quote:De meeste klanten zitten in Amsterdam dus dat zal wel meevallen. Ik krijg dan ook geen leasebak (gelukkig!). Sowieso zal het de eerste tijd voornamelijk leren zijn en kennis opdoen en daarna pas het land doorcrossenOp woensdag 27 oktober 2010 12:22 schreef Northside het volgende:
[..]
Zo eentje die heel het land moet doorrijden om bij de klant op locatie dingen te doen?
quote:Dan zullen de Nederlandse lamzakken wel hun uitkeringen in moeten leveren, gesjagger op moeten geven en aan de slag moeten gaan....Op woensdag 27 oktober 2010 18:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, straks werkt het gros voor het wml doordat de VVD het land laat overspoelen met Polen. Lang leve de PVV wat dat betreft, ik hoop dat zij de grenzen potdicht gooien.
quote:ja, nou ja ik kreeg het jaarsalaris te horen (36.000 dus) en volgens mij is da altijd inclusief vakantiegeld? Alleen normaal betalen ze je vakantiegeld pas later uit, ik spaar het zelf op. Vind ik eigenlijk wel prima, dan kan ik het gelijk wegzettenOp woensdag 27 oktober 2010 18:29 schreef Maharbal het volgende:
Niet vergeten dat dat ook al inclusief vakantiegeld is (rare constructie als je het mij vraagt).
quote:Seat Ibiza 1.9 TDI.Op woensdag 27 oktober 2010 19:08 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Dan wil ik wel eens weten wat voor 'bakje' dat was
quote:En pak je mooi zelf de rente mee, leuk meegenomen. Helaas is niet iedereen daar even goed in; standaard elke maand geld opzij zetten.Op woensdag 27 oktober 2010 19:13 schreef Perruche het volgende:
[..]
ja, nou ja ik kreeg het jaarsalaris te horen (36.000 dus) en volgens mij is da altijd inclusief vakantiegeld? Alleen normaal betalen ze je vakantiegeld pas later uit, ik spaar het zelf op. Vind ik eigenlijk wel prima, dan kan ik het gelijk wegzetten
quote:Ow ik had gedacht dat je voor dat bedrag een best dikke auto kon leasen. Mja om eerlijk te zijn heb ik me nooit verdiept in het hele lease-gebeuren
quote:Ja, 2,5% rente op zo'n bedragje. Alle beetjes helpen natuurlijk, maar rijk ga je er niet van worden....Op woensdag 27 oktober 2010 19:25 schreef Peter1612 het volgende:
[..]
En pak je mooi zelf de rente mee, leuk meegenomen. Helaas is niet iedereen daar even goed in; standaard elke maand geld opzij zetten.
quote:*MeldtOp woensdag 27 oktober 2010 18:55 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wen er maar vast aan, straks werkt het gros voor het wml doordat de VVD het land laat overspoelen met Polen. Lang leve de PVV wat dat betreft, ik hoop dat zij de grenzen potdicht gooien.
quote:Leaseauto's kosten nog steeds aardig wat, helemaal als je met opties gaat strooien.Op woensdag 27 oktober 2010 19:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Ow ik had gedacht dat je voor dat bedrag een best dikke auto kon leasen. Mja om eerlijk te zijn heb ik me nooit verdiept in het hele lease-gebeuren
quote:dobry wieczór
quote:Ik denk dat een beetje luxe auto al snel richting de 1000 euro gaat? Ik meen mij te herinneren dat in 2001, nog in guldens, een BMW e46 M3 ongeveer 3500 gulden per maand koste. Dat was dan wel het meest complete leasepakket van BMW zelf.Leaseauto's kosten nog steeds aardig wat, helemaal als je met opties gaat strooien.
quote:Heh, czesc
quote:Yes. Een A5 met wat opties etc. kost je bijvoorbeeld al een slordige ¤1000/¤1100, en dat is dan ook nog vaak excl. brandstof.Ik denk dat een beetje luxe auto al snel richting de 1000 euro gaat? Ik meen mij te herinneren dat in 2001, nog in guldens, een BMW e46 M3 ongeveer 3500 gulden per maand koste. Dat was dan wel het meest complete leasepakket van BMW zelf.
quote:Het leasebedrag betaald je werkgever, zelf betaal je de bijtelling (bij privegebruik) en eventueel een eigen bijdrage (als je te duur least of als je werkgever gierig is)Op woensdag 27 oktober 2010 19:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heh, czesc![]()
[..]
Yes. Een A5 met wat opties etc. kost je bijvoorbeeld al een slordige ¤1000/¤1100, en dat is dan ook nog vaak excl. brandstof.
Anders moet je voor de gein eens gaan spelen met een configurator.
Het hangt uiteraard van het merk, de opties en de uitvoering af, maar je zit heel snel aan een paar honderd euro qua leasebedrag.
quote:Alleen gaat dit niet op voor elke werkgever. Er zijn een hoop werkgevers die je gewoon een leasebudget verschaffen, of die soms niet aan leaseauto's doen. Het bedrag dat je boven het leasebudget komt betaal je zelf.Op woensdag 27 oktober 2010 19:49 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Het leasebedrag betaald je werkgever, zelf betaal je de bijtelling (bij privegebruik) en eventueel een eigen bijdrage (als je te duur least of als je werkgever gierig is)
quote:Heb je een voorbeeld van een goede configurator?Op woensdag 27 oktober 2010 19:47 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Heh, czesc![]()
[..]
Yes. Een A5 met wat opties etc. kost je bijvoorbeeld al een slordige ¤1000/¤1100, en dat is dan ook nog vaak excl. brandstof.
Anders moet je voor de gein eens gaan spelen met een configurator.
Het hangt uiteraard van het merk, de opties en de uitvoering af, maar je zit heel snel aan een paar honderd euro qua leasebedrag.
quote:Gewoon een willekeurige pakken joh, of anders je werkgever eens vragen.Op woensdag 27 oktober 2010 21:57 schreef Alec690 het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld van een goede configurator?
quote:Nou vind mijn salaris niet bepaald fantastisch;-) maar daar kan ik gelukkig nog flink in groeien!Op donderdag 28 oktober 2010 22:46 schreef Jetfly het volgende:
Nou, 2 maanden eerder liep de economie ook niet fantastisch maar de salarissen hier wel.
quote:Dus jij en je vrienden werk(t)en standaard 5 dagen in de week van 8:00 - 19:00? Dan doe je echt zelf iets verkeerd... Tuurlijk komt dat soms voor, je hebt altijd drukke weken en minder drukke weken. Maar dat is ook inherent aan het Management Consultancy vak. Bij de andere typische Management Consultants is het niet veel anders, helemaal als je de Strategie Consultants hier nog bij neemt.Op woensdag 27 oktober 2010 16:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik (vroeger) en vrienden (nog steeds) maakten zelden weken van minder 50 uur in de week. Dat is dus (minstens) 2 uur extra per dag die niet geschreven werden. Weinig fabeltje aan. .
quote:Maar nu komt het review seizoen eraan, en mag je weer wat updates verwachten!Op donderdag 28 oktober 2010 22:37 schreef Crank het volgende:
Ja ben ook benieuwd aangezien de salarissen de laatste tijd niet heel hoog liggen.
quote:08:00 a 08:30 tot 18:30 a 19:00 ja. Als het echt druk was langer of thuis dingen afmaken. Iedereen vond dat heel normaal. Zo gaat dat bij sommige bedrijven gewoon, en daar sta je op dat moment ook niet bij stil.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:34 schreef Blik het volgende:
Dus jij en je vrienden werk(t)en standaard 5 dagen in de week van 8:00 - 19:00? Dan doe je echt zelf iets verkeerd... Tuurlijk komt dat soms voor, je hebt altijd drukke weken en minder drukke weken. Maar dat is ook inherent aan het Management Consultancy vak. Bij de andere typische Management Consultants is het niet veel anders, helemaal als je de Strategie Consultants hier nog bij neemt.
quote:Vergeet niet dat er een (half)uur lunchpauze afgaat van je werktijd, en de meeste mensen werken op vrijdag niet door tot 18:30 of later. Kortom, dan moet je dus structureel ook nog 'savonds werken wil je meer dan 50 uur maken.Op vrijdag 29 oktober 2010 12:14 schreef Northside het volgende:
[..]
08:00 a 08:30 tot 18:30 a 19:00 ja. Als het echt druk was langer of thuis dingen afmaken. Iedereen vond dat heel normaal. Zo gaat dat bij sommige bedrijven gewoon, en daar sta je op dat moment ook niet bij stil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |