SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:59 schreef flying-dutchman het volgende:
geek humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 11:44 schreef Aure het volgende:
Soms voel ik me trouwens echt een enorme faler dat ik 3 jaar verspilt heb
quote:je bent stiekem lapohunter 2.0Op donderdag 21 oktober 2010 11:57 schreef FutureFairytale het volgende:
voor je het weet is het voorbij
(waarom heb ik btw iedere keer de lapo?)
quote:Heb ik ook weleens, en ik ben nog piepjongOp donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
En ben gvd door m'n rug gegaan gisteren na salsa. Stond gewoon thuis mijn tas (staand) uit te pakken, en opeens 'knak' ergens in de rug en nu moeite met bukken.
Oud
quote:Iewww, door je knieën en even een poosje op je zij liggen ?Op donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
En ben gvd door m'n rug gegaan gisteren na salsa. Stond gewoon thuis mijn tas (staand) uit te pakken, en opeens 'knak' ergens in de rug en nu moeite met bukken.
Oud
geek humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oud
geek humorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze blijven leuk.
quote:sterkte Steer! wel beter moeite met bukken dan de hele dag krom lopen lijkt meOp donderdag 21 oktober 2010 12:03 schreef Stereotomy het volgende:
Oud
quote:hier is de lapooooooooooooooooooooooooooooohunter!!
quote:Een nieuwe trui voor Steve is wel te veel gevraagd
quote:MaandagOp donderdag 21 oktober 2010 12:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ander onderwerp, ben je al naar de doc geweest door de pols?
quote:ik kom niet eens tot een halve meter vandaagOp donderdag 21 oktober 2010 12:17 schreef TAV74 het volgende:
Bweuh, ik schiet geen meter op tot nu toe![]()
Ga zo toch maar even een frisse neus halen, misschien helpt het.
quote:Ik vrees dat ze me erg raar gaan aankijken als ik dat doeOp donderdag 21 oktober 2010 12:15 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Maandag
Je bent natuurlijk aan het werk maar op je rug liggen met je knieën gebogen zodat je rug recht zakt wil bij mij wel eens helpen... en je hebt zat bedden daar natuurlijk
quote:ja, doen we bij pilates ook om onze rug weer te ontspannenOp donderdag 21 oktober 2010 12:22 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik vrees dat ze me erg raar gaan aankijken als ik dat doe
Dus op m'n rug en knieen optrekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |