SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:59 schreef flying-dutchman het volgende:
geek humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:44 schreef Aure het volgende:
Soms voel ik me trouwens echt een enorme faler dat ik 3 jaar verspilt heb
quote:je bent stiekem lapohunter 2.0Op donderdag 21 oktober 2010 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
voor je het weet is het voorbij
(waarom heb ik btw iedere keer de lapo?)
quote:Heb ik ook weleens, en ik ben nog piepjongOp donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
En ben gvd door m'n rug gegaan gisteren na salsa. Stond gewoon thuis mijn tas (staand) uit te pakken, en opeens 'knak' ergens in de rug en nu moeite met bukken.
Oud
quote:Iewww, door je knieën en even een poosje op je zij liggen ?Op donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
En ben gvd door m'n rug gegaan gisteren na salsa. Stond gewoon thuis mijn tas (staand) uit te pakken, en opeens 'knak' ergens in de rug en nu moeite met bukken.
Oud
geek humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oud
geek humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze blijven leuk.
quote:sterkte Steer! wel beter moeite met bukken dan de hele dag krom lopen lijkt meOp donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oud
quote:hier is de lapooooooooooooooooooooooooooooohunter!!
quote:Een nieuwe trui voor Steve is wel te veel gevraagd
quote:MaandagOp donderdag 21 oktober 2010 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ander onderwerp, ben je al naar de doc geweest door de pols?
quote:ik kom niet eens tot een halve meter vandaagOp donderdag 21 oktober 2010 12:17 schreef TAV74 het volgende:
Bweuh, ik schiet geen meter op tot nu toe![]()
Ga zo toch maar even een frisse neus halen, misschien helpt het.
quote:Ik vrees dat ze me erg raar gaan aankijken als ik dat doeOp donderdag 21 oktober 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Maandag
Je bent natuurlijk aan het werk maar op je rug liggen met je knieën gebogen zodat je rug recht zakt wil bij mij wel eens helpen... en je hebt zat bedden daar natuurlijk
quote:ja, doen we bij pilates ook om onze rug weer te ontspannenOp donderdag 21 oktober 2010 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze me erg raar gaan aankijken als ik dat doe
Dus op m'n rug en knieen optrekken?
quote:op je rug, knietjes optrekken, voeten wel op de grond, heupen ontspannen zodat je rug recht' zakt'Op donderdag 21 oktober 2010 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze me erg raar gaan aankijken als ik dat doe
Dus op m'n rug en knieen optrekken?
quote:Dat is voor mij allemaal not doneOp donderdag 21 oktober 2010 12:24 schreef DarkElf het volgende:
op je rug, knietjes optrekken, voeten wel op de grond, heupen ontspannen zodat je rug recht' zakt'
als je thuis bent: op je zij gaan liggen, knietjes optrekken tot ze in een hoek van 90 graden met je rug liggen... dat voelt ook vaak goed.
en smeren met srl gelei ben ik fan van als ik ergens iets voel. hete douche, smeren, thsirt en dikke trui aan/of lekker warm slapen..
quote:Tis allemaal heel persoonlijk iddOp donderdag 21 oktober 2010 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is voor mij allemaal not done
Wel op zij liggen
quote:Kunstacedemie is tof.Op donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef Aure het volgende:
Waarom denken sommige mensen dat je op een kunstacademie niks hoeft te doen ofzoof ze denken dat het allemaal 'makkelijk' huiswerk is. Het is anders, maar niet per se makkelijker.
Zucht, note to self: niet zoveel van anderen aantrekken vandaagnormaal gesproken doe ik dat ook niet zo snel
het zal mn ochtendhumeurtje nog zijn denk ik
quote:iPhone 4 is ook een briljant apparaat.Op donderdag 21 oktober 2010 12:38 schreef DarkElf het volgende:
ik moet echt iets nuttigs gaan doen maar ik ben al de hele tijd ernstig afgeleid door mijn nieuwe speeltjeDie iphone is echt leuk, beetje apps uitzoeken, spelen met mijn nike + app (die heb ik vanmorgen gebruikt met hardlopen) etc etc..
quote:jupp wdkaOp donderdag 21 oktober 2010 12:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Kunstacedemie is tof.Welke richting doe je?
Zit je zeker op Willem de Koning, of niet?
quote:Het is echt leuk speelgoed hèOp donderdag 21 oktober 2010 12:38 schreef DarkElf het volgende:
ik moet echt iets nuttigs gaan doen maar ik ben al de hele tijd ernstig afgeleid door mijn nieuwe speeltjeDie iphone is echt leuk, beetje apps uitzoeken, spelen met mijn nike + app (die heb ik vanmorgen gebruikt met hardlopen) etc etc..
quote:Nou idd. zoveel leuks (angry birdsOp donderdag 21 oktober 2010 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
iPhone 4 is ook een briljant apparaat.
quote:Bedankt voor de moeite om het volledig uit te typenOp donderdag 21 oktober 2010 12:41 schreef Aure het volgende:
[..]
jupp wdkarichting DBKV (google maar
)
quote:Mijn favorieten op dit moment:Op donderdag 21 oktober 2010 12:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou idd. zoveel leuks (angry birds) , al die leuke apps, en zo handig in gebruik! en je kan er ook nog mee bellen
quote:Ik heb tot nu toe: angry birds. Nike + , Nu, Buienradar, runkeeper, JRE (restaurants) en around me.Op donderdag 21 oktober 2010 12:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn favorieten op dit moment:
* Plants vs Zombies
* Flightcontrol
* Bejeweled 2
* Rabobank applicatie
* NU.nl app
* Runkeeper (om je route te loggen e.d. met wandelen / hardlopen)
* Fatwatch (met dank aan Steer)
quote:dat zeg ik ook de hele tijd tegen mezelfOp donderdag 21 oktober 2010 12:46 schreef rijsttafel het volgende:
Over studeren gesproken.. daar moet ik weer eens mee verder.
quote:Die nike + app werkt zonder schoenenOp donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
Nike + moet ik eerst speciale schoenen voor halen. Ben je er wel tevreden over?
quote:Hum? Vroeger moest je toch een sensor in je schoenen stoppen? Hoeft dat niet meer? Kun je er ook schema's instoppen? Dan is het wel het proberen waardOp donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Die nike + app werkt zonder schoenen
Ik heb hem vanmorgen gebruikt en hij is iet helemaal accuraat maar hij klopt goed genoeg en je kan via je eigen dashboard op de nikesite alles leuk bijhouden, doelen stellen etc.. je kan ook je eigen power music erin stoppen voor de extra stimulans als je die nodig hebt en ze kunnen ook van alles aangeven tijdens t lopen (hoe ver je bent en tips etc) maar die heb ik uitgezet. Wel sprak lance mij toe aan t einde
quote:zinloos doch entertainend spelletje. Moet je met vogels op bouwwerken schieten om naar een volgend level te komen
quote:Nee hoeft niet meer. je koopt de app voor 1.59 dollar. en dan kan je beginnen.Op donderdag 21 oktober 2010 12:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hum? Vroeger moest je toch een sensor in je schoenen stoppen? Hoeft dat niet meer? Kun je er ook schema's instoppen? Dan is het wel het proberen waard
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |