SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:59 schreef flying-dutchman het volgende:
geek humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:44 schreef Aure het volgende:
Soms voel ik me trouwens echt een enorme faler dat ik 3 jaar verspilt heb
quote:je bent stiekem lapohunter 2.0Op donderdag 21 oktober 2010 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
voor je het weet is het voorbij
(waarom heb ik btw iedere keer de lapo?)
quote:Heb ik ook weleens, en ik ben nog piepjongOp donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
En ben gvd door m'n rug gegaan gisteren na salsa. Stond gewoon thuis mijn tas (staand) uit te pakken, en opeens 'knak' ergens in de rug en nu moeite met bukken.
Oud
quote:Iewww, door je knieën en even een poosje op je zij liggen ?Op donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
En ben gvd door m'n rug gegaan gisteren na salsa. Stond gewoon thuis mijn tas (staand) uit te pakken, en opeens 'knak' ergens in de rug en nu moeite met bukken.
Oud
geek humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oud
geek humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze blijven leuk.
quote:sterkte Steer! wel beter moeite met bukken dan de hele dag krom lopen lijkt meOp donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oud
quote:hier is de lapooooooooooooooooooooooooooooohunter!!
quote:Een nieuwe trui voor Steve is wel te veel gevraagd
quote:MaandagOp donderdag 21 oktober 2010 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ander onderwerp, ben je al naar de doc geweest door de pols?
quote:ik kom niet eens tot een halve meter vandaagOp donderdag 21 oktober 2010 12:17 schreef TAV74 het volgende:
Bweuh, ik schiet geen meter op tot nu toe![]()
Ga zo toch maar even een frisse neus halen, misschien helpt het.
quote:Ik vrees dat ze me erg raar gaan aankijken als ik dat doeOp donderdag 21 oktober 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Maandag
Je bent natuurlijk aan het werk maar op je rug liggen met je knieën gebogen zodat je rug recht zakt wil bij mij wel eens helpen... en je hebt zat bedden daar natuurlijk
quote:ja, doen we bij pilates ook om onze rug weer te ontspannenOp donderdag 21 oktober 2010 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze me erg raar gaan aankijken als ik dat doe
Dus op m'n rug en knieen optrekken?
quote:op je rug, knietjes optrekken, voeten wel op de grond, heupen ontspannen zodat je rug recht' zakt'Op donderdag 21 oktober 2010 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze me erg raar gaan aankijken als ik dat doe
Dus op m'n rug en knieen optrekken?
quote:Dat is voor mij allemaal not doneOp donderdag 21 oktober 2010 12:24 schreef DarkElf het volgende:
op je rug, knietjes optrekken, voeten wel op de grond, heupen ontspannen zodat je rug recht' zakt'
als je thuis bent: op je zij gaan liggen, knietjes optrekken tot ze in een hoek van 90 graden met je rug liggen... dat voelt ook vaak goed.
en smeren met srl gelei ben ik fan van als ik ergens iets voel. hete douche, smeren, thsirt en dikke trui aan/of lekker warm slapen..
quote:Tis allemaal heel persoonlijk iddOp donderdag 21 oktober 2010 12:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is voor mij allemaal not done
Wel op zij liggen
quote:Kunstacedemie is tof.Op donderdag 21 oktober 2010 12:31 schreef Aure het volgende:
Waarom denken sommige mensen dat je op een kunstacademie niks hoeft te doen ofzoof ze denken dat het allemaal 'makkelijk' huiswerk is. Het is anders, maar niet per se makkelijker.
Zucht, note to self: niet zoveel van anderen aantrekken vandaagnormaal gesproken doe ik dat ook niet zo snel
het zal mn ochtendhumeurtje nog zijn denk ik
quote:iPhone 4 is ook een briljant apparaat.Op donderdag 21 oktober 2010 12:38 schreef DarkElf het volgende:
ik moet echt iets nuttigs gaan doen maar ik ben al de hele tijd ernstig afgeleid door mijn nieuwe speeltjeDie iphone is echt leuk, beetje apps uitzoeken, spelen met mijn nike + app (die heb ik vanmorgen gebruikt met hardlopen) etc etc..
quote:jupp wdkaOp donderdag 21 oktober 2010 12:40 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Kunstacedemie is tof.Welke richting doe je?
Zit je zeker op Willem de Koning, of niet?
quote:Het is echt leuk speelgoed hèOp donderdag 21 oktober 2010 12:38 schreef DarkElf het volgende:
ik moet echt iets nuttigs gaan doen maar ik ben al de hele tijd ernstig afgeleid door mijn nieuwe speeltjeDie iphone is echt leuk, beetje apps uitzoeken, spelen met mijn nike + app (die heb ik vanmorgen gebruikt met hardlopen) etc etc..
quote:Nou idd. zoveel leuks (angry birdsOp donderdag 21 oktober 2010 12:41 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
iPhone 4 is ook een briljant apparaat.
quote:Bedankt voor de moeite om het volledig uit te typenOp donderdag 21 oktober 2010 12:41 schreef Aure het volgende:
[..]
jupp wdkarichting DBKV (google maar
)
quote:Mijn favorieten op dit moment:Op donderdag 21 oktober 2010 12:43 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Nou idd. zoveel leuks (angry birds) , al die leuke apps, en zo handig in gebruik! en je kan er ook nog mee bellen
quote:Ik heb tot nu toe: angry birds. Nike + , Nu, Buienradar, runkeeper, JRE (restaurants) en around me.Op donderdag 21 oktober 2010 12:48 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mijn favorieten op dit moment:
* Plants vs Zombies
* Flightcontrol
* Bejeweled 2
* Rabobank applicatie
* NU.nl app
* Runkeeper (om je route te loggen e.d. met wandelen / hardlopen)
* Fatwatch (met dank aan Steer)
quote:dat zeg ik ook de hele tijd tegen mezelfOp donderdag 21 oktober 2010 12:46 schreef rijsttafel het volgende:
Over studeren gesproken.. daar moet ik weer eens mee verder.
quote:Die nike + app werkt zonder schoenenOp donderdag 21 oktober 2010 12:50 schreef Anthraxx het volgende:
Nike + moet ik eerst speciale schoenen voor halen. Ben je er wel tevreden over?
quote:Hum? Vroeger moest je toch een sensor in je schoenen stoppen? Hoeft dat niet meer? Kun je er ook schema's instoppen? Dan is het wel het proberen waardOp donderdag 21 oktober 2010 12:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Die nike + app werkt zonder schoenen
Ik heb hem vanmorgen gebruikt en hij is iet helemaal accuraat maar hij klopt goed genoeg en je kan via je eigen dashboard op de nikesite alles leuk bijhouden, doelen stellen etc.. je kan ook je eigen power music erin stoppen voor de extra stimulans als je die nodig hebt en ze kunnen ook van alles aangeven tijdens t lopen (hoe ver je bent en tips etc) maar die heb ik uitgezet. Wel sprak lance mij toe aan t einde
quote:zinloos doch entertainend spelletje. Moet je met vogels op bouwwerken schieten om naar een volgend level te komen
quote:Nee hoeft niet meer. je koopt de app voor 1.59 dollar. en dan kan je beginnen.Op donderdag 21 oktober 2010 12:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hum? Vroeger moest je toch een sensor in je schoenen stoppen? Hoeft dat niet meer? Kun je er ook schema's instoppen? Dan is het wel het proberen waard
quote:Zit standaard op de iPhone.
quote:Hmm liep ik gisteren nog langs. Klinkt als een constructiefoutje.. Stel dat dat het is: Niet echt fijn als je daaronder ligt door een rekenfoutje van de bouwkundige.Op donderdag 21 oktober 2010 13:02 schreef Aure het volgende:
Gebouw in aanbouw ingestort in Rotterdamnaast de bijenkorf. Er liggen 4 of 5 mensen onder t puin
quote:Las ik ook netOp donderdag 21 oktober 2010 13:02 schreef Aure het volgende:
Gebouw in aanbouw ingestort in Rotterdamnaast de bijenkorf. Er liggen 4 of 5 mensen onder t puin
quote:las t net, jeetje zeg.Op donderdag 21 oktober 2010 13:02 schreef Aure het volgende:
quote:Heel fout!Op donderdag 21 oktober 2010 13:21 schreef TAV74 het volgende:
Eerste keer gezondigd sinds ik mijn eet en koffiegewoontes @work heb bijgesteld. Kon het niet laten en heb zak karamel kruidnoten ingeslagen
quote:Ja, en al snel niet meer lekker, maar het roept wel bodemdrift op
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, en al snel niet meer lekker, maar het roept wel bodemdrift op
quote:Zo eentje heb ik er al jaren.Op donderdag 21 oktober 2010 13:27 schreef PdeHoog het volgende:http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)pless-kapsters.dhtml
quote:aah jij gaat voor de gratis dvd'sOp donderdag 21 oktober 2010 13:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Had ik nou ook met die M&M's
Ik laat de andere twee zakken nog maar ff dicht een weekje of wat denk ik
quote:
quote:DVD'sOp donderdag 21 oktober 2010 13:33 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aah jij gaat voor de gratis dvd's
quote:bij 3 zakken m&m's krijg je 6 gratis dvd's of 18 downloads
quote:hotwingsOp donderdag 21 oktober 2010 13:36 schreef PdeHoog het volgende:
Ik krijg net door dat ik vanavond ga KfC-en na het fotograferen
quote:Ik dacht er weer eens niet bij na. Gelukkig is het de AD site, dan lijkt het mee te vallen
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
KFCZo ranzig vet die velletjes maar zoooo lekker
![]()
quote:Deze komen uit AmerikaOp donderdag 21 oktober 2010 13:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bij 3 zakken m&m's krijg je 6 gratis dvd's of 18 downloads
quote:Wissel je per seizoen van fast food keten?Op donderdag 21 oktober 2010 13:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
![]()
2 jaar geleden ging ik een seizoen lang 1x in de week
(toen had ik net de hotwings ontdekt)
quote:
quote:zuur! heb liever appelsOp donderdag 21 oktober 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
wéér 5 EUR uitgegeven aan 500 gram blauwe bessen in het fruitwinkeltje van het ziekenhuis
Hebben jullie ook vaak dat je denkt: "Ah, per kg is dat zoveel goedkoper dan elders, ik koop gewoon de hele zut? "
had er ook 3 kg appels van kunnen kopen ofzoWaarom zijn de lekkerste dingen het duurst? Zou ik appels lekkerder hebben gevonden wanneer dat schaarser / duurder was dan blauwe bessen?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wissel je per seizoen van fast food keten?
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 13:49 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Wissel je per seizoen van fast food keten?
quote:Ben officiele betatester voor nieuwe versies geworden van die ontwikkelaar.
quote:Vraag-aanbod SteerOp donderdag 21 oktober 2010 13:45 schreef Stereotomy het volgende:
wéér 5 EUR uitgegeven aan 500 gram blauwe bessen in het fruitwinkeltje van het ziekenhuis
Hebben jullie ook vaak dat je denkt: "Ah, per kg is dat zoveel goedkoper dan elders, ik koop gewoon de hele zut? "
had er ook 3 kg appels van kunnen kopen ofzoWaarom zijn de lekkerste dingen het duurst? Zou ik appels lekkerder hebben gevonden wanneer dat schaarser / duurder was dan blauwe bessen?
quote:aaah. heb slecht teruggelezenOp donderdag 21 oktober 2010 13:49 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Deze komen uit AmerikaZoals ik al eerder ergens in de SC opmerkte.
quote:Dat laatste ben ik helemaal met je eens hoorOp donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef DarkElf het volgende:
ranzige vette zooi vind ik die kfc .. heb t 1 x gegeten in mijn hele leven geloof ik. ja dat was in Rotterdam nog. was wel lekker maar haalt het niet bij lekkere gegrilde kip van de slager of zoals ik nu weet, van mezelfof bij de kipjes van de kippenkar die elke zondag hier op t dorp staat
quote:What's newOp donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
aaah. heb slecht teruggelezen
quote:TofOp donderdag 21 oktober 2010 13:51 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben officiele betatester voor nieuwe versies geworden van die ontwikkelaar.Ik was teleurgesteld dat de nieuwste versie louter voor iOS 4 beschikbaar was (zit nog op 3.1.2 wegens jailbreak) dus toen had hij mij een paar testversies gestuurd waar we samen de bugs uit hebben gevist, en dat is best bevallen.
Vind het altijd leuk om ontwikkelaars van dit soort unieke apps me te helpen en ze een hogere omzet te laten krijgen.
quote:Uhm...ik heb eigenlijk wel ff zoiets van "laat maar...."Op donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef DarkElf het volgende:
he maar P tis niet echt lijntechnisch verantwoord he? M&m' s, KFC enzo
Of heb je een week waarin je gewoon lekker doet en wel ziet? Dat kan natuurlijk ook
quote:Das natuurlijk dan altijd goed dan om even lekker weg te zijn met leuke mensenOp donderdag 21 oktober 2010 13:53 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Uhm...ik heb eigenlijk wel ff zoiets van "laat maar...."Maar ik pas wel een beetje op hoor
Het is niet zozeer het voer, maar meer de gezelligheid die ik ff nodig heb
Ik heb gister daarom ook dubbel warm gegetenWas er helemaal op voorbereid om 's avonds brood te eten op weg naar concertjes maar zou van te voren ff gaan borrelen met collega's en die hebben me uiteindelijk overgehaald om toch te blijven eten. Was gezellig
En ik was nog ruim op tijd voor het concertje
quote:ik vind kleine gemarineerde kippenpootjes- en vleugeltjes van de markt nog steeds het lekkerstOp donderdag 21 oktober 2010 13:50 schreef DarkElf het volgende:
ranzige vette zooi vind ik die kfc .. heb t 1 x gegeten in mijn hele leven geloof ik. ja dat was in Rotterdam nog. was wel lekker maar haalt het niet bij lekkere gegrilde kip van de slager of zoals ik nu weet, van mezelfof bij de kipjes van de kippenkar die elke zondag hier op t dorp staat
quote:ik tot 2 jaar geleden ook niet. als je het eenmaal probeert word je gekOp donderdag 21 oktober 2010 13:52 schreef borisz het volgende:
Ik heb nog nooit bij de KFC gegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |