou een enthousiastere reactie verwacht
quote:Dat werd vroeger toch ook gewoon gegeten in Nederland? Kopkaas?Op donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef Aure het volgende:
Als we dan toch bezig zijn in de categorie ranzig:
[ afbeelding ]
En zo ziet het er uit als je het uit t blik haalt:
Klik
quote:
quote:Ik heb geen idee, maar het ziet er echt goor uit.Op donderdag 21 oktober 2010 14:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat werd vroeger toch ook gewoon gegeten in Nederland? Kopkaas?
quote:Staat met grote letters ook ROSE opOp donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef Aure het volgende:
[ afbeelding ]
Klik
quote:Bij kopkaas moet ik aan smegmaOp donderdag 21 oktober 2010 14:41 schreef Anthraxx het volgende:
Dat werd vroeger toch ook gewoon gegeten in Nederland? Kopkaas?
quote:nee ik hoef geen blikvoer. ben geen poesOp donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vreemd, ik had van jou een enthousiastere reactie verwacht![]()
quote:* TAV74 legt kruidnoten nu definitief wegOp donderdag 21 oktober 2010 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij kopkaas moet ik aan smegmadenken.
.
quote:goedzo TAVOp donderdag 21 oktober 2010 14:49 schreef TAV74 het volgende:
[..]
* TAV74 legt kruidnoten nu definitief weg
quote:Ik nietOp donderdag 21 oktober 2010 14:47 schreef golfer het volgende:
[..]
Bij kopkaas moet ik aan smegmadenken.
.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:49 schreef TAV74 het volgende:
* TAV74 legt kruidnoten nu definitief weg
quote:Ah, duidelijk. Misschien is het dialect in het hoge Noorden. Geen idee. Maar ik zou het dus nooit eten om eerlijk te zijn.Op donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef golfer het volgende:
Maar wat Annie bedoelde is dus hoofdkaas of (zure)zult.
quote:Geconcentreerde vruchtenOp donderdag 21 oktober 2010 14:49 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
nee ik hoef geen blikvoer. ben geen poes![]()
lus alleen vruchtjes uit blik (van die geconcentreerde vruchten op suikersiroop) en knakworsten maar laatste eet ik nooit
quote:Gewoon van jongs af aan een beetje discipline bijbrengenOp donderdag 21 oktober 2010 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geconcentreerde vruchtenHoe gaat dat in z'n werk?
quote:Was ik maar een geconcentreerd vruchtje, dan kon ik mn hoofd tenminste bij mn huiswerk houdenOp donderdag 21 oktober 2010 14:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Geconcentreerde vruchtenHoe gaat dat in z'n werk?
quote:zure zult at ik vroeger op broodOp donderdag 21 oktober 2010 14:53 schreef golfer het volgende:
Maar wat Annie bedoelde is dus hoofdkaas of (zure)zult.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Vreemd, ik had van jou een enthousiastere reactie verwacht![]()
quote:
quote:Wat erg dat dit soort docenten niet met hun tijd meegaan.Op donderdag 21 oktober 2010 15:10 schreef LieLie het volgende:
Hij zegt dat communicatiedeskundigen heel modern moeten denken, omdat er zoveel informstiekanalen zijn (laat de docent communicatietheorie niet horen dat ie die term gebruikt trouwens).
Maar hij houdt een presentatie door door een worddocumentje te scrollen, en als ie m minimaliseert is ie m kwijt
quote:Je hebt het wel zwaar vandaag zegOp donderdag 21 oktober 2010 14:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Was ik maar een geconcentreerd vruchtje, dan kon ik mn hoofd tenminste bij mn huiswerk houden
quote:ahhhhhhhOp donderdag 21 oktober 2010 14:57 schreef Aure het volgende:
[..]
Was ik maar een geconcentreerd vruchtje, dan kon ik mn hoofd tenminste bij mn huiswerk houden
quote:Ik doe mijn bestOp donderdag 21 oktober 2010 15:25 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
zit je mij nou te narren?
quote:Jakkes! Varkenskoppenbrei.Op donderdag 21 oktober 2010 15:05 schreef FutureFairytale het volgende:
zure zult at ik vroeger op brood
quote:Niet zo aggressiefOp donderdag 21 oktober 2010 15:34 schreef TAV74 het volgende:
F*ck it, ik ga even lekker dom mijn mailbox opruimen, ik krijg weer eens geen fatsoenlijke letter op papier. Morgenvroeg hopen op een bevlieging dan maar.
quote:Dat tuig is allemaal ergens op locatieOp donderdag 21 oktober 2010 15:36 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niet zo aggressiefGa anders even een rondje manageren over de afdeling
quote:oh ja weet ik niet. vroeger al helemaal niet. vind het nu niet lekker meer maar af en toe eet mn moeder het nog
quote:nog niet gelukt want ik word op dit moment blij van mn roomboter suikerwafel
quote:Damn
quote:BeideOp donderdag 21 oktober 2010 15:29 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Je hebt het wel zwaar vandaag zeg
Wat moet je doen? Iets theorie of iets creabea?
quote:Dat is echt zooooooooooooooo'n zeiknummerOp donderdag 21 oktober 2010 15:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
lalalalalala, life is life, lalalalala
quote:vind ik ookOp donderdag 21 oktober 2010 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is echt zooooooooooooooo'n zeiknummer
quote:En elk fout feestje komt ie wel voorbijOp donderdag 21 oktober 2010 16:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat is echt zooooooooooooooo'n zeiknummer
quote:slapen! heerlijk!Op donderdag 21 oktober 2010 16:21 schreef Tezz het volgende:
Oh! Heb zowat de hele dag geslapen!
En ik zie dat jullie het over vieze eetgewoontes hebben. Past prima bij mijn gemoedstoestand van het moment haha....
Mijn man is aan het koken (kippebouten met knof en citroen zo te ruiken) en het hele huis ruikt naar eten. Hoe durft ie.
quote:Kip uit blik. Bestaat dat???Op donderdag 21 oktober 2010 16:22 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
slapen! heerlijk!![]()
toch geen kip uit blik he?
quote:Tezz, ik heb me laatst nog door de apotheker laten vertellen dat het gebruik van norit weinig zin heeft.Op donderdag 21 oktober 2010 16:24 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kip uit blik. Bestaat dat???
Anyway, ik durf niet te gaan kijken in de keuken. Ik neem nog maar gewoon een Norritje.
quote:Gedeactiveerde koolstof heeft toch wel zinOp donderdag 21 oktober 2010 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tezz, ik heb me laatst nog door de apotheker laten vertellen dat het gebruik van norit weinig zin heeft.
Jij met je dubbele r-en
quote:OhOp donderdag 21 oktober 2010 16:43 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Tezz, ik heb me laatst nog door de apotheker laten vertellen dat het gebruik van norit weinig zin heeft.
Jij met je dubbele r-en
quote:Dat sowiesoOp donderdag 21 oktober 2010 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Gedeactiveerde koolstof heeft toch wel zin![]()
Maar het zwarte kleureffect op je ontlasting is op zichzelf al gaaf genoeg uiteraard.![]()
quote:Er zijn betere middelen idd.Op donderdag 21 oktober 2010 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat sowiesoMaar het was een beetje een ouderwets middel en niet erg effectief, zei mijn (schattige Vlaamse) apotheker.
Tezz, omdat je na herhaaldelijke correcties nog altijd puree met 2 r-en schrijft
1 2 3 | \eta_r(t) = \eta_r(0)\cos(\omega_r T)+\dot{\eta}_r(0)h_r(t)+\int_0^t\phi_r(\tau)h_r(t-\tau)d\tau \end{equation*} |
quote:Oh echt the horror, ik klikte brrrr zegOp donderdag 21 oktober 2010 14:40 schreef Aure het volgende:
[ afbeelding ]
Klik
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:27 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Oh echt the horror, ik klikte brrrr zeg
quote:MooiOp donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Aure het volgende:
Ik heb ff een foto gemaakt van mn nieuwe jurkje, maar ik kreeg m er niet heul goed op.
Anyway: klik
Het is dus donkerpaarse stof met donkerpaarse tule erover
quote:Super gaaf jurkje, staat je mooiOp donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Aure het volgende:
Ik heb ff een foto gemaakt van mn nieuwe jurkje, maar ik kreeg m er niet heul goed op.
quote:Staat je goed.Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Aure het volgende:
quote:Ja, ben er echt heel blij mee
quote:ja had beter niet kunnen klikken haha, misschien smaakt het heerlijk hoor maar nee ik bedank haha.
quote:wow, mooi jurkje!Op donderdag 21 oktober 2010 17:32 schreef Aure het volgende:
Ja, ben er echt heel blij meeEn het geeft een boost aan mn boobs
De eerste opmerking die iedereen aan wie ik dit jurkje IRL heb laten zien heeft gemaakt is "Wow, het ehh maakt je tieten wel een stuk groter"
quote:Die komt uit de winkel waar ik werkOp donderdag 21 oktober 2010 17:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Super gaaf jurkje, staat je mooi![]()
waar heb je die gekocht
ik zoek zoiets
quote:Heb je een adres in Utrecht>? omg must haveOp donderdag 21 oktober 2010 17:36 schreef Aure het volgende:
[..]
Die komt uit de winkel waar ik werkMaar het merk is nü by staff
Het wordt wel in meer winkels verkocht hier in Nederland.
quote:Ik ga even voor je zoekenOp donderdag 21 oktober 2010 17:38 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heb je een adres in Utrecht>? omg must have
quote:TofOp donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Aure het volgende:
quote:ADEOp donderdag 21 oktober 2010 17:39 schreef rijsttafel het volgende:
Mooie bors.. eh jurk!
Heb zelf ook een nieuwe outfit aan. Vanavond naar Amsterdam.
quote:Oh wow das super tof!!Op donderdag 21 oktober 2010 17:38 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik ga even voor je zoekenIk PM je zo wel, doe ik meteen het artikelnummer erbij.
quote:Hij is super tof!! Ik durf dat niet aan met m'n boobs... ben nog steeds bezig met het acceptatieproces (ben beetje sneu)Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Aure het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:52 schreef kahlie het volgende:
[..]
Hij is super tof!! Ik durf dat niet aan met m'n boobs... ben nog steeds bezig met het acceptatieproces (ben beetje sneu)
Aan mijn gigantische productieve dag kwam vanmiddag een eind toen ik half jankend van de buikkrampen in bed ben gekropen en tot 17.00 heb geslapen. Echt zwaar klote, want ik heb morgen een bruiloft en ik kan geen buikgriep gebruiken.Hoop dat ik snel opknap. Nu eerst aan de jachtschotel met cantharellen.
quote:leuk!!Op donderdag 21 oktober 2010 18:16 schreef rijsttafel het volgende:
Als het dan toch over jurkjes en tieten gaat...
Rijsttafel-"nieuwe"-stijl
Sorry voor de crappy webcam pic, de batterijen van m'n camera zijn dood.
[ afbeelding ]
quote:Haha ! Het zit in mijn systeem, krijg het er niet uit.....Op donderdag 21 oktober 2010 17:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat sowiesoMaar het was een beetje een ouderwets middel en niet erg effectief, zei mijn (schattige Vlaamse) apotheker.
Tezz, omdat je na herhaaldelijke correcties nog altijd puree met 2 r-en schrijft
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Aure het volgende:
quote:Even als reactie op een facebook foto: wat heb jij een lekkere kont zeg.Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Aure het volgende:
quote:HipOp donderdag 21 oktober 2010 18:16 schreef rijsttafel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 17:29 schreef Aure het volgende:
quote:DurfdeOp donderdag 21 oktober 2010 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hip![]()
Durfde ik maar even hip te zijn als jij
quote:J. ?Op donderdag 21 oktober 2010 18:46 schreef FutureFairytale het volgende:
zit bij de Italiaan te wachten op mijn tafelgenoot
quote:Gaat redelijk. Heb soep gegeten en ben nog wat zwakjes, maar de krampen nemen af.Op donderdag 21 oktober 2010 18:47 schreef FutureFairytale het volgende:
beterschap Kahlie. Buikgriep is blegh. Hoe gaat het met jou Tezz?
quote:hoe raad je het zo? Hij vroeg of ik vnv wat wilde doen en ik dacht kan wel. Hijs morgen jarig dus dan trakteer ik em wel op de Italiaan. Ik mocht echt niet later dan 18.15u er zijn
quote:Dus je zit daar al bijna drie kwartier te wachten??? Ga weg! Rennen! Nooit meer teruggaan!Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe raad je het zo? Hij vroeg of ik vnv wat wilde doen en ik dacht kan wel. Hijs morgen jarig dus dan trakteer ik em wel op de Italiaan. Ik mocht echt niet later dan 18.15u er zijnvan zijn tel is t netwerk bezet en net kreeg ik em te pakken maar volgens mij zat ie in n tunnel ofzo. Hoorde alleen 'bel je zo'. Wordt vervolgd.
quote:als je je wat beter voelt kun je t proberen. Je merkt vanzelf of je niet lekker wordt, dan wil je wel naar huis!Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gaat redelijk. Heb soep gegeten en ben nog wat zwakjes, maar de krampen nemen af.
Ik ga morgen doen alsof er niets aan de hand is, want ik heb een feestje morgenavond wat ik niet wil missen.....
quote:Ik zou zo langzamerhand aan fysiek geweld gaan denken als ik jou was...Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
hoe raad je het zo? Hij vroeg of ik vnv wat wilde doen en ik dacht kan wel. Hijs morgen jarig dus dan trakteer ik em wel op de Italiaan. Ik mocht echt niet later dan 18.15u er zijnvan zijn tel is t netwerk bezet en net kreeg ik em te pakken maar volgens mij zat ie in n tunnel ofzo. Hoorde alleen 'bel je zo'. Wordt vervolgd.
quote:Wegwezen daar en hem nooit meer willen zien.Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef FutureFairytale het volgende:
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 18:53 schreef golfer het volgende:
Wegwezen daar en hem nooit meer willen zien.
quote:Niets aan toe te voegen.Op donderdag 21 oktober 2010 18:52 schreef Tezz het volgende:
Dus je zit daar al bijna drie kwartier te wachten??? Ga weg! Rennen! Nooit meer teruggaan!
quote:whaha was ik maar zo stoer!Op donderdag 21 oktober 2010 18:52 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik zou zo langzamerhand aan fysiek geweld gaan denken als ik jou was...
quote:Opstaan en weglopen. NU!Op donderdag 21 oktober 2010 18:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
quote:kreeg em niet te pakken. Zal vragen waarom. Hij zal vast zeggen dat t dan nog langer zou duren
quote:Jij hem niet, hij jou!Op donderdag 21 oktober 2010 19:02 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
kreeg em niet te pakken. Zal vragen waarom. Hij zal vast zeggen dat t dan nog langer zou duren
quote:Leuk!!!Op donderdag 21 oktober 2010 18:16 schreef rijsttafel het volgende:
[ afbeelding ]
quote:HAHA ik weet precies welke foto je bedoelt. En het is nou niet echt de meest flatterende fotoOp donderdag 21 oktober 2010 18:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Even als reactie op een facebook foto: wat heb jij een lekkere kont zeg.![]()
![]()
![]()
![]()
Jurkje mag er ook wezen.
quote:ThanksOp donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
Super! En wat heb je een mooi figuur!
quote:Eens met Sun.
quote:vergiet? of zeef?Op donderdag 21 oktober 2010 19:15 schreef LieLie het volgende:
Oh balen AureZe moeten daar ook een keer iets echt handigs voor uitvinden
quote:LekkerOp donderdag 21 oktober 2010 19:15 schreef Sunnythesun het volgende:
brrr.. dekentje nodig geloof ik.. en zo lekker thee met honing (en gevulde speculaas)
quote:Mijne ook. Maar dat is officieel een pasta-inzet van de IkeaOp donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef Aure het volgende:
[..]
Zeef dan denk ik. Mijn vergiet heeft te grote gaatjes voor rijst.
quote:Ga lekker sporten joh! Des te eerder zie je straks die 7 vooraan op de weegschaal staanOp donderdag 21 oktober 2010 19:17 schreef LieLie het volgende:
Eigenlijk vind ik dat ik moet sporten.
Maar stiekem wil ik gewoon lang douchen en in m'n huispak op de bank
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 19:18 schreef Aure het volgende:
[..]
Ga lekker sporten joh! Des te eerder zie je straks die 7 vooraan op de weegschaal staan
quote:maar... die hebben we hier niet hoorOp donderdag 21 oktober 2010 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook een mooie uitvinding voor: vaatwasser
quote:Dan is die zo snel volOp donderdag 21 oktober 2010 19:18 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook een mooie uitvinding voor: vaatwasser
quote:Dan een huisgenoot??Op donderdag 21 oktober 2010 19:19 schreef Aure het volgende:
[..]
maar... die hebben we hier niet hoor
quote:Maar, maar, maar........ Ik wil dat nie zo graagOp donderdag 21 oktober 2010 19:20 schreef Aure het volgende:
[..]
Is toch zo![]()
Ik moet ook echt een abo bij de sportschool gaan nemenVolgende maand maar es doen
quote:Dan blijf je een avondje thuis en doe je de volgende keer nog harder sportenOp donderdag 21 oktober 2010 19:21 schreef LieLie het volgende:
[..]
Maar, maar, maar........ Ik wil dat nie zo graag
quote:Dat sowieso, want volgende week is het herfstvakantie en dan kan ik gewoon twee keer.Op donderdag 21 oktober 2010 19:21 schreef Aure het volgende:
[..]
Dan blijf je een avondje thuis en doe je de volgende keer nog harder sporten
quote:OpgelostOp donderdag 21 oktober 2010 19:22 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dat sowieso, want volgende week is het herfstvakantie en dan kan ik gewoon twee keer.
quote:Jaa ik vind het echt een heerlijk nummer
quote:Hmmm..ben een man en niet kledingbewust heOp donderdag 21 oktober 2010 17:42 schreef Aure het volgende:
[..]
Nee man, tis niet echt een jurkje voor museabezoekjes
quote:Keuringsdienst van waarde gaat over kaasOp donderdag 21 oktober 2010 19:41 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Keuringsdienst van waarde?
Cherso euhm.. film ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |